מסכים לגמרי שזה לא מתאים לכל המשחקים.
משחקים כמו TLOU 2 שימכרו איזה 9M+ כמובן מצדיקים את הסינגל הארוך שלהם
כי הם מוכרים מספיק בשביל לממן את עצמם וגם משחקים אחרים
אין שום סיבה שמשחק שיכול להצדיק את התקציב שלו יעבור שנמוך בכוונה ל6 שעות גיימפלי.
אבל דד ספייס שמימלא לוקח איזה 10-11 שעות.ויש כאלה שיכולים לגמור אותו באיזה 9 שעות.
הוא עלה כל כך הרבה, כאילו פאקינג 60 מליון, זה פסיכי למשחק כזה. גם אם 30 מליון זה התקציב של המשחק עצמו זה עדיין נשמע לי פסיכי למשחק כזה ב2011.
ואנחנו מדברים על מפתחת יעילה מאוד שהוציאה 3 משחקים בדור, מלוטשים טכנית ושהיה לה מנוע קיים לעבוד איתו, כאילו הסיכוי שהם ביזבזו כסף על מנוע
חדש או הסתבכו בפיתוח בגלל חוסר ניסיון, או לא עמדו בלוח הזמנים, נמוך מאוד לדעתי.
משהו חייב להשתנות. המשחקים כל הזמן עולים יותר כסף, מלאים במלא תוכן שאף אחד לא רואה.
אם יש משהו שהמפתחים יכולים ללמוד מסרטים זה להעריך את הזמן שלנו.
ראיתי מלא אנשים שלא רק שלא סיימו משחקים ארוכים כמו המכשף 3 גם לא סיימו משחקים כמו HALF LIFE 2. הטירה הנאצית וכו'.(של הדור הזה)
אבל ברור שאני מסכים איתך ב100% שאסור לזה להפוך לסטנדרט ללא אבחנה.
אני חושב שהמכירות הטובות של hellblade מוכיחות כמה טוב זה יכול להיות.
לא רק שיש לו ממוצע סבבה, גם הגיימרים נתנו לו ממוצע מכובד של 81. יענו
אפשר לראות שזה לא משחק פלצני שרק המבקרים אהבו יש לו אהבת קהל גדולה, וזה בדוק לא מעט בגלל שהוא כיבד את השחקנים.
בנוגע לTitanfall 2 אחי, אתה לא זוכר כמה שבחים קיבל הקמפיין שלו? ההסכמה הגורפת היא שזה הFPS סינגל הכי טוב בז'אנר שלו מאז COD4, וזה גם לא נדיר לשמוע כאלה שאומרים שהוא הFPS הכי טוב מאז Half life 2.
וזה בלי להזכיר את זה שEA מאוד קידמה והדגישה לפני היציאה שזה יהיה משחק שיציע קמפיין מושקע, שמן הסתם עשה אותו הצוות של COD4.
לא נראה לי שEA ציפתה שיתעלמו ממנו יחסית, הם בדוק לא ציפו לאיזה מכירות של call of duty ממנו אבל הוא מכר על כל הפלטפורומות איזה 2.7M.
אבל שאתה לוקח בחשבון שwolf האחרון עשה 2M+ על הפס4/וואן ביחד
זה חייב לבאס.
אני לא אומר מי מהם יותר טוב מאוד אהבתי את המשחק של בטסדה.
אבל איפה השבחים של titanfall 2 ואיפה הוא.
וTitanfall 2 יושב על ממוצע 89 שאני מהמר בלי חשש שהוא קיבל את הממוצע הזה נטו על הסינגל שלו כי אף אחד לא משחק במולטי שלו חחח.