פרטים חדשים על הuncharted 4 שכמעט קיבלנו
מי שמאיזושהי סיבה לא שיחק עד עכשיו באנצרטד 4 שלא יקרא את ההודעה.
אז ככה הUncharted4 שכמעט קיבלנו עם איימי בתור במאית.
בחצי הראשון לא היו אמורים להיות קרבות ירי בכלל.
"דגש ענק וחסר תקדים על קרב מגע על חשבון אותו ירי"
"דגש על רכבים"
מנגנון טיפוס מורכב יותר שדורש יותר סקיל ומחשבה.
במקום הקטע שמשחקים בו את קראש על הPS1 היה אמור להיות לנו קטע ריקוד עם ELena
ובכלל כנראה היה אמור להיות שופע עד בלי די במשחקונים ורעיונות שמופיעים פעם אחת במשחק ונעלמים וכמובן שנוטי דוג לא הצליחו לעשות את זה בצורה טובה אז ניל זרק וברוס זרקו את זה.
גם הסיפור של איימי די שונה מהסיפור שניל וברוס עשו אין למשל את נאדין בכלל אצל איימי וסם שונה לגמרי.
לדברי המקורות בשלב הזה לניל וברוס כל כך נמאס מאנצרטד באותו שלב
שהתנאי היחיד שלהם לביים את המשחק זה שהם שולטים בהכל.
הם הסכימו להכליל אזורים כמו מדגסקר בסיפור בגלל שנוטי דוג כבר יצרו יותר מדי נכסים גרפיים ועבודה על החלקים האלה אבל דרשו 100% שליטה יצירתית מעבר לזה.
בעיקרון, אני שמח שניל וברוס השתלטו וקיבלנו משחק הרבה יותר מה7.8 שבטח היינו מקבלים עם איימי.
אבל אי אפשר לא להתייחס לעייפות של ניל וברוס מהמותג.
ואני אומר דבר כזה, זה לא שיש באנצרטד בעיה, זה לא שניל וברוס ראו את האור
ורוצים לעבוד על משחקים טובים יותר.
פשוט הגיע הזמן, שבתעשייה המערבית אולי ילמדו קצת מהיפנים?
בסקוור למשל כל איזה 2-3 משחקים בפיינל פנטזי הם מחליפים במאים
לסדרה, גם כדי לשמור על רעננות ורעיונות חדשים וגם כדי למנוע עייפות ושחיקה.
אולי אם נוטי דוג/סוני.
ישכילו כמוהם לתת את Uncharted למעצבים חדשים שמלאים אהבה למותג הם יעשו איתו דברים ממש טובים גם בלי איימי או ניל וברוס.
זה המפתח בעיני להמשך הקיום של הסדרה.