בקרוב אצטרך להחליף את המשקפי ראייה שלי של הוגו בוס ב-2,000 שקל.

hrpbiiapnrpeltework

Well-known member
שזה אומר (במידה והדיאופטר הוא הפגם היחיד) - מספר מינוס 20 במשקפיים (וחוסר יכולת לראות בחדות את השורה הראשונה)
בגלל שאתה מספר דיאופטר סביב 10: אז אם יעמידו אותך במרחק 6 מטר מהלוח (20 FEET), שזה המרחק הסטנדרטי - תראה רק את השורה הראשונה, ולא הכי ברור
אם יעמידו אותך במרחק 3 מטר - תראה גם את השניה
לי יש בערך מספר מינוס 2 - אז בלי משקפיים אני מתקשה עם השורה החמישית, ואת הבאות לא רואה
1742978866927.png
אני לא מבין את כל דיבורי המדע המתקדמים האלו וגם לא רוצה להבין. זה באמת לא מעניין ואף-אחד פה לא רופא עיניים או אופטומטריסט. בואו נשאיר את הנושאים האלו לאנשים שזאת עבודתם. כל מה שאני יודע וזוכר זה שהצלחתי לקרוא לפחות חלק מהאותיות בשורה השלישית או אפילו הרביעית מלמעלה למטה, ושהמספר שלי במשקפיים הוא בערך 9 או 9.5. חוץ מזה, שום דבר לא מעניין, ואין סיבה להיכנס לרזולציות שאתה וסופרמן מנסים להכניס אותנו אליהן.
באיזו שורה ישבת בכיתה?
האחרונה.

ישבתי בשולחן הכי ימני.

ככה אף-אחד לא יכל להפתיע אותי משום פינה או זווית. מימיני ומאחוריי היה רק קיר. מלפניי ומשמאלי, ראיתי את כל מי שיכל להגיע.

עכשיו, מה זאת אומרת "ככה אף-אחד לא יכל להפתיע אותי?".

טוב, אנחנו קצת סוטים מהנושא, אבל בעיקרון, העניין הוא כזה-בתור גאון רב-תחומי אדיר מימדים, אני אדם כותב, והייתי כותב גם בשיעורים, אבל עבודתי סודית וחסויה, עד שאני אמצא לנכון שהדברים יהיו אחרת.

העניין הוא שמאוד עניין הרבה תלמידים ומורים מה אני כותב, כי זה מעניין כשלעצמו, ומעבר לכך, אני הייתי הילד הכי חכם, מוכשר, חתיך, פופולארי בבית-ספר, מה שרק הוסיף על העניין הטבעי במה שאני כותב, אז הרבה פעמים קרה שכמות לא מאוד גדולה של תלמידים, ניסו להתקרב אליי בעת עבודתי ולראות מה אני כותב מבלי שאני מרשה להם, והודות למקום ישיבתי, הם לא יכלו להפתיע אותי ותמיד הייתי לוקח קרוב אליי את המחברת ואף מכניס אותה לתיק לפני שמישהו הספיק לראות משהו, אז לא באמת נגרם נזק.

אבל בכל מקרה, יש עוד. זה לא באמת איפה שהסיפור נגמר.

המתנגדים (ברור שכבר אז היו לי מתנגדים. כל בן-אדם שהוא "וואו" בעולם הזה, יש לו מתנגדים, לא משנה כמה צעיר הוא או מה המסגרת המדוברת, בטח ובטח אם זה בית-ספר) מתוך השריפה האדירה המתחוללת בקרבם, מרוב הכאב העצום לנוכח כל מגוון יתרונותיי, ומתוך קנאתם העזה; המציאו עליי שקר הזוי, עלוב, דוחה וחולני; לפיו כל כתיבתי, היא למעשה-אתה יושב?-סיפורי זימה עם תלמידות ותלמידי הכיתה, ואף השכבה, בתור הדמויות, שזה כבר היה יותר מפריע ומזיק, כי פשוט מדובר בסיפור שקרי, עלוב, דוחה וחולני, שגם מהווה האשמת כזב חמורה.

רוב התלמידים, חלק בלתי מבוטל מהם היו מעריצים, היו חכמים מספיק בשביל לדעת שזה בולשיט ושלא היו דברים מעולם רק מלשמוע את ההאשמה ההזויה, המגוחכת, השקרית והמטורפת. זה הרי היה ברור, רק מלשמוע את הדברים, רק מלשמוע את רמת וסוג השקר, וכמה הוא הזוי, חולני ומטורף, שהרי ברור שזאת המצאה, חולנית ומטורפת, ושלדברים אין שום קשר מינימאלי למציאות.

הבעיה הייתה מיעוט התלמידים הקטן, במיוחד מתנגדים אחרים מלבד אלו שהמציאו את הסיפור השקרי והחולני על מהותה של כתיבתי היצירתית והמדעית, שבכל זאת האמינו, מרוב טיפשותם ומרוב התנגדותם וזה שהם מתו לראות אותי שחור, לסיפור ההזוי והחולני. הבעיה איתם הייתה שהם מצידם המשיכו להגיד את הדברים ולהפיץ הלאה את השקר החולני. הרוב הגדול ידעו כמובן שלא להאמין, אבל תמיד יש אנשים פחות חכמים ויותר פתיים שקל לעבוד עליהם, אז ברור שזה דבר שתרם את הנזק שלו, אבל עיקר הנזק הגדול באמת היה שמידי פעם חלק מהמתנגדים, בעיקר מתנגדות, בעיקר כאלו טיפשות ופתיות, בעיקר כאלו שמגיעות מבתים הרוסים, כמו לדוגמה ויקטוריה, שאבא שלה היה נוהג לשתות לשוכרה ולפרק לה את הצורה במכות רצח, חלק מהן לפעמים קיבלו כמו "סיבוב בראש", ולפתע פתאום היו קמות והולכות למורים בשביל "לדווח" על "סיפורי הזימה עם התלמידות והתלמידים בתור הדמויות" ש"אני כותב".

הרבה פעמים זה היה נגמר בעיקר בנזיפות, אבל הרבה פעמים גם הייתי מושעה מהבית-ספר על לא עוול בכפי על-ידי אחת המורות, בוא נגיד שקראו לה שושנה.

שושנה, כמו כל שאר העולם, ידעה כמובן שאני אדם כותב. עוד שושנה, כמו כל שאר העולם, לא היה לה מושג על מה אני כותב.

כל פעם שהיא הייתה משעה אותי על לא עוול בכפי בגלל כתיבתי הגאונית, היה לה מאוד חשוב להבהיר לה, רק בשביל לוודא שהיא באמת מכסה את התחת שלה מכל הצדדים, שהיא לא באמת משעה אותי בגלל שהיא מאמינה בהכרח לדברים המאוד מוזרים שהמתנגדים אומרים על הכתיבה שלי, אלא באופן כללי היא משעה אותי כי בכל מקרה אני לא אמור לכתוב על דברים שקשורים לבית-ספר, בזמן הבית-ספר.

כמובן כל הסיפור כולו היה כיסוי תחת אחד גדול. זה תמיד היה ברור שאני תמיד כותב על דברים שלא קשורים לבית-ספר בזמן השיעורים באופן תמידי ורציף. תמיד הייתי מושעה רק כשתלמידה כזאת או אחרת הייתה באה אל שושנה ומספרת לה שקרים על כתיבתי סיפורי זימה עליה ועל תלמידות ותלמידים נוספים, כי שושנה לא רצתה להיתפס ככזאת שמתלוננים בפניה והיא לא עושה עם זה כלום. לי, מנגד, שושנה סיפרה שקר מגוחך ולא אמין שזה לא קשור מה אני כן או לא כותב, אלא באופן כללי אני לא צריך לכתוב על דברים שלא של בית-ספר, כך שאם יסתבר שלא היו דברים מעולם, שושנה תוכל להגיד שזה לא קשור לדברים הספציפיים שנאמרו לה על כתיבתי, למרות שברור שזה היה בגלל מה שאמרו לה.

בכל מקרה, יום אחד לשושנה נמאס להשעות אותי כל הזמן ושתלמידות באות ומספרות לה עליי סיפורים הזויים על כתיבתי, אז שושנה אמרה לעוזר ההוראה של הכיתה לנסות ולראות מה אני כותב, ולמרבה הפלא, הוא היה טיפש מספיק בשביל להסכים. הוא גם היה טיפש מספיק בשביל לעשות את זה גרוע מאוד. הוא בעיקרון לא יכל להפתיע אותי, אז הוא שיחק אותה "ככה במקרה" בא להיעמד בדיוק לידי ובדיוק מאחוריי, נשען כנגד קיר הכיתה, ומעמיד פנים שהוא בטלפון, כשבעצם הוא רצה לראות מה אני כותב.

מסיבותיי שלי, החלטתי להעמיד פנים שאני עד כדי כך מפגר שאני נופל בפח הזה, והחלטתי לשתף פעולה. כך למעשה הוכחתי לו ולשושנה שאין שום כתיבת סיפורי זימה על תלמידות ותלמידי הכיתה והשכבה. כמובן גם שהחלטתי לכתוב רק על נושא מסוים אחד בזמן שהוא מסתכל (פסיכולוגיה) מתוך נושאים רבים שאני כותב עליהם, כי במקביל, אני גם לא באמת רציתי שהוא ידע על מה אני באמת כותב.

ככה אני קיבלתי את כל התמורה, עם כמעט אפס הקרבות. עוזר ההוראה שימש עבורי כמרגל כפול, העביר לשושנה את המידע על זה שאין סיפורי זימה, ובאותה נשימה גם הזין אותה במידע חלקי ומועט עד לכדי הטעיה גסה, שאותו אני הראיתי לו מרצוני החופשי, של מה שאני באמת כותב.

ככה זה נמשך חודשיים עד שנמאס לי ובכל מקרה גם הגיע הזמן להתחיל לכתוב יותר על דברים אחרים ופחות על פסיכולוגיה, אז אחרי חודשיים שיחקתי אותה ככה פתאום מבין שהוא בעצם קורא את מה שאני כותב, כאילו אשכרה הייתי מפגר מספיק בשביל אי-פעם להאמין, שעל הראש שלי, זה ככה סתם פתאום ובמקרה הפכה להיות הנקודה החביבה עליו בכיתה לעמוד בה.

אני לא מאמין שהוא ושושנה באמת היו מפגרים מספיק בשביל שזה יעבוד, אבל מצד שני, מי שמפגרים מספיק בשביל לעשות דברים כאלו, ועוד לחשוב שאם הוא עומד בדיוק לידי ובדיוק מאחוריי אבל מעמיד פנים שהוא בטלפון אז אני לא יודע מה הוא עושה, אז...טוב...מה כבר אפשר להגיד? 🤷‍♂️

כמובן גם שמדובר בניסיונות מצידם לביצוע עבירה פלילית חמורה של קשירת קשר לביצוע פשע, וכמובן שעוד מדובר מצידם בביצוע מאות ניסיונות כושלים לחדירה לפרטיות של קטין חסר ישע כביכול (מסתבר שלא ממש, אבל אם זה מה שהחוק אומר ואם החוק פועל לטובתי בקטע הזה, אז מה אכפת לי?) שמצוי תחת אחריותם.

BIG NO NO לפי כל קנה מידה אפשרי. ברור שמאוד בקלות יכולתי להתלונן עליהם (ואני מתכוון במשטרה ולא אצל המנהלת, כן?) וממש לגמור להם את כל החיים, אבל לבסוף החלטתי לצעוד בנתיב אחר.

אחרי כל זה, ולבסוף, נותרת השאלה איך כל הסיפור המטורף הזה התאפשר בכלל? ואני לא מתכוון לשקרים המטורפים של התלמידות, כן?

אני יותר מתכוון לשושנה, מורה בבית-ספר שתלמידות בכיתת תלמידים מתקשים מסובבות אותה על האצבע הקטנה שלהן עם סיפורים כל-כך מטורפים שרק מלשמוע אותם הרוב הגדול של התלמידים והמורים ידעו שאלו שקרים בוטים, ושעוד אחר-כך קושרת קשירת קשר לביצוע פשע נגד קטין חסר ישע שמצוי תחת אחריותה, עם עוזר ההוראה, שבמקום לתת לה קודם סטירה על הלחי הזאת ואז עוד סטירה על הלחי השנייה, הוא עוד אשכרה מסכים לזה, הכול במטרה לבצע נגד אותו קטין מאות ניסיונות שכשלו לחדור לפרטיותו בניגוד לרצונו ובניגוד לחוק בעודו קטין חסר ישע המצוי תחת אחריותם, הכול תוך כדי סיכון כל מהלך חייהם וכל מה שיש להם, ותוך כדי שאני מצידי מציל להם את החיים יום אחרי יום, ניסיון כושל לחדירה לפרטיותי אחרי ניסיון כושל לחדירה לפרטיותי, פשוט על-ידי עצם כך שאינני הולך ומתלונן במשטרה, בתוספת של מנה יפה בצד של תביעה אזרחית.

אז איך באמת?

התשובה פשוטה-הזילות הבוטה של ההשכלה הגבוהה בישראל ובעולם המערבי, שמאפשרת לאנשים בלתי כשירים בעליל להיכנס לתוך בתי-הספר שלנו, האוניברסיטאות שלנו, הבנקים שלנו, וכן הלאה.

אתה רוצה לדעת ai27 איך כל הסיפור הזה התאפשר? אז בוא נגיד כמה מילים על מי בעצם האנשים האלו.

שושנה, לא נעים להגיד, אבל היא זונה, תימנייה, שגדלה בעוני קשה, אקדמאית חדשה, שהתחתנה עם גבר עשיר וחולה שנוטה למות, ונוסף על הכול, טיפשה מאוד. זה מי שהיא.

בנוגע לעוזר ההוראה, הוא היה חרדי, עיראקי, עני, אקדמאי חדש, וטיפש אפילו יותר. זה מי שהוא.

ככה כל זה התאפשר. זילות ההשכלה הגבוהה.

כל הסיפור הזה כולו, עם דגש על הרקע של זילות ההשכלה הגבוהה, שאיפשרה את כל זה, כל הסיפור הזה הוא הזוי, חולני, מטורף, אבל מה נגיד ומה נאמר? לפעמים המציאות מתעלה על כל דמיון 🤷‍♂️

פעם גם סיפרתי לסופרמן גירסה מלאה יותר ורחבה יותר של כל הסיפור הזה, ואם זה מעניין אותך, אני יכול להראות לך את הסיפור המלא והשלם (יחסית) 🤷‍♂️
 

ai27

Well-known member
אני לא מבין את כל דיבורי המדע המתקדמים האלו וגם לא רוצה להבין.
שמנו לב. גדול עליך
האחרונה.
ישבתי בשולחן הכי ימני.
חצוף!!!
מי הרשה לך לשבת בשולחן שלי?
שושנה, כמו כל שאר העולם, ידעה כמובן שאני אדם כותב. עוד שושנה, כמו כל שאר העולם, לא היה לה מושג על מה אני כותב.
כל פעם שהיא הייתה משעה אותי על לא עוול בכפי בגלל כתיבתי הגאונית, היה לה מאוד חשוב להבהיר לה, רק בשביל לוודא שהיא באמת מכסה את התחת שלה מכל הצדדים, שהיא לא באמת משעה אותי בגלל שהיא מאמינה בהכרח לדברים המאוד מוזרים שהמתנגדים אומרים על הכתיבה שלי, אלא באופן כללי היא משעה אותי כי בכל מקרה אני לא אמור לכתוב על דברים שקשורים לבית-ספר, בזמן הבית-ספר.
אצלנו קראו לה סיגלית
היא קיללה כמו מלח שיכור - ובגלל זה התלמידים אהבו אותה
אבל אותי היא לא השעתה - כי היא ידעה שאני גאון

ואיך?
מלבד זה שאני היחיד שהתעלם מנוכחותה ולא קם כשהיא נכנסה לכיתה,
כל פעם שהיא שאלה אותי שאלה - עניתי נכון.
כי בשיעור שלה קודם כל קראתי את הפרק המתאים בספר ההסטוריה. לפני שהתפנתי לעיסוקי,
וגם שמתי לב מתי היא מפסיקה לדקלם מהספר, ומגיעה לחלקים המעניינים
 

hrpbiiapnrpeltework

Well-known member
שמנו לב. גדול עליך
לא גדול עליי. פשוט לא אכפת לי, לא בא לי, אני לא רוצה, אני לא מעוניין ואני לא מנסה.

אילו הייתי רוצה ומנסה, כנראה הייתי גדול בני-האדם בהיסטוריה של התחום בתוך זמן לא רב.

אני רק אומר שאם אין לך מושג מהחיים שלך, מוטב שתפסיק לברבר.

גישה לדוקטור גוגל לא הופכת אותך לדוקטור, ולבסוף אנחנו הרי רואים שאין לך מושג על מה אתה מדבר ושאתה סתם מפדח את עצמך.

בדיוק כמו שאר אלו שמנסים את מזלם, כשחושבים על זה.

חבל שאתה, דיברגנט, סופרמן ואלפיני סתם עושים לעצמכם בושות שלא לצורך.
shutterstock_577744615-scaled.jpg
מי הרשה לך לשבת בשולחן שלי?
מעניין ששנינו אנשים בעלי יכולות גבוהות וששנינו בחרנו את אותו שולחן בדיוק. ראוי לחשוב על זה. אולי אפילו לעשות מחקר על אילו תלמידים עם אילו רמות שכל ואינטליגנציה יבחרו אילו שולחנות.

מעניין איפה הסוגד סופרמן ישב :unsure:

הידעת? הסוגד סופרמן הוא גאון אינטליגנטי עם איי-קיו של 148, עם שני תארים אקדמאיים ושמדבר שבע שפות :)

מאוד מרשים.

ואני לא מדבר עליו. אני מדבר עליי.

בכל פעם שיש מישהו ברמה גבוהה, והוא מצידו סוגד או לכל הפחות מעריץ הערצה קשה אדם אחר, אז תנסה לחשוב ולדמיין לעצמך מה זה אומר על הרמה של האדם האחר.

לחשוב שמישהו ברמה שלו סוגד אותי סגידה כל-כך קשה ואכזרית :giggle:

ממש מזכיר במאה ה-20, כשאלברט איינשטיין העריץ הערצה קשה את ניקולא טסלה :sneaky:
אצלנו קראו לה סיגלית
היא קיללה כמו מלח שיכור - ובגלל זה התלמידים אהבו אותה
וואלה, נכון, אתה מספיק צעיר בשביל שגם אתה סביר שיצא לך להיתקל בזילות ההשכלה הגבוהה בבית-ספר ושנתקלת באנשי צוות בלתי כשירים.

לא שזאת תחרות או משהו, אבל עם כל הכבוד, זילות ההשכלה הגבוהה החמירה עם הזמן, כך שעם כל הכבוד לסיגלית שלך, אני כבר נתקלתי בטינופת של הטינופת, העמך של העמך, ממש המיץ של הזבל.

כאמור, תן לי לחזור על עצמי: שני אנשי צוות של בית-הספר, מורה ומתרגל, זונה מתימן וחרדי מעיראק, שילדות בנות 16 מכיתת תלמידים מתקשים עבדו עליהם וסובבו אותם על האצבע הקטנה, ושבעקבות כך קשרו כנגדי קשירת קשר לביצוע פשע וניסו ונכשלו לבצע כנגדי מאות עבירות פרטיות כי הם היו טיפשים מספיק כדי לחשוד שהסיפורים המזעזעים שסיפרו עליי מתוך קנאה עזה וחולנית של המתנגדים עד לכדי לעוור את השכל הישר ולהמציא סיפורים שכאלו, עלולים להיות נכונים, ואז הם הרחיקו לכת עד כדי כמה שהרחיקו בשביל לבצע מאות ניסיונות שכשלו בשביל לאמת את הסיפורים השקריים. רק בגלל שאני כזה מלך וכזה תותח לא הרסתי להם את החיים בתגובה ולא עשיתי להם כלום.

ואם כל זה לא מספיק, בשנה שלאחר מכן, בדצמבר של 2015 ובגיל 17, בעודי עדיין קטין חסר ישע על-פי חוק שמצוי תחת אחריותם, החרדי מעיראק גם הרים ידיים ותקף אותי פיזית בחדר המחשבים, אל מול עדן, אחת מתלמידות הכיתה, ההמומה והמזועזעת.

אז...כן, לא שזאת תחרות או משהו, אבל לגמרי ניצחתי 🤷‍♂️
אבל אותי היא לא השעתה - כי היא ידעה שאני גאון
גם שושנה שלי ידעה שאני גאון. זה לא קשור. כשהייתי בכיתה י' היא אמרה לתלמידי הכיתה שצריך לעבוד קשה בשביל להצליח וש"לא כולנו מעגלים בלתי נדלים של ידע כמו מאור".
ואיך?
מלבד זה שאני היחיד שהתעלם מנוכחותה ולא קם כשהיא נכנסה לכיתה,
גם אצלכם היה החרא הזה? אם ככה אז אני מבין שהייתה תקופה שהפסיקו עם זה באמצע.

כשאני עליתי לכיתה א' בספטמבר של 2004, לא היה דבר כזה להיעמד כי המורה נכנסה לכיתה. פתאום, כשהייתי בחטיבת הביניים נדמה לי, יום אחד מרכזת השכבה נכנסה לכיתה והודיעה שהגיעה הוראה חדשה ממשרד החינוך, שמעכשיו בשביל לעשות כבוד למורה, כל התלמידים צריכים לעמוד כשהיא נכנסת.

הגזמה פרועה ומשתוללת בעיניי.

למורים צריך להראות כבוד, אבל להיעמד כשהמורה נכנסת לכיתה? זה סימן של הרבה כבוד. הרבה מאוד-מאוד. צריך לשמור את זה לדמויות באמת מאוד-מאוד חשובות.
כל פעם שהיא שאלה אותי שאלה - עניתי נכון.
אותי בדרך כלל לא שאלו כלום. ידעתי את התשובות הרבה פעמים, אבל לא טרחתי לענות או להשתתף. בתור גאון מופלג היו לי דברים טובים יותר לעשות 🤷‍♂️
כי בשיעור שלה קודם כל קראתי את הפרק המתאים בספר ההסטוריה. לפני שהתפנתי לעיסוקי,
וגם שמתי לב מתי היא מפסיקה לדקלם מהספר, ומגיעה לחלקים המעניינים
גם אתה התעסקת בדברים אחרים בזמן השיעורים כי היו לך דברים טובים יותר לעשות? יפה 🤷‍♂️

אני לא השתתפתי, לא קראתי ולא עשיתי כלום, אבל עדיין ידעתי חלקים גדולים מהחומר כי הייתי מקשיב בחצי אוזן או אפילו מבלי להקשיב אלא כי כבר ידעתי את החומר ככה לבד.
 

ai27

Well-known member
הידעת? הסוגד סופרמן הוא גאון אינטליגנטי עם איי-קיו של 148, עם שני תארים אקדמאיים ושמדבר שבע שפות :)
מאוד מרשים.
ואני לא מדבר עליו. אני מדבר עליי.
איזה שפות אתה מדבר?
וואלה, נכון, אתה מספיק צעיר בשביל שגם אתה סביר שיצא לך להיתקל בזילות ההשכלה הגבוהה בבית-ספר ושנתקלת באנשי צוות בלתי כשירים.
סיגלית הייתה דווקא מהכשירים

אבל אצלך באמת הכל יותר גרוע כי גדלת בעיר ברמה מאוד נמוכה
והדבר הראשון שנפגע זה חינוך
לא שזאת תחרות או משהו, אבל עם כל הכבוד, זילות ההשכלה הגבוהה החמירה עם הזמן, כך שעם כל הכבוד לסיגלית שלך, אני כבר נתקלתי בטינופת של הטינופת, העמך של העמך, ממש המיץ של הזבל.
נשמע מתאים
בתי ספר בלוד...
למורים צריך להראות כבוד, אבל להיעמד כשהמורה נכנסת לכיתה? זה סימן של הרבה כבוד. הרבה מאוד-מאוד. צריך לשמור את זה לדמויות באמת מאוד-מאוד חשובות.
אצלנו היה אחד בשם מאור. גבוה וצר כמו תורן
תמיד היה נעמד לדום כשהמורה הייתה נכנסת
אבל פעם אחת הסרבנות שלו גרמה למורה לבכות.
והמנהל הגיע לכיתה וביקש שנתחשב ונפסיק להגיד לה לא כל הזמן
גם אתה התעסקת בדברים אחרים בזמן השיעורים כי היו לך דברים טובים יותר לעשות? יפה 🤷‍♂️
ברור. הרי בית ספר זה מקום ללמוד, לא לבהות במורה כמו עגל
אני לא השתתפתי, לא קראתי ולא עשיתי כלום, אבל עדיין ידעתי חלקים גדולים מהחומר כי הייתי מקשיב בחצי אוזן או אפילו מבלי להקשיב אלא כי כבר ידעתי את החומר ככה לבד.
ואז נכשל במבחן ומאשים את המורה
 

hrpbiiapnrpeltework

Well-known member
איזה שפות אתה מדבר?
מבין, מדבר, קורא וכותב בעברית ובאנגלית.
סיגלית הייתה דווקא מהכשירים
אוי ואבוי.
אבל אצלך באמת הכל יותר גרוע כי גדלת בעיר ברמה מאוד נמוכה
והדבר הראשון שנפגע זה חינוך
עיר עם דירוג סוציו-אקונומי רשמי שגוי ומנותק מהמציאות כי המדד מחושב לא נכון, של 3, ודירוג אמיתי של 4, היא לא רמה נמוכה, קל וחומר לא רמה מאוד נמוכה. מדובר ברמה בינונית-נמוכה. אם נדבר ברמת השכונה הספציפית, אז כבר רמה בינונית-גבוהה.

הבית-ספר שלמדתי בו היה טוב באופן יחסי.

אין לזה שום קשר לעיר או לבית-ספר.

זה קשור לכישלון השמאל החברתי להבין את הרעיון השוויוני, מה שגרם לשמאל החברתי להוריד את רמת הסטנדרטים כדי שגם אנשים ברמה נמוכה יוכלו, במקום להעלות את רמת האנשים, מה שהיה מאפשר להם לעמוד בסטנדרטים הגבוהים, כפי מה שהיה צריך לעשות.

השלכות כישלון זה, והאנשים הבלתי כשירים שמחזיקים בתעודות אקדמיות שהם לא ראויים להן שבאו אחרי השלכות כישלון זה וכחלק ממנו, מצויים בכמעט כל מקום, בכמעט כל מדינה שזילות ההשכלה הגבוהה שהתרחשה במערב מאז תחילת שנות התשעים הגיעה אליה.

אנשים בלתי כשירים יש בבתי-ספר בלוד בדיוק כמו בבתי-ספר בתל-אביב או בכל מקום אחר, ובדיוק כפי מה שיש אנשים כאלו גם בבתי החולים, בבתי המשפט ואפילו באוניברסיטאות.

כפי מה שהסברתי וכתבתי, זילות ההשכלה הגבוהה החמירה עם הזמן.

זה למה כפי מה שכתבתי, כשאתה היית תלמיד חטיבת ביניים ותיכון בשנות התשעים, אצלך בבית-ספר היו מורות שמקללות את התלמידים, ולמה כשאני הייתי תלמיד חטיבת ביניים ותיכון בשנות ה-2010, אצלי בבית-ספר היו אנשי צוות בית-ספר שמרימים ידיים על התלמידים, ואני ממש לא הייתי המקרה היחיד.
נשמע מתאים
בתי ספר בלוד...
כאמור, אין שום קשר והעניין האמיתי הוא הזילות ההולכת וגוברת של ההשכלה הגבוהה עם הזמן, מה שגורם לקבלת אנשים ברמה יותר ויותר נמוכה, ככל שהשנים חולפות.

אני ספציפית, להזכירך, גר בשכונה הכי טובה בלוד, ולמדתי בבית-ספר אחד מהטובים בלוד, איפה שמשרד החינוך משקיע בתלמידים, לפחות בחלק מהכיתות, סכומים של כ-20,000 שקל לתלמיד בשנה, שאני לא יודע עד כמה אתה מבין עניין, אבל מדובר בהשקעה גבוהה פר-תלמיד מצידו של משרד החינוך.

ממש לא רמה נמוכה.
ברור. הרי בית ספר זה מקום ללמוד, לא לבהות במורה כמו עגל
אני מבין שאתה אומר שהיית כל-כך חכם שלא היה להם מה ללמד אותך...
ואז נכשל במבחן
לפעמים כן ולפעמים לא. תלוי במקצוע, במחצית, במצב-רוח, ביום, בחודש, בשנה.
ומאשים את המורה
לא מאשים אף-אחד בשום דבר. זה לא היה מעניין בכלל מה הציונים. זה לא היה בשבילי אישיו. זאת בכלל לא הייתה סוגייה. הבית-ספר לא היה מעניין. הציונים לא היו מעניינים.

הייתי עסוק בכתיבת העבודות המדעיות והספרותיות הטובות והחשובות בהיסטוריה.

זה, היה מעניין :)
 

אלפיני

Well-known member
נכנסתי לשוונג אתך מחפוש. קבלת ממני טו פור וואן.

גש מהר מהר למשרד הפנים, לפני שהם סוגרים, ושנה שמך ממח"פ למחרטט.

איזה פוסט ניפוח שכל.
שוב מגילות?

אם ההזיה שסיפרת לנו על המספרים הגבוהים שלך היא אפילו חצי נכונה
אין מצב שהפתרון היה בדמות משקפי שופוני הוגו בוס באופטיקנה ב2000 ש"ח פלוס מינוס. הנזק הכספי המצטבר להוריך כבר היה צריך להיות משמעותי הרבה יותר , נסה בין 6000 ל 8000 ש"ח לפחות, כמו גם במקום מותג קוסמטי היית נאלץ להכיר את מקצועני העדשות בתחום אצל אופטיקאי מקצועי ועם שמות מותגים רציניים יותר דוגמת צ'ייס , רוטנשטוק, ואופטיקה שמיר.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
נכנסתי לשוונג אתך מחפוש. קבלת ממני טו פור וואן.
גש מהר מהר למשרד הפנים, לפני שהם סוגרים, ושנה שמך ממח"פ למחרטט.
איזה פוסט ניפוח שכל.
שוב מגילות?
אם ההזיה שסיפרת לנו על המספרים הגבוהים שלך היא אפילו חצי נכונה
אין מצב שהפתרון היה בדמות משקפי שופוני הוגו בוס באופטיקנה ב2000 ש"ח פלוס מינוס. הנזק הכספי המצטבר להוריך כבר היה צריך להיות משמעותי הרבה יותר , נסה בין 6000 ל 8000 ש"ח לפחות, כמו גם במקום מותג קוסמטי היית נאלץ להכיר את מקצועני העדשות בתחום אצל אופטיקאי מקצועי ועם שמות מותגים רציניים יותר דוגמת צ'ייס , רוטנשטוק, ואופטיקה שמיר.
ככל שזכור לי והיות שהמעיק הסידרתי הזה מפרסם את דברי הקשקשת שלו בכל הרשת, הוא פרסם את הגיגיו גם בפורום עמית בנושא זה בדיוק. שם מישהו(י)... איני זוכר כבר, השיב(ה) לו, שעיקר החשיבות והמחיר צריך שיהיה מושקע בעדשות ונוצר שם תת דיון שנגע לעובי העדשות, משקלן, החומר ממנו הן עשויות ומי היצרן העדיף עבורו. אז נכון שהמסגרת זה המראה והשיק, אבל זה החלק השולי, כשהמשקל על האף, איכות הראייה והישמרות העדשות משריטות וכיו"ב חשובים הרבה יותר. ורבאק. הוא מדבר על גיל 17. גיל שבו נער עדיין לא רגיל לשמור על רכושו כעל זהב. אז דווקא בגיל זה, יש חשיבות לעמידות המוצר יותר מכל דבר אחר. ושמע אלפיני. אשתי משקפופערית והדיופטר שלה משתנה לרוע מזלה לעתים די קרובות. לכן, עבורה, טקסי החלפת העיגולדים הם כמעט על תקן של שיגרה. אז נכון שהיא טרם התנסתה בצייס, אבל רוטנשטוק מככב אצלה רבות. ונכון שגם למסגרת יש מקום של כבוד. אז אם טקס כזה נסגר אצלה בד"כ סביב ה-5 קש"ח? התרגלנו. ולה באמת לא כדאי להשקיע ים במסגרת, מכיוון שממילא היא לא תחזיק שנים ארוכות מעמד. אז מה כן? משהו נחמד שלא עוטף את העדשות כדי לצמצם משקל: 2 ברגים בכל עדשה וזהו. ותאמין לי שאני מכיר לא מעט משקפופערים. הם נכנסים לאופטיקאי מוסמך. מתאימים להם את העדשות. דנים בכל יתרונות העובי, האיכות, החומר, המשקל והציפויים ואז בוחרים מסגרת שתתאים ליכולות חיתוך העדשה (כן. יש מושג כזה), ומתפשרים על מה שמתאים טוב יותר לחזות ולמחיר. אין כל סיבה לשלם עבור דאווין המסגרת מחיר שהוא פי 3 ויותר ממחיר העדשות ואין שום סיבה לחסוך דווקא במחיר העדשות. לכן, ודווקא בגלל שאצל המחפר הסדרתי מדובר בסדר גודל של דיופטר שנע סביב ה-10? ברור לכולנו שהדבר החשוב ביותר עבורו זה העובי והמשקל. כן חשוב מי יהא יצרן העדשות ובזה נגמר הסיפור. מכאן זורמים לפי צורת החיתוך ויאללה לעיצוב המסגרת. סליחה שחפרתי.
 

אלפיני

Well-known member
ככל שזכור לי והיות שהמעיק הסידרתי הזה מפרסם את דברי הקשקשת שלו בכל הרשת, הוא פרסם את הגיגיו גם בפורום עמית בנושא זה בדיוק. שם מישהו(י)... איני זוכר כבר, השיב(ה) לו, שעיקר החשיבות והמחיר צריך שיהיה מושקע בעדשות ונוצר שם תת דיון שנגע לעובי העדשות, משקלן, החומר ממנו הן עשויות ומי היצרן העדיף עבורו. אז נכון שהמסגרת זה המראה והשיק, אבל זה החלק השולי, כשהמשקל על האף, איכות הראייה והישמרות העדשות משריטות וכיו"ב חשובים הרבה יותר. ורבאק. הוא מדבר על גיל 17. גיל שבו נער עדיין לא רגיל לשמור על רכושו כעל זהב. אז דווקא בגיל זה, יש חשיבות לעמידות המוצר יותר מכל דבר אחר. ושמע אלפיני. אשתי משקפופערית והדיופטר שלה משתנה לרוע מזלה לעתים די קרובות. לכן, עבורה, טקסי החלפת העיגולדים הם כמעט על תקן של שיגרה. אז נכון שהיא טרם התנסתה בצייס, אבל רוטנשטוק מככב אצלה רבות. ונכון שגם למסגרת יש מקום של כבוד. אז אם טקס כזה נסגר אצלה בד"כ סביב ה-5 קש"ח? התרגלנו. ולה באמת לא כדאי להשקיע ים במסגרת, מכיוון שממילא היא לא תחזיק שנים ארוכות מעמד. אז מה כן? משהו נחמד שלא עוטף את העדשות כדי לצמצם משקל: 2 ברגים בכל עדשה וזהו. ותאמין לי שאני מכיר לא מעט משקפופערים. הם נכנסים לאופטיקאי מוסמך. מתאימים להם את העדשות. דנים בכל יתרונות העובי, האיכות, החומר, המשקל והציפויים ואז בוחרים מסגרת שתתאים ליכולות חיתוך העדשה (כן. יש מושג כזה), ומתפשרים על מה שמתאים טוב יותר לחזות ולמחיר. אין כל סיבה לשלם עבור דאווין המסגרת מחיר שהוא פי 3 ויותר ממחיר העדשות ואין שום סיבה לחסוך דווקא במחיר העדשות. לכן, ודווקא בגלל שאצל המחפר הסדרתי מדובר בסדר גודל של דיופטר שנע סביב ה-10? ברור לכולנו שהדבר החשוב ביותר עבורו זה העובי והמשקל. כן חשוב מי יהא יצרן העדשות ובזה נגמר הסיפור. מכאן זורמים לפי צורת החיתוך ויאללה לעיצוב המבגרת. סליחה שחפרתי.
לזה בערך התכוונתי. רק בגלל שמדובר במח"פ לא מצאתי לנכון להעמיק.
 

hrpbiiapnrpeltework

Well-known member
ככל שזכור לי והיות שהמעיק הסידרתי הזה מפרסם את דברי הקשקשת שלו בכל הרשת,
אתה פשוט לא יודע להעריך אותי.
הוא פרסם את הגיגיו גם בפורום עמית בנושא זה בדיוק. שם מישהו(י)... איני זוכר כבר, השיב(ה) לו,
נורית המיוחדת.
שעיקר החשיבות והמחיר צריך שיהיה מושקע בעדשות
המשקל המדויק של האיזון בין החשיבות של המסגרת לחשיבות של העדשות עצמן נובע מטעם אישי, ומסוג העדשות שצריך אותן, מבחינת המספר בעדשות, סוג החומר וייתכן שגורמים נוספים.
נוצר שם תת דיון שנגע לעובי העדשות, משקלן, החומר ממנו הן עשויות ומי היצרן העדיף עבורו.
נראה לי שאני אלך על היצרן הגרמני. רוטנשטוק? רודנשטוק? :unsure:
אז נכון שהמסגרת זה המראה והשיק, אבל זה החלק השולי, כשהמשקל על האף, איכות הראייה והישמרות העדשות משריטות וכיו"ב חשובים הרבה יותר.
תלוי בשביל מי, ותלוי בסוג העדשות שצריך אותן.
ורבאק. הוא מדבר על גיל 17. גיל שבו נער עדיין לא רגיל לשמור על רכושו כעל זהב. אז דווקא בגיל זה, יש חשיבות לעמידות המוצר יותר מכל דבר אחר.
הכסף לא מעניין.
ושמע אלפיני. אשתי משקפופערית והדיופטר שלה משתנה לרוע מזלה לעתים די קרובות. לכן, עבורה, טקסי החלפת העיגולדים הם כמעט על תקן של שיגרה.
מה יש לה? היא עוד לא למדה לשמור על עצמה?

תקשיב, אתה מתייחס אליי מחריד, אבל בגלל שאני כזה מלך וכזה תותח וכזאת נשמה טהורה, אעזור לאשתך.

אז ככה:

1. לעבור לנורות פלורסנט בכל הבית.

2. להתחיל לאכול הרבה ירקות ופירות, עם דגש על אוכמניות, פטל וענבים שחורים, אבל אם זה יקר לכם, גם תפוחים, בננות, מלפפונים ותירס זה בסדר.

3. לעבור לתה ירוק של ויסוצקי, אבל אם זה יקר לכם, אז אפשר תה ירוק זול יותר.
אז נכון שהיא טרם התנסתה בצייס, אבל רוטנשטוק מככב אצלה רבות.
רוטנשטוק...:unsure:
ונכון שגם למסגרת יש מקום של כבוד.
מה יש לה? לי יש הוגו בוס. אבל בסבירות של 90% נראה לי שהבאים שלי כבר יהיו קרטייה.
אז אם טקס כזה נסגר אצלה בד"כ סביב ה-5 קש"ח? התרגלנו. ולה באמת לא כדאי להשקיע ים במסגרת, מכיוון שממילא היא לא תחזיק שנים ארוכות מעמד.
אני כבר מחזיק 10 שנים :D

מקווה עם הבאות להחזיק 20 שנה.
אז מה כן? משהו נחמד שלא עוטף את העדשות כדי לצמצם משקל: 2 ברגים בכל עדשה וזהו. ותאמין לי שאני מכיר לא מעט משקפופערים.
אני יודע שאתה לא מתכוון לזה ככה, אבל לא יפה להגיד "משקפופרים"...:)
הם נכנסים לאופטיקאי מוסמך. מתאימים להם את העדשות. דנים בכל יתרונות העובי, האיכות, החומר, המשקל והציפויים ואז בוחרים מסגרת שתתאים ליכולות חיתוך העדשה (כן. יש מושג כזה), ומתפשרים על מה שמתאים טוב יותר לחזות ולמחיר. אין כל סיבה לשלם עבור דאווין המסגרת מחיר שהוא פי 3 ויותר ממחיר העדשות ואין שום סיבה לחסוך דווקא במחיר העדשות. לכן, ודווקא בגלל שאצל המחפר הסדרתי מדובר בסדר גודל של דיופטר שנע סביב ה-10? ברור לכולנו שהדבר החשוב ביותר עבורו זה העובי והמשקל. כן חשוב מי יהא יצרן העדשות ובזה נגמר הסיפור. מכאן זורמים לפי צורת החיתוך ויאללה לעיצוב המסגרת.
נמאס לי שכולם חושבים את עצמם מומחים למשקפיים...:confused:
סליחה שחפרתי.
זה בסדר. תמיד הייתי בעד זה ;)
 

hrpbiiapnrpeltework

Well-known member
נכנסתי לשוונג אתך מחפוש. קבלת ממני טו פור וואן.

גש מהר מהר למשרד הפנים, לפני שהם סוגרים, ושנה שמך ממח"פ למחרטט.

איזה פוסט ניפוח שכל.
שוב מגילות?

אם ההזיה שסיפרת לנו על המספרים הגבוהים שלך היא אפילו חצי נכונה
אין מצב שהפתרון היה בדמות משקפי שופוני הוגו בוס באופטיקנה ב2000 ש"ח פלוס מינוס. הנזק הכספי המצטבר להוריך כבר היה צריך להיות משמעותי הרבה יותר , נסה בין 6000 ל 8000 ש"ח לפחות, כמו גם במקום מותג קוסמטי היית נאלץ להכיר את מקצועני העדשות בתחום אצל אופטיקאי מקצועי ועם שמות מותגים רציניים יותר דוגמת צ'ייס , רוטנשטוק, ואופטיקה שמיר.
עוד מישהו שנדמה לו שהוא מבין משהו מהחיים שלו :rolleyes:
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
אתה פשוט לא יודע להעריך אותי.
אז בגלל שאיני יודע להעריך אותך, הבטחתי לעצמי שלא אגיב לך עוד, למעט התגובה שאני מצרף כאן.

הערה: איכשהו, אצלי משהו כנראה השתבש ביכולת התגובות שלי באתר זה ולכן יצרתי קווי הפרדה בין נושא לנושא. הוספתי כוכבית לכל תגובה שלי אליך.

----------------------

נורית המיוחדת.
המשקל המדויק של האיזון בין החשיבות של המסגרת לחשיבות של העדשות עצמן נובע מטעם אישי, ומסוג העדשות שצריך אותן, מבחינת המספר בעדשות, סוג החומר וייתכן שגורמים

* אני מבין שתגובה זו אינה נוגעת לי ואתעלם.

---------------------
[/QUOTE]
נראה לי שאני אלך על היצרן הגרמני. רוטנשטוק? רודנשטוק? :unsure:

* לך על מה שאתה רוצה. בכל מקרה, עדיף צייס שגם הוא גרמני. בעיקרון, רודנשטוק מדורג בטיפונת פחות אבל עדיין? פחות. צייס הוא מס' 1 ועל כך יעיד כל אופטומטריסט.

---------------------
[/QUOTE]
תלוי בשביל מי, ותלוי בסוג העדשות שצריך אותן.

* כשרכשו לך את המשקפיים הראשונות, הייתה אפשרות לבחור בין זכוכית לפלסטיק לטוב ולרע ואולי המשקפיים שלך הן מזכוכית. אבל:
1) זכוכית שבירה. פלסטיק לא.
2) ציפויים נפגעים בשניהם.
3) בשנים האחרונות חדלו לייצר זכוכית כדי למנוע מנוסעים ברכב מצב בו כרית אוויר תרסק את העדשה ותזרוק לעין שברי זכוכית. היו מקרים שהסתיימו ברע ועל כן אין כיום אפשרות לרכוש זכוכית. זה מה שאמרו לי וזה מה שאני כותב כאן. תקן אותי אם אי טועה ואכן יש מצב שאני טועה.

----------------------
[/QUOTE]
הכסף לא מעניין.

* אולי אותך. אותנו כן. אבל מי סופר.

----------------------
[/QUOTE]
מה יש לה? היא עוד לא למדה לשמור על עצמה?

תקשיב, אתה מתייחס אליי מחריד, אבל בגלל שאני כזה מלך וכזה תותח וכזאת נשמה טהורה, אעזור לאשתך.

אז ככה:

1. לעבור לנורות פלורסנט בכל הבית.

2. להתחיל לאכול הרבה ירקות ופירות, עם דגש על אוכמניות, פטל וענבים שחורים, אבל אם זה יקר לכם, גם תפוחים, בננות, מלפפונים ותירס זה בסדר.

3. לעבור לתה ירוק של ויסוצקי, אבל אם זה יקר לכם, אז אפשר תה ירוק זול יותר.

* אין כל קשר אבל תודה על העצות.

--------------------
[/QUOTE]
רוטנשטוק...:unsure:

מה יש לה? לי יש הוגו בוס. אבל בסבירות של 90% נראה לי שהבאים שלי כבר יהיו קרטייה.

* כל אחד ובעיותיו ובחירותיו. היא מעדיפה רודנשטוק (זה השם הנכון). לגבי המסגרת? מעולם לא בדקתי. היא מעדיפה מסגרת עם ברגים לעדשות, כלומר, רק גשר לאף וזרועות. פחות משקל. חבר טוב שלי מעדיף "חצי מסגרת" עם הדבקה עליונה של העדשות. שוקל טיפה'לה יותר ושומר קצת יותר טוב על העדשות.

--------------------
[/QUOTE]
אני כבר מחזיק 10 שנים :D

מקווה עם הבאות להחזיק 20 שנה.

* שיהיה לך בהצלחה. איש עדיין אינו יכול לנבא את הנולד אבל לקוות זה הכי בסדר שיש.

--------------------
[/QUOTE]
אני יודע שאתה לא מתכוון לזה ככה, אבל לא יפה להגיד "משקפופרים"...:)

* אולי אנחנו בני דורות שונים. כשהייתי ילד כל מרכיב משקפיים כונה "משקפופער" וככה התרגלתי, הן אם זו אשתי, הן אם זה חבר/ה שלי והן אם זה היה אבי ז"ל שהיה וואחד משקפופער עם מספרים גדולים
נמאס לי שכולם חושבים את עצמם מומחים למשקפיים...:confused:

* כפי שאתה רואה... גדלתי סביב משקפיים ואיכשהו גם העדפתי (לרוב) בנות משפופעריות.

------------------
[/QUOTE][/QUOTE][/QUOTE][/QUOTE][/QUOTE][/QUOTE][/QUOTE][/QUOTE][/QUOTE]
 

hrpbiiapnrpeltework

Well-known member
אז בגלל שאיני יודע להעריך אותך, הבטחתי לעצמי שלא אגיב לך עוד, למעט התגובה שאני מצרף כאן.
היי היי היי! רק רגע אחד! משה! זה לא מה שאמרתי שאני רוצה! בוא לא ניסחף 😅

הרי אתה יודע שצומי זה הסם שאני חי ממנו ;)
* לך על מה שאתה רוצה. בכל מקרה, עדיף צייס שגם הוא גרמני. בעיקרון, רודנשטוק מדורג בטיפונת פחות אבל עדיין? פחות. צייס הוא מס' 1 ועל כך יעיד כל אופטומטריסט.
אם כך אז אלך על צייס :D
* כשרכשו לך את המשקפיים הראשונות, הייתה אפשרות לבחור בין זכוכית לפלסטיק לטוב ולרע ואולי המשקפיים שלך הן מזכוכית. אבל:
1) זכוכית שבירה. פלסטיק לא.
2) ציפויים נפגעים בשניהם.
3) בשנים האחרונות חדלו לייצר זכוכית כדי למנוע מנוסעים ברכב מצב בו כרית אוויר תרסק את העדשה ותזרוק לעין שברי זכוכית. היו מקרים שהסתיימו ברע ועל כן אין כיום אפשרות לרכוש זכוכית. זה מה שאמרו לי וזה מה שאני כותב כאן. תקן אותי אם אי טועה ואכן יש מצב שאני טועה.
:unsure:
* אולי אותך. אותנו כן. אבל מי סופר.
אתה יודע, מספרים שלאופרה יש כל-כך הרבה כסף שהיא לא סופרת אותו, היא שוקלת אותו :)

בעזרת ה' יום אחד גם אצלי ;)

HJLQ8sp36_0_0_1500_1000_0_x-large.jpg
* אין כל קשר אבל תודה על העצות.
אין כל קשר? אז אולי גנטיקה לא טובה, לפחות עם העיניים.

חשוב גם לזכור שהאור שהכי פחות מזיק הוא אור שמש, ושום אור מלאכותי, בלתי מזיק ככל שיהיה, הוא אינו פחות מזיק מאשר מה שאור השמש מזיק.

האם אשתך היא ציפור לילה, כמו בעלה?

במידת האפשרי, מוטב להיות ערים ביום ולישון בלילה.
* שיהיה לך בהצלחה. איש עדיין אינו יכול לנבא את הנולד
אתה בטוח? ;)

לכידת אינטרנט_2-11-2023_224234_www.tapuz.co.il.jpeg
__צילום מסך_3-4-2025_113221_www.tapuz.co.il.jpeg
__צילום מסך_3-4-2025_113935_www.tapuz.co.il.jpeg

גאון כבר אמרנו?

אה.

שיט.

נכון.

כל העולם ואשתו אמרו.

בכיתה י"א:

20231031_095919.jpg
20231031_100000.jpg

בכיתה י"ב:

‏‏20170919_021449 - עותק.jpg

באינטרנט:

על-מנת לרצות את אלו המבקשים להשתכנע בדבר גאונותי, ומכיוון שהמשימה של ממש לעבור על כל ההישגים האדירים שלי היא פשוט גדולה מידי, אני מציג לפניכם במקום | תפוז פורומים

יש עוד (עוד הרבה, הן מהעולם האמיתי והן מהאינטרנט), אבל התעייפתי, אז נעצור פה.

רק נשים עוד תמונה אחת, של לאונרדו דה וינצ'י, כייצוג של עצמי.

הבעיה היחידה היא שגם ממנו אני יותר חכם, אבל אין בנמצא השוואה טובה יותר.

1697310955333.png
 

ai27

Well-known member
מבין, מדבר, קורא וכותב בעברית ובאנגלית.
קצת מאכזב שלא ניצלת הזדמנות ללמוד עוד שפה
הבית-ספר שלמדתי בו היה טוב באופן יחסי.
אין לזה שום קשר לעיר או לבית-ספר.
יחסי לעיר...
אנשים בלתי כשירים יש בבתי-ספר בלוד בדיוק כמו בבתי-ספר בתל-אביב או בכל מקום אחר, ובדיוק כפי מה שיש אנשים כאלו גם בבתי החולים, בבתי המשפט ואפילו באוניברסיטאות.
לא באמת. למורה יש דינמיות לבחור בין בתי הספר באזור שלו
ולרוב זה מוביל את המורים המנוסים והמוכשרים לבתי הספר עם הציונים הכי גבוהים והאלימות הכי נמוכה.
אז בית הספר שלך הוא הכי טוב בלוד, אבל מפסיד מורים טובים לבתי ספר בערים סמוכות.
זה למה כפי מה שכתבתי, כשאתה היית תלמיד חטיבת ביניים ותיכון בשנות התשעים, אצלך בבית-ספר היו מורות שמקללות את התלמידים, ולמה כשאני הייתי תלמיד חטיבת ביניים ותיכון בשנות ה-2010, אצלי בבית-ספר היו אנשי צוות בית-ספר שמרימים ידיים על התלמידים, ואני ממש לא הייתי המקרה היחיד.
אצלנו היו הטרדות מיניות מצד מורים
מורים עישנו בכיתה.
וידעו שלא יעשו להם כלום בגלל הוותק
ספציפית, להזכירך, גר בשכונה הכי טובה בלוד, ולמדתי בבית-ספר אחד מהטובים בלוד, איפה שמשרד החינוך משקיע בתלמידים, לפחות בחלק מהכיתות, סכומים של כ-20,000 שקל לתלמיד בשנה, שאני לא יודע עד כמה אתה מבין עניין, אבל מדובר בהשקעה גבוהה פר-תלמיד מצידו של משרד החינוך.
שכונה טעונת טיפוח.
אני מבין שאתה אומר שהיית כל-כך חכם שלא היה להם מה ללמד אותך...
זאת השטות שלך, לא שלי.
המורה מלמדת מהספר, לרוב מקריאה
ואפילו לא עוברת על כל הפרקים בספר
אז למה לשגע תלמידים סתם?

עכשיו 2 הילדות הגדולות שלי קיבלו תעודה
אחת ממוצע 99
השניה ממוצע 95
וזה לא שהן מאוד מתאמצות. אחת לומדת במקביל רוסית, אחרת בנבחרת ספורט

ציונים זאת לא מטרה, זאת תוצאת לוואי של שליטה בחומר
לא מאשים אף-אחד בשום דבר. זה לא היה מעניין בכלל מה הציונים. זה לא היה בשבילי אישיו. זאת בכלל לא הייתה סוגייה. הבית-ספר לא היה מעניין. הציונים לא היו מעניינים.

הייתי עסוק בכתיבת העבודות המדעיות והספרותיות הטובות והחשובות בהיסטוריה.
זה, היה מעניין :)
בבתי ספר טובים יותר משלך יש תוכנית הצטיינות כזאת
הכרה בפרויקט/עבודה מדעית ברמה אקדמית כציון בגרות
 

hrpbiiapnrpeltework

Well-known member
קצת מאכזב שלא ניצלת הזדמנות ללמוד עוד שפה
אין צורך בידיעת שפה שלישית. גם אין צורך בידיעת שפה שנייה, אם השפה הראשונה היא אנגלית.

ללמוד, צריך ללמוד את מה שצריך. לא שטויות.
יחסי לעיר...
יחסי לכל בתי-הספר במדינה.
לא באמת. למורה יש דינמיות לבחור בין בתי הספר באזור שלו
ולרוב זה מוביל את המורים המנוסים והמוכשרים לבתי הספר עם הציונים הכי גבוהים והאלימות הכי נמוכה.
כפי מה שיש מורים גרועים בכל מקום, כך גם יש מורים טובים בכל מקום. אתה סתם מתפלסף.
אז בית הספר שלך הוא הכי טוב בלוד,
לא אמרתי את זה.
אבל מפסיד מורים טובים לבתי ספר בערים סמוכות.
כפי מה שהם מפסידים מורים טובים אלינו.
אצלנו היו הטרדות מיניות מצד מורים
מורים עישנו בכיתה.
וידעו שלא יעשו להם כלום בגלל הוותק
נורא, אבל דברים כאלו, נראה לי שזה היה יותר באשר לרוחה של התקופה ולא לרמת המורים וזילות ההשכלה הגבוהה. בכל מקרה, אלימות פיזית עדיין מנצחת.
שכונה טעונת טיפוח.
השכונה הכי טובה של עיר בינונית? לא נראה לי. יש שכונות שהרבה יותר טעונות טיפוח.
זאת השטות שלך, לא שלי.
המורה מלמדת מהספר, לרוב מקריאה
ואפילו לא עוברת על כל הפרקים בספר
אז למה לשגע תלמידים סתם?
אז אתה אומר שלמדת לבד...
עכשיו 2 הילדות הגדולות שלי קיבלו תעודה
אחת ממוצע 99
השניה ממוצע 95
וזה לא שהן מאוד מתאמצות. אחת לומדת במקביל רוסית, אחרת בנבחרת ספורט
ממוצעים שכאלו הם עדות בוטה לציון אינטליגנטי גבוה במקביל להיעדר גאונות אינטלקטואלית והיעדר חיי חברה.

אני במקומך לא הייתי כל-כך מתלהב. זה לא אסון, אבל יש לאיפה השתפר, אינטלקטואלית וחברתית.
ציונים זאת לא מטרה, זאת תוצאת לוואי של שליטה בחומר
גאונים אינטלקטואליים אמיתיים בדרך כלל לא ישלטו בחומר משעמם שנכפה עליהם מבחוץ על-ידי גורמים מלמעלה, אלא ירדפו אחרי התשוקות האמיתיות שלהם.
בבתי ספר טובים יותר משלך יש תוכנית הצטיינות כזאת
הכרה בפרויקט/עבודה מדעית ברמה אקדמית כציון בגרות
אני משער לעצמי שתוכנית ההצטיינות המדוברת הינה שגויה, מטומטמת ובלתי אפקטיבית.
 

ai27

Well-known member
אין צורך בידיעת שפה שלישית. גם אין צורך בידיעת שפה שנייה, אם השפה הראשונה היא אנגלית.
התועלת השולית תמיד פוחתת,
אך יש תועלות מסויימות. במיוחד אדם בעל אינטלגציה גבוהה - שחווה סבל ופגיעה מוחשיים כשהוא לומד פחות מדי.

בשנה האחרונה גם אני התחלתי ללמוד שפה נוספת [אבל לא רוסית. עקב ניהול גרוע, רוסיה ואוקראינה גורמות נזק אדיר לדוברי הרוסית]
ללמוד, צריך ללמוד את מה שצריך. לא שטויות
כמובן עדיף ללמוד דברים שהתועלת השולית מהן גבוהה,
אבל לכל הפחות -למידת שפה נוספת משפרת את יכולת הלמידה ויש לזה השפעה על קצב הזדקנות המח למשל
יחסי לכל בתי-הספר במדינה.
כפי מה שיש מורים גרועים בכל מקום, כך גם יש מורים טובים בכל מקום. אתה סתם מתפלסף.
בכל המדינה יש מחסור במורים טובים - ולכן יש תחרות עליהם בין בתי הספר
במיוחד ברמות הגבוהות [5 יחידות]
יש פער גדול בין בתי הספר
השכונה הכי טובה של עיר בינונית? לא נראה לי. יש שכונות שהרבה יותר טעונות טיפוח.
כל בתי הספר בעיר שלך זכו לתקצוב-עודף כדי לפתור את הבעיה העתידית.
אז אתה אומר שלמדת לבד...
אנשים חכמים לומדים לבד, ונעזרים במורה רק כשהם מתקשים [נדיר]
ממוצעים שכאלו הם עדות בוטה לציון אינטליגנטי גבוה במקביל להיעדר גאונות אינטלקטואלית והיעדר חיי חברה.
אין קשר ישיר.
הבת הגדולה שלי נהנית מחיי חברה עשירים
השניה נוטה להתמקד בחברה אחת. זה עניין של נטייה אישית - ולא קשור לאינטלגנציה
אבל שמנו לב שבתקופות בהן היא והחברה התרחקו היא סבלה.
אני במקומך לא הייתי כל-כך מתלהב. זה לא אסון, אבל יש לאיפה השתפר, אינטלקטואלית וחברתית.
גאונים אינטלקטואליים אמיתיים בדרך כלל לא ישלטו בחומר משעמם שנכפה עליהם מבחוץ על-ידי גורמים מלמעלה, אלא ירדפו אחרי התשוקות האמיתיות שלהם.
זה מאפיין של אוטיסטים
גאונים אמתיים לא יתקשו עם החומר הבסיסי, וגם ילמדו בעצמם חומר מתקדם
אני משער לעצמי שתוכנית ההצטיינות המדוברת הינה שגויה, מטומטמת ובלתי אפקטיבית.
ביסודי הן מאוד התחברו לתוכנית ההצטיינות
בסופו של דבר הן בחרו לא להמשיך איתה. היא התמקדה בהרחבת אופקים [מבוא למשפטים, אומנות] ובעצם הייתה יותר דומה לחוג ברמה גבוהה

אבל יש מחירים - כי זה אומר לא להגיע לבית הספר יום בשבוע, ואז צריך להשלים
הם נהנו מזה ביסודי, בו הרמה נמוכה מאוד, ובפועל חצי מהזמן חוזרים על מה שנלמד בשיעור הקודם
אבל עכשיו הן לא נהנות להפסיד חומר ואז להשלים מזמנן הפנוי [הרמה סבירה והן גם לומדות יותר שעות]
 

hrpbiiapnrpeltework

Well-known member
התועלת השולית תמיד פוחתת,
אך יש תועלות מסויימות. במיוחד אדם בעל אינטלגציה גבוהה - שחווה סבל ופגיעה מוחשיים כשהוא לומד פחות מדי.

בשנה האחרונה גם אני התחלתי ללמוד שפה נוספת [אבל לא רוסית. עקב ניהול גרוע, רוסיה ואוקראינה גורמות נזק אדיר לדוברי הרוסית]
תמיד יש מספיק דברים ללמוד אותם שהתועלת שבלמידתם היא אינה שולית.
כמובן עדיף ללמוד דברים שהתועלת השולית מהן גבוהה,
אבל לכל הפחות -למידת שפה נוספת משפרת את יכולת הלמידה
עדיין יש דברים טובים יותר (בהרבה) ללמוד אותם.
ויש לזה השפעה על קצב הזדקנות המח למשל
או שאפשר לאכול מלא אוכמניות, פטל, ענבים שחורים ושאר פירות וירקות, כמו מה שאני עושה.
בכל המדינה יש מחסור במורים טובים
בכל מדינות העולם יש מחסור בכל סוגי בעלי התארים והתעודות. זה לא סיפור חדש.
ולכן יש תחרות עליהם בין בתי הספר
במיוחד ברמות הגבוהות [5 יחידות]
יש פער גדול בין בתי הספר
אם כך אז אתה טוען שהבתי-ספר הטובים בלוד לקחו לבתי-הספר הגרועים בלוד את המורים הטובים.

אכן היו אצלנו מורים טובים. האם יותר מבתי-ספר אחרים בלוד? אינני יודע להגיד. מה שכן, גם מורים גרועים היו אצלנו.

בכל בית-ספר יש גם מורים טובים וגם מורים גרועים.
כל בתי הספר בעיר שלך זכו לתקצוב-עודף כדי לפתור את הבעיה העתידית.
כלומר...כדי שלוד לא תידרדר בחזרה לרמה הנמוכה שהיא הייתה בה בשנות ה-2000? :unsure:
אנשים חכמים לומדים לבד, ונעזרים במורה רק כשהם מתקשים [נדיר]
לא.
אין קשר ישיר.
וודאי שיש.
הבת הגדולה שלי נהנית מחיי חברה עשירים
השניה נוטה להתמקד בחברה אחת. זה עניין של נטייה אישית - ולא קשור לאינטלגנציה
אבל שמנו לב שבתקופות בהן היא והחברה התרחקו היא סבלה.
שני אנשים זה לא מדגם ובטח שלא מחקר.

בכל מקרה, אני בספק אם אתה יודע מה באמת קורה בחיי החברה של בתך.

באשר לבתך השנייה, חברה אחת זה לא ממש חיי חברה.

אני רואה שבכל מקרה לא סתרת את טענתי להיעדר גאונות אינטלקטואלית.

על הבת השלישית אתה לא מדבר.

בכל מקרה, אני יותר מתעניין בבן שלך מאשר בבנות שלך.

אם הבנות שלך הן האינטליגנטיות, האם עליי להבין מזה שהבן שלך הוא החכם?

או שאצלו לא חזקה לא האינטליגנציה ולא השכל?

אני מתעניין הרבה יותר בשכל מאשר באינטליגנציה.
זה מאפיין של אוטיסטים
לא.
גאונים אמתיים לא יתקשו עם החומר הבסיסי, וגם ילמדו בעצמם חומר מתקדם
לא דיברנו על חומר בסיסי לעומת חומר מתקדם. דיברנו על חומר משעמם שנכפה מבחוץ לעומת תשוקות אמיתיות.
ביסודי הן מאוד התחברו לתוכנית ההצטיינות
גאון אינטלקטואלי אמיתי יהיו לו דברים משל עצמו להגיד/לכתוב/לקרוא/לעשות. תוכנית טובה למצטיינים צריכה להיות תוכנית שבה הילד אומר למבוגר האחראי מה הוא צריך והמבוגר האחראי מספק, וכשמסיים את תפקידו זה, זז מהדרך, עד הפעם הבאה שהילד הגאון האינטלקטואלי יזדקק לו.
בסופו של דבר הן בחרו לא להמשיך איתה. היא התמקדה בהרחבת אופקים [מבוא למשפטים, אומנות] ובעצם הייתה יותר דומה לחוג ברמה גבוהה
כלומר היא לא הייתה מותאמת לגאונים אינטלקטואליים...
אבל יש מחירים - כי זה אומר לא להגיע לבית הספר יום בשבוע, ואז צריך להשלים
כמו בתוכנית שגרירים צעירים.
הם נהנו מזה ביסודי, בו הרמה נמוכה מאוד, ובפועל חצי מהזמן חוזרים על מה שנלמד בשיעור הקודם
אבל עכשיו הן לא נהנות להפסיד חומר ואז להשלים מזמנן הפנוי [הרמה סבירה והן גם לומדות יותר שעות]
...
 
למעלה