אני מצטער אבל פשוט אין לך עין טובה כנראה לזה
אם זה נראה לך משהו שיכול לרוץ על הפס3, לא בקטע רע, דעתך לגמרי לגיטימית, גם אמא שלי רואה בלו-ריי וזה נראה לה כמו קסטת וידאו מבחינת איכות, היא לא רואה הבדלים, וגם אתה לא, אבל טכנית ההבדלים גדולים.
 
אפשר להבין אם התאכזבת במיוחד אם אתה מאמין שהפס4 זה כמו מחשב חזק ובטח ציפית לקבל את הטיזר ההוא ב 60 fps, אבל לאמר שזה נראה כמו פס3 מצביע על חוסר הבנה או עין טובה לפרטים.
 
בקשר לשאלה שלך, כן יש מקרים שיש מודלים ברמה מפורטת יותר לסרטון המעבר, בדר"כ מוסיפים גם AA לשיפור החדות של התמונה, זו לא עבודה קשה אחרי שכבר בנו את המנוע, מלחתכילה כשבונים מודלים למשחק הם ברמה גבוהה במיוחד בשלב הראשוני ואז עוברים שנמוך מסויים כשכבר מכניסים הכל למשחק.
והסברתי לך מה ההבדל בין סרטון מעבר שלוקח לך שליטה מהידיים והמפתח מביים אותו כרצונו לבין גיימפליי שאתה מזיז את המצלמה, יכול לירות, יש פיזיקה וכו', אז למה אתה שואל למה המשחק לא רץ כמו הסרטונים? זה כי יש הבדל בין להריץ סרטון מבויים לבין להריץ משחק.
הסיבה שסרטונים לעיתים (לא תמיד) משתמשים בנכסים ברמה טובה יותר וכו' זה כי הם שואפים להיות יותר סינמטיים, למשל הבעות הפנים בסרטוני המעבר של משחקי נוטי דוג מדהימים ומעבירים הרבה רגשות, את זה אפשר לעשות עם מודל ברמה גבוהה יותר ממה שהפס3 נגיד מסוגלת להריץ, אם היית מכניס את המודל של הגיימפליי לסרטון מעבר אז הבעות הפנים יהיו מוגבלות יותר והסצינה תהיה פחות עוצמתית, סתם דוגמא.
 
חוץ מזה בדמו של אנצ'רטד 4 בהתחלה כשרואים את דרייק בוהה בצוק זה זמן אמת והגראפיקה של המשחק, לא השתמשו שם במודל שונה או משהו, אם זה היה נראה לך כמו דרייק של הגיימפליי בפס3 אז כמו שאמרתי, אין לך עין טובה לזה.