הבנו שמצב הסצנה בקאנטים

  • פותח הנושא esvee
  • פורסם בתאריך

Big L Corleone

New member
סתום ת'פה שלך

כל הודעה שאני ארשום- אתה תטפל לתוכן שלה, אתה הבנאדם הכי ממורמר ולא אוביקטיבי בפורום הזה. זה שאתה לא מבין בהיפ-הופ, ולא מבין מה זה MC, וכן MC זה מושג, מושג שכבוד לקבל אותו, ונילה אייס הוא לא MC, אמינם הוא כן MC, לדוגמא, ואני לא אומר את זה מתוך פוזה שזה מגניב להיות MC, אני אומר את זה בגלל שאמינם שומר על רמה גבוהה של סקילז וכל מיני מוצרי פופ אחרים- לא. MC זה שם של כבוד, אם יבוא ראפר כמו ראקים (שהוא אחד הראפרים הגאוניים ביותר שעולם ההיפ-הופ ידע) ויגיד על מישהו שהוא Real MC זה אומר שיש לו סקילז, שיש לו כוח על המיקרופון, זה אומר שהוא באמת ראוי לשם הזה, MC, זה שאתה לא מבין בהיפ-הופ זה דבר אחר, ואני אומר לך שוב: אתה לא מבין בהיפ-הופ, כי מי שמבין בהיפ-הופ בחיים לא יגיד שיפתי הוא MC
 

Nechi Nech

New member
תקופה ארוכה שאני מחכה שייפתחו שרשור כזה

ולראות תגובות כאלה. חברים, תרצו או לא, גם אם תגידו שהפורום הזה לא משקף את רוב הסצינה, את רוב קהל הג'י ספוט, את רוב הקהל שהיה בא להיפהופ בפארק, חישגוזים ושאר אירועים.. כאן, זה המקום היחידי בו אנשים שללא ספק היו בכל המקומות שציינתי, אנשים שמכירים היפהופ עד לעצם, ואנשים שסוף סוף הראו שהיפהופ ישראלי חשוב להם, זה המקום היחידי בו לכולם יש זכות דיבור ובו כולם נפגשים. בגלל זה אני שמח שסוף סוף נוצרה מודעות גדולה בקרב רוב החבובצ'יקים פה לגבי המצב של ההיפהופ בארץ. יאללה, בוא נריץ דברים אני אומר.
 
צודק אבל

אתה צודק בהחלט יש פה את הגרעין המרכזי של ה"היפ-הופ הדז" אבל זה לא מי שיקבע את עתיד ההיפ-הופ. מי שיקבע אותו זה דווקא קהל המיינסטרים (שכולנו כל כך אוהבים להשמיץ חדשות לבקרים). קהל המיינסטרים זה זה שיתלבט האם ללכת להופעה של פלד ואורטגה או ללכת להופעה של קרן פלס וזה שיתלבט האם לקנות את הדיסק של קוואמי או את הדיסק החדש סינרגיה. זה הסיבה שסאב הצליח, הוא הצליח לגעת בקהל המיינסטרים וכמה שצחקו עליו שהוא מכוון לבני ה-9 עד 14 אז הוא רק מכר יותר. העניין הוא שהוא עשה ברמה יחסית גבוהה בשונה לדוגמא ממסיקה.
 

ק ר ח

New member
ברגע שאנשים יתחילו

לשמוע בהמוניהם פ'אנק ג'אז מוסיקת עולם ואלקטרוני גם במסיבות צפונבוניםגום מועדוני ארסים... יהיה עתיד אמיתי להיפ הופ בארץ. אין פה הרבה שבתכלס אוהבים את זה, הרוב לומדים לאהוב את זה כמו שלמדו לאהוב רוק טראש כמו גרין ובלינק 182 או פופ כמו בריטני וג'אסטין שהכירו לקהל הישראלי הדי בור את דסטניז
 

ק ר ח

New member
את השטויות פה שנכתבו בשמי גם ג'יזמו כתב

מוסיקה אלקטרונית זה גועל נפש,לפחות מה שחברים שלי מסוימים משמיעים לי.
 

ayatola420

New member
HEYO NECH

מסכים עם כל מה שאמרו קודם על הערב בברזילי. אבל... לנצ'י נץ'- ביג אפ על ההופעה שלך עם שני החבר'ה האתיופים. ישבתם טייט ונתתם הופעה ברמה גבוהה. לגביי השאר די התאכזבתי. אבל זה לא אומר הרבה כי מי שמתאמן משתפר. יש דברים שיותר קל להתקדם בהם תוך כדי עבודה (פלואו,עמידה) ויש דברים שפחות (רמת כתיבה). אבל האהבה להיפ הופ והרצון לצעוד קדימה מזיזים ומזינים את השיפור. לכן תנו צ'אנס. . אותו עיקרון אפשר להדגים על מה שחבר'ה פה אמרו על סגול59 הבחור התחיל בתור ראפר בינוני עם מילים בינוניות , והיום (ומי ששמע אותו לאחרונה יעיד) הוא כבר אמ.סי. (להבדיל מראפר, ומי שלא מבין אין טעם לנסות ולהסביר לו) ואמ.סי מעולה. . הוא עושה את זה בצורה סופר מקצוענית אחרי שיפור אסטרונומי ועבודה של ש-נ-י-ם. מכאן שהבעיה המרכזית היא חוסר סבלנות וטרנדיסטיות (מלשון טרנד) . אליה מצטרפות נטייה לבדלנות ,הסתגרות וחוסר פירגון. תכונות ישראליות שכאלו. אין בכלל מה לדבר על מצב ה""סצינה"" (שכרגע אינה קיימת,כמו שאמרתי לדוויק), אם הקהל והאמנים עצמם לא מבינים שזה עניין של שנים. אייתולה מאבירי השולחן העגול. אפשר לטעום ב - www.myspace.com/hashulhan וכן, אנחנו יודעים שיש לנו עוד על מה לעבוד
 

bigm2

New member
נטייה לבדלנות?

פאק, פלאשבקים מהבגרות בהיסטוריה
 

Funky Giraffe

New member
האמת שבדיוק למדתי על הבדלנות של ארה"ב

בהיסטוריה לראשונה בחיי. וסופסוף אני גם יודע מה אומר המושג הזה..
 

e2 aka e2

New member
זה פשוט

אם אני יחזור לעשות היפ הופ אז הסצנה תנצל אם לא אז היא הלכה. הכל תלוי בי.
 

RuVeN the AnGeL

New member
אני יכול להגיד לכם שהבעיה מבחינתי היא ש

נכון לעכשיו בימים אלה אני לא יכול ממש להצביע על ראפר אחד בסצינה שמספיק מעניין אותי ברמה של אשכרה לחפש מידע אחריו או לבדוק חומרים שלו ולהכנס למייספייס שלו ודברים כאלה......... ההיפהופ בארץ צריך משהו חדש ומרענן שעוד לא נשמע כאן,שדיכוון לכל סוגי הקהל בישראל עד היום היו ממש מעטים מהז'אנר שהגיעו לתודעה כזאת שאפילו ההורים שלנו יכירו... ואני לא מדבר על אלון דה לוקו או הישראלים וכל החרא והזבל הממוסחר הזה שקורא לעצמו "מוזיקה".... אני מדבר על האיכותיים כמו סאב, הדג נחש, מוקי וכדומה...... וכן, גם שבק ס בזמנם אלה אמנים שכוווולם הכירו ללא יוצא מן הכלל, הייתי יכול לדבר עליהם גם עם אמא שלי שלא יודעת מיזה אמינם בכלל ואני לא אומר שאין ביכולתינו לשחזר את זה שוב אבל נכון לעכשיו אני פשוט לא רואה אור ברור שיש כמה יוצרים בודדים שאיכשהו מצליחים כן לגרום לי להקשיב להם..... ואני חושב שכולם יודעים על מי אני מדבר (פלד ואורטגה,כהן ומושון,וולקן,אס-וי,עוז,הנדסה מילולית ועוד כמה שאני לא זוכר את שמם נכון לעכשיו...) בגדול אנחנו פשוט צריכים אלטרנטיבה השאלה אם יש פה את הדבר הזה בכלל ואם נשאר בנו הכוח והכישרון להפיק דבר כזה שוב..........
 

Schizo Haji

New member
יש מלא אנשים בקטע של מוזיקה שחורה

איך אתה מגדיר "סצנה"? יש מלא אנשים שאוהבים ראפ ומתעניינים אבל לא קשורים אליכם...בכלל....אז אולי בגלל זה היא נראית קטנה יותר ממה שהיא באמת אחת הבעיות לדעתי היא שהרבה אירועים מופצים באותם מקומות ולאותם אנשים ובגלל זה רואים ניוון.
 

Coldplayplay

New member
תפסיקו לזיין את השכל

כל כך אינפנטילי "להציל את הסצנה"... בכל ז'אנר יש "פוזה" ויש מושפעים ויש גרופיז חסרי כשרון שחושבים שיש להם את זה.. גם ברוק גם בפופ וגם בבלט קלאסי..אותם אנשים ואותה פוזה אינה "הורגת" ההפך היא רק מוספיה לפופלריות של המוסיקה אז צאו מהסרט שלנקות מסיבות ממושפעים יסדר את הסצנה..כן תזמינו אנשים עסקים זה מה שישאר אותה בחיים... הז'אנר הזה תלוי באמנים בלבד.כרגע אין אמנים איכותיים יש מספר אמנים שיכולים להקפיץ לך תתחת אבל שום דבר לא באמת נוגע בנו.. בווליום כנרת עם כוכב נולד ראיתה פשוט את הכל...הופעות במאת מרשימות של אמנים כמו אביב גפן שאפשר באמת להתייחס אליו כאל איכות...ואז אתה רואה את זוג הליצנים האלה תאקט שר לך את טורו ... איך רוצים שמשהו יתקדם...התשתית חרא..שום דבר לא אותנטי הכל סתם.. אתם לא תצילו את הסצנה לא משנה שאתם אוהבים אותה מוסיקה טובה תתקבל בברכה בכל מקום לא משנה אם זה ראפ..האמנים פשוט גרועים..והאמת זה כבר מזמן לא תלוי בפלואו
 
למעלה