האלבום האחרון - סיבוב 7

Anuerysm

New member
האם את יכולה להרחיב קצת?

"ללא ספק", מה ללא ספק בזה? הא?!
 
לי אין ספק בכך ../images/Emo13.gif

זה לא אלבום גרוע, אבל הוא סובב סביב רעיון אחד בלבד, ללא ממש פיתוח או הצגת הנושא מזוויות אחרות. ווטרס היה יכול לתמצת את הכל לשיר אחד. טוב, אולי לא ווטרס.
סיד בארט, בטח.
 

holo

New member
../images/Emo6.gif

אפשר להסביר למה את חושבת שסיד בארט היה מצליח ורוג'ר ווטרס לא? זה מעניין. למרות שאם באמת משווים בין סגנון הכתיבה של השניים, השירים של בארט הרבה יותר קצרים וקולעים.
 
אמרת את זה בעצמך

תימצות זה לא הצד החזק של ווטרס. הוא צריך כנראה לכתוב הרבה - הרבה מילים, הרבה שורות - תוך חזרה על אותו רעיון בניסוח שונה. אולי זה בגלל שהוא חושב שהדברים הם כל כך חשובים - כל כך בנפשו - שאם הוא יגיד את זה פעם אחת זה לא ישאיר רושם, אנשים יתעלמו. לפעמים החזרה הזו קולעת, בדיוק במקום. כך זה באלבום Wish You Were Here, למשל. ולפעמים זה נמרח ונמרח. הסגנון של סיד היה שונה לגמרי. קח את Scarecrow למשל: בכמה שורות בודדות הוא מצליח להעביר עולם שלם.
 

שלום חן

New member
../images/Emo207.gifאתן מתארות לעצמיכן שניכן...

כיצד פינק פלויד היו נראים אם סיד בארט ז"ל, היה ממשיך כצלע החמישית בלהקה, לא מסקרן? או שווטרס היה מתכסח איתו ואחד מהם לא היה נשאר בלהקה? או שגילמור כנראה לא היה מצורף ללהקה?
 

holo

New member
א) אני בן

ב) אם כבר אז שתיכן. ג) הייתה תקופה שבה סיד תפקד כצלע חמישית, מספר חודשים בודדים בשנת 68. באלבום השני SOS הוא מנגן בחלק מהשירים ואף כתב את השיר האחרון.
 
לגבי ג'

זה היה יותר עניין של כמה שבועות, בעצם מתחילת ינואר 1968 עד סופו. ולפחות לפי מה שהפלוידים מספרים, סיד לא הקליט אתם בתקופה הזו - היינו הוא וגילמור לא היו באולפן ביחד, באותו זמן. עד שגילמור הפיק את אלבומי הסולו של סיד, כמובן.
 

שלום חן

New member
סליחה...

כן אני יודע שבארט השתתף ניגן ונפרד ב- SOS. תפעיל את הדמיון ותחשוב כיצד היו נראים, נשמעים, סגנון פינק פלויד עם סיד בארט ויודע מה גם גילמור.
 

שלום חן

New member
../images/Emo52.gifסליחה...

כן אני יודע שבארט השתתף ניגן ונפרד ב- SOS.תפעיל את הדמיון ותחשוב כיצד היו נראים, נשמעים, סגנון פינק פלויד עם סיד בארט ויודע מה גם גילמור.
 
אנימלס

כי הגיע זמנו באמת, ומתוך שישה אלבומי מופת הוא לא ישאר איתנו יותר אני מקווה. אני עוד יותר מקווה שהאנשים שרוצים להעיף את החלילן וסיד בארט, שיעשו את הדבר הפשוט ביותר, פשוט לשים את הדיסק במערכת ולהקשיב ליהלום המשוגע שוב ולהתרכז במילים (ואם אפשר לעבור על הניתוחים של השירים שעשינו פה) ולקבל כמה שעות של כיף ושמחה ועולם אחר של פנטזיות ואגדות מהולים בקצת מלנכוליה בטעם חיטה(הדחליל), לפני שנכנסים לעולם האפל, המסתורי, הסרקיסטי של פוסט-סיד. פשוט תפסו את הסטטוסקופ ולכו לשמוע את זה. הפפ צ' צ', קטע הקלידים הג'זי משהו הנפלא של ריק רייט (טוי טוי), וזו אומנות טהורה (אנטרסטילר אוברדרייב), והאופניים התמימים לכאורה שמחוריהם מסתתר לו קרב בתוך נפשו של סיד. ועוד ועוד ועוד.. קחו על מה שאמרתי עכשיו, ותהפכו אותו עלות ותקבלו את אנימלס (והחומה, והפיינל קט, ואמיוזד תו דת', ופרוס אנד קונס). Hey ho, here we go Ever so high.
 

FunkyMonk

New member
דווקא אצלי אנימלס מחזיק

כמעט עד הסוף. הוא הרבה יותר יפה ובעל משמעות מהפייפר. בשניהם יש קטעים גאוניים, אבל פיגס און דה ווינג לא פחות אנושי מבייק.
 

CrazySheep1

New member
אני הסכמתי רק עם...

הדברים החיובים שנאמרו על Piper ולא על השלילים שנאמרו על אנימלס.. אולי הכותרת שלי היית קצת מטעה. אצלי אנימלס מחזיק לפחות עוד את הסיבוב הזה.
 

itaikuskus

New member
יפה כתבת

רציתי לכתוב פה כמה שירים ולהציג אותם כשירים מהכי יפים שנכתבו איי פעם, ואז הגעתי למצב שכמעט כל שיר מהאלבום מופיע פה, אז למה לטרוח... חבר הביא לי מלונדון את האלבום על תקליט (ויניל כחול!), וזה רק הכפיל את החויה, צמרמורת.
 

Artoo Detoo

New member
זה הכל טעם אישי

זה לא יעזור לשכנע שאלבום אחד יותר טוב מהאחרים, זה הכל תלוי בטעם אישי. אני חושב שאנימאלס וAHM יותר טובים מפייפר. ושמעתי את פייפר הרבה פעמים.
 
למעלה