פרק סיום העונה- No Reason

Tal2012

New member
אלוהים !!!!!! מה זה היה ../images/Emo35.gif

יאווו כשהאוס חתך לו את כל הבטן זה היה נוראי !!! מה היה הקטע עם הכדור בסוף
הקטע עם האגרוף לוילסון היה חזק
ואווו הקטע עם הרובוט
היה מדהים !!! קמרון שם פשוט מדהימה ביופייה
כמה דם היה בפרק ! יאווו אני לא הבנתי כלום חחחח
פרק גאוני במלוא המובן.. גרמו לנו להרגיש שזאת הזיה ואז לא.. ואווו האוס צריך לקבל אוסקר על הפרק הזה
 

steelwater

New member
בונא

אני שונאת שאנשים ממש צריכים לקבל אמי ולא מקבלים! לדעתי גם ג'ון סי מקנגלי מסקרבס היה צריך לקבל אמי על המשחק שלו בעונה החמישית ובעיקר על כמה פרקים גדולים בסוף אבל הוא לא קיבל. זה ממש מעצבן.
 
לדעתי האישית, הגאונים האמיתיים פה

הם התסריטאים, ולא אף אחד מהשחקנים. למרות שהאוס משחק מצויין, אבל לא ברמה גאונית.
 

Benjamin Turner

New member
גם התסריטאים. האוס=יוּ לוֹרי+תסריט

והוא משחק נפלא, יותר טוב מרוב, אם לא כל המועמדים לאמי השנה. אם מישהו מסוגל לראות פרק כמו house vs god, או safe, או acceptance, או autopsy, או skin deep, או goes without saying) no reaon) ולא להכניס את יוּ לרשימת המועמדים, שלא לדבר על לתת לו את הפרס (כמו שהגיע לו ללא כל ספק בשנה שעברה על three stories-שזכה באמי, ולדעתי גם השנה אם כי אין לי מושג איזה פרק הוגש לשיפוט), well, אמות המידה למשחק איכותי שלי ושלו לא נמצאות על אותה סקאלה. בסקראבס אף אחד מהשחקנים לא הרשים אותי במיוחד, למען האמת.
 
הוא משחק טוב. לא אמרתי שלא.

אבל לדעתי הגאונות האמיתית טמונה בתסריטאים ולא בו. אפילו ארחיק ואומר, שאפשר היה למצוא שחקן ברמה שלו, והסידרה הייתה נשארת מצויינת, אבל לתסריט אין תחליף. ובקשר לאמי, אני הכי סולדת בעולם מטקסים מסוג זה. לא ידעתי בכלל מי היה מועמד, השנה, מי זכה וכו'. הטקסים האלה לדעתי הם אחד הדברים הכי מזוייפים בתעשיית הבידור, וממש לא מתבססים המון פעמים על מקצועיות, אלא על "מי לא זכה שנה עברה, אז ניתן לו השנה כדי שלא יהיה מקופח". לי אישית ממש לא אכפת אם הסידרה זכתה באמי או לא, כי זה ממש לא עושה אותה פחות טובה במחינתי, והפסל הזה לדעתי לא מייצג כלום. כמו לדוגמא עם האוסקר לדעתי. הסרטים הכי טובים שראיתי בחיי, לא היו אפילו קרובים ללהיות מומעדים לאוסקר. אין לי מושג מי היה מועמד מולו השנה, וחלק גדול מהתוכניות אני לא רואה, כך שאני לא יכולה להביע דעה, למי היה מגיע לזכות. יכול להיות שעם כל הנתונים הייתי מאמינה שלהאוס מגיע לזכות, יכול להיות שלא, אין לי מושג. אני חושבת שהוא שחקן מצויין שוב כמו שאמרתי. אבל לדעתי הוא רק כלי, שמשלים באופן מסויים את יצירת המופת הבאמת גאונית שהיא התסריט. המוח האמיתי הוא התסריט לדעתי. שוב אין לי מושג, אם התסריט זכה או משהו כזה, כי אני לא עוקבת אחרי הטקסים האלה. אבל התסריט הוא אחד המבריקים שנתקלתי בהם. והוא לדעתי הגאונות האמיתית.
 

Benjamin Turner

New member
אני לא מסכימה אתך, ויתרה מזאת, אני

סבורה שגם התסריטאים לא היו מסכימים אתך. התסריטאים יכולים לעשות את העבודה הכי טובה בעולם, לכתוב את הטקסטים המבריקים ביותר בעולם, אולם אם לא היה להם שחקן דרמטי מעולה שיש לו גם טיימינג קומי מדויק כמו יוּ, כל ההאוסאיזמים שלהם, כל הפאנצ'ים, כל ההתחכמויות, שלא לדבר על הנרגנות המצחיקה, הטרגיות המשעשעת ובעצם האופי של האוס כמו שאנחנו מכירים אותו, כל אלה לא היו עוברים מסך באותו אופן ולא היו מה שהם היום. חשבי כמה קשה לקחת דמות שעל הנייר הנה כה אוקסימורונית וסבוכה ולגלם אותה בצורה כל כך אמינה. חשבי גם עד כמה לא-בדיוק-טריוויאלי למצוא שחקן שמשלב את התכונות הללו (רוב הקומיקאים לא מצטיינים במשחק דרמטי, ורוב השחקנים הדרמטיים מתקשים להעביר פאנצ'ים, על אחת כמה וכמה באמצע סצינות דרמטיות). דיוויד שור אמר פעם שבזכות העובדה שיוּ שחקן כל כל מוכשר, הוא (ד"ש) והתסריטאים חופשיים לכתוב את הסצינות הכי קשות והכי אינטליגנטיות, בעוד שעם שחקן טוב פחות, הם היו נאלצים להוריד את הרמה (ציטוט חופשי
). אז נכון שהוא א. מאוהב ביוּ וב. היוצר של הסדרה שפרצופו של יוּ הוא החותמת שלה, אבל בכל זאת
אגב, אם להשתמש בלוגיקה שלך, האוס יכולה היתה להיות סדרה מצוינת גם בלי התסריטאים, עם תסריטאים אחרים, מבריקים לא פחות. א-מה-מה? היא לא היתה האוס, ואותו כנ"ל ללא יוּ. שחקן אחר היה מביא איכויות אחרות ותובנות אחרות לגבי הדמות, והופך אותה למשהו שונה. נסי פעם לקרוא קטע מטרנסקריפט של פרק לפני שצפית בפרק, ותראי בעצמך כמה דרכים יש לשחקן טוב לעשות את עבודתו, וכמה הרבה מעצמו הוא מביא לדמות שהוא מגלם. ואני אפילו לא מזכירה את כל העניינים הטכניים ה"קישוטיים" (המבטא, הנגינה, הג'אגלינג למיניו וכל שאר הparty tricks של יוּ). ובכן, זו רק דעתי.
 
בסדר, יש לנו דעות שונות.

יכול להיות שאני מטבעי נוטה יותר להעריך כתיבה ממשחק.
 

steelwater

New member
גם התסריטאים והבמאים גאוניים

אבל רמת המשחק שלהם היא ממש טובה ולא כל אחד היה יכול לשחק את האוס ואת דר' קוקס איך שהם משחקים אותם.
 
ומה עם באפי

שכל כך הרבה פרקים בה היו צריכים לזכות באמי ומעולם לא קיבלה התייחסות
 

naama050

New member
אני בהלם! איזה פרק גאוני! רק ש..

הייתי ככה קרובה לחשוב שהוא כבר ממש משתגע. אבל לא הבנתי את הסוף.. מה הוא ביקש שקדי תתן לו? ולמה? זה החומר שהיא נתנה לו או הייתה צריכה לתת לו בהזיה שלו?
 

Benjamin Turner

New member
קטמין, שעושה בפועל בדיוק מה שהוא

עשה (לרגל, לא למוח) בהזיה. וכן, זה אותו חומר. בקיצור, זה הרעיון של האוס, קאדי היא רק המתווכת לצרכי ההזיה.
 

סלוניק

New member
תוכלי להרחיב מעט על קטמין?

ממה שהבנתי מדובר בטיפול תרופתי בעל השפעה מזיקה למוח, אבל אז נזכרתי שאני הדיוט כימי.
 

Benjamin Turner

New member
אני אישית לא מבינה בזה כלום, אבל

לגמרי במקרה רן עלה (שלא ביודעין, אני מניחה) על כל ענין הרגל וטיפול אפשרי בה לפני מספר ימים, ואז גם מצאתי עבורו איזשהו מאמר מענין למדי על השימוש בקטמין. להלן קישור:http://www.rila.co.uk/issues/full/download/bfa3f967e53dbf55aae7c3447771c2b2642974.pdf ומשהו קצת יותר כללי ופחות מורכב על החומר הזה: http://en.wikipedia.org/wiki/Ketamine
 

סלוניק

New member
תודה רבה ../images/Emo13.gif

מעניין שהקטמין באמת גורם לאשליות וחזיונות, גם אם זה לא כל כך התאים למשמעות של "אשליות" כמו בפרק. אולי זה קשור יותר להבנה של Three Stories אבל אם היכולת להשתמש ברגל נעוצה רק בהתמודדות עם כאב יש קצת חוסר עקביות להסרת השריר המת (האם אין לכך משמעות?). למי שזוכר בפרק סיום העונה הקודמת האוס מנסה לצעוד על רגלו צעד אחד בלבד ונופל, כך שהבעיה נראית נזק פיזי עמוק יותר מאשר כאב בלבד.
 

Benjamin Turner

New member
שמע, אני כאמור לא מבינה בזה כלום,

אבל לרעת האמינות הרפואית של הסדרה יש לציין כי האוס עצמו אמר בthree stories משהו כמו because of the extent of the muscle removed, utility of the patient's leg was severely compromised. עם זאת, לי אישית נראה שאם השריר שהוסר הוא למשל אחד (או שניים, או חלקים) מארבעת השרירים שמרכיבים את השריר הארבע-ראשי של הירך, פיזיותרפיה ואימונים (שהכאב הכרוני לא ממש איפשר אותם עד כה) עשויים להחזיר את התפקודיות לרגל באמצעות היפרטרופיה של השרירים הנותרים, אבל זה רק ניחוש כי כאמור, אני לא מבינה בזה כלום. גל, למשל, לחלוטין לא מסכימה אתי. אגב, אני חושבת שדווקא בhoneymoon האוס נופל מחמת הכאב הכרוך בביצוע צעד מלא על הרגל הפגועה. זה ניכר בבירור בפניו.
 
למעלה