אתה מצטט תירוץ רבני כמו תוכי, אבל האם קראת את הפרקים האלה?
הם קצרים, זה לוקח ממש מעט זמן, ולמרות שבראשית אינה פרשת השבוע, אני מציע לך בכל זאת לעבור עליהם.
 
בבראשית ב' יש תלות בין הדברים, ולכן הסדר מאוד חשוב!
 
יח וַיֹּאמֶר יְהוָה אֱלֹהִים, לֹא-טוֹב הֱיוֹת הָאָדָם לְבַדּוֹ; אֶעֱשֶׂה-לּוֹ עֵזֶר, כְּנֶגְדּוֹ. יט וַיִּצֶר יְהוָה אֱלֹהִים מִן-הָאֲדָמָה, כָּל-חַיַּת הַשָּׂדֶה וְאֵת כָּל-עוֹף הַשָּׁמַיִם, וַיָּבֵא אֶל-הָאָדָם, לִרְאוֹת מַה-יִּקְרָא-לוֹ; וְכֹל אֲשֶׁר יִקְרָא-לוֹ הָאָדָם נֶפֶשׁ חַיָּה, הוּא שְׁמוֹ.
 
רואים במפורש שרק אחרי שהאדם כבר נוצר החליט אלוהים שלא טוב לאדם להיות לבד ויצר את החיות בשביל לארח לו חברה.
 
אתה מוזמן להסביר לי, אם אתה מסוגל, איזה פרוש של שני הפסוקים האלה מאפשר לך לעקוף את הסדר הזה.
הם קצרים, זה לוקח ממש מעט זמן, ולמרות שבראשית אינה פרשת השבוע, אני מציע לך בכל זאת לעבור עליהם.
 
בבראשית ב' יש תלות בין הדברים, ולכן הסדר מאוד חשוב!
 
יח וַיֹּאמֶר יְהוָה אֱלֹהִים, לֹא-טוֹב הֱיוֹת הָאָדָם לְבַדּוֹ; אֶעֱשֶׂה-לּוֹ עֵזֶר, כְּנֶגְדּוֹ. יט וַיִּצֶר יְהוָה אֱלֹהִים מִן-הָאֲדָמָה, כָּל-חַיַּת הַשָּׂדֶה וְאֵת כָּל-עוֹף הַשָּׁמַיִם, וַיָּבֵא אֶל-הָאָדָם, לִרְאוֹת מַה-יִּקְרָא-לוֹ; וְכֹל אֲשֶׁר יִקְרָא-לוֹ הָאָדָם נֶפֶשׁ חַיָּה, הוּא שְׁמוֹ.
 
רואים במפורש שרק אחרי שהאדם כבר נוצר החליט אלוהים שלא טוב לאדם להיות לבד ויצר את החיות בשביל לארח לו חברה.
 
אתה מוזמן להסביר לי, אם אתה מסוגל, איזה פרוש של שני הפסוקים האלה מאפשר לך לעקוף את הסדר הזה.