השירות "המהיר" של RM מוצקין
המקרה שהיה - כך היה.... קניתי לבתי רולר בליידס בחנות של RM בקרית מוצקין. אחרי מספר חודשים התפרק גלגל אחד והסטופר (תוספת פלסטיק, שמחוברת לגלגל האחרון ומאפשרת עצירה) הלך לעיבוד. חזרה בתי בוכיה הביתה עם הרולרים המקולקלים. הייתי שמחה שהיא לא נפצעה תוך כדי הנתקות הגלגל והרגעתי אותה - נקח אותם לחנות והכל יהיה בסדר. האמנתי בכל ליבי, שלא תהיה שום בעיה לרשת חנויות רצינית למצוא סטופר אחר ולתקן את הגלגל. אומנם הנחתי, שאמורה להיות אחריות על הרולרים,והתיקון אמור להתבצע ללא תשלום, אך הייתי מוכנה לשלם על התיקון ככל שידרש על מנת לשמח את בתי. ניסיתי לא לחשוב על מה היה יכול לקרות לה אם לא הייתה לידה חברה שעזרה לה לעצור,ושדבר כזה (התפרקות של הגלגל תוך כדי נסיעה) לא אמור היה לקרות בכלל... ניגשתי לחנות וביקשתי עזרה. להפתעתי הסתבר, שלהשיג סטופר חדש ל-RM זאת משימה קשה במיוחד, אפילו בלתי אפשרית. המוכר הסביר לי שעליו לבדוק אם בכלל ניתן להשיג סטופר חדש ושעליו להתקשר לאנשהו לשם כך. אמרתי לו שאין בעיה אני מוכנה לחכות עד שיעשה את הטלפונים, העיקר שישיג את הסטופר החדש ויגיד לי מתי בתי תוכל לחזור לתחביב שלה. אבל המוכר ה"אדיב" לא ממש מיהר לעזור לי ולשמח את ילדתי הקטנה. הוא אמר שלא יכול להתקשר עכשיו ושיעשה זאת אחר כך ויודיע לי טלפונית על התוצאה. ניסיתי להפעיל עליו את כל קסמי האישיים, לגעת לליבו עם הסיפור על ילדתי המסכנה שמחכה לרולרים, אבל.... הוא היה איתן בהחלטתו - לא לברר כלום בעודי בחנות. אמרתי לעצמי: טוב, לא נורא, אולי הוא עסוק מאוד עכשיו (חייבת לציין שלא היה אף לקוח בחנות באותה עת...), אבל אם הוא הבטיח, אז בטוח יחזור אלי. השארתי לו את מספרי שני הטלפונים שלי ובלב שלם יצאתי מהחנות והתחלתי לחכות לטלפון הגואל... כשהוא לא הגיע באותו יום, חשבתי : לא נורא, אולי מחר.... אבל טלפון מרוזן מינץ לא הגיע גם מחר, וגם לא מחרתיים, וגם לא יום לאחר מכן... והוא לא הגיע עד היום - כבר כמה חודשים מאז ביקור שלי בחנות.... ככה נותנים שירות! (מקווה שזה רק ברוזן ומינץ....)