אני לא מכיר מקורות אחרים מלבד הברית
החדשה. בנושא הזה הברית החדשה יוצאת מגדרה להאשים את היהודים ככלל ומנסה לזכות את הרומאים. פונטיוס פונה לכהן הגדול ואומר משהו בסגנון "אבל הוא לא עשה כלום" ו"למה לא תשפטו אותו אתם?" אח"כ פונטיוס פונה לקהל היהודים ומנסה שוב להציל את ישו, נותן לקהל אפשרות להציל אותו או פושע ידוע, ואף מציע לקהל היהודי לשחרר את ישו. הקהל היהודי דורש את שחרור הפושע ולא את שחרור ישו, ואף אומר שהם לוקחים את האחריות עליהם ועל בניהם. מכאן המקור לאנטישמיות על בסיס דתי, היהודים לקחו על עצמם כעם את האחריות ולכן זה מוסרי להרוג אותם.. אם אני זוכר נכון ההאשמות היו מרידה במלכות. הסתה כנגד רומי, קריאה למרד מסים, והכתרה עצמית כמלך. אגב, יש לזכור שקייפא היה כהן גדול מטעם ומונה ע"י הרומאים. האינטרס שלו היה לשמור על השקט בירושלים לקראת חג הפסח. הדבר האחרון שהיה חסר לו היה טראבל-מייקר צדקני שהופך שלחנות סוחרים, ומטיף לכולם.
החדשה. בנושא הזה הברית החדשה יוצאת מגדרה להאשים את היהודים ככלל ומנסה לזכות את הרומאים. פונטיוס פונה לכהן הגדול ואומר משהו בסגנון "אבל הוא לא עשה כלום" ו"למה לא תשפטו אותו אתם?" אח"כ פונטיוס פונה לקהל היהודים ומנסה שוב להציל את ישו, נותן לקהל אפשרות להציל אותו או פושע ידוע, ואף מציע לקהל היהודי לשחרר את ישו. הקהל היהודי דורש את שחרור הפושע ולא את שחרור ישו, ואף אומר שהם לוקחים את האחריות עליהם ועל בניהם. מכאן המקור לאנטישמיות על בסיס דתי, היהודים לקחו על עצמם כעם את האחריות ולכן זה מוסרי להרוג אותם.. אם אני זוכר נכון ההאשמות היו מרידה במלכות. הסתה כנגד רומי, קריאה למרד מסים, והכתרה עצמית כמלך. אגב, יש לזכור שקייפא היה כהן גדול מטעם ומונה ע"י הרומאים. האינטרס שלו היה לשמור על השקט בירושלים לקראת חג הפסח. הדבר האחרון שהיה חסר לו היה טראבל-מייקר צדקני שהופך שלחנות סוחרים, ומטיף לכולם.