קראתי את כלל
הדיון, ולכן אני מסוגלת להתייחס להודעה הזו בקונטקסט, אבל עדיין מאוד לא נעימה לי ההשוואה בין אישה "מטופחת" לאישה "מוזנחת".
נדרשו לי לא מעט שנים כדי להגיע לאיזושהי פשרה בין ציפיות החברה ממני לבין מה שאני רוצה ומה שלי מתחשק.
משך שנים סירבתי להוריד שיערות. היום אני עושה את זה - לא בחדווה - אבל מתוך הבנה שהתמדה בסירוב תפגע בראש ובראשונה בי. גם כך, יש לציין, יש לי עור סופר-רגיש, וכל שיטה להסרת שיער גורמת לי לפריחה.
אני לא מסוגלת ללכת על נעלי עקב - חמש-עשרה דקות על נעלי עקב משביתות את כפות הרגליים שלי ליממה.
הסיבה היחידה שאני לובשת חזייה היא שיש לי חזה ענק.
נשים בחברה המודרנית לא מתעסקות במראה חיצוני בצורה ממוצעת - הן מתעסקות בו בצורה אובססיבית, משום שהחברה לא מותירה להן ברירה אלא לעשות את זה. אני מקבלת את הבחירה להפנים את הציווי החברתי, אני מוצאת את עצמי מפנימה חלקים ממנו בעצמי, אבל אני לא מוכנה להישפט כפחות נשית או פחות אישה על סמך הסירוב להשתעבד למודל היופי.
הדיון, ולכן אני מסוגלת להתייחס להודעה הזו בקונטקסט, אבל עדיין מאוד לא נעימה לי ההשוואה בין אישה "מטופחת" לאישה "מוזנחת".
נדרשו לי לא מעט שנים כדי להגיע לאיזושהי פשרה בין ציפיות החברה ממני לבין מה שאני רוצה ומה שלי מתחשק.
משך שנים סירבתי להוריד שיערות. היום אני עושה את זה - לא בחדווה - אבל מתוך הבנה שהתמדה בסירוב תפגע בראש ובראשונה בי. גם כך, יש לציין, יש לי עור סופר-רגיש, וכל שיטה להסרת שיער גורמת לי לפריחה.
אני לא מסוגלת ללכת על נעלי עקב - חמש-עשרה דקות על נעלי עקב משביתות את כפות הרגליים שלי ליממה.
הסיבה היחידה שאני לובשת חזייה היא שיש לי חזה ענק.
נשים בחברה המודרנית לא מתעסקות במראה חיצוני בצורה ממוצעת - הן מתעסקות בו בצורה אובססיבית, משום שהחברה לא מותירה להן ברירה אלא לעשות את זה. אני מקבלת את הבחירה להפנים את הציווי החברתי, אני מוצאת את עצמי מפנימה חלקים ממנו בעצמי, אבל אני לא מוכנה להישפט כפחות נשית או פחות אישה על סמך הסירוב להשתעבד למודל היופי.