טוב , אתה כמובן אומר דברים נכונים
ספציפית על עניין המטען - אני סתם הכנסתי את זה בשביל לעבות את הדוגמאות שיהיה לי קייס חח, ואני מסכים איתך שדברים כמו אלה לא אמורים לעשות את ההבדל באיטיות תפריטים וזמני טעינה ארוכים, משהו אחר עומד מאחורי זה, ואני עדיין לא כל כך בטוח שזה קשור לפורט, או שזה באשמתם של CDP.
אני חושב ש- CDP עשו מאמצים כבירים כדי שהגרסה של הוויצ'ר תרוץ הכי טוב שאפשר על הקונסולות. ודרך אגב, איטיות התפריטים וזמני הטעינה הארוכים מגיעים רק אחרי 40+ שעות על המשחק במינימום. זאת אומרת אם הייתי סובל מזה ישר מההתחלה כמו שסבלתי לקראת הסוף כנראה שלא הייתי מסיים את המשחק.
זה המון המון מידע שהמשחק צובר עם הזמן, זה משחק שיש לו הרבה מאוד סיפורים ובחירות אלטרנטיבות.
וזה כנראה משהו שפשוט קשור לדרך שבה המשחק בנוי, אני חושב שגם על מחשבים זמני הטעינה מתארכים עם כמות השעות במשחק, פשוט יש כונני SSD ממש מהירים, וחומרה חזקה מאוד, אז ההבדלים הם שוליים.
אבל ממש בגדול, מה שניסיתי להגיד בדומה למה ש- amithas אמר מתחתי, העולם של הוויצ'ר הוא הרבה יותר מגוון , יש אוצרות ודמויות ומשימות צדדיות בכל חור, העולם שלו הרבה יותר חי וזה כבר בלי קשר אם זאת חלק מהסיבה לבעיות שלו על הקונסולות או לא.
אני חושב שהמנוע מאחורי Horizon בדומה ל- unreal זה מנוע משחק מאוד חסכוני ויעיל , וכל המשחק בנוי אחרת ובצורה חכמה ככה שזה יעבוד טוב וזה כנראה בנוסף בא על חשבון של דברים אחרים שעושים משחקי RPG למשחקי RPG טובים באמת.
בוא נגיד ככה- הורייזון הוא משחק שאחרי שתסיים אותו פעם אחת תגיד לעצמך שזאת הייתה חוויה טובה וכנראה שכבר לא תיגע בו שוב. אולי רק כדי להדהים את החברים שלך בגרפיקה הנפלאה שלו.
לוויצ'ר הייתי חוזר, ועוד הייתי יכול לבזבז 20 שעות רק על ה- גוונט (משחק הקלפים הפנימי במשחק). זה עד כמה שהמשחק הזה עשוי טוב
ספציפית על עניין המטען - אני סתם הכנסתי את זה בשביל לעבות את הדוגמאות שיהיה לי קייס חח, ואני מסכים איתך שדברים כמו אלה לא אמורים לעשות את ההבדל באיטיות תפריטים וזמני טעינה ארוכים, משהו אחר עומד מאחורי זה, ואני עדיין לא כל כך בטוח שזה קשור לפורט, או שזה באשמתם של CDP.
אני חושב ש- CDP עשו מאמצים כבירים כדי שהגרסה של הוויצ'ר תרוץ הכי טוב שאפשר על הקונסולות. ודרך אגב, איטיות התפריטים וזמני הטעינה הארוכים מגיעים רק אחרי 40+ שעות על המשחק במינימום. זאת אומרת אם הייתי סובל מזה ישר מההתחלה כמו שסבלתי לקראת הסוף כנראה שלא הייתי מסיים את המשחק.
זה המון המון מידע שהמשחק צובר עם הזמן, זה משחק שיש לו הרבה מאוד סיפורים ובחירות אלטרנטיבות.
וזה כנראה משהו שפשוט קשור לדרך שבה המשחק בנוי, אני חושב שגם על מחשבים זמני הטעינה מתארכים עם כמות השעות במשחק, פשוט יש כונני SSD ממש מהירים, וחומרה חזקה מאוד, אז ההבדלים הם שוליים.
אבל ממש בגדול, מה שניסיתי להגיד בדומה למה ש- amithas אמר מתחתי, העולם של הוויצ'ר הוא הרבה יותר מגוון , יש אוצרות ודמויות ומשימות צדדיות בכל חור, העולם שלו הרבה יותר חי וזה כבר בלי קשר אם זאת חלק מהסיבה לבעיות שלו על הקונסולות או לא.
אני חושב שהמנוע מאחורי Horizon בדומה ל- unreal זה מנוע משחק מאוד חסכוני ויעיל , וכל המשחק בנוי אחרת ובצורה חכמה ככה שזה יעבוד טוב וזה כנראה בנוסף בא על חשבון של דברים אחרים שעושים משחקי RPG למשחקי RPG טובים באמת.
בוא נגיד ככה- הורייזון הוא משחק שאחרי שתסיים אותו פעם אחת תגיד לעצמך שזאת הייתה חוויה טובה וכנראה שכבר לא תיגע בו שוב. אולי רק כדי להדהים את החברים שלך בגרפיקה הנפלאה שלו.
לוויצ'ר הייתי חוזר, ועוד הייתי יכול לבזבז 20 שעות רק על ה- גוונט (משחק הקלפים הפנימי במשחק). זה עד כמה שהמשחק הזה עשוי טוב