חרם צרכנים על רוזן & מינץ

sdanpo

New member
למסירה אוזן מארין תמורת אוזן המן.

למסירה אוזן חדשה של מארין SHORELINE TRAIL . אצלי עוד מהאופניים הקודמים שבינתיים כבר מזמן לא איתי. האוזן אינה מתאימה לדגמים אחרים של מארין , אז אנא תוודאו היטב את ההתאמה לפני שאתם יוצרים קשר שכן היא יכולה לעזור למישהו אחר. דורש תמורתם אוזן המן או פרקים של אוז בDVD או שומן אווז (גריבן שמאלץ). פרטים במסרים דן פורת
 

aFish

New member
פרקים של אוז????

סוטה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! קפוץ לבית המטבחיים הקרוב. דומה. אכן סידרה מעולה
.
 

shavit k1

New member
חבורה של נצלנים !

אין לי שום עניין בשום חנות או אדם להגן או להתקיף, למקרה הנ"ל אני לא חושב שהצדק איתו , ואתן דוגמה : חבר קנה אופני רוקי מאונטיין rm7 ,הוא קנה אותם בארצות הברית , אופני פרירייד מהשורה הראשונה . לאחר 3 חודשים נשבר חלק בשילדה , האופניים נלקחו לסינגל טרק בתקווה שהם יגבו את אחריות השילדה , לאחר אין ספור שיחות ובקשות השילדה לא הוחלפה וזות למרות שהם היבואנים של רוקי מאונטיין .. הסיפור עוד ארוך ולכן אקצר בזות שאומר שבשביל לקבל שלדה חדשה נאלץ אותו חבר לטוס לארצות הברית ושם השילדה הוחלפה... אז מה גם סינגל-טרק הם חרא... לא , זו זכותם לפעול בדרך שפעלו מי שרוצה לחסוך שקל שלא יצפה אחריות וגיבוי מיבואנים , בשורה התחתונה הם צריכים להרוויח ,בשביל זה הם קמים בבוקר לעבודה ,ולא בשביל לקבץ נדבות ולעשות הנחות ... ותפסיקו להיות סינדרלות ולעלב כמו חבורת ילדות.. אם אתם לא יודעים לקבל ביקורת אל תעלו בעיות בפורום !
 

alonaski

New member
נשמע לי אחלה סידור! ../images/Emo45.gif ../images/Emo13.gif

לטוס לארה"ב במיוחד בשביל להחליף שילדה...
עכשיו אני הולכת לקמט משהו בשילדת השוגר שלי ואח"כ לבוא לבעלי ולהגיד לו: "מאמי... צטערת! אני חייבת לעזוב אותך לאיזה שבועיים ולטוס עם השוגר שלי לארה"ב להחליף שילדה. אין מה לעשות!!! זה מה יש! אין סידור אחר"!!
 

shavit k1

New member
אולי לא הגיוני ,אבל זה מה שהיה ..

אייל אכן טס לארצות הברית ,כמובן שילב טיול של כחודש ימים , וקיבל מרוקי-מאונטיין שילדת rmx וויד סימונס חדשה , שסביר להניח שהיא השילדה היחידה בארץ ! ואולי התוכנית שלך תעזור , אז קדימה רסקי את השילדה וצאי בלי ברירה לטיול סביב העולם .
 

alonaski

New member
חחחח... ../images/Emo6.gif "רסקי את השילדה"

זה מעשה קצת נמהר ואגרסיבי מדי עבור האופנים האהובים עלי כ"כ...
אי-לכך... אני מוכנה תיכף ומיד לרסק את השילדה אם אני סוגרת עיסקה עם RM שאני טסה אליהם לארה"ב וחוזרת עם.............. וויד סימונס בעצמו!!! לארץ!!!
(-שישאיר את הגרוטאה שלו בארה"ב! פחחחח..
האופנים שלו לא מעניינים אותי!!
) הנה תמונה שלנו יחד משנה שעברה (כששבר את ליבי לראשונה...
;- ( )
 

rtimor

New member
אחריות בין לאומית

המושג של אחריות בין לאומית קיים ומוסדר בצורה דיי רחבה. מספר מוצרים וספקים מצהירים בברור בעת רכישה האם המוצר זוכה לאחריות בין לאומית, קרי האם המוצר שנקנה במדינה X נתמך על ידי הספקים המקומיים במדינה Y. לדגומא כמעט כל יצרני המחשבים הניידים מספקים אחריות מסוג 'בין לאומי'. למען הסר ספק ישנם יצרנים אשר ידרשו תשלום יחודי במעמד הקנייה עבור תמיכה או אחריות בין לאומית, ואחרים שיסתפקו בתשלום הרגיל. רועי
 

ענן36

New member
עסק, כל עסק, קם בשביל להרוויח

אחריות בין לאומית הינה נושא שצריך לידון מול היצרן ש"נותן" אחריות שכזו. מאידך, אתה לא יכול לצפות כאשר רצית לחסוך במחיר קנית מוצר באופן עצמאי בחו"ל. אבל אם יש בעייה, לבוא ולדרוש שהנציג המקומי ייתן לך טיפול. לדרוש עמידה בתנאי האחריות אתה יכול (ואולי בצדק) מהיצרן בחו"ל או מהספק ממנו קנית. אתה בטח לא יכול לדרוש מאותו בעל עסק, שמלכתחילה ניסית לעקוף ולמנוע ממנו רווח על מוצר שרצית לקנות, לשרת אותך. ובכלל, הנציג המקומי של מוצר מחוייב מחד כלפי היצרן אותו הוא מייצג, ואידך כלפי לקוחותיו שלו, שקנו ממנו מוצר. אין הוא מחויב כלפי מי שלא קנה ממנו. למה שאני כספק אתן שרות: הוצאות בנק, עמילות מכס, הובלה ועוד... למי שלא קונה ממני? עסק לא קיים בשביל לעבוד בחינם. אני מניח שאם אותו בחור היה אכן לקוח ותיק של R&M ובחבילה הכללית היו "מרוויחים" עליו.. סביר להניח שהיה מקבל מהם שירות ואולי אפילו חיוך.
 

rtimor

New member
אחריות בין לאומית מבחינה מסחרית

ענן36, אין מחלוקת ביננו, כל הסוגיה היא למעשה דיי פשוטה. 1. מבחינה מסחרית טכנית השאלה היא האם הייצרן מספק/ מתחייב (שים לב לא המשווק) אחריות בין לאומית דרך משווק מקומי כזה או אחר (קרי נקנה במדינה X נתמך במדינה Y). אם התשובה חיובית (אינני יודע מה התשובה במקרה זה)הריי רוזן מינץ מחוייבים לספק את אותה רמת שרות ואחריות כאילו נקנה המוצר בחנות המקומית. 2. שווקית כלכלית , אם התשובה לשאלה הראשונה היא שלילית הריי אינם מחוייבים לספק את השרות המבוקש וזכותם המלאה (גם אם שווקית ניתן להתווכח על כך) לדרוש תמורה כספית נאותה על עליות, זמן, תקורות וכדומה. רועי
 

ענן36

New member
ולגבי הנקודה/שאלה ראשונה: הבהרה.

כתבת: "הריי רוזן מינץ מחוייבים לספק את אותה רמת שרות ואחריות כאילו נקנה המוצר בחנות המקומית." מחוייבים כלפי מי?? כלפי היצרן. לא כלפי הלקוח. להדגיש: יש מע' יחסים מחייבת (בהתאם לחוזה ההתקשרות בינהם) בין הנציג המקומי ליצרן. אולם - אין שום מע' יחסים מחייבת בין הנציג המקומי ללקוח. וזה לא ענינו של הלקוח מה טומן בחובו הסכם ההתקשרות הנ"ל.
 

bendamir

New member
רוזן ומינץ - זוית קצת אחרת

הייתי שמח אם היה מודגש באיזה סניף של רוזן ומינץ התעוררה הבעיה (אולי פספסתי....השעה כבר מאוחרת...). אני לקוח מרוצה זה מספר שנים ברוזן ומינץ סניף נתניה. אימצתי חנות זו, וכמו שנהוג לכנות כאן בפורום, הפכתי אותה ל"חנות הבית" שלי לאחר שזכיתי לשרות מעולה. (ויש לי נסיון לא מועט בחנויות אחרות). לא אחת, ירון, מנהל החנות, עשה מעל ומעבר בכל הקשור במתן שרות. בעבר היו לי תקלות בקומפוננטים באופני אשר כבר לא היו באחריות (האופניים נקנו בחנות אך חלפו שנה וחודשיים מיום הקניה), והתיקון בוצע ללא חיוב, ובזמן קצר, תוך הבנה ברורה שהדבר נעשה לפנים משורת הדין. nonis, בתור מי שנכווה בעבר עם אחריות שלא כובדה בחנות אחרת (וכמוך בחרתי לשתף את חברי הפורום), אני מבין את רגשותיך. מחד גיסא, טענותיך נשמעות מוצדקות (יבואן לדעתי כן צריך לקחת אחריות על מוצרים אותם הוא מייבא, גם אם לא נקנו אצלו. כמובן שאינו חייב לספוג הפסדים של דמי משלוח וכו'). ומאידך, תגובת רוזן ומינץ עניינית אף היא. תאור המקרה לחברה בחו"ל היה צריך להדגיש את אופן רכישת המוצר... לסיכום, בחרתי להגיב לשרשור זה כיוון שחורה ומפריע לי שחנות שלדעתי ומניסיוני נותנת שרות מעולה (הכוונה ל R&M נתניה), תפגע.
 

nonis

New member
הבהרה

החנות שהייתי איתה בקשר היא החנות בחיפה אבל אין לי עניין אישי איתם. את הנחיות הטיפול הם קיבלו מחנה שנימצאת במשרדי החברה.
 

Smigal

New member
מנהלי פורום יקרים אולי...

זה הזמן לפתוח שרשור חדש: החנויות המומלצות לקבלת שירות. למשל, אני רכשתי את אופניי בחנות X וזוכה לשירות מעולה אצל Y ו-Z. הרכישה נעשית במקרים רבים בחנות בה ניתן לקבל מחיר טוב בעוד השירות נעשה באיזור מגורים/עבודה. אני מודה Y מבחינתי הוא סמכות ולכן מאוד חשוב לי דעתו המקצועית. כמובן שאוי ואבוי לו אם אני תופס אותו מעלה לי מחירים בגלל אמוני בו. הממליצים יתבקשו להצביע עבור חנות מומלצת ואם יש איזה סיפור הממחיש את דעתם בנושא, יבורכו. מה אומרים?
 

aFish

New member
הנושא נדון רבות

יש בעייתיות רבה בגלל אינטרסנטיות כזו או אחרת. כשיש מקרים טובים הם עולים ומקבלים חיזוקים. כל דבר לגופו. לא נראה לי שצריך לפתוח שירשור יעודי בנושא. המצב הוא בד"כ שברוב החנויות יש מקרים חיוביים אבל מה לעשות גם שליליים. אין מצב כמעט שכולם מרוצים אז שירשור כזה סתם יהפוך להתקוטטות. תראה רק כמה אנרגיה יצאה על שירשור אחד (גם בפורום המקביל)....
לטעמי דרך אגב...השירשור הזה הוא ביקורת הוגנת. היו פה קצת התלהמויות אבל בסך הכל הדברים עניניים למדי. מעלה הביקורת מוכר ואינו אנונימי. המקרה מפורט ומדויק היטב והיתה גם תגובת החנות. אני חושב שאפשר ללמוד ממנו רבות.
 

PEDALIMcom

New member
אוזן למארין עולה בין 75 ל99 ש"ח

ואף אחד לא עושה לנו את המוות - ההיפך הגמור הוא הנכון ! ועל השאר אני מנוע מלהגיב.
 

gvis

New member
סתם שטויות

בגלל מקרה אחד לא צריכים להחרים את החברה.... זה שקיבלת פנס שבור ורוזן לא הסכימו לעזור לך בעניין זה לא אומר שצריכים להחרים את החברה. אני קניתי משם אופניים קסדה חולצת רכיבה ועוד כמה איבזרים וכל בעיה שהייתה לי איתם הם עזרו בשמחה. לא קנית אצלם את הפנס אז למה שיעזרו לך איתו?! לדעתי הרשת הזאת היא רשת מעולה בעל שירות לקוחות טוב ומוכרים מצוינים... וזה שפעם אחת הם לא עזרו זה לא אומר שזו רשת גרועה שצריכים להחרים אותה. גיא נ.ב לכו לסניף רוזן אנד מינץ בנתניה, החנות הכי טובה שיש עם הצוות הכי נחמד והכי מבין.
 

gili171

New member
גם לי היתה בעיה עם R&M.

ב 2003 הוחלפה לי השילדה של המרידה ביג אייר (2002) בגלל סדק בשילדה. הבעיה הייתה של היצרן ולכן גם לא הייתה בעיה עם ההחלפה. (אני גם לא הייתי היחיד). הבעיה צצה מיד עם קבלת השילדה החדשה. השילדה שלי ,הישנה , נשלחה על כל מכלוליה ליבואן בחיפה . שם הורכבה שילדה חדשה יחד עם המכלולים הישנים אך צורת ההרכבה היתה שווה למוכר אופניים בשוק הערבי בצפון אפגניסטן . הד סט שרקד בריקדנס עם כל תזוזה קטנה וזה כתוצאה מלאגרים לא תואמים שלא הוחלפו . מיכאן אני המתנתי עוד שבועיים בערך ללא רכיבה. לאחר מיכן התברר שגם המעביר הקידמי לא מתאים בגלל שינוי קל בשילדה שלא מאפשר ל ALIVIO "לחמוק" ממוט הפדל. עוד שבוע וחצי ואני עדיין סבלני. סוף סוף לאחר כחודש קיבלתי את החבילה המושלמת. אך אבוי.... בבוקר הראשון לאחר הגעת השילדה לבית (על כל מכלוליה וגלגליה) .... ראו זה פלא ! מי שאמר שאין חיים לאופניים טעה ... מרוב התרגשות הן "השתינו" שמן מהבולם על ריצפת הסלון . הבולם האחורי הרי חדש והוא מייצור עצמי של מרידה ואין לו אפילו שם מסודר (MA SHARK). בלי נתונים ובלי פירוט טכני מתאים. פניתי לחנות המקומית (חנות הבית ???? ) ונאמר לי שאלו עודפים של שמן. אוקי ... לאחר יומיים נוספים... ואני נוסע על אופנים עם קפיץ ללא בולם. יש דבר כזה בקרקס בדר"כ. חזרתי לחנות מעוצבן וכעוס וביקשתי לטפל בו במקום בנושא הבולם קיבלתי את הבולם שהיה מורכב על אופניים תואמות בתצוגה. ההסבר שהגיע מהייבואן (בטלפון לידי) שאלו העודפים ולא יכול להיות מצב כזה.... חבל , כי אפילו בעל החנות לא הצליח לשכנע אותם והתבקש לשלוח את הבולם אליהם... בינתיים גם הבולם השני השתין את כל השמן החוצה. אבל כאן באה החוצפה האמיתית של R&M . הם שלחו בולם חלופי לאחר שבועים רק מה ????!!! של אופנים אחרות (XC MISSION) נו באמת...? איזה שרות מגניב לא ???? קצת עצבים בטלפון יחד עם בעל החנות מול היבואן וחבר מכונאיו... ויש בולם . ושוב... גם הוא נזל מעצמו. כעת נאמר לי כי הוא לא יוחלף יותר כי כנראה אני העברתי אותו מעבר לרף המגבלות שלו.... וואלה ? רכיבת קרוס קאנטרי בסיסית כשהמקסימום שקפצתי איתם היה אולי ספסל בגן הציבורי אפילו לא דרופים וגם לא הייתי מנסה כשיש לי 2 ילדים בבית (פציעות וכו'). כשהיבואן מכריז עליהם כאופניי פרירייד בקטלוגים שלו. אז זהו ... לא רצו להחליף לי ונאלצתי לטפל בבולם החמוד הזה לבד. עלות של 50 שח אצל מכונאי הידראוליקה , שזה עלות האטמים החלופיים שטובים יותר מהמקוריים. למה 50 שח' ? כי קניתי על הדרך עוד שלושה למקרה ו... הסיפור נגמר בזה שכתבתי להם מיילים עצבנים וכועסים בדבר השירות הלא נחמד ויעיל שלהם עם דרישה לטיפול והוספתי באחרון שהעתק ממנו (מתורגם) ישלח למרידה בטיוואן , נענתי ע"י השותף הבכיר בכבודו ובעצמו ועוד מחו"ל כי הוא היה בחופשה שם. הוא ביקש שאשלח את הבולם והם יבדקו ויטפלו בו... אז כתבתי שחבל כי העלות של המישלוח על כל העניין שמסביב לזה יעלה לי יותר מהתיקון שכבר עלה לי .... אז מי שאומר שהם בסדר בשירות... שיחשוב שוב. זה מה שקורה שהכסף יותר חשוב מהשירות ... אני מכרתי ויותר אל תציק לי כי אין לי דרך להרוויח ממך. זה בערך המוטו שלהם. וגם אני לא דורך בחנויות שמיצגות את R&M וחבל כי הייתי לקוח טוב שגם הביא הרבה לקוחות שקנו אופניים . גיל
 

alonaski

New member
עכשיו, בעקבות סיפורך זה...

אני רוצה: 1. את השם וטלפון של הטכנאי הידראוליקה שלך (אם אפשר כמובן
). 2. היצרן בטייוואן לא הציע לכסות את דמי המשלוח? לא הציע הצעות אלטרנטיביות כמו למשל שבמשלוח הבא לארץ יצרף בולם משלו ושאתה תשאיר את הבולם בחנות (שהחנות תשלח אליו)?...
מרידה ביג-אייר אופנים יפים!!!
אתה עדיין רוכב עליהם? איזה צבע יש לך?
 
למעלה