בוקר-ערב-שישי-שבת

אילונה2

New member
מיכלי, תתחדשי!

תתחדשי ותהני מהרהיטים החדשים! בטוחני שהם מאוד מאוד יפים! אפרופו שולחן סלון: שכחת אותי, הא? סתאאאאאאאאאאם!!! תרגישי טוב!
 

michal66

New member
אילונה יקירתי

מה עוד לא סידרת את השולחן שנשבר
רוצה את השולחן הישן שלי
למרות שמצבו עגום...האמת שהוא מעץ וניתן לשפץ אותו, הוא בסך הכל מקושקש, יצירות ילדיי להתפאר.... חוץ מהקישקושים הוא 100% , לא שבור , לא סדוק, אין סיכוי שהבנדיטים שלך יצליחו לשבור אותו אם שלי לא עשו זאת...
 

אילונה2

New member
מיכל, בוקר טוב!

עוד לא סידרתי, ממש בושה לספר! אבל מה לעשות, הסנדלר תמיד הולך יחף, לא? האמת היא, שאנחנו לא מסדרים אותו עדיין בגלל שלא יודעים באיזה גוון. התכוונו להזמין אצל אבא של איתי מזנון וויטרינה בעתיד הקרוב. כשנחליט על איזה גוון אנחנו הולכים, נסדר את השולחן בהתאם. בנתיים השולחן אוחסן בנגריה ובמקומו ניצב בגאווה השולחן הפלסטיק של הילדים. אוף..... בכיף הייתי לוקחת את השולחן הישן שלך בינתיים, אבל איך הוא יגיע לבת-ים? יום טוב, יקירתי!!!
 

אילונה2

New member
הי, עדידוש!

מה קורה איתך? איך הולך בצבא? הכרת איזה קצין חתיך לאחרונה?
 

Kiwi Bird

New member
היי אילונה..

האמת.. לפני כמה ימים ראיתי מישהו במשרד שבא לבקר.. חתיך ביותר.. עיניים בצבע תכלת (!) שווה ביותר! אבל .. אחרי שיחה קצרה עם כמה חברותיי למשרד גיליתי שהוא.. מעדיף את בני מינו.. איזה בזבוז! את באה לצ'וטט? מירי? גם את?
 
../images/Emo10.gif ערב טוב וקצת פרידה

אחרי הרבה יותר מדי זמן בבית אני חוזרת מחר לעבוד פול-טיים. לא לגמרי שקטה לגבי הסידור עם הילדים, מקווה שיהיה בסדר. אז... אני לא ממש אהיה יותר בשירשורי הבוקר טוב ואני כבר מתגעגעת. מקווה שיהיה לי כוח לכתוב בערב - ואם לא, תדעו שאני קוראת, ומי שצריך אותי מוזמן לשלוח מסר או לצעוק ממש חזק, שאני אשמע.
 

אילונה2

New member
תות ../images/Emo24.gif ו../images/Emo50.gif!

בשעה טובה ובהצלחה מחר בעבודה! אני בטוחה שטל תרגיע אותך לגבי הסידור לילדים הרבה יותר טוב ממני, אבל אני בטוחה גם שלקחת בחשבון את הכל והגעת להחלטה נכונה. אז שוב, בהצלחה מחר ואל תעלמי לנו!!
 

michal66

New member
ב-ה-צ-ל-ח-ה ../images/Emo140.gif

תות יקירתי, מאחלת לך המון הצלחה, מהיכרותי הקצרה איתך אין לי ספק כי תצליחי ובגדול! זוהי תקופת הסתגלות לכולם, גם לך וגם לילדייך , קצת סבלנות ויהיה טוב לכולכם. אבין את היעלמותך מהפורום,אך רק לתקופת ההסתגלות,נניח יום אחד
, אח"כ אין תירוצים
..............סתאאאאאאאאם חיזרי אלינו כשיהיה לך את הכוח והחשק, נחכה לך בסבלנות. כבר מתגעגעת
מיכל
 

mirisss

New member
../images/Emo29.gifערב טוב לכולם

קרןןן שמחה בשבילך שיש לך קצת חופש למרות שהחם והחמה מקסימים, מיכלוש תתחדשי יקירתי איזה הרגשה נהדרת לקנות רהיטים חדשים לבית מקווה שתקבלי אותם הרבה יותר מהר מ 21 יום, תות בהצלחה מחר ובטוחה שהכל יהיה בסדר עם הילדים, אצלי ערב נחמד הייתי אצל גיסי עם הילדים צחקנו ישבנו ראינו משחק כדורגל, הגענו מקודם הבייתה הקטנים במיטות הגדולות עוד לא בגלל השביתה אני נותנת להן לחגוג, שבוע טוב לכולם, מירי.
 

קרן משם

New member
קוקוריקו... לקום, יום ראשון../images/Emo124.gif

אם אני לא מצליחה לישון אז אפ'חד לא ישן!! ובבוקר, לא משנה כמה חזק תצעקו אני
שבוע נפלא לכולם
וסתם תמונה לזכר ימים עברו:)
 

michal66

New member
קמתי, קמתי... למרות שיכולתי ../images/Emo26.gif

להמשיך ולהתפנק במיטה... אני עדיין לא במיטבי ולכן החלטתי להשאר בבית גם היום. הילדים עדיין בבית, אני מקווה שב 08:00 אדע מה קורה עם בית הספר. למזלנו יש 2 שומרים בבית הספר , אחד מטעם העירייה והשני מטעם ההורים, שילמנו עבורו, לכן, סביר להניח שיפתחו רק שער אחד ובו השומר בתשלום ההורים. למי שלא הספיק אתמול להתעדכן, אז למרות כאב הגרון והחולשה, יצאנו עם צאת השבת וקנינו (בהשראת גיל) רהיטים!!
שולחן אוכל גדול + 6 כסאות מעץ מייפל מלא עם פרזול.
שולחן סלון מרובע.
שלחן כתיבה לחדר עבודה. ממש לקראת יום הולדתו של שי(בעוד 20 יום) אנו אמורים לקבל את הרהיטים החדשים. ואתמול שי כבר הודיע לכולם שאת יום ההולדת שלו חוגגים על השולחן החדש
שבוע טוב
מיכל
 
למעלה