לדעתי גם מורטאל קומבאט לוקה בחסר מבחינת תוכן אחי וגם טקן.
אני מסכים איתך שבדור הPS1-PS2 ואפילו הפס3 טקן הציע הרבה תוכן סינגל
אבל בדור הזה? לא כל כך.
מצב ארקייד עם 6 קרבות.
סטורי מוד עלילתי של איזה שעתיים.
קרבות איינסופים בשביל לקבל בגדים וחפצים
אונליין.
גם מורטאל קומבאט לדעתי לא כזה בשמים מבחינת תוכן.
סטורי מוד- עלילתי לא משהו של כמה שעות אפשר לראות ביוטיוב.
ארקייד מוד
קרבות מול המחשב עם כל מיני מודיפקציות לזירה ותנאים משתנים.
מולטיפלייר.
לדעתי כל משחקי המכות לוקים בחסר בסינגל פלייר מעניין.
ואני אגיד לך מה הבעיה לדעתי אחי. זה לא שאין מה להציע בסינגל פלייר למשחקי מכות, יש הרבה דברים מגניבים לעשות ומפתחות שונות עשו את זה במשך השנים.
הבעיה היא? עד היום אין משחק מכות דפינטיבי שלקח את כל הרעיונות סינגל פלייר האלה והציע את כולם בחבילה אחת טובה ואף אחד ממצבי הסינגל לא הפכו לסטנדרט (חוץ מהמצב עלילה של מורטאל קומבאט זאת אומרת)
נגיד קח את הBeat em up הארקידי של טקן. למה זה לא הפך לסטנדרט?
אני שם לך פה משחק מכות אולטרא ישן של סקוור מהפס1 הוא דור ראשון אז הוא נראה זוועת עולם.
הקטע? זה משחק מכות לכל דבר, שיש לו "קווסט מוד" שזה מצב הייברידי של RPG וBeat em up עם מבוכים וכו'.
תאר לך קמפיין כזה היום במורטאל קומבאט או טקן או SF ואפשר למלא את המבוכים האלה בפאזלים QTE סרטוני עלילה ולעשות קמפיין ממש נחמד.
אנחנו במצב שפיפא ומשחקי הספורט אשכרה מכניסים עלילות למצבי הקריירה שלהם, למה משחקי המכות לא עושים משהו דומה עם הEVO והליגות האחרות?
למה אין אף משחק מכות שלוקח מלא קונספטים מגניבים והופך הכל לסטנדט.
תאר לך את SF6 יוצא עם המצבים הבאים.
ארקייד מוד.
סטורי מוד (עלילתי)
אליפות העולם (evo capcom cup וכו')
קווסט מוד- כמו שסקוור עשו אבל הרבה יותר מודרני עם דברים שהזכרתי.
מצב קריירה- דומה למצב הליגה שהזכרתי, רק שהפעם אנחנו משחקים דמות מוכרת מהטרונירים כמו טוקידו דייאגו וכו' ועוקבים אחרי סיפור החיים שלהם בעלילה.
יש לדאיגו קומיקס ביפן שמבוסס עליו והוא כתב ספר אז יש אנשים שיהיו מעונינים במצב עלילתי כזה
משחקון סטיל כדור עף או באולינג.
כל תוכן סינגל פלייר כזה שהזכרתי יכול להיות שבפני עצמו הוא לא יהיה סיבה מספיק טובה לקנות את המשחק לאנשים שאוהבים סינגל, אבל שאתה מביא את כולם ביחד, ודורש מהשחקן לסיים כל מצב כדי לפתוח את המצב השני?
נראה לי שמשחק שיציע חבילה כזו יכול לשנות את איך שהגיימרים רואים את הז'אנר.
כרגע רוב התוכן סינגל הוא לא יותר מנחמד, צריך משהו הרבה יותר רציני מזה.
לא נראה לי שקפקום במצבם הנוכחי יכולים להרים הפקה כמו שציינתי
אבל וורנר או נאמקו או אפילו קפקום כשיבואו ימים טובים יותר עליהם.
לפעמים אני בהלם איך אפילו חברה איומה כמו EA מבינה את הגיימרים ואת השוק יותר טוב מהחברות האלה של משחקי המכות. שמציעים כבר פאקינג 30 שנה פחות או יותר את אותה משחקיות בסינגל פלייר.