ות

מישהו 2

New member
טוב , אתה כמובן אומר דברים נכונים

ספציפית על עניין המטען - אני סתם הכנסתי את זה בשביל לעבות את הדוגמאות שיהיה לי קייס חח, ואני מסכים איתך שדברים כמו אלה לא אמורים לעשות את ההבדל באיטיות תפריטים וזמני טעינה ארוכים, משהו אחר עומד מאחורי זה, ואני עדיין לא כל כך בטוח שזה קשור לפורט, או שזה באשמתם של CDP.

אני חושב ש- CDP עשו מאמצים כבירים כדי שהגרסה של הוויצ'ר תרוץ הכי טוב שאפשר על הקונסולות. ודרך אגב, איטיות התפריטים וזמני הטעינה הארוכים מגיעים רק אחרי 40+ שעות על המשחק במינימום. זאת אומרת אם הייתי סובל מזה ישר מההתחלה כמו שסבלתי לקראת הסוף כנראה שלא הייתי מסיים את המשחק.
זה המון המון מידע שהמשחק צובר עם הזמן, זה משחק שיש לו הרבה מאוד סיפורים ובחירות אלטרנטיבות.

וזה כנראה משהו שפשוט קשור לדרך שבה המשחק בנוי, אני חושב שגם על מחשבים זמני הטעינה מתארכים עם כמות השעות במשחק, פשוט יש כונני SSD ממש מהירים, וחומרה חזקה מאוד, אז ההבדלים הם שוליים.

אבל ממש בגדול, מה שניסיתי להגיד בדומה למה ש- amithas אמר מתחתי, העולם של הוויצ'ר הוא הרבה יותר מגוון , יש אוצרות ודמויות ומשימות צדדיות בכל חור, העולם שלו הרבה יותר חי וזה כבר בלי קשר אם זאת חלק מהסיבה לבעיות שלו על הקונסולות או לא.
אני חושב שהמנוע מאחורי Horizon בדומה ל- unreal זה מנוע משחק מאוד חסכוני ויעיל , וכל המשחק בנוי אחרת ובצורה חכמה ככה שזה יעבוד טוב וזה כנראה בנוסף בא על חשבון של דברים אחרים שעושים משחקי RPG למשחקי RPG טובים באמת.

בוא נגיד ככה- הורייזון הוא משחק שאחרי שתסיים אותו פעם אחת תגיד לעצמך שזאת הייתה חוויה טובה וכנראה שכבר לא תיגע בו שוב. אולי רק כדי להדהים את החברים שלך בגרפיקה הנפלאה שלו.
לוויצ'ר הייתי חוזר, ועוד הייתי יכול לבזבז 20 שעות רק על ה- גוונט (משחק הקלפים הפנימי במשחק). זה עד כמה שהמשחק הזה עשוי טוב
 

evilplate

New member
לא ידעתי שזמני הטעינה והתפריטים מחמירים עם הזמן

אולי באמת יש הרבה מידע שמאט אותו, לא בטוח שזה קשור לכח, הרי סקיירים היה עמוס וכבד לא פחות מבחינת מידע והוא גם הציג סימולציות הרבה יותר מורכבות ועדיין הוא הצליח לעבוד סבבה על ה 360 (וכן על הפס3 היה שבור, ידוע), זה נשמע מפה סוג של כשל טכני מסויים אבל קשה לי לקבוע.
&nbsp
אני לא יכול להתווכח שמבחינת תוכן הוא הרבה יותר מאסיבי מהוריזון לכן אני לא שולל את מה שאתה אומר, אין לי מספיק ידע כדי לסתור את זה וגם לך אין ממש ולכן שנינו סתם מניחים כרגע.
&nbsp
ובכל זאת אני חושב שכמות התוכן לא אמורה להשפיע על הגראפיקה והליטוש ודברים שדיברנו עליהם לפני שמגיעים לדבר על זמן הטעינה ואיטיות התפריטים, לפחות פה הייתי מקווה לתוצאות יותר טובות. ובתכלס העניין שהוא גם יצא לא אפוי ממש לשוק גם מבחינת פריימרייט וגם מבחינת רמת התפריטים והממשק והשליטה עצמה שכולם עברו שיפורים ותיקונים נרחבים גורם לי לחשוב שאולי יש פה כשל מצידם גם מהבחינה הזו של איך שבנו אותו שגורם לזה שזמני הטעינה מתארכים מאוד אחרי 40 שעות, אבל לא יכול לקבוע בוודאות.
&nbsp
רוב מה שאתה מדבר מבחינת גיוון עם הוויצ׳ר זה עניין של תוכן, יש הרבה יותר תוכן שהכניסו וזה למה הוא משחק כזה אהוב למרות שיש לו חסרונות לא קטנים, יש לו רמת תוכן חסרת תקדים. הלוואי וגרילה גם יגיעו לזה עם הוריזון 2.
&nbsp
בקשר לעולם יותר חי - כאמור ה NPCs שם לא מורכבים במיוחד, אולי נותנים אשלייה חיה יותר לא יודע, כן צריך לזכור שהוריזון מדמה עולם פוסט אפוקליפטי אז בסכ״ה הגיוני שיהיה פחות חי, מסכים שנראה שבוויצ׳ר יש יותר כפרים עם אנשים ולכן הרגשה של יותר עולם חי אבל בוא לא נעשה מזה GTA5 או משהו כן?
&nbsp
בקיצור לא מתווכח שיש דברים שהוויצ׳ר עושה יותר טוב, אני כן חושב שגרילה גם טכנית יוכלו לעשות את זה אבל וואלה, ניסיון ראשון שלהם בז׳אנר, מקווה שהוריזון 2 יתקרב לרמת RPG שלהם כמו שאני מקווה שסייברפאנק יהיה מוצר מרשים גראפית, מלוטש ועם גיימפליי ברמה של הוריזון.
 
איזה שטויות, למה על אנריל 4 לא רצים משחקים כבדים?

Vampyer הוא RPG שהולך להיות עם בחירה ומורכבות לא פחות מהמכשף 3 ואולי יותר ממנו, והוא רץ על unreal 4. זה לא איזה מנוע רק למשחקים פשוטים.

CDP חברה ששייכת לPC והם רגילים ששחקני הPC יותר סלחניים לג'אנקיות/חוסר ליטוש/גיימפלי מחוספס ולא טוב/מליוני באגים.

מוזר שהמשחקים שלהם נופלים באותם מקומות בגיימפלי שבטסדה נופלת בהם, מעניין למה, אני אגיד לך למה? כי שתיהן מפתחות על הPC

וגם בטסדה וגם CDP סומכות על זה שאם הם יוציאו משחקים שרצים חרא
או שלגיימרים תהיה חומרה חזקה עם הזמן שתתגבר על הבעיות או שקהילת הPC הפרייארית תתקן להם את המשחק בחינם עם מודים.
רק לבטסדה אני כאמור עוד יכול לתת לצאת מזה בשלום כי הם באמת דוחפים את העולמות שלהם לקצה תגיד מה שתגיד.

לגרילה אין את הפרבילגיות האלה אז אתה מקבל משחק שרץ טוב Out of the gate.

הם יכלו להשקיע יותר ממה שהם השקיעו בפורט של המכשף 3 אבל מה לעשות שאין להם ניסיון בלעבוד עם מפרטי חומרה סופיים ומוגבלים.

אתם יכולים לטעון שכמשחק RPG המכשף יותר ראוי לתואר כי הוא עושה יותר דברים ששחקן אמיתי של מבוכים ודרקונים מצפה (חופש בחירה, אלכימיה מתוחכמת עולם פנטזיה עשיר בתככים פנימים וכו')

ושהוא כמובן שייך למסורת של טולקין בניגוד לגרילה שאין להם איזשהו קשר לעולם פנטזיה מסורתי.

וכמובן אפשר להגיד שיש הרבה יותר מה לעשות במכשף 3 אף אחד לא יתווכח עם זה.

אבל להגיד שCDP עשו עבודה טובה עם הפורט של מכשף 3 או שבגלל הגיימפלי שלו יש הצדקה למצב הטכני שלו (ואתה אמרת את זה עד שהראו לך איזה בולשיט זה)

שטויות.
 

amithas190

New member
אנחנו יכולים להתווכח על זה לנצח :) אבל אני חושב שעד שלא

תסיים משחק אתה לא באמת תכיר אותו לעומק , ואני היחיד כאן שסיים את שניהם.
&nbsp
על אחת כמה וכמה אם פרשתם מהמכשף בחודשים הראשונים להשקה לפני שתיקנו את הבאגים אצלו.
&nbsp
העומס שאתה מדבר עליו בטעינה הגיע רק אחרי ההרחבה השלישית והפא'צ ששיפר את הגרפיקה .
&nbsp
לגבי סקיירים - אל תשכחו את זה שיש מסך טעינה בכל כניסה למבנה ( משכו את החרפה הזו לפולאאוט 4) .
 
את סקיירים היה לי העונג לשחק על הPC לפני 7 שנים

ככה שלא ממש הרגשתי שם את זמני הטעינה שלו :) תשמע אני הולך לחזור למכשף אני לא עובר את הדור בלי שסיימתי אותו. אבל אין קשר בין זה שאתה סיימת את המכשף ואני לא לזה שאני לא יכול לחוות דעה על הגיימפלי שלו.

בטח שאני יכול לחוות דעה, במיוחד אם הגיימפלי האמור הוא אחת הסיבות שלא סיימתי אותו.

הוא משחק קלאנקי והוריזון בגיימפלי שנות אור ממנו ויותר כייף ממנו (לדעתי)

זה לא שאם אני אסיים את המכשף אני אעשה סיבוב של 180 מעלות אחי ואגיד "וואו בגלל שראיתי את כל הקווסטים ואת הקרדיטים פתאום הגיימפלי אדיר"

אני אחשוב שהגיימפלי זבל גם אחרי שאסיים אותו.

לכל היותר אני יכול להגיד שהמכשף 3 הוא חוויה שעולה על סך כל חלקיו והסיפור שלו מרים אותו מהבינוניות של הגיימפלי, אבל איפה הוא ואיפה הוריזון בגיימפלי.
 

מישהו 2

New member
unreal 4 הוא לא מנוע למשחקים פשוטים

התכוונתי שהוא כמו קסם, יותר ויותר משחקים שבנויים עליו משתחררים ונראה שכולם נראים ועובדים מאוד טוב ורצים חלק.
&nbsp
הורייזון גם פשוט אקסלוקסיבי ל- PS4, הייתה להם עבודה אחת שהיא שהמשחק הזה ירוץ כמו שצריך על החומרה של ה- PS4 , אם הם היו מפשלים בזה לא היו סולחים להם
&nbsp
ונראה באמת ש CDP יותר בראש של PC, נראה לי שהם התאמצו לפורט הכי טוב שהם יכולים בהתחשב במה שכבר בנוי, אבל זה מרגיש לי כמו דברים שהם היו צריכים להתחשב בהם מההתחלה בבניית המשחק והתפספסו ועכשיו שהם רכשו ניסיון, אולי במשחק הבא הם ידעו להתחשב במה שצריך כדי שזה יהיה מותאם יותר.
אבל אני עוד לא מספיק מבין בזה
 
עם זה אני יכול להסכים בוודאות.

אנריל 4 מנוע מצויין, הלוואי וCDP היו משתמשים בו לסייברפאנק.במקום לנסות להמציא את הגלגל עם מנוע משלהם.

כן, כנראה שהם עשו את המיטב שהם יכלו נכון לאותו זמן ולזכותם הם באמת תיקנו את רוב מה שהפריע (פריים רייט)

אבל אם שנינו הגענו למצב שמבאס אותנו לשחק על הארד.
(לא יכול לשחק על המצב סיפור, זה כמו לראות ביוטיוב בשבילי)
אז פאק המשחק שלהם נפגע טכנית.

אל תטעה אני ממש מחזיק מCDP הם חבר'ה פולנים ובפולין יש פיארטיות שלא נופלת מישראל במשחקים וכמונו שנים שהם לא קיבלו נציגות נורמלית מחברות משחקים בשוק שלהם.

וכל הכבוד להם שמתוך הרקע הזה הם הפכו לאחת המפתחות הבולטות של השנים האחרונות, אני יותר ממוריד את הכובע בפניהם, אבל אפשר לומר את האמת, שאופטימזציה זה כנראה לא הצד החזק שלהם.

אני גם דיברתי כמוך שהמכשף 3 יצא והאשמתי את החולשה של הקונסולות במצב אל תטעה.

אבל אני חושב שכולנו המעטנו ביכולות של הקונסולות (בעיקר הPS4 )
אני לא חושב שמישהו חשב שהPS4 מסוגלת למשהו כמו הוריזון או ספיידרמן.

כן, היתה לא הרגשה שלא ראינו עדיין למה הקונסולה מסוגלת אבל זכור את הימים שכולם חשבו שהוריזון זה איזה טריק של סוני סטייל יובי סופט.

אז המצב הזה, זה מה שגרם לאנשים לראות את CDP והמכשף בקונסולות באור שונה :)

אני בטוח שכולנו מחזיקים אצבעות שסייברפאנק יהיה עם כל היתרונות של המכשף עם זמני טעינה נורמלים :)

אני אוכל להיות סלחני אם יקח להם חצי שנה לתקן דברים כמו פריים רייט ובאגים.
מבין שזה לא הצד החזק שלהם ושוואלה באגים יכולים לקרות ככל שהעולמות גדלים.

אבל על זמני טעינה אני פאקינג לא מתפשר.
 
זה מעולה.

תמיד רציתי לתת לו הזדמנות שניה, בPS3 לא יצא לי לחזור אליו אולי הפעם.
 

evilplate

New member
נחשב לקלאסיקה אבל חופר

עם הקדמה של כמה שעות ארוכות טובות עד שמתחיל לקרות משהו מעניין, אני רוצה לנסות אותו אבל כל פעם קורא תיאורים שהוא קצת מתיש ואני מאבד מוטיבציה.
 
זה מאוד נכון שיחקתי בו קצת בשעות החפירות שלו.

וזה בהחלט מתיש, לא רק בגלל שאלה חפירות לא נגמרות, יש גם ג'יבריש מעצבן.
היתרון של אוקמי זה שהוא החיקוי זלדה הכמעט יחיד שיש על הקונסולות.

זה המשחק הכי דומה לזלדה שיש.
(למרות שלדעתי הוא לא טוב כמו זלדה)
 

evilplate

New member
הנה רואה שוב אין לי חשק לשחק בו חחח

עזוב אין לי סבלנות לעבור את כל זה, בטוח שבזמנו היה ממש מגניב ומיוחד אבל היום (וגם כשיצא על הפס3) אני לא מרגיש ששווה את המאמץ.
 
כן חחחח אפילו אתה

שסדרת זלדה נוצרה בשבילך כמו כפפה ליד לא ממש תצליח לסבול את החפירות של אוקמי. אמנם דיברת על זה שאין לך בעיה לקרוא טקסטים ביאקוזה במקום דיבוב אבל ההבדל הוא שהטקסטים ביאקוזה במשימות הצד הם מעולים ומצחיקים ככה שהם שווים את ההשקעה.

באוקמי אתה סתם לוחץ על הX כמו מטורף ומדלג על דיאלוגים כדי שתוכל להמשיך לשחק.

וזה שיחות יפניות חפרניות כאלה שמנסות להצחיק והן ממש לא.

אין לי מושג מה קאמיה חשב שהוא כתב את הדבר הזה.
ואין מצב שהוא לא עשה את זה בכוונה, אני חולה עליו אבל הוא טרול אחושלינג :)
 

evilplate

New member
טרול טרול אבל עד שזה נהיה מתיש וחופר

יש גבול :/
&nbsp
חבל כי נראה משחק טוב מתחת לכל השטויות.
 

evilplate

New member
תכלס מעניין אם שנמו 1+2 מחזיקים היום

ראיתי את ההתחלה של שנמו הראשון על הדרימקאסט דרך היוטיוב וממש התרשמתי מהתשומת לב לפרטים וכמה אינטרקציה יש עם העולם, רק המסכי טעינה כל רגע העיקו. יותר מזה לא ראיתי מספיק אבל ההתחלה עשתה עלי רושם טוב, הלוואי והמשחקים האלו מחזיקים באמת, אני בכיף אשלים את הסדרה הזו.
&nbsp
&nbsp
 
כמו שאמרו בGAF אחי אתה יודע מה יהיה אגדי.

אם סגה ישתמשו במנוע של יאקוזה 6 בשביל שנמו 1+2. סגה אמרו הרי שהם מאוד רוצים לעשות את הפורטים והסיבה שעדיין אין לנו אותם קשורה גם לכל מיני ענינים פרקטים שהם צריכים לדאוג להם קודם וכמובן גם סיבה שניה שהם רוצים לעשות פורטים באיכות גבוהה.

אז אני מקווה שגם אם זה לא יהיה ריימקים של שנמו 1+2 במנוע של יאקוזה, עדיין נראה שיפור גרפי.

מרשים מאוד שמשחק כל כך עתיק מ99 הצליח להרשים אותך ככה אחי.
בהחלט נשמע שאחרי המשחקים של דיוויד קייג TT וLIS אנחנו כגיימרים הרבה יותר בשלים להעריך משחקים כמו סדרת שנמו.

אני עדיין זוכר שבדור הPS2 כל מיני אנשים עם דרימקאסט בארץ ובעולם
היו כותבים שמבאס אותם שGTA3 לא יוצא לדרימקאסט ואנשים היו ממליצים

להם שנמו וזכורה לי במיוחד תגובה כזו שאמרה משהו כמו "בא לי GTA3 מה אתה ממליץ לי משחק שמדברים בו עם דייגים"
 

evilplate

New member
זה באמת יהיה אגדי

אבל את האמת בא לי לשחק במשחק המקורי מבחינה ויזואלית וארט סטייל רק עם רמת ליטוש גבוהה שזה אומר כמובן איכות תמונה חלקה כמו תחת של תינוק, בלי זמני טעינה וכו׳
&nbsp
לא רוצה רימייק שישנה משמעותית את הלוק ואולי גם את הגיימפליי, לא יודע אולי כי אז כשיצא קינאתי שלא יכלתי לשחק בו ואני רוצה לשחק באותו המשחק.
&nbsp
אבל כמובן שאם הרימייק יהיה מושקע והרבה יותר טוב מהמקור אז אני לא אתנגד בכלל.
&nbsp
וכן המשחק הרשים אותי אבל כמובן שגם ראיתי אותו ממקום סלחני של משחק מ 99 קצת, לא השוויתי אותו ל GTA5, אבל הוא כן מציע אינטרקטיביות והרגשה של עולם שמגיב לך יותר מלא מעט משחקים היום., אני אישית מחבב את המשחקי סיפור אז אין לי בעיה לדבר עם דייגים או לשאול כל מני אנשים זרים איפה יש מלחים באיזור
 
כן גם אני.שהייתי נער בן היו תוכניות משחקים בערוץ אגו

ושם נחשפתי לשנמו לראשונה ואני זוכר שהגיימפלי הפיל אותי.
ואני מדבר על תקופה לא רחוקה מGTA3 כל כך.

בכלל אחי הייתי שמח אם סגה היתה נותנת לדרימקאסט את אותו יחס שהמגה דרייב מקבל ונותנת לנו איזה דרימקאסט קולקשן עם כל הקלאסיקות שלו ב40 דולר.

סתם שמי שלא היה לו דרימקאסט יוכל לחזור קצת בזמן ולהרגיש שיש לו חחח.

אנחנו אנשים של story driven games אז לא מפתיע אותי למה אפילו ב2001/2002 היינו עפים על שנמו, לעזאזל באותם שנים חרשתי על משחקי פס1 בשביל עלילות.

אבל אני מרגיש שהיום הרבה גיימרים בכלללי פתוחים לשנמו, כי עכשיו זה יותר מקובל שיש משחקים שמשחקים בהם בשביל סיפור מעל כמו המשחקים של TT.

שנמו עשה גם שימוש בquick time event והמציא אותם
(בניגוד לרזי 4 שהפך אותם לפופלארים והביא עלינו תמכה)

אז גם את זה הרבה יותר גיימרים מכירים היום.

קיצר, שנמו יותר מתאים לדור הזה מהדורות הקודמים בגלל הסיבות האלה.

באותו אופן שאני מאמין שסוניק מאניה הרבה יותר מתאים לדור שלנו מאשר לדורות הקודמים (טוב נו הוא בטח גם היה זוכה להצלחה ענקית בדור הPS3 )

אבל אם היית מוציא אותו בדורות שלפני הPS3/PS4 הוא היה נקטל ברמות.
על "דבקות פחדנית במסורת" וכו' וכו' חוסר חידוש וכו' תקוע בזמן...


תודה לאל שאנחנו בתקופה נוסטלגית ובוגרת שנותנת אפשרות קיום לכל ז'אנר ומשחק.

לקח זמן להגיע לזה.
 
למעלה