חרם צרכנים על רוזן & מינץ

קרניצן

New member
פיש, מסכים איתך לגבי השפה שלו אך

אתה חייב להודות שאם אתה, או כל אחד מאיתנו, היה פותח חנות נניח ל GPS וכל החברה הטובים היו קונים בחו"ל ובאים אליך לקבל חלקים חינם ששלח להם הספק ודברים דומים, ואתה היית אמור לספק שרות ולהחזיק חנות שלא למטרות רווח ... בקיצור גם אתה היית נגד! זה שיש בחנות דברים נוספים לא נחשב. כל פריט אמור להיות ריווחי בפני עצמו אחרת אין לו זכות קיום.
 

nonis

New member
זו לא הדרך להיות רווחי

אני קונה בארץ מוצרי אופניים ביותר מ-200 ש"ח לחודש ואני לא חושב שאני היחיד. ראה שירשורים בעיניין. אני בטוח שחנות מצליחה משקיעה חלק זניח מזמנה בתמיכת מוצרים שניקנו באינטרנט. מבחינתה העניין הוא בעיקר באובדן הכנסה מזה שלא קנו את המוצר אצלה. בניגוד להשערות חסרות הבסיס והמעליבות של shavit k1 אני כמעט תמיד קונה בארץ. באינטרנט אני קונה לעיתים נדירות כאשר המוצר לא קיים בארץ (שזה המיקרה כאן בזמן הקניה) או שפער המחירים גבוה במיוחד. אחרת אני מעדיף לקנות בארץ בשביל השרות ובשביל לתמוך ביחסים עם החנות השכונתית. התנהלות כמו של R&M רק מרחיקה אותי (ואני מקווה שגם אחרים) מהם ומקטינה להם את הרווח. היא איננה תומכת בהצלחתם בכל צורה שהיא. כאמור היה לי נכונות גם לפצות אותם (בתשלום או בקניית מוצרים) עבור בזבוז הזמן והשרות הטוב לו רק היה ניתן.
 

lily butterfly

New member
השירות "המהיר" של RM מוצקין

המקרה שהיה - כך היה.... קניתי לבתי רולר בליידס בחנות של RM בקרית מוצקין. אחרי מספר חודשים התפרק גלגל אחד והסטופר (תוספת פלסטיק, שמחוברת לגלגל האחרון ומאפשרת עצירה) הלך לעיבוד. חזרה בתי בוכיה הביתה עם הרולרים המקולקלים. הייתי שמחה שהיא לא נפצעה תוך כדי הנתקות הגלגל והרגעתי אותה - נקח אותם לחנות והכל יהיה בסדר. האמנתי בכל ליבי, שלא תהיה שום בעיה לרשת חנויות רצינית למצוא סטופר אחר ולתקן את הגלגל. אומנם הנחתי, שאמורה להיות אחריות על הרולרים,והתיקון אמור להתבצע ללא תשלום, אך הייתי מוכנה לשלם על התיקון ככל שידרש על מנת לשמח את בתי. ניסיתי לא לחשוב על מה היה יכול לקרות לה אם לא הייתה לידה חברה שעזרה לה לעצור,ושדבר כזה (התפרקות של הגלגל תוך כדי נסיעה) לא אמור היה לקרות בכלל... ניגשתי לחנות וביקשתי עזרה. להפתעתי הסתבר, שלהשיג סטופר חדש ל-RM זאת משימה קשה במיוחד, אפילו בלתי אפשרית. המוכר הסביר לי שעליו לבדוק אם בכלל ניתן להשיג סטופר חדש ושעליו להתקשר לאנשהו לשם כך. אמרתי לו שאין בעיה אני מוכנה לחכות עד שיעשה את הטלפונים, העיקר שישיג את הסטופר החדש ויגיד לי מתי בתי תוכל לחזור לתחביב שלה. אבל המוכר ה"אדיב" לא ממש מיהר לעזור לי ולשמח את ילדתי הקטנה. הוא אמר שלא יכול להתקשר עכשיו ושיעשה זאת אחר כך ויודיע לי טלפונית על התוצאה. ניסיתי להפעיל עליו את כל קסמי האישיים, לגעת לליבו עם הסיפור על ילדתי המסכנה שמחכה לרולרים, אבל.... הוא היה איתן בהחלטתו - לא לברר כלום בעודי בחנות. אמרתי לעצמי: טוב, לא נורא, אולי הוא עסוק מאוד עכשיו (חייבת לציין שלא היה אף לקוח בחנות באותה עת...), אבל אם הוא הבטיח, אז בטוח יחזור אלי. השארתי לו את מספרי שני הטלפונים שלי ובלב שלם יצאתי מהחנות והתחלתי לחכות לטלפון הגואל... כשהוא לא הגיע באותו יום, חשבתי : לא נורא, אולי מחר.... אבל טלפון מרוזן מינץ לא הגיע גם מחר, וגם לא מחרתיים, וגם לא יום לאחר מכן... והוא לא הגיע עד היום - כבר כמה חודשים מאז ביקור שלי בחנות.... ככה נותנים שירות! (מקווה שזה רק ברוזן ומינץ....)
 

airib

New member
אני עבדתי ברוזן מינץ אולי זה "יעזור

ככה - היבואן בארץ כמו כל יבואן אחר קונה( דגש על קונה) את הסחורה במחיר X מוסיף עליו משלוח Y ומוכר בארץ במחיר Y+ אי אלה אחוזים . עד כאן? יופי. אי אפשר לצפות ממישהוא שקונה באינטרנט ( לשם הבהרה גם אני קניתי וגם קונה באינטרנט והמחירים תמיד אבל תמיד זולים יותר מכיוון שמדובר במחירים הנובעים מכמות ומקיזוז בהחזקת חנות/תצוגה וכו') .אותו קונה באינטרנט לא יכול לצפות שמה שקנה נניח ב40% פחות מחנות בארה"ב ונשבר/נפגם במשלוח יתוקן ע"י היבואן בארץ . לא מאימינם לי? שאלו את קובי רוקשוקס אם הוא נותן אחריות לבולם שנקנה בארה"ב ? שאלו את מצמן האם הם נותנים אחריות לשלדות של "דיאמונדבק" שנמכרו בתקופה שרוזן ומינץ היו היבוא נים .. ועוד ועוד . למרות שעכשיו בטח מיליון איש יגידו שאני לא הוגן ( רק אני אומר על עצמי שאני מנייק!!!!::))אני אגיד את זה ככה - היבואן מוציא המון כסף על הבאת המוצר ותמיכה בו , מי שלא קונה דרך היבואן שלא יצפה לקבל שירות בארץ בצורה עיוורת- אם קניתם בחו"ל וקיבלתם שרות בארץ נפלתם על יבואן מגדיל ראש/ בעל תודעת שירות יותר מהמקובל .... אם לא - אל תתעצבנו !!
 

nonis

New member
מדובר על אחריות היצרן

לטענתך זה שרות אופיני ונכון שהיבואן לא יספק ויתמוך במוצר שהיצרן נותן עבורו אחריות מלאה. כלומר גם כשהעלות הנוספת שנופלת על היבואן תמורת חלק שלא ניקנה אצלו היא אפס מוחלט (ואם היתה עלות הוא מפוצה עליה) הרי נכון הוא שהוא יסרב לתמוך ויסרב לבקשת העזרה של היצרן. אולי זה אופיני בארץ אבל בטח לא נכון ולא שרות טוב. הדוגמה היחידה שאני יכול לחשוב עליה זה מקרן שקניתי בזמן שהייתי בארה"ב. לאחרונה הוא התקלקל. היבואן שלו בארץ הפסיק ליבא אותו ולתמוך בו לפני שנה. עדיין הם הסכימו ללא תמורה לבדוק אותו ולתת הבחנה לתקלה. אם היו להם חלקים הם היו גם מתקנים ודורשים פיצוי בהתאם לעלות. הם בטח לא היו אומרים "לך תזדיין" שזה בעצם מהות היחס שקיבלתי מ-RM
 

לוי אסף

New member
לגבי מה שכתבו קודם על שרות...

בפולאר לדוגמא ( ובעוד כמה חברות ), לא משנה איפה קנית את המוצר, תגיע ליבואן של פולאר והוא יטפל לך בו.
 

yosefrat

New member
תגובת רוזן ומינץ

תגובת רוזן ומינץ אני שמח לנצל במה זו כדי להגיב לנושא. 1.כל מוצר שנקנה דרך האינטרנט אמור לקבל את השרות באותה הדרך, לא אנחנו המצאנו את המדיניות הזו. כך זה עובד עבור כל המוצרים בכל הענפים. 2.קראתי את תגובות ויש לא מעט כותבים המבינים את העניין, כאשר נשלח מוצר בחינם יש עלויות נוספות כגון משלוח פנים ארצי, עמילות מכס, מכון תקנים ועוד... לפעמים התשלום לא הגיוני כאשר מדובר במוצר זול יחסית. 3.כדי למנוע הוצאות מיותרות לכולם פנינו לNR- לבקשת הלקוח , בבקשה לשלוח את החלק ישירות אליו ונענעו בחיוב. 4.העיכוב נגרם מהסיבה שהלקוח גרם ל NR להבין שהוא קנה את המוצר מאיתנו ושאנו לא מספקים את השרות עבורו. המייל מחברת NR : Hi Hanna, Thank you for letting us know about the Internet sale. According to the customer he told me over the phone he bought the light directly from you. I asked him a couple times just to make sure. Well we are going to take care of him anyways. Thanks again and please let me know if you have any questions. Best Regards, Nick Onate Account Manager / International Sales NiteRider Technical Lighting Systems תשובה זו נתקבלה למייל שנשלח מחברתנו בזו הלשון: Hello nick, Amnon Shaham is not our customer, he bought the Trail-rat on the Internet, not from us. We did not charge him nothing we just gave him your e-mail attach and ask him to claim his warranty through the web site that he purchase the trail-rat. Please send the trail-rat direct to his address. That is why we asked for your advice for warranty claims. Regards hanna קהל לקוחות מכובד, התכתובת ארוכה ומייגעת וגוזלת זמן רב מאנשי היבוא שלנו, למרות עובדה זו ולמרות שהלקוח לא קנה מאיתנו, עדיין חסכנו לו עלויות ע"י תקשורת זו מול היצרן. אני מצטער שנאלצתי להביך את הלקוח , אך אני מקווה שבפעם הבאה לפני שעושים חרם ומשמיצים בפורום, מומלץ לדייק בעובדות. לקוחות שרוכשים באינטרנט (וזה לגיטימי)כדי להוזיל עלויות צריכים לקחת בחשבון את העלויות העתידיות העלולות להתרחש מרכישה כזו. בברכה יוסי שרות לקוחות
 
יש נצחונות ויש סיפורים....

תיק jansport ישן בו הריצ'רץ' התקלקל תוקן ע"י היבואן (VF ישראל) ונשלח חזרה בדואר רשום לביתנו - הכל בחינם ובלי שאלות. ככה נותנים שירות. כשמישהו הוא הנציג של חברה מסויימת אז הוא אמור לייצג אותה בכבוד, גם אם זה לא חופף ב-100% את האינטרסים (הצרים) שלו והתפיסה שלו. בסופו של דבר כל הסיפור הזה בהחלט פוגע בשמה (הטוב?) של רוזן ומינץ, גם אם הם צודקים לפי הספר.
 

DGIL74

New member
../images/Emo13.gif

תיקי ג'נספורט נמסרים ישירות לחו"ל בדואר וחוזרים כך ע"ח היצרן לא היבואן
 

קלוזו

New member
כל הכבוד R&M !! ככה צריך לנהוג...

מי שלוקח סיכון גבוהה כדי לקבל תשואה גבוהה שלא יבוא לבכות לאחר מכן שהסיכון התממש.
 

nonis

New member
ותגובת הלקוח

א. ל-NR אמרתי במפורש שקניתי באינטרנט. Nick מ-NR שכתב את המכתב הוא השלב השני בשרשרת טיפול הלקוחות של NR. איתו לא דיברתי על מקום הקניה כלל. הקשר איתו נוצר אחרי ש-NR היפנו אותי ל-RM לקבלת טיפול והוא כניראה הניח שקניתי שם, אבל אין כל בסיס לטענה שהיטעתי מישהו כדי לקבל שרות ב. הייתי מאוכזב אך לא כועס אם RM היו אומרים מידית שאינם תומכים בי כיוון שלא קניתי מהם. אך לא כך הם נהגו. הם נתנו לי להבין שכן יתמכו בי אם המוצר תחת אחריות. הם החזיקו את תפס הכידון שבועיים "בנסיון" ליצור קשר עם NR לקבלת אישור וגם אח"כ טענו ש-NR מאלצים אותם לגבות כסף עבור ההחלפה ולכן בזבזתי זמן וטלפונים כדי לקבל את האישןרים המתאימים ג. לאןר האמור לעיל RM מוסיפים חט על פשע כשהם טוענים שעזרו לי וחסכו לי זמן. אין גבול לחוצפה. ד. אינני נבוך כלל. מי שצריך להיות נבוך זה RM ה. קיראו שוב את התיכתובות ותיראו ש-NR הציעו לשלם כל עלות ל-RM. RM מנסים ליצור רושם שזה עניין כספי אבל תמים מי שמאמין. אגב כשהייתי בחנות של RM וניסיתי לקבל הסבר לסכום שנקבו הם פשוט סרבו לדבר איתי.
 

drz400e

New member
אז אכשיו NR משקרים......?

הם טוענים בברור ששאלו אותך לא פעם, אלא פעמיים אם קנית את המוצר אצל RM, ושזה מה שאמרת. ואני מאמין להם. יודע למה? כי הם נתנו לך את השירות אפילו שאמרת את זה. כלומר לא היתה להם שום סיבה להתעסק בנושא בכלל, אלא כדי להבין למה RN לא נותנים לך את השרות המהיר והאמין שהם היו מצפים ממפיץ שלהם. אז כמו שאמרתי, ממש לא משנה כרגע כמה RM נתנו לך שרות גרוע. ברגע שחצית את הקווים ושיקרת לחברה בנסיון להשיג את שלך, איבדת את כל האמון שלי לפחות כצרכן שמתריע על שרות גרוע. אני פשוט מתקשה להאמין לך יותר, זה הכל.
 

Arik000

New member
אדוני השופט

גילוי נאות - אני חבר ורוכב קבוע עם אמנון. לעינין - איך קבעת שאמנון משקר? הרי צד אחד טוען "הוא אמר XXX" ומנגד, הצד השני אומר "לא אמרתי XXX". על סמך זה איבדת את האמון באמנון? לדעתי מתוך קריאת שני השירשורים, אי אפשר לקבוע שאמנון שיקר. אולי NR טועים? אולי יש כאן אי הבנה? ואולי רוזן&מינץ רצו לתת לאמנון שרות בחינם למרות שלא רכש את המוצר אצלם, אבל פחדו שינודו מאיגוד היבואנים הישראלי? מהיכרות עם אמנון, הוא לא ינסה לרמות בכוונה. אריק
 

drz400e

New member
וכיון שהוא טוען כך - אני מתנצל

ולוקח את כל דבריו חזרה - על בסיס דבריו שהוא מעולם לא אמר לNR שהוא קנה את המוצר בRM. סליחה על הדברים הקשים והפוגעים שאמרתי, שהתבססו על האימייל של NR, שלדעתי אין שום סיבה שיגידו סתם שהוא אמר להם את זה, אבל כיון שאמנון מכחיש - אני מתנצל בפניו.
 

nonis

New member
עוד מכתב מ-NR

בבקשה קיראו מיכתב זה מ-NR שמבהיר שלא שיקרתי. חבל שהדיון הוסט מרמת השרות שזה עיניין עקרוני לכביכול האמינות שלי.
 

יניב x

New member
../images/Emo31.gif אתם שחצנים ומתנשאים !!!

ובלי שום קשר למקרה הנ"ל של אמנון אלא מהפעמים שבאתי לקנות/לשאול/לבקש עזרה וכו' כף רגלי מזמןןןן כבר לא דורכת ולא תדרוך אצלכם. ודע לך שאני לעולם לא משתתף בשרשורי "שירות רע" ושכאלה אבל אתם עברתם כל גבול (לפחות סניף נתניה) יש לי כמה מכונופונים וחנויות אופניים שפשוט כייף לי להיכנס אליהם, יחס חברי, שירות ועזרה (ולא תמיד בתשלום) הרגשה טובה בידיעה שלא יכניסו לך את ה"אלמנט". אבל להיכנס אליכם - פשוט פיחססה. סנובים ושחצנים כבר אמרתי ? ותאמין לי אם אני אצטרך לפרסם פה מקרה שהיה לי איתכם אתם תאכלו את הכובע (קסדה) ותשתו ג'יפה אז אל תגררו אותי לזה ואגב לא רק שאני לא משתתף בשרשורי השמצה אלא כבר פתחתי לא מעט הודעות המלצה על חנויות אופניים. ובאופן כללי אני לא מתלהם בכתיבה ובתגובות אבל כנראה שאתם "עושים לי את זה"
 
נצל"ש, אוזן למארין ברוזן מינץ../images/Emo122.gif

ברשותי מארין וולף רידג' שנרכשו ברוזן מינץ. כבר הושבתתי מספר פעמים בגלל מחסור באוזניים למארין שרוזן מינץ אמורים לספק. באחת הפעמים הפנו אותי מחנות רוזן מינץ בת"א לחנות "מצמן מירוץ" לחפש אוזן כי "הם שמעו שיש שם אזניים תואמות"... לבסוף , לאחר למעלה מחודש וחצי השבתה , הסכימו למכור לי אוזן אחת בלבד ... חוצפה! גם היום הבעיה מוכרת ודבר לא השתנה,נסו להשיג אוזן למארין לדגמים מרוזן מינץ. (היבואן "פדלים" אינו מחויב לדגמים שיובאו בעבר ע"י רוזן מינץ אך תמיד עשו מאמץ לסייע). אוסף השטויות ששמעתי בחנות בת"א כולל "מדבקת המידה לא תמיד נכונה - האופניים שלך בעצם במידה אחרת". נקודת אור יחידה - החנות בא.ת. ישן בנתניה. גם כשאינם יכולים לעזור ,לפחות נחמדים ומביני עניין... צר לי, באמת שאיני נוהג להתלונן ע"ג הפורום הזה, אבל הכעס רב!
 

airib

New member
לגבי אוזניים למארין - בעבר ולפי מה

שאתה רושם גם היום יש בעיה עם אוזני מארין - נחש מה הבעיה .... הבעיה יקירי היא החברה בארה"ב שעושה את המוות ליבואנים בארץ ( בעבר רוזן ומינץ היום פדלים ולא שולחת אוזניים ושהם כן מסכימים לשלוח אוזניים זה עולה לאוזן { נניח אחרי הבאה לארץ+ מיסים+ רווח נניח של 10% מדובר לפי זכרוני בעלות של יותר מ-150 ש"ח לאוזן !!!!}..לגבי נושא האחריות -פדלים לא לבד!! גם מצמן לא נותנים אחריות לדיאמונדבק שנקנו אצל רוזן ומינץ - כולם ככה בשוק -האחריות מתחילה אצל מי שקנית את האופניים ממנו .
 

טיראן מ

New member
הערה אחת ...

לגבי מצמן ודיאמונדבאק - חבר שרכש אופני דיאמונדבאק לפני כ-5 שנים ניגש למצמן עם שילדה פגומה וטופל מהר וכראוי על הצד הטוב ביותר ו... ללא עלות.
 

airib

New member
או.קי- יכול להיות אבל ב"תפר" שהיה

בין רוזן למצמן במשך שנה אחרי אני אישית טיפלתי ב-4 אנשים שלא זכו לקבל אפילו סליחה בנושא הזה . היום אולי זה השתנה ( אני מקווה לבעלי הדימונדבק)
 
למעלה