ות

פרטים חדשים על הuncharted 4 שכמעט קיבלנו


מי שמאיזושהי סיבה לא שיחק עד עכשיו באנצרטד 4 שלא יקרא את ההודעה.
אז ככה הUncharted4 שכמעט קיבלנו עם איימי בתור במאית.
בחצי הראשון לא היו אמורים להיות קרבות ירי בכלל.
"דגש ענק וחסר תקדים על קרב מגע על חשבון אותו ירי"
"דגש על רכבים"
מנגנון טיפוס מורכב יותר שדורש יותר סקיל ומחשבה.

במקום הקטע שמשחקים בו את קראש על הPS1 היה אמור להיות לנו קטע ריקוד עם ELena

ובכלל כנראה היה אמור להיות שופע עד בלי די במשחקונים ורעיונות שמופיעים פעם אחת במשחק ונעלמים וכמובן שנוטי דוג לא הצליחו לעשות את זה בצורה טובה אז ניל זרק וברוס זרקו את זה.

גם הסיפור של איימי די שונה מהסיפור שניל וברוס עשו אין למשל את נאדין בכלל אצל איימי וסם שונה לגמרי.

לדברי המקורות בשלב הזה לניל וברוס כל כך נמאס מאנצרטד באותו שלב
שהתנאי היחיד שלהם לביים את המשחק זה שהם שולטים בהכל.

הם הסכימו להכליל אזורים כמו מדגסקר בסיפור בגלל שנוטי דוג כבר יצרו יותר מדי נכסים גרפיים ועבודה על החלקים האלה אבל דרשו 100% שליטה יצירתית מעבר לזה.

בעיקרון, אני שמח שניל וברוס השתלטו וקיבלנו משחק הרבה יותר מה7.8 שבטח היינו מקבלים עם איימי.

אבל אי אפשר לא להתייחס לעייפות של ניל וברוס מהמותג.

ואני אומר דבר כזה, זה לא שיש באנצרטד בעיה, זה לא שניל וברוס ראו את האור
ורוצים לעבוד על משחקים טובים יותר.

פשוט הגיע הזמן, שבתעשייה המערבית אולי ילמדו קצת מהיפנים?

בסקוור למשל כל איזה 2-3 משחקים בפיינל פנטזי הם מחליפים במאים
לסדרה, גם כדי לשמור על רעננות ורעיונות חדשים וגם כדי למנוע עייפות ושחיקה.

אולי אם נוטי דוג/סוני.

ישכילו כמוהם לתת את Uncharted למעצבים חדשים שמלאים אהבה למותג הם יעשו איתו דברים ממש טובים גם בלי איימי או ניל וברוס.
זה המפתח בעיני להמשך הקיום של הסדרה.
 

evilplate

New member
נשמע די נורא

השורה התחתונה של כל הפרטים האלו זה שהמשחק היה בסוג של לימבו, היו להם הרבה רעיונות וקונספטים אבל הם לא ידעו איך לעשות מזה משהו קונקרטי במיוחד, המשחק באמת היה בבלאגן רציני וכשאנשים תוהים איך החזון של אמי למשחק היה נראה אז התשובה לזה היא שאין ממש חזון מוגדר ואי אפשר לדעת מה בדיוק היה יוצא מכל זה.
&nbsp
יש הרבה רעיונות שחלקם היו עוברים ואת השאר אולי היו חותכים וקשה לדעת איך זה היה נראה, מה שבטוח זה שהם איבדו שם שליטה ופוקוס והמשחק היה חייב הצלה, אז כן זה באמת טוב שברוס וניל תפסו פיקוד על זה ואני חושב שבהתחשב בפיתוח הרע שהמשחק עבר הם הוציאו משהו סופר ראוי.
&nbsp
והנה אנצ׳רטד האחרון נעשה ע״י צמד במאים חדש והוא מעולה ברמות, אז נראה שהם עושים גם מה שביקשת. :)
 
היה יוצא בטח איזה גירס 4 עייף.

ממוחזר עם גרפיקה פצצה. האמת ? יותר גרוע מגירס 4 כי אם הם היו הולכים על זה שרוב המשחק זה קרבות מגע הייתי פורש ממנו תוך שעתיים לכל היותר.

מה איימי חשבה שהם? באטמן? חחחח.

כן, האמת שמסתכלים על זה ככה זה ממש טוב שצמד במאים חדש עשה את ההרחבה זה לגמרי עומד לזכותה אבל אני מניח שמשחק הuncharted הבא (והבלתי נמנע מתישהו)

כבר לא יהיה איתם כי הם ישארו בנוטי דוג, אז אני מקווה שהם ימצאו במאים שחולים על הסדרה כמו שני אלה :)

חייב לנסות ת'משחק הייתי בטוח שהדעה הכללית שלך תהיה שהוא לא מתקרב לuncharted 4 והאחרים, ממש עושה חשק.
 

amithas190

New member
סיימתי אותו עכשיו והוא יותר טוב מאנצ'רטד4 .

יותר מעניין . באורך הנכון של 10-11 שעות. לדעתי יותר מרשים גרפית.
&nbsp
 

מישהו 2

New member
חבל שלא עשו סוף קצת יותר דרמטי ל - Uncharted 4

הם לא היו נועזים ללכת רחוק, להרוג איזה דמות ראשית
 

evilplate

New member
לא חושב שזה היה נדרש

אנצ׳רטד זה סוג של מקבילה משחקית לאינדיאנה ג׳ונס, בסופו של דבר זה משחק של feel good, זה לא משחקי הכס פה, אנשים מצפים להומור, כיף, קצת רגש וסוף טוב, אף אחד לא מחפש סערות נפש וטראגדיות מהסדרה הזו.
 

מישהו 2

New member
אני ציפיתי :(
- (ספוילר לתת השרשור הזה בכללי)

אני חושב שאפשר היה לעשות שהמשחק יהיה עם הומור וכיף וקליל כמו תמיד, אבל עם סוף קצת יותר עוצמתי שהיה משאיר בנו זכרון.
יש אנשים שסיימו את המשחק ולא זוכרים מה בדיוק קרה בסוף
זה היה אמור להיות thief's end חח היו שמועות מסביב שאולי משהו רע יקרה

למרות שבמקרה של ניית'ן זה לא היה מתאים, כי גם ככה עד שהגעתי לסוף המשחק יצרתי לפחות 40 סיטואציות אחרות שבו הסיפור נגמר כשהוא מת חח
אבל אולי סלי לפחות, שהיה עושה צעד הרואי וחוטף כדור בשביל ניית'ן או משהו בסגנון ... או אח שלו.. משהו שהיה נותן לניית'ן סתירה מצלצלת, היו מלא אופציות לסיים את זה בענק
נמאס מ Happy end טהור, זה לא עובד ככה במציאות חח
 

evilplate

New member
אני חושב שהסוף היה מושלם לסדרה


וגם על סמך תגובות שקראתי, גם מאנשים שלא מתו על המשחק עצמו, נראה שיש קונצנזוס על כך.
&nbsp
זה באמת היה Thief's end, הסוף של ימיו של דרייק כגנב, אבל הוא לא ויתר על עצמו ועדיין הוא זוכה לעשות את מה שהוא אוהב ולחיות חיים חלומיים ביחד עם אלנה והילדה.
closure שלגמרי מביא הרגשה טובה שזו האווירה וסגנון הז׳אנר שהמשחק שייך אליו ושאחריו מתחקה.
&nbsp
אם סאלי היה מת זה היה כל כך מבאס אחי, בנאדם קשיש שהיה עם דרייק לאורך כל הדרך, זה ממש לא מגיע לו וזה היה מכביד מאוד על האווירה והמשחק, אם איכשהו היה זמן ״מתאים״ להרוג אותו זה היה בעלילה של 3 שממש התמקדה בעד כמה רחוק האנוכיות של דרייק יכולה להשפיע עליו ועל הסובבים עליו, אבל העלילה של 3 היתה פח ולא בדיוק הצליחו לאמר שם משהו משמעותי אז זה כבר לא קרה (וגם אז אישית לא הייתי רוצה שיקרה אבל אולי עוד היה לזה מקום)
&nbsp
מרגיש שממש לא היה מגיע לסאלי ככה לסיים במשחק הרביעי, ואני חושב שהסיפור של דרייק נחתם בצורה אידיאלית אבל אני מכבד את דעתך וכו׳ :)
 
קצת פרטים על Stormlands הRPG לONE שבוטל.

המשחק היה אמור לצאת עם הONE בהשקה, RPG סטיל המכשף, מObsidian
(מלחמת הכוכבים 2,סאותפארק RPG, פולאאוט ניו וגאס) משהו מיוחד מאוד במשחק הוא השימוש המאסיבי שהוא עשה בטכנולוגית הענן של מייק. היו במשחק מפלצות ענקיות שבעזרת הענן עשרות שחקנים היו אמורים להילחם בהם ביחד בו זמנית

עוד משהו שהיה אמור להיות במשחק זה סופות ענק שלוקחות בחשבון קסמים שהשתמשת בהם.

לדברי המפתחים מדובר בRPG שהיה מאוד אקשני מגוף שלישי אבל מדגישים כאמור את הדמיון למכשף מאשר למשהו כמו דארק סולס.

המשחק רץ על המנוע של סאותפארק/דנג'ן יש תמונות ביורוגיימר בלינק.

לפי המפתחים הסיבה לביטול? בדיוק אותה סיבה שסקילבאונד בוטל ועוד משחקים.

מייק דרשה מהמפתחים יותר מדי לדבריהם, כל פעם מייק רצו תוספת חדשה למשחק שהרבה יותר קל לדרוש אותה מאשר לפתח אותה.
_(גם סקיילבאונד והריימיק של פאנטום סבלו מהדרישות האלה של מייק)

נראה שבכל זאת למרות הביטול לא נשרפו גשרים בין מייק למפתחת.
ואנחנו אפילו יודעים מהם שמייק מנסה להחתים עכשיו צוותים בגדלים בינונים למשחקים.

(מייק,שיהיו אקסקלוסבים תעשו טובה) די כבר עם הTimed הזה.
http://www.eurogamer.net/articles/2...n-raid-obsidians-cancelled-xbox-one-exclusive
 

evilplate

New member
טוב אנחנו יודעים היום שהענן הזה זה בלוף

ככה שאי אפשר היה באמת לסמוך עליו שירנדר את כל הדבר הזה כמו שצריך, ככה שגם אם לא היה מתבטל הוא בטח היה משתנה משמעותית.
&nbsp
חוץ מזה שהקונספט נשמע טוב מבחינה מסחרית, היום הרי המשחקי שירות האלו שמציעים חוויות מולטי ביחד הם הדבר הכי חם, אז נשמע שזה יכל להצליח אבל כמובן שמייק דפקה את זה כמו כבר כמה בלעדיים שהספיקה לבטל.
&nbsp
משהו באמת רקוב בצורה רצינית אצלם עם האופן שבו הם עובדים אם ככה פרויקטים מתבטלים על ימין ועל שמאל, לא ברור מי אחראי לזה אבל נשמע שכמה ראשים צריכים לעוף משם.
 
כן אחי חופשי, חחחח מייק רצתה מהם ממשק קינקט ושליטה קולית

במשחק כאילו שתוכל לתת פקודות קוליות במשחק ודברים כאלה ושהם יעשו פיצרים עם הקינקט וכל זה להשקה, כן? חחח איזה הזויים מייק.

הם מתנהגים לחברות צד ג' כמו איזה וואחש מישהו שלא מבין בכלל בפיתוח משחקים
כאילו תתן לאיזה ערס שמשחק call of duty לנהל צוות פיתוח.

הם ישר יבקשו דברים הזויים כמו "90000 נשקים"
"שיהיה אפשר לעוף וגם שיהיו 4000 אופנועים ואת כל דגמי האופנוע"
"ושאני גם אוכל ליצור דמות"
ושיהיו 7000 משימות שיקח חצי שנה לסיים את המשחק "
"ושתהיה לכל זה גרפיקה יותר טובה משל הוריזון"

ככה מייק מתנהגת כאילו אין להם שמץ, ומדובר בחברת התוכנה מספר אחת בעולם
אם למישהו יש מושג בכמה זה עסק מורכב זה הם.

אבל מה שכן, כנראה חסרים להם אנשים שמשחקים באמת בנשמה שלהם.

כי אם ספנסר היה נגיד באמת גיימר כמו שהוא אומר אין מצב שהוא היה יודע מה ריאלי לבקש ומה לא (עם סקיילבאונד)
 

evilplate

New member
חחחח נשמע תיאור מדוייק

כאילו אשכרה הם רצו שליטת קינקט מאובסידיאן? ליצנים.
&nbsp
פיל ספנסר עד עכשיו מראה שהוא כולו רוח וצלצולים, הוא יודע לשווק את עצמו אבל מבחינה מעשית הוא לא יותר טוב ממאטריק.
 
חחחח ולא רק זה.

במייק כבר חשבו על המשך לRPG הזה ורצו כנראה לעשות סדרה גדולה.
אם יש משפט שמייק צריכים ללמוד זה פרה פרה חחחח.

כן, זו או שהוא בדיוק מאטריק יותר כריזמתי וצבוע, או שספנסר באמת גיימר והכל
אבל לפי ההכרזות האחרונות AOE4 ועוד הוא גיימר של PC חחחחחחח.

חתיכת סוס טרויאני של המאסטר רייס.
 

evilplate

New member
לא כזה אכפת לי

סיימתי את Vanquish והוא היה אחלה אבל לא קלאסיקה שדורשת רימסטר או משהו, הגיימפליי ממש טוב אבל העולם וכל המסביב היה על הפנים ככה שיצאה חוויה טובה אבל לא memorable.
&nbsp
במקרה של ביונטה סוף סוף תהיה לשחקני פלייסטיישן גרסה טובה של המשחק הזה, כאמור בזמנו הגרסה הראשית היתה של ה 360 וסגה שכרה חברה חיצונית שתעשה את הפורט לפס3 וזה יצר פורט חרא במיוחד שגרם לכל מי שהיה לו פס3 ורצה את המשחק לאכול את הלב על ההבדלים בין הגרסאות, אז לפחות העוול הזה יתוקן אני מנחש, גם אם באיחור של 300 שנה בערך.
 
בעיני הוא אחד ממשחקי הדור הקודם Vanquish

ועשיתי לו 100% על האקסבוקס 360. אבל שבעתי חחח, אם מיקאמי היה עושה 2 הייתי מתלהב :)

מסכים עם ביונטה, אני רק אגיד ששחקני הפס3 לא הפסידו משהו גדול לדעתי.

את ביונטה 2 אני כן רוצה לנסות אבל רק בגלל המעורבות הישירה של מיאמוטו ונינטנדו בפיתוח שלו וכמובן המבקרים שעפו עליו, אבל הוא תקוע אצל נינטנדו ככה שאני לא יכול (כרגע :)
 

evilplate

New member
כנראה ממש נהנית מהגיימפליי שלו :)

הגיימפליי זה של מיקאמי אז ברור שהוא פצצה אבל העלילה והעולם וכל המסביב היה כזה משעמם אחי, המשחק מרגיש די חסר אופי.
 
כן, כל המסביב דפוק.

ולגמרי מזכיר את "סגנון העבודה הקבלני" דל התקציב שלצערנו כל כך למדנו להכיר מפלטיניום שנים אחר כך,אבל באופן אישי זה משחק שלא יכולתי להפסיק לשחק בו גם אחרי ה100%.
 
למעלה