לא נכון...
הכביש יכול להתנהל בשבת באחד משני פרוטוקולים בסיסיים: א. על פי הפרוטוקול החילוני - אוטובוסים מורשים לנסוע. ב. על פי הפרוטוקול הדתי - אסורה נסיעת אוטובוסים. אתם דורשים שהכביש יתנהל בשיטה החילונית. ברגע שאפילו אוטובוס אחד יעבור בכביש בשבת, הכביש מנוהל על פי אורח חייהם של החילונים. וזה בלי קשר לשאלה מה יעשו הדתיים. הכבישים, כמו כל רכוש משותף אחר, מופעלים ומושבתים לפי רצונם המשוקלל של כלל השותפים. וזכותו של שותף מסוים לדרוש את השבתת הרכוש המשותף ביום מסוים. בוא ונניח שבמרתף של בית משותף יש מערכת תופים ששייכת לועד הבית. האם זכותם של חלק מהדיירים לדרוש שהנגינה תוגבל לשעות סבירות (לא בלילה ולא בצהריים) כי זה מפריע להם? ודאי שכן. לפי ההגיון שלך, חובבי התופים בבנין יטענו שהתופים נועדו לשימוש כולם, ולא סביר שידרשו מהם שלא ישתמשו בהם. הדיירים שרוצים לישון יכולים לבחור האם לנגן בעצמם בתופים או לא, אבל זה לא עיסקם מה עושים דיירים אחרים עם התופים. חובבי התופים אפילו יצטטו ממשלי קרילוב כדי לחזק את טענתם.
הכביש יכול להתנהל בשבת באחד משני פרוטוקולים בסיסיים: א. על פי הפרוטוקול החילוני - אוטובוסים מורשים לנסוע. ב. על פי הפרוטוקול הדתי - אסורה נסיעת אוטובוסים. אתם דורשים שהכביש יתנהל בשיטה החילונית. ברגע שאפילו אוטובוס אחד יעבור בכביש בשבת, הכביש מנוהל על פי אורח חייהם של החילונים. וזה בלי קשר לשאלה מה יעשו הדתיים. הכבישים, כמו כל רכוש משותף אחר, מופעלים ומושבתים לפי רצונם המשוקלל של כלל השותפים. וזכותו של שותף מסוים לדרוש את השבתת הרכוש המשותף ביום מסוים. בוא ונניח שבמרתף של בית משותף יש מערכת תופים ששייכת לועד הבית. האם זכותם של חלק מהדיירים לדרוש שהנגינה תוגבל לשעות סבירות (לא בלילה ולא בצהריים) כי זה מפריע להם? ודאי שכן. לפי ההגיון שלך, חובבי התופים בבנין יטענו שהתופים נועדו לשימוש כולם, ולא סביר שידרשו מהם שלא ישתמשו בהם. הדיירים שרוצים לישון יכולים לבחור האם לנגן בעצמם בתופים או לא, אבל זה לא עיסקם מה עושים דיירים אחרים עם התופים. חובבי התופים אפילו יצטטו ממשלי קרילוב כדי לחזק את טענתם.