תודה על מה?
מטרופולין לא קובעים דבר וחצי דבר, הם מחוייבים להפעיל כל שירות שמשרד התחבורה יורה להם.
הם לא מחדשים ומשנים, משרד התחבורה מחדש ומשנה, למה? כי במכרזים החדשים הסובסידיה שהמפעיל מקבל היא על פי מספר הקילומטרים שהוא מבצע ושנקבעו לו, כך שמשרד התחבורה יכול להזיז נסיעות, לשנות את הלו"ז, להעביר תשומות מקו X לקו Y ולמפעיל זה לא משנה.
כמו כן, כשאתה משלם באוטובוס, מטרופולין לא רואה מזה אגורה אחת. הכסף עובר ישירות למדינה.
לכן, כששירות הלקוחות מפצה אותך על ידי שוברי נסיעה, זה בעצם על חשבון מדינת ישראל ולכן זה בעצם פיצוי פסול.
תודה על מה?צריך להגידלמטרופלין
האוטובוסים שלה תמיד נקיים וחדשים הכי נעימים לנסיעה ,התדירות בסדר גמור בכל קו ולפי דרישה ,היחס בשירות לקוחות בסדר גמור ,
והם תמיד מחדשים ומשנים ,לא קופאין על השמרים.
אגב למטרודן יש אוטבוס חדש בצבע לבן ירוק .
מטרופולין לא קובעים דבר וחצי דבר, הם מחוייבים להפעיל כל שירות שמשרד התחבורה יורה להם.
הם לא מחדשים ומשנים, משרד התחבורה מחדש ומשנה, למה? כי במכרזים החדשים הסובסידיה שהמפעיל מקבל היא על פי מספר הקילומטרים שהוא מבצע ושנקבעו לו, כך שמשרד התחבורה יכול להזיז נסיעות, לשנות את הלו"ז, להעביר תשומות מקו X לקו Y ולמפעיל זה לא משנה.
כמו כן, כשאתה משלם באוטובוס, מטרופולין לא רואה מזה אגורה אחת. הכסף עובר ישירות למדינה.
לכן, כששירות הלקוחות מפצה אותך על ידי שוברי נסיעה, זה בעצם על חשבון מדינת ישראל ולכן זה בעצם פיצוי פסול.