קודם כל המונח הזה "כפתה אבהות"...
כמו שהבנת מהשרשור, שום אבהות לא נכפתה- ואולי אפשר לומר שאמהות נכפתה בדיוק כמו שאבהות נכפתה, כך שאני לא יכולה להגיב לדבריך בהקשרם הנוכחי. אם אתה אומר על אישה שאתה לא יודע עליה כלום, שהיא כפתה אבהות על גבר שאתה לא יודע עליו כלום- אז אתה מכליל בעליל. וזה לוגי. אם אתה אומר, על סמך הבנתך האישית סיטואציה מסוימת- שנכפתה אבהות על מאן דהוא, והוא בא אח"כ ומכחיש בעצמו שקרה דבר כזה- יש להניח שאתה מה שנקרא "קופץ למסקנות", האישה היתה יכולה להיות כל אישה שהיא, מעוניינת או שלא בהריון, במצב שאני תיארתי שבו אני נמצאת- או בכל מצב אחר, ולבסוף, המסקנה מכל זה, היא, שאין זה משנה כלל מי היא האישה או מהם רצונותיה- מבחינתך כשלון במניעת הריון הוא אשמה מוחצת של האישה. וזו אכן לוגיקה פשוטה ביותר. אני יכולה להסביר לך בסימנים, אם עוד לא הבנת.