השקשוקה של אשר
New member
דיוק לגבי בישול בשבת
מפי הרב שמואל הולשטיין: אם יהודי בישל בשבת במזיד אבל הוא אינו חשוד בעשיית הדבר באופן קבוע, התבשיל מותר לאחרים מיד במוצ"ש ולמבשל אסור לעולם, והכלי נאסר עליו (אך לא לאחרים). ואם בישל בשוגג התבשיל מותר במוצ"ש גם לו וגם לאחרים וכלי לא נאסר כלל. והרי שפרה חשודה בעשיית הדבר באופן קבוע, לא?
מפי הרב שמואל הולשטיין: אם יהודי בישל בשבת במזיד אבל הוא אינו חשוד בעשיית הדבר באופן קבוע, התבשיל מותר לאחרים מיד במוצ"ש ולמבשל אסור לעולם, והכלי נאסר עליו (אך לא לאחרים). ואם בישל בשוגג התבשיל מותר במוצ"ש גם לו וגם לאחרים וכלי לא נאסר כלל. והרי שפרה חשודה בעשיית הדבר באופן קבוע, לא?