לדעתי הוא קצת מגזים...

מצב
הנושא נעול.

euronitzan

New member
נוח יותר? תלוי למי... לי כן אולי גם

לא הבנתי דבר אחד
הרי אם האוטובוס יותר זול, מהיר ונוח לרוב, למה הסטטיסטיקות צריכות לעניין אותי
נוח יותר? תלוי למי... לי כן אולי גם
לך, אבל לרוב האנשים לא. מהיר יותר? לרוב הוא מגיע באותו הזמן או יותר. היתרון העיקרי שלו הוא מחיר, וחלק נכבד מהנוסעים מוכנים לשלם אותו.
 
לעמוד זה נוח יותר../images/Emo35.gif

נוח יותר? תלוי למי... לי כן אולי גם
לך, אבל לרוב האנשים לא. מהיר יותר? לרוב הוא מגיע באותו הזמן או יותר. היתרון העיקרי שלו הוא מחיר, וחלק נכבד מהנוסעים מוכנים לשלם אותו.
לעמוד זה נוח יותר

לרוב האוטובוס מגיע בזמן של 1:10-1:30 תלוי לאן ובשעה, מה שהרכבת לרוב לא עושה. לפעמים אני נדהם מאיך אנשים יכולים לעמוד ברכבת, יש לעמוד ויש להמעך, שאלו שני דברים שונים לחלוטין.
 

euronitzan

New member
התכוונתי לאלו שיושבים

לעמוד זה נוח יותר

לרוב האוטובוס מגיע בזמן של 1:10-1:30 תלוי לאן ובשעה, מה שהרכבת לרוב לא עושה. לפעמים אני נדהם מאיך אנשים יכולים לעמוד ברכבת, יש לעמוד ויש להמעך, שאלו שני דברים שונים לחלוטין.
התכוונתי לאלו שיושבים
(למרות שישיבה בIC3 היא תענוג מפוקפק למדי).
 

davidfainshtein

Member
מנהל
גם באוטובוסים בקווים בינעירוניים

לעמוד זה נוח יותר

לרוב האוטובוס מגיע בזמן של 1:10-1:30 תלוי לאן ובשעה, מה שהרכבת לרוב לא עושה. לפעמים אני נדהם מאיך אנשים יכולים לעמוד ברכבת, יש לעמוד ויש להמעך, שאלו שני דברים שונים לחלוטין.
גם באוטובוסים בקווים בינעירוניים
אנשים עומדים לעיתים תכופות!
 

אלון 58

New member
עזוב אותך מזול ונוח...!

לא הבנתי דבר אחד
הרי אם האוטובוס יותר זול, מהיר ונוח לרוב, למה הסטטיסטיקות צריכות לעניין אותי
עזוב אותך מזול ונוח...!
עם כל הכבוד אוהד,אתה רק שוכח דבר אחד "פעוט":אוטובוס תקוע חלק מהיום בפקקי תנועה,נכון שברכבת לא הכל מושלם,לפחות בארצנו,ועוד קיימת הבעיה של קו שעדיין לא הוכפל,וזה מפריע להגברת התדירות,אבל יש הבדל.עלה על אוטובוס 370 או 380 ביום ראשון בין 06:30 ל-07:00,אני אעלה על הרכבת של 06:42,ונראה מי יגיע ראשון לתמח"ת או למסוף 2000!!!
 
השוואה לעניין...

עזוב אותך מזול ונוח...!
עם כל הכבוד אוהד,אתה רק שוכח דבר אחד "פעוט":אוטובוס תקוע חלק מהיום בפקקי תנועה,נכון שברכבת לא הכל מושלם,לפחות בארצנו,ועוד קיימת הבעיה של קו שעדיין לא הוכפל,וזה מפריע להגברת התדירות,אבל יש הבדל.עלה על אוטובוס 370 או 380 ביום ראשון בין 06:30 ל-07:00,אני אעלה על הרכבת של 06:42,ונראה מי יגיע ראשון לתמח"ת או למסוף 2000!!!
השוואה לעניין...
אתה מסתכל על רכבת בודדת, הסתכל על כל דעות הפעילות, מעבר לכך שכבר נסעתי עם אותו כרטיס שלושה פעמים בגלל איחור של מעל חצי שעה. כלומר - ברצף. הסתכל על כל הזמנים. בנוסף זו הבעיה, שבשינהם אתה מגיע בחרא דל זמן (שההבדל הוא לא גדול אגב, אני מוזמן לנסות אם אתה באמת רוצה). ההבדל המקסימלי יהיה 20 דקות, גם זה בספק.
 

אלון 58

New member
יהיה שוה לנסות!!!

השוואה לעניין...
אתה מסתכל על רכבת בודדת, הסתכל על כל דעות הפעילות, מעבר לכך שכבר נסעתי עם אותו כרטיס שלושה פעמים בגלל איחור של מעל חצי שעה. כלומר - ברצף. הסתכל על כל הזמנים. בנוסף זו הבעיה, שבשינהם אתה מגיע בחרא דל זמן (שההבדל הוא לא גדול אגב, אני מוזמן לנסות אם אתה באמת רוצה). ההבדל המקסימלי יהיה 20 דקות, גם זה בספק.
יהיה שוה לנסות!!!
בכל מקרה אם תגיע לפני,אוריד בפניך את הכובע,ואזמין אותך בתל-אביב לכל כיבוד שתבקש. ברשותך,אני חוזר לדוגמה שכבר ספרתי עליה בעבר,אולי היא לא בהכרח מייצגת,אבל המקרה "העלה לי את הסעיף":בחודש מרס יצאתי למילואים,ונסעתי מערד לתל-אביב עם הקו "הישיר" 389 שיצא מערד ב-06:00.הנסיעה התנהלה בצורה סבירה עד צומת גדרה,ומעט אחר-כך,בצומת בית-רבן המצב החמיר עד כדי כך,שהקטע הקצר בין צומת זה לבין צומת בני-דרום/אשדוד(2 או 3 ק"מ...),האוטובוס זחל(שלא באשמתו) במשך 50 דקות תבין ותקילין. מאז אותו מקרה משרד-הקישור שלי ביחידה משתדל להשיג עבורי שוברי-נסיעת חינם לרכבת בקו ב"ש ת"א ולהיפך,ליום הגיוס וליום השחרור. אתה מבין אותי?
 

A r i e T

New member
אלון

יהיה שוה לנסות!!!
בכל מקרה אם תגיע לפני,אוריד בפניך את הכובע,ואזמין אותך בתל-אביב לכל כיבוד שתבקש. ברשותך,אני חוזר לדוגמה שכבר ספרתי עליה בעבר,אולי היא לא בהכרח מייצגת,אבל המקרה "העלה לי את הסעיף":בחודש מרס יצאתי למילואים,ונסעתי מערד לתל-אביב עם הקו "הישיר" 389 שיצא מערד ב-06:00.הנסיעה התנהלה בצורה סבירה עד צומת גדרה,ומעט אחר-כך,בצומת בית-רבן המצב החמיר עד כדי כך,שהקטע הקצר בין צומת זה לבין צומת בני-דרום/אשדוד(2 או 3 ק"מ...),האוטובוס זחל(שלא באשמתו) במשך 50 דקות תבין ותקילין. מאז אותו מקרה משרד-הקישור שלי ביחידה משתדל להשיג עבורי שוברי-נסיעת חינם לרכבת בקו ב"ש ת"א ולהיפך,ליום הגיוס וליום השחרור. אתה מבין אותי?
אלון
את השוברים שמצורפים לצו שקיבלת ניתן להמיר לכרטיסי נסיעה ברכבת (אפילו שכתוב עליהם "לכל חברות האוטובוסים" בלבד) בתחנה עצמה. את זה אני כותב על סמך הנסיעות שלי למילואים ברכבת ב 4 החודשים האחרונים.
 

אלון 58

New member
../images/Emo8.gif זה חידוש "מרענן"...

אלון
את השוברים שמצורפים לצו שקיבלת ניתן להמיר לכרטיסי נסיעה ברכבת (אפילו שכתוב עליהם "לכל חברות האוטובוסים" בלבד) בתחנה עצמה. את זה אני כותב על סמך הנסיעות שלי למילואים ברכבת ב 4 החודשים האחרונים.
זה חידוש "מרענן"...
אבל אם המזל שלי,אם אני אנסה את מה שספרת כאן,סביר להניח שלא יקבלו זאת,אבל אולי יהיה שוה לנסות,אם במקרה בפעם הבאה לא ישלח לי שובר רכבת.
 
שאוטובוס יותר נוח מרכבת

מה לא נכון שבי? תראה איזה בלאגן
נוצר בשרשור הזה...
שאוטובוס יותר נוח מרכבת
זה הכל עיניין של טעם וטיימינג נכון אבל בעיקרון רכבת הרבה יותר נוחה מאוטובוס... הממש ממש לא נכון באה בתגובה לדבריו של אוהד אסטון
 

בועז ל

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo127.gif../images/Emo45.gif משום כך שבי יש להילחם

שאוטובוס יותר נוח מרכבת
זה הכל עיניין של טעם וטיימינג נכון אבל בעיקרון רכבת הרבה יותר נוחה מאוטובוס... הממש ממש לא נכון באה בתגובה לדבריו של אוהד אסטון
משום כך שבי יש להילחם
בכל הכח באלה הרוצים לקבור את קו הרכבת לירושלים קבורת חמור, או להתירו במצבו הרעוע. הקו נושא בחובו תקווה גדולה לתושבי הפריפריה. הבאת הקו לרמת קו נוסעים סטנדרטי , תביא עימה הקלה גדולה לתושבים אלה העוברים כל יום מסע מסויט באוטובוסים העולים לי"ם.
 

raminec

New member
נסחפת קשות

משום כך שבי יש להילחם
בכל הכח באלה הרוצים לקבור את קו הרכבת לירושלים קבורת חמור, או להתירו במצבו הרעוע. הקו נושא בחובו תקווה גדולה לתושבי הפריפריה. הבאת הקו לרמת קו נוסעים סטנדרטי , תביא עימה הקלה גדולה לתושבים אלה העוברים כל יום מסע מסויט באוטובוסים העולים לי"ם.
נסחפת קשות
מסע מסויט?
 

בועז ל

New member
ועוד איך מסויט ! קרא היטב.

נסחפת קשות
מסע מסויט?
ועוד איך מסויט ! קרא היטב.
תושב רמת בית שמש היוצא באוטובוס לי"ם בשעות הבוקר מבלה כשעה ו 15 דקות עד להגעת האוטובוס לתחנה המרכזית. משם הוא נזקק לקישור פנימי לתוך העיר שבהערכה זהירה ומינימלית גוזל כ 20 דקות נוספות. הדרך חזרה אינה שונה בהרבה . כך יוצא שתושב רמת בית שמש מבלה כ 3 שעות בממוצע בנסיעות לפחות (ולעיתים זה לא כולל זמני המתנה) כאשר המרחק מעירו לי"ם הינו כ 35 ק"מ בלבד. מצבם של תושבי בית שמש הותיקה טוב אך במעט , מכאן נחיצותו של קו רכבת מהיר או סטנדרטי לפחות המחבר את בית שמש לי"ם. לא נסחפתי וגם אתה אינך מכיר כנראה את הנתונים.
 
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

משום כך שבי יש להילחם
בכל הכח באלה הרוצים לקבור את קו הרכבת לירושלים קבורת חמור, או להתירו במצבו הרעוע. הקו נושא בחובו תקווה גדולה לתושבי הפריפריה. הבאת הקו לרמת קו נוסעים סטנדרטי , תביא עימה הקלה גדולה לתושבים אלה העוברים כל יום מסע מסויט באוטובוסים העולים לי"ם.
 

OMER G17

New member
לא שאני נגד אבל למה המסע לי-ם מסויט

משום כך שבי יש להילחם
בכל הכח באלה הרוצים לקבור את קו הרכבת לירושלים קבורת חמור, או להתירו במצבו הרעוע. הקו נושא בחובו תקווה גדולה לתושבי הפריפריה. הבאת הקו לרמת קו נוסעים סטנדרטי , תביא עימה הקלה גדולה לתושבים אלה העוברים כל יום מסע מסויט באוטובוסים העולים לי"ם.
לא שאני נגד אבל למה המסע לי-ם מסויט
?
 

amirv

New member
הדרך להשוואה עוברת בשעת שיא בוקר

לא הבנתי דבר אחד
הרי אם האוטובוס יותר זול, מהיר ונוח לרוב, למה הסטטיסטיקות צריכות לעניין אותי
הדרך להשוואה עוברת בשעת שיא בוקר
בשעה זו רכבת יכולה להוביל הרבה יותר אנשים, יותר מהר ויותר נוח מאוטובוס. בשאר הזמן כל אחד עושה את השיקולים שלו, כאשר בדרך כלל רכבת נחשבת יותר נוחה ואמינה אך יותר יקרה (בדרך כלל=לא אצלנו)
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה