חרם צרכנים על רוזן & מינץ

eligr

New member
מקרה שקרה לי בסניף אחר של רוזן מינץ

אם כבר הנושא עלה, ברצוני לשתף אותכם במקרה שקרה לפני כחודשיים. לשיפוטכם: חבר מסר לי את אופני הכביש הישנות שלו במתנה. האופניים הן בנות כ – 15 שנה ותכננתי להשתמש בהן בתור אופני ניסיון לרכיבת כביש, במידה וזה ימצא חן בעיני (מה שאכן קרה) ארכוש לי אופניים חדישות יותר לטווח ארוך (וגם זה קרה). מכיוון שרוב הניסיון שלי הוא בטיפול ותיקון של אופני שטח, החלטתי לקחת את אופני הכביש הישנות שקיבלתי לחנות שקרובה למקום מגורי – במקרה זה לסניף רוזן מינץ ברעננה. הגעתי לחנות בשעת ערב, והסברתי לזיו מנהל החנות את המצב: ביקשתי לבצע בדיקה כללית של האופניים בכדי לוודא שאין בעיה בטיחותית לרכב עליהן, והדגשתי שאני רוצה להשקיע בהן את המינימום ההכרחי , מהסיבות שפירטתי למעלה. דבר נוסף שסיכמנו, שמקובל בכל מקום לדעתי, הוא שיידעו אותי בכל עלות שתהיה ושלא יבוצע שום תיקון בלי אישור שלי. למחרת מתקשר אלי עידן מהחנות ומתאר את המצב הבא: החישוק האחורי עקום בכל הכיוונים (ידעתי את זה לפני וניתן היה לראות בעין), ולכן הוא ממליץ על חישוק חדש. מכיוון שגודל הצמיג הוא לא סטנדרטי הוא ממליץ על בניה של גלגל מהתחלה ובעלות הבאה: 80 שח חישוק משומש, 50 שח שפיצים 100 שח עבודה – סה"כ 230 שח. אישרתי. וביקשתי גם סרט ליפוף חדש לכידון (70 שח). סה"כ עלות כולל עבודה 300שח. הגעתי בערב למחרת לאסוף את האופניים, והבאתי איתי ספידומטר ישן ואוכף ישן שביקשתי להרכיב על האופניים והורכבו לידי (משהו כמו 15 דקות עבודה יחד). הגענו לחשבון ופה ציפתה לי הפתעה – 500 שח! (להזכירכם סיכמנו על 300) כשביקשתי פירוט, ראיתי שנוספה עוד שעה וחצי עבודה בעלות של כמעט 200 שח. התירוץ היה שבניית הגלגל נמשכה המון זמן (למרות שהעלות כללה 100 שח עבודה!) והחלפת סרט הליפוף לכידון + הרכבת הספידומטר + החלפת אוכף באחר נמשכה כשעה וחצי. כשאמרתי שזה לא מקובל עלי, משום שלא יודעתי מראש לגבי עלויות נוספות, החשבון שונה והכיל פירוט של עבודות: 35 שח כיוון הילוכים אחורי, 35 שח כיוון הילוכים קידמי, 25 שח כיוון ברקס קידמי... וכן הלאה, אתם יכולים לתאר לעצמכם לבד... כמובן שגם עלויות אלו לא תואמו עימי והיוו לדעתי תירוץ להעמיס עלי את הזמן הנוסף שהושקע מעבר למה שסוכם איתי. ראיתי שאני לא מצליח להגיע עם עידן להסכמה, שילמתי, והבטחתי לעצמי לא לחזור לחנות הזו יותר. אציין גם שזיו, מנהל החנות לא נכח בזמן זה בחנות. עוד עובדות, האופניים לא נרכשו בחנות הזו ואני מעולם לא הייתי לקוח שלהם לפני המקרה הזה, כך שאין פה עניני אחריות או דומים. אין בחנות שום פירוט של של עלות שעת עבודה (כמו שראיתי דווקא בחנויות אחרות), ועלויות של טיפולים שגרתיים (ועל זה שווה אולי לדון - האם חובה לפרט כמה עולה טיפול סטנדרטי כמו כיוון ברקס וכדומה על מחירון פומבי וגלוי בחנות כדי למנוע הפתעות ללקוחות מזדמנים). לגבי הטיפול עצמו אין לי שום תלונות מבחינה טכנית ורואים שהעובדים בחנות יודעים את העבודה היטב.
 

alonaski

New member
אתה ממש מצחיק!!! ../images/Emo3.gif

ברור שלא היית צריך לשלם מעבר למה שסוכם!!! כאילו... מי מת?!?!?!
ניסית לדבר על זה עם זיו???? מהיכרות שלי עם זיו - הוא בחור הגון עם יכולת הבנה טובה מאוד לצדק ולהגיון הבריא!
חבל שלא פטרת את נושא התשלום מול זיו! אני , אם הייתי מוצאת עצמי במחלוקת כזאת מול עובד החנות כשמאחורי סיכומים ברורים עם מנהל החנות בעניין העלויות והתשלום - הייתי לוקחת את האופנים, משלמת את מה שסיכמתי: 300 ש"ח ומודיעה שאחזור מחר או אתקשר מחר לדבר עם המנהל בנוגע ליתרת התשלום! נשמע ממש סיפור מרגיז!!! אגב, אני נוהגת בדיוק כמוך כשאני מכניסה את הרכב שלי למוסך! או כשאני מזמינה טכנאי כלשהו הביתה לתיקון מכשיר חשמלי יקר...
 

aFish

New member
עכשיו תורי: ../images/Emo45.gif

יצא לי להיות בחנות לצורך רכישת ידיות ברקס משומשות עקב התרסקות. נאמר לי מחיר ועוד אמרו לי..."תהיה שקט...מבחינת כסף יהיה...קודם כל נסדר את התקלה" (אתם יודעים שזה הרי הכי חשוב ולא ישנים טוה בלילה כשהאופנים מושבתים). באתי לקחת...לא דובים ולא חתולים. אמרו מחיר א' יצא מחיר ב' (ב >>> א). ממש התעצבנתי. בסוף (ויכוח כעסני קצר) אמר לי...."תשלם כמה שאתה רוצה" (כאילו נעלב...). לזכותו יאמר שעמד בזה. זה קצת מרגיז שאומרים לך דבר כזה אבל זה באמת מה שהיה. שילמתי לפי מה שנאמר טלפונית וחושב שהייתי ממש (באמת) הוגן.
 

eligr

New member
התירוץ שלהם לעלות הנוספת

היה הבקשה שלי להתקין ספידומטר, להחליף אוכף והזמן שלקח ללפף סרט חדש על הכידון.
 

טיראן מ

New member
אז מה היה לנו שם ?

הסיפור שלך נשמע כמו תרגום לעולם האופניים של מערכון הגשש החיוור. "מכונה חדש, טיפול 5,000". "אז מה היה לנו שם ? ריגולאז ברקס, לפגים, פלטינות, שטייבה, פילטר שמן, שמן ברקס ... ואת האלמנט הכניסו לך עמוק". "אז מה היה לנו שם ? היה לנו זה וזה. אז אני לוקח פתק ורושם, היה לנו זה וזה ... וזה וזה וזה וזה וזה, פלוס זה וזה וזה, מגיע לי ממך ככה וככה". מצחיק אבל אמיתי. מדהים כמה הם צדקו. וזה נכתב לפני 30 שנה.
 

eligr

New member
../images/Emo6.gif לפחות אם היה "מכונה חדש"...

אז הייתי משקיע לעתיד... מצחיק אבל עצוב.
 

airib

New member
דווקא פה אתה טועה -יש טופס עם מחיר

תיקון אבל לגבי ה"אקסטרא" והפירוט ה"עצל" על התוספת- צודק ב-110%. פשוט לא פייר ...
 

darganyuval

New member
רוזן צודקים ולא צודקים..

הוא לא קנה דרכם את המוצר ולכן הם לא אמורים לתת לו אחריות אם הם היו נותנים שירות טוב (מה שלפי דעתי הם לא נותנים) הם היו מחליפים לו את המפנס בחינם ומתווכחים מול היצרן שיכסה את העלויות טבכך הם היו מרוויחים לקוח חדש וקבוע.. אני בכל מקרה לא דורך ברוזן וממליץ לכולם לעשות כך ממעט הפעמים שהייתי שם קיבלתי שירות ממש גרוע במכירה של חלקים שלא לדבר על תיקון ואחריות אני מטפל בסלאלום חיפה ואני ממש ממש ממש מרוצה מהשירות שלהם!!
 

ami277

New member
יחס שחצני ומתנשא ברוזן מינץ

אכן אחרי מספר ביקורים בחנות ברעננה ראיתי שהיחס הוא מתנשא מדברים איתך ועם עוד 10 אנשים בו זמנית ועד שאתה יוצא משם עם משהו הנשמה יוצאת כי הטיפול בו זמנית די מפריע. בגופים הגדולים האלה אתה בסך הכל בורג קטן ומטרתם אחת למכור ולמכור ולא משנה מה. אני יכול רק להמליץ על קובי בסידן ברעננה נותן שירות מקצועי ואישי ברמה טובה ואת הטיפולים שלי אני עושה אצלו.
 

Master Whilee

New member
בהחלט נשמע מעצבן

לא מכיר אותם כי אין סניפים בי-ם. אך אין ספק שזה נשמע מקומם ביותר. הייתי ממליץ רק לכולם להזהר מאוד במילים שלהם, כי אנשים בענף אוהבים להתעצבן כשנותנים להם ביקורות רעות.
 

עי יד ן

New member
לפי מה ששמתי פה ובמקומות אחרם רוזן

ומינץ ראויים לחרם צרחנים ואפילו לשים פיתקי אזהרה בכניסה לכול סניף
 

booob11

New member
חשבתי שרק לי הם ככה..

את כל הזוגות אופניים שלי קניתי שם (6) ההכי זולות היו 2500 ש"ח. ברוזן בשנה האחורונה שמתי משהו כמו 17,000 על שני זוגות אופניים חשבתי שאולי ללקוח כזה מגיע שירות טוב.. כהה זה מתחיל.. את הג'י טי אי דיירב שלי קניתי ברוזן ומינץ אחרי שביקשתי אופניי פריי רייד לא הייתי מבין גדול וזה מה שמוכר שם דחף לי(לא יפה להזכיר שמות)אחי שבועיים באתי לעשות כייון השארתי את האופניים שם,שהאופניים חזרו לא חשבתי שהם יראו ככה : פצ'רים שנים הגלגלים גריז על כל הלשדה המתקן בקבוקי מים שבור האופניים נראה אכמו אחרי דהון היל מטורף שבעצם הדבר הכי מטורף שהם עשו זה היה לרדת איתי כמה מדרכות. אחרי חודשיים הבנתי שהאופניים לא מתאמים לי חזרתי לרוזן ורציתי לקבל זיכוי ולקנות משהו יותר רציני. מנהל החונות היה נחמד התחשב בי על זה שדפקו אותי ונתן לי זכוי כמעט מלר במקום 6000 נתן 5000 אמרתי יופי השירות נהיה טוב.. הלכתי עוד כמה פעמים לשים את האופניים בטיפול ואופניים חזרו עם פנצ'רים/שריטות קיצור שירות חר# מאס אמרתי אני לא נכנס לשם יותר בחיים.!!!
 

OfaNaor

New member
יבואן רציני וכך אני מחזיק מ R&M

עד כתיבת שורות אלו, יש לו מטרה אחת: להרוויח. כדי לעשות זאת הוא צריך לייבא מוצר בצורה נאותה ולתת לו תמיכה במידה ונידרשת. לתת ייעוץ והכוונה. יבואן רציני משקיע כספים בפירסום, בייבוא, בהכשרת צוות עובדים מתאים, מערכת מכירות ושיווק. המשמעות של כל זה: השקעה כספית לא מבוטלת והיא צריכה להחזיר את עצמה. עכשיו, ניקח דוגמא קיצונית. 100 איש קנו אופני GT בטיול שלהם בארה"ב,באו שמחים וטובי לב על ההנחות שקבלו. R&M לא הרוויחו מזה, הדילר המקומי בארה"ב הרוויח. עכשיו, הסתבר שלכל 100 אופני ה GT מערכת ה I-DRIVE לא עובדת טוב. כולם הרי יודעים לגלוש ברשת, מצאו את R&M והתייצבו כאחד ודרשו טיפול במסגרת האחריות. סליחה, יואמר R&M, אני לא הרווחתי מכם פרוטה. לכו למי שקניתם אצלו, שהוא יתקן לכם. עכשיו, אור בקצה המנהרה: לו תהיה התכתבות עם גושפנקא מהיצרן המקורי, קרי GT שהוא מסמיך את R&M בישראל לתקן את התקלה ולהתחשבן, קרי GT ישלמו ל R&M בדרך כל שהיא עבור השרות ללא עירוב שלכם, דיינו. אז אתה כיוונתה גבוהה מדי וירית לעצמך ברגל. כי הוכחת עד כמה אתה קטנוני. לא גרמת ל R&M להרוויח ורוצה גם לקבל תמורה בשירות. זאת חוצפה היתי אומר, לא?
 

aabramovich

New member
טועה ובגדול

למה? קודם כל הוא אמר שהיה מוכן לשלם, כל עוד הסדום הגיוני (300 ש"ח על פנס שעולה 301 זה לא הגיוני). שנית - במקרה דנן כל מה שרוזן את מינץ היו צריכים לעשות זה להרים טלפון "אחשלי הדברים שלך פה" והוא היה בא ולוקח. אם היו צורך בהתקנות/עלות זמן אמיתי אז אני משוכנע שהיצרן (במילא) היה מתקזז איתם. מי מחזיר את הכסף "האבוד" במיקרה של החלפת בולם שבור??? אתה חושב שרוזן ומינץ (או לצורך העניין כל ספק אחר) סופג את זה בעצמו? שטויות במיץ תקרא את ההודע של פיש. תקבל עוד קצת פרספקטיבה.
עזריאל
 

quisp

New member
../images/Emo124.gifהלו? מישהו ברוזן מינץ מגיב?!

מה יהיה?
 

shavit k1

New member
אני לא מבין מה הבעיה ?

את המוצר בכלל לא קניתה מהם . רציתה לחסוך כמה שקלים אז שב בשקט , לא משנה איזו חברה בארץ משווקת את המוצר , הם לא חייבים לך כלום . לפי דעתי זו חוצפה לבוא אליהם בדרישה לשרות , אני במקומם לא הייתי מתעסק איתך מלכתחילה. אז לפני שאתה רץ לקנות בחו"ל דרך האינטרנט חשוב על הסיכונים ,ולא רק על הרווחים.
 

aFish

New member
לא הוגנת ההתבטאות שלך ../images/Emo31.gif

פיספסת כמה וכמה וכמה פרטים....כדאי שתעין שוב בפרטים (גם הקטנים). לא מדובר על חיסכון שקלים בהכרח אלא על התנהגות מול לקוח ולא משנה מה הנסיבות. מעבר לזה גם יש כנראה ענין של קשר בין מפיץ ליצרן. היצרן מגבה את הרכישה ב-100% ומעבר לזה מצופה מעט מאד כנראה מהנציג. חבל שאתה סתם מנגח...ברור שלדרוש שרות סתם ללא תשלום מול רכישה בחו"ל אינו הענין כאן.
 

shavit k1

New member
לא פיספסתי דבר..

זו זכותי לחשוב כך , ולא אני ולא אתה יודעים מה ההיסטוריה של אותו מתלונן לבין r&m . אני למשל לא קונה באינטרנט ,והסיבה היא הסיכון של לקבל מוצר פגום . אני בטוח שלא פעם אחת אותו מתלונן התגאה בזה שהוא לא קונה בארץ ואף קרא לרוכשים כמותי פריירים . בנוסף אני גם בטוח שהוא אינו מביא את אופניו לטיפולים ב-r&m , וזה אומר שהוא אינו לקוח מתמיד , וזה תקף לגבי כל חנות , לסיכום אני מטפל וקונה ב-r&m ורק דברים טובים יש לי אליהם אם זה ביחס בשרות ובטיפולים ברמה הגבוהה שיש. אז תמשיכו לקנות דרך האינטרנט ותרוויחו, כי מי שלא מסתכן לא מרוויח !!
 
למעלה