קיימים אזורים אחרים, שנדרש שינוי
"האוצר משחרר כסף במקומות שזה בהחלט דרוש כמו קווים 249 ו347."
ומה לגבי פתח תקווה, למשל? קרוב לוודאי, שהם היו שמחים להפעלת קווי אוטובוס מהירים וסדירים, שייסעו בדרכים חדשות, שנפתחו מאז דרך ז'בוטינסקי, כמו למשל כביש 471 או כביש אם המושבות. בפועל פועלים הקווים הישנים, כמו 51 או 66 או שעושים טובה, שמפעילים מספר נסיעות את קו 350, שגם הוא בסופו של דבר נוסע בדרך ז'בוטינסקי.
בפועל רואים, שזה אפשרי להפעיל קווים במסלול עדכני למשך כל שעות היום, בדומה ל-249 ול-347.
פתח תקווה היא דוגמא אחת, אך לא חסרים מקרים נוספים.
קיימים אזורים אחרים, שנדרש שינוייש שיפור שירות בגבולות הרפורמה של גש דן והשרו
יש גמישות רבה יותר למשחק עם התשומות שיש והאוצר משחרר כסף במקומות שזה בהחלט דרוש כמו קווים 249 ו347.
השינוי שחל בחדרה, היה בעיקר בקווי הזנה לרכבת. שאר קווי אגד לא השתנו במיוחד, גם לא לגבי תדירות. זזה מה שזכור לי ויכול להיות שאני טועה, אני מגע לחדרה פעם בשנה, לפעמים פעמיים בשנה.
חדרה הייתה רק דוגמא. המצב לא שונה במקומות רבים בארץ. אם במכרזים חדשים יש שינויים כל כמה ימים כמעט, מסלולים משתנים, קווים חדשים נפתחים, יש תוספת שירות בקווים שבהם זה נדרש וכו', בקווי אגד באיזורים שבהן יש סובסידיה מיושנת, המצב משתנה לעיתים רחוקות ובעיקר רק כשצריך או כשיש איזושהי אג'נדה שמקדמים עיריות, תושבים וכו' (כמו קו 304 מברנע לתל אביב שמקודם על ידי שתי אג'נדות, האחת הגדלת נפח התח"צ בנתיבי איילון והשנייה מתן שירות מהיר לתושבי שכונת ברנע).
"האוצר משחרר כסף במקומות שזה בהחלט דרוש כמו קווים 249 ו347."
ומה לגבי פתח תקווה, למשל? קרוב לוודאי, שהם היו שמחים להפעלת קווי אוטובוס מהירים וסדירים, שייסעו בדרכים חדשות, שנפתחו מאז דרך ז'בוטינסקי, כמו למשל כביש 471 או כביש אם המושבות. בפועל פועלים הקווים הישנים, כמו 51 או 66 או שעושים טובה, שמפעילים מספר נסיעות את קו 350, שגם הוא בסופו של דבר נוסע בדרך ז'בוטינסקי.
בפועל רואים, שזה אפשרי להפעיל קווים במסלול עדכני למשך כל שעות היום, בדומה ל-249 ול-347.
פתח תקווה היא דוגמא אחת, אך לא חסרים מקרים נוספים.