זה נפלא והכל,
שהוא פרט, אבל רוב הערבים לא פוגשים יותר מדי יהודים (ורוב היהודים לא פוגשים יותר מדי ערבים), ואם הם כן, הם כנראה יפגשו אותם לאחר שהם קיבלו דעות קדומות עליהם (מתוקף היותם לאום שונה, הם גם מחונכים לא לאהוד במיוחד את הלאום האחר. שוב, כדי להימנע מהטפה שמאלנית שלך, גם היהודים לא מחונכים בדיוק לאהוב ערבים. מצד שני, אין הכוונה של מערכת החינוך לשנאת ערבים). בגלל שאין הרבה קשרים פרטיים, והחינוך הוא לאומי, הבן אדם הוא יותר חלק מלאום מאשר פרט, בהקשר הערבי-יהודי. ובכן, את יכולה לשלוח כמה טפסים ולבדוק מה יקרה. לצערי, הכוח הפוליטי שלך לא מן החזקים (אלא אם יש לך תומכים רבים שאת מסתירה בשרוול), ומכיוון שמממנים מוסדות עיקריים לחינוך, ומכיוון שהישיבות (כגוף כולל, לא כישיבה בודדת) הן בסופו של דבר מוסד די גדול, הן לגיטימיות כמו אוניברסיטאות- כי הן משרתות תלמידים רבים. אני לא מבין למה הטיעון שלך על הפתיחה של המחלקה ללימודי הנועה לביא לא יכול להיות תקף גם לגבי האוניברסיטאות.
שהוא פרט, אבל רוב הערבים לא פוגשים יותר מדי יהודים (ורוב היהודים לא פוגשים יותר מדי ערבים), ואם הם כן, הם כנראה יפגשו אותם לאחר שהם קיבלו דעות קדומות עליהם (מתוקף היותם לאום שונה, הם גם מחונכים לא לאהוד במיוחד את הלאום האחר. שוב, כדי להימנע מהטפה שמאלנית שלך, גם היהודים לא מחונכים בדיוק לאהוב ערבים. מצד שני, אין הכוונה של מערכת החינוך לשנאת ערבים). בגלל שאין הרבה קשרים פרטיים, והחינוך הוא לאומי, הבן אדם הוא יותר חלק מלאום מאשר פרט, בהקשר הערבי-יהודי. ובכן, את יכולה לשלוח כמה טפסים ולבדוק מה יקרה. לצערי, הכוח הפוליטי שלך לא מן החזקים (אלא אם יש לך תומכים רבים שאת מסתירה בשרוול), ומכיוון שמממנים מוסדות עיקריים לחינוך, ומכיוון שהישיבות (כגוף כולל, לא כישיבה בודדת) הן בסופו של דבר מוסד די גדול, הן לגיטימיות כמו אוניברסיטאות- כי הן משרתות תלמידים רבים. אני לא מבין למה הטיעון שלך על הפתיחה של המחלקה ללימודי הנועה לביא לא יכול להיות תקף גם לגבי האוניברסיטאות.