ות

משימות משעממות תחת.

של "תלווה את הבחור הזה לאזור X" עם הסוס שלך תנווט את העדר הזה לאזור X עם הסוס שלך.

אני לא נהנהתי בעיקר כאמור כי לא סבלתי את השליטה על הסוס וזה היה חלק מרכזי מהמשחק.

ושלא תטעה גבר, כאדם שאוהב מאוד מאוד מערבונים ומאוד אוהב את רוקסטאר הציפיות שלי מהמשחק היו בשמים.

למה אני אתן לRDR 2 הזדמנות? כי הגרפיקה נראת פצצה ואני רוצה לתת להם את הספק שהדור הקודם שם מקלות בגלגלים לחזון שלהם והפעם הוא יהיה משחק יותר טוב.
 

evilplate

New member
וואלה!? ממש מופתע עם איך שעפו עליו

ואני מבין שאלו עוד משימות ראשיות.
&nbsp
אולי זה מתחיל ככה ולאט לאט משתפר מבחינת המורכבות, שאלו רק משימות טוטוריאל.
&nbsp
אני אהיה מופתע אם משחק כל כך אהוב שנחשב לקלאסיקה מכיל חרא של משימות, ב GTA5 למשל המשימות היו הכי טובות בתחום מבחינת גיוון והשקעה, אין משחק שמתקרב אליו בכלל.
 
גם על GTA 4 עפו אחי אל תשכח.

ושנינו הסכמנו איך עפו עליו בצורה מוגזמת:
"כתיבה ברמה של דוסטוייבסקי"
"אני מרגיש כאילו יש לי חברים אמייתים בGTA4
"אני מרגיש כאילו יש לי מנוי לכבלים בGTA4 עם הטלווזיה שלו"

"מהפכה" וכו' וכו' סופרלטיבים שהורעפו עליו.וממוצע פאקינג 98.

לא שאני אומר שזה מחייב שתחשוב כמוני גם לגבי RDR 2 יכול להיות שתמות עליו כי תעריך נגיד את פיתוח הסיפור והדמויות שהמשימות המשעממות מאפשרות ברכיבה המשעממת שלהם על הסוסים.

או שתזכור לטובה את סצנות האקשן במקום את המשימות שאני זכרתי :)

אני לא בא להגיד שהוא איזה משחק גרוע שלא שווה משחק, הוא כן שווה למי שיהיה סלחני לפגמים שלו ולמי שהרקע המערבוני המיוחד שלו, שווה את ההקרבה.

אבל איפה הוא וGTA5.

ה
 

evilplate

New member
על GTA4 עפו המבקרים :)

במה שזכור עד היום כביזיון הכי גדול שלהם מאז שאני עוקב אחרי ביקורות, היתה שם התפרקות מוחלטת וכולם נפלו קורבן נטו להייפ, איך אפשר היה בכלל לסמוך עליהם אחרי דבר כזה? לי אישית לקח לא מעט זמן לשקם את האמון שלי בהם.
&nbsp
GTA4 עם כל הממוצע 98 שלו וההשתפכויות אפילו לא לקח את פרסי ה GOTY באותה שנה, אתה קולט? ממוצע 98 ובסוף פולאאוט 3 זכה בכלל עם הממוצע 93 שלו (שנחשב לסבבה אבל רחוק מ 98 ברמות האלו, ואז הציונים היו מנופחים יותר) , אז מה זה אומר על כל היוני שכל של המבקרים שהמשחק שמקבל את הממוצע הכי גבוה מזה שנים לא לוקח GOTY אפילו?
&nbsp
בקיצור RDR זה סיפור שונה כי פה השחקנים באמת אהבו את זה ולא היתה תקופת ירח דבש שעברה ואז התפכחות, עד היום הוא נחשב לקלאסיקה בעיני כולם בניגוד ל GTA4, אז אני לא בטוח שהמקרים מקבילים.
 
חחחח אני נפלתי בהייפ.

בעיקר בגלל שכל מי ששיחק בו עשה לי הייפ מטורף על האינטרקטיביות של העולם שלו.

ששיחקתי בו מיותר לציין שחשבתי שהוא סולידי אבל ירידה קשה ברמה ממשחקי הפס2 ובטח מעפן לעומת הציפיות המטורפות שהיו לי.

לחשוב שאני הולך לשחק את אחד המשחקים הכי גדולים בכל הזמנים ואז לקבל משחק שבעיני לא מתקרב למשחקים שהיו על הפס2 לא היו לי מילים לאכזבה.

אני מסכים שRDR משחק הרבה יותר טוב ממנו וזו גם הסיבה שעפו עליו
כי לפחות הכתיבה שלו היתה טובה משל GTA 4 בהרבה והרקע התקופתי שלו היה מרענן מאוד.

ברור שהגזמתי את זה טיפה כדי להמחיש שיכול להיות שלא תסכים איתם :)
 

evilplate

New member
אפילו לא הצלחתי לסיים אותו

פרשתי אחרי שליש משחק בערך, פשוט היה שעמומון רציני, משימות רפטטיביות ובסיסיות, בלי כל הטירוף והגיוון שמאפיין את הסדרה, באמת אכזבה ענקית.
 
סייברפאנק 2077 בפיתוח מאוד פעיל.

300 מפתחים עובדים עליו כרגע והוא גרם לעלויות הפיתוח בחברה לעלות בצורה משמעותית מאוד.יהיה שלב שהם יוכלו לחשוף אותו אבל הוא עדיין רחוק מאוד מיציאה.

נקווה שהוא לא משחק של הדור הבא, אני הייתי מעריך אותם אם הם היו אומרים בוודאות שהוא לא דור הבא או שהוא בוודאות דור הבא.

אולי הוא יהיה כמו GTA ייצא ב2019 עם פורט לדור הבא ב2020?
אני אשמח אם הוא יהיה שירת הברבור של הPS4.

רק שיראו משהו.
בחדשות אחרות אך קשורות המכשף יקבל פאץ תמיכה בפרו שיעלה את הרזולוציה שלו.(גם בוואן כמובן)
 

מישהו 2

New member
המכשף הוא אחד המשחקים שהכי סבל מקונסולות הדור הנוכחי

ככל שמתקדמים בו יותר ככה נהיה יותר בלתי סביל לשחק בו. אולי בפרו זה יותר טוב.
אני סיימתי את המשחק על כל הרחבותיו ב- PS4.
בהרחבות האחרונות כבר שמתי על רמת קושי של 'סיפור בלבד'.
כי כל מוות של גרלד הוביל למסך טעינה של כמעט דקה שלמה במקרה הטוב.
והיו לי כל כך הרבה חפצים ואביזרים לדמות שמעבר בין התפריטים היה בלתי נסבל.
&nbsp
זה ללא ספק משחק שהייתי ממליץ לכל אחד לשחק על מחשב אם היה יכול.
זה משחק שלפעמים אתה רוצה לבלות רבע שעה רק בתפריטים , ושדרוג חפצים וסקילים. ועכבר זאת הדרך האופטימלית לעשות את זה, בזמן שאת המשחק עצמו כיף יותר לשחק עם שלט.
&nbsp
עדיף שסייברפאנק יגיע לדור הבא כבר
&nbsp
 
לדעתי הכל תלוי אם CDP ישקיעו בפס4/ONE.

אני לא אומר שהמכשף 3 לא תובעני מבחינת חומרה או שסייברפאנק לא יהיה, ואני לא אומר גם שזה יהיה קל לגרום לו לרוץ טוב על הPS4.

מה שאני כן מאמין, זה שעם ההשקעה הנכונה הדור הנוכחי יכול להתמודד עם סייברפאנק בלי שזה יעלה לו באותם זמני טעינה מחרידים במכשף.

גם לי לא היה כוח להשקיע במכשף בגלל זמני הטעינה זה הפך להיות המסך שראיתי הכי הרבה פעמים.

אני חושב שכמובן גם המכשף 3 יכל לעבוד יותר טוב ממה שראינו, פשוט CDP
היא לא חברה שכנראה יודעת לעשות אופטימזציה כמו שצריך, מן הסתם בגלל שהם חברת משחקי מחשב ושם אין צורך באותה אופטימזציה כמו שבקונסולות, כי גם אם המשחק רץ חרא, אתה יכול לנצח את הפגמים של התכנות עם brute force.

הסיבה שאני חושב שיש לנו סיכוי שסייברפאנק ירוץ סביר + בפס4 (אם הוא יהיה בפס4) היא שCDP.למדו להתעסק עם מערכות סגורות כמו הקונסולות ואחרי ההצלחה של המכשף 3 יש סיכוי שהם יקחו את הקונסולות יותר ברצינות עם סייברפאנק.

נקווה לטוב :)
 
לדעתי לא.

לפחות עד שסייברפאנק ייצא וגם אז בטח הם יחזרו למכשף רק אם סייברפאנק יהיה פלופ רציני.
 

evilplate

New member
זה יותר בגללם מאשר החומרה

כנראה הם לא סטודיו מספיק גדול ומיומן כדי לנהל פרויקט ענק כזה על 3 פלטפורמות, עובדה שהם הוציאו במשך חודשים על חודשים שיפורים ופאצ׳ים רבים, המשחק היום רץ הרבה יותר טוב על הקונסולות וגם נשלט יותר טוב והוא בעל תפריטים וממשק נוח בהרבה.
&nbsp
רק מראה לך שהחוסר ליטוש קשור אליהם ולא לקונסולה.
&nbsp
יש לך משחק כמו הוריזון שנראה הרבה יותר יפה (בטח אם נשווה את גרסת הקונסולה של הוויצ׳ר 3) וגם רץ מעולה ונשלט מושלם עם גיימפליי יותר מורכב ומלוטש פי כמה, יותר סימן לזה ש CDP לא בדיוק עשו אופטימזציה אידיאלית?
 

מישהו 2

New member
המשחק אמנם רץ יותר טוב היום ממה שהיה בהתחלה

אבל העדכונים שלהם לא עזרו יותר מידי בדברים שציינתי, אלא יותר בפאן של פריימרייט.
אני שיחקתי במשחק הזה בגרסאות הכי מעודכנות שלו דווקא ולא מתי שהמשחק יצא או משהו כזה, אז אני יודע איך הוא רץ.

לא הייתי אומר שהורייזון נראה *הרבה* יותר יפה, כן הוא רץ על מנוע שמאוד מזכיר באופיו את ה- unreal 4 שהרבה משחקים רצים עליו בזמננו, הצמחייה בו ברגעים מסוימים במשחק ובזוויות מסוימות נראה פוטו-ריאליסטית, אבל יש דברים מסוימים שמבחינה גרפית ה- witcher 3 עשה טוב יותר, והם נראים טוב יותר גם בקונסולות.
אבל ב- Overall גרפיקה, הייתי נותן את הנקודה להורייזון באמת.

הגיימפליי "הטהור" בהורייזון יותר מורכב , כי יש את כל עניין הריתוק של הרובוטים לרצפה ושלל הדברים שצריך לעשות כדי להלחם בהם.
אבל אני חושב שהעולם של ה- Witcher 3 מורכב פי אלף. יש הרבה יותר אובייקטים מגוונים על המסך , וישנן לפחות אלף ואחת מערכות שפועלות ברקע
אלכימיה ושיקויים, אבני חושן, סקילים, תלבושות ונשקים, כובד מטען , חפצים מכושפים וכו'.. אז מהבחינה הזאת אני חושב שהוויצ'ר 3 משחק הרבה יותר כבד.
הורייזון יחסית תפל בהשוואה אליו מהבחינות האלה לפחות כמו שאני רואה את זה, ואולי זה מה שגורר את זמני הטעינה הארוכים , שכל כך הרבה דברים צריכים להיטען.

הורייזון הוא כמו משחק הרפתקה, כמו סוג של אנצ'רטד שהרחיבו אותו במינמום הנדרש כדי שייקרא "RPG" ככה המשחק הזה מרגיש לי.
הוא משחק נהדר כמשחק סיפור עם קמפיין, אבל כ- RPG אמיתי הוא לא מתחרה במשחקים האמיתיים בז'אנר.
 

evilplate

New member
בסדר אבל העדכון לפריימרייט רק מראה שהמשחק

לא יצא במצב אופטימלי, אולי את זמני טעינה יותר בעייתי לתקן מבחינת איך שהמשחק תוכנת לקונסולות קשה לאמר מבלי שיש לנו ידע בזה אבל זה שתיקנו את הפריימרייט וטונה של דברים אחרים רק מראה שהמשחק ממש לא פותח בצורה אידיאלית לקונסולות.
&nbsp
וסלח לי אבל הוא כן נראה *הרבה* יותר יפה אם משווים את גרסאות הקונסולה, יש לי את המשחק הזה, הצמחייה בוויצ׳ר 3 די על הפנים, האיכות תמונה בינונית מאוד בהשוואה למשחקי פס4 אחרים (כמובן שבזמנו ביחס לפס3 זה היה נראה חלק מאוד), האנימציות די פח. כן יש המון פרטים את זה אי אפשר לקחת לו אבל מבחינת רמה גראפית של מה יותר יפה בעין זה לא בר השוואה. הוריזון ממה שראיתי בגיימרסייד גם יותר יפה מגרסת הפיסי של הוויצ׳ר 3 (ב 1080P כמובן, לא ראיתי 4K כי אין לי מסך כזה) אז בטח שהוא מפרק את גרסת הקונסולות.
&nbsp
בעניין מורכבות העולם, אני אתן לוויצ׳ר עיר מרשימה בהרבה מבחינת מורכבות בגלל נוביגרד (למרות שהמשחק נראה הכי מכוער באיזור של העיר), בהוריזון ממה שראיתי הערים די בסיסיות ויותר קרובות לעיירות הקטנות שבוויצ׳ר, אבל הטבע עצמו וכל הסביבות הרבות שמחוץ לעיר הגדולה? מה בדיוק יותר מורכב שם? איו לוויצ׳ר יתרון שם.
&nbsp
מבחינת מערכות, זה רק עניין של גיימפליי שונה, לא הבנתי איך זה שהוויצ׳ר משחק RPG יותר רציני אמור להשפיע מבחינה טכנית, מה הקשר בין מכניקה של כובד מטען לזה שהמשחק יהיה יותר כבד על המערכת? אתה רוצה לאמר לי שזה מעמיס על ה CPU לחשב אם לגראלט יש כמה קילוגרמים מיותרים? זה בערך חישוב ברמה של מחשבון אחי.
אל תעשה מזה משחק RTS עם איזה 1000 משתנים שצריך לחשב בו זמנית.
&nbsp
ברור שאם גרילה היתה רוצה אז היו גם שיקויים ומשקל וכל המכניקות האלו בהוריזון אבל הם הלכו על גישה של אקשן RPG יותר קליל, לא ברור לי למה מבחינה טכנית המכניקות האלו מעמיסות בכלל, נראה לך שאין מספיק זיכרון או וואטאבר כדי לרנדר כמה שיקויים ולהוסיף כמה תפריטים שיתנו לך לערבב אותם בהוריזון?
&nbsp
שוב לא מבין את הקשר, מבחינת מכניקות גיימפליי הוריזון עם מערכת קרב הרבה יותר מורכבת ומגוונת עם אויבים (ממה שראיתי עד לאיפה שהגעתי בוויצ׳ר) הרבה יותר מרשימים עם סקייל גדול. והכל מלוטש ונראה פצצה ברמה שבטח רודפת את CDP בסיוטים שלה.
&nbsp
אולי הייתי נותן לוויצ׳ר את כל הפריטים המטומטמים שמרנדר כמו עופות גבינות, ספרים ודברים שונים אחרים (שחוזרים על עצמם בלי סוף וסתם מעיקים מבחינתי) שחסרי תועלת לרוב שאתה מוצא בכל מני בתים, אולי השטויות האלה מעמיסות על הזיכרון, גם אם כן אני חושב שאז מדובר בסדר עדיפויות שגוי אם אתה בא לאמר לי שזה המחיר שצריך לשלם כדי שגראלט יוכל לאסוף תפוח לתיק - משחק שנראה ומרגיש איזה חצי דור מתחת מהוריזון, אז וואלה זה הכי לא שווה את זה.
&nbsp
לי ברור שבמקרה הזה מדובר במפתחת יותר מוכשרת טכנית עם מנוע מעולה שבנתה במיוחד, שהצליחה להוציא את המיץ לפס4, זה הסיפור יותר מכל תירוץ של מכניקות גיימפליי נוספות שמתבטאות בעוד כמה תפריטים וכו׳.
 
כל מילה בסלע, אם מישהו 2 היה משווה לסקיירים אז מילא.

בסקיירים לכל NPC יש סדר יום משלו שלא קשור אליך בכלל, אתה יכול לעקוב אחריהם ולראות ממש שהם חיות את החיים שלהן דמויות NPC עוצרות אותך (בצורה לא מתוסרטת כמובן ) ונותנות לך קווסטים ומכתבים 24/7 ומרוב המשתנים שיש לקחת בחשבון בגלל הדינאמיות, זה לא מן הנמנע שקווסטים מסוימים נשברים.

אז שם עוד אפשר להגיד וואלה כל זה משפיע על הגרפיקה שהם יכולים לדחוף במשחקים שלהם, וזה גם יצדיק למה המשחק הבא בסדרה כנראה לא יהיה ברמה של הוריזון גרפית, אבל המכשף 3?

המכשף 3 לא עושה טכנית דברים שהוריזון לא עושה להפך, הוריזון עושה דברים שהמכשף 3 לא עושה טכנית.

מה שגורם למכשף 3 להיות מעל הוריזון זה פשוט בגלל שהכתיבה שלו יותר טובה.

אבל להרבה משחקים יש כתיבה יותר טובה משל הוריזון, בעיני ליאקוזה 0
יש כתיבה יותר טובה משל הוריזון ובעוד שניהם משחקי RPG אני לא אגיד
שבגלל הכתיבה והסייד קווסטים המושקעים ליאקוזה 0 יש חרא מערכת קרב.

ליאקוזה 0 יש חרא מערכת קרב כי אנשים יפנים כנראה המשיכו לקנות אותם בשביל הסיפור ולא התלוננו יותר מדי.


כמו שאמרת הסיבה שהוריזון יותר קליל זה לא קשור למנוע וליכולות הטכניות של גרילה בכלל.

גרילה הם חבר'ה שבאו מעולם השוטרים מגוף ראשון של קילזון, לשים 9000
מערכות מסובכות של RPG במשחק הראשון שלהם בזאנר זה כבד עליהם.

וזה גם כבד על הקהל של טומב ריידר/פאר קרי/AC שהם ניסו למשוך עם הוריזון.

החבר'ה של המכשף 3 אף פעם לא פחדו ממערכות RPG מסובכות כי על הPC
יש קהל ענק של שחקני מבוכים ודרקונים (אמייתים ) שמשחקים שנים משחקי RPG מסובכים מאוד.אז ברור שמפתחי המכשף שפיתחו את 2 משחקים גדולים לPC ילכו על הכיוון הזה.

באותה נשימה ז'אנר הJRPG נוצר מתוך מחשבה בסקוור שקהל הקונסולות
לא ירצה להתמודד עם המורכבות של ז'אנר הRPG של המחשב
(שרטוט מפות, שיקווים, דיאלוגים מסתעפים, עולם דינמי וכו')

קהל הקונסולות מטבעו תמיד משך את המיינסטרים את הרוב של הגיימרים והוריזון כמו משחקי הJRPG נועד בראש ובראשונה ללכוד את הקהל הזה.

גם סקוור וגם גרילה יכלו בקלות לעשות מערכות מסובכות מאוד.

ותסלחו לי על החפירה, על משחקים שאני אוהב,אבל שסקוור ניסו להביא לקונסולות את vagrant story שהוא אולי אחד ממשחקי הRPG הכי מסובכים מאז ומעולם ברמה שמעטים הצליחו לסיים אותו, עובדה שקהל הקונסולות
לא אימץ את המשחק.קהל הPC היה אוכל את המשחק בלי מלח.
 

amithas190

New member
אני חושב שאתה טועה עם הוריזון ואתה תבין אחרי שתשחק בו קצת

העולם שלו מאוד מאוד בסיסי ,מעבר לצמחייה אין כמעט כלום ,קבוצות של 3-4 מכונות שהולכות במעגלים קבועים(שאתה רואה עם הראיית באטמן שלך ) , וערים עלובות בהן אנשים עומדים ומסתכלים על הקירות כמו במשחקים מהדור הקודם.
&nbsp
&nbsp
 

evilplate

New member
סליחה ומה יש בדיוק בעולם של הוויצ׳ר?

אפשר לחשוב שה NPCs שם מנהלים דיונים על מהות היקום אחד עם השני או שמתנהגים בצורה שהיא לא אנימציות רפטטיביות שחוזרות על עצמן במעגלים.
&nbsp
עפתם קצת יותר מדי על המורכבות של העולם של הוויצ׳ר, אני מסכים שהעיר הגדולה היא ברמת מורכבות מעל הוריזון והערים שלו אבל כל המסביב זה ממש לא משהו מרשים במיוחד, אתה נכנס לכפר קטן וכולם מרגישים כמו תסריט ענק שרץ על אוטומט, ילדים רבים לך עם חרבות עץ במשך שעה, זקנה עומדת בצד ועושה רעש של יריקות, יש כמה דיאלוגים מוכנים מראש שאחרי שהם מסתיימים הדמויות סתם ממשיכות לעמוד ולעשות כאילו הן מדברות.
&nbsp
מה מיוחד פה?
&nbsp
גם העולם בטבע מה כבר קורה שם? שממות עם loots ומפלצות שמסתובבות בו, לא הרבה יותר שונה מהוריזון.
&nbsp
כמו שכרונו אמר, הוויצ׳ר זה לא סקיירים והוא לא מביא סטנדרטים חדשים לעולם פתוח של RPG, הוא כן מביא אולי קווסטים ברמה גבוהה יותר, כתיבה מצויינת, המון תוכן מעולה, יותר מפורט גראפית (אובייסלי דור חדש וזה) אבל מבחינת מורכבות העולם? וואלה עפתם יותר מדי.
&nbsp
מזל ששיחקתי בו בעצמי (ועפתי עליו מבחינת משחק) כדי לדעת שיש פה הגזמה.
 

מישהו 2

New member
כמו שאמרת , יש פשוט יותר תוכן

כמות מטורפת של תוכן, אתה לא יכול להתקדם כמה מטרים במשחק הזה מבלי שיצוץ עוד סימן שאלה על המפה ועוד אוצר חבוי, ועוד מערה שבתוכה מפלצת וגם בגיוון מפלצתי, זאת אומרת הרבה מאוד דברים ששונים אחד מהשני

וטכנית להיכנס לכפר , לראות ילדים רצים ונלחמים בחרבות (במשך שעה), חיות אוכלות עשב, כמה אנשים מנהלים דו שיח ביניהם (שהוא רפטיטיבי) זה עדיין פי 10 ממה שקורה בהורייזון והדברים הקטנים האלה מספיק כדי ליצור את האשליה של עולם קצת יותר חי
 

evilplate

New member
סבבה יש יותר תוכן אין ויכוח

אבל גם נראה לי אתה מסכים שהמשחק לא בדיוק פותח בצורה הכי אידיאלית עם המצב שבו הוא הגיע להשקה וכל התיקונים הנרחבים שעבר במשך חודשים רבים אחרי, בגלל זה האפשרות שמדובר בפיתוח לא אידיאלי יותר מאשר כמות תוכן שגרמה לבעיות זו אפשרות סבירה מאוד.
&nbsp
ואני מסכים שהמתקן לונה פארק הזה שאתה מתאר נותן יותר אשלייה של עולם חי מאשר מה שהולך בהוריזון, פשוט לא רוצה שיעשו מזה יותר ממה שזה, בסכ״ה מדובר באיזה סקריפט אוטומטי, אין פה AI מורכב ועולם חסר תקדים מבחינת החיות שבו, זה הכל.
 
למעלה