הישרדות - פרק 5 -=הדחה בג'יבארו=-

borogon

New member
הישרדות - פרק 5 -=הדחה בג'יבארו=- ../images/Emo202.gif

הערב ב-21:00 נדע מי הראשון מג'יבארו שהולך.
 

דןמור

New member
גם נועם הוא נחש../images/Emo105.gif

בסופו של דבר גם הוא הצביע נגד עומר. אני מניח שהוא לא קם בבוקר והחליט בעצמו - אולי אני אצביע לעומר, אלא הוא עשה עסקה עם חברי שבט אחרים (וסביר שגם עם דן). העובדה שלא מראים את זה (משיקולי עריכה, בדיוק כמו שלא הראו אפילו פעם אחת את שחר בכל הפרק) - לא הופך את נועם לכזה תמים. גם הוא פועל משיקולי השרדות ותחמנות (כמו כל המשתתפים - אולי חוץ ממשה וסיוון) - פשוט מעדיפים לתת "טייפ-קאסט" לכל חבר שבט ולא רוצים להראות את זה.
 

Imai

New member
ועדיין...

מדובר אחרי הכל במשחק, ונועם רוצה להיות שייך לקבוצה, אם הוא ילך נגד החלטת הרוב הוא ינדה את עצמו מהשאר. ככה דן בטח גרם לכולם להצביע נגד עומר. הוא יצר אצל כולם את התחושה שהם רוצים להיות שייכים לרוב בשבט. ומי יודע, אולי היו אצל עומרי באמת צדדים שלילים שמפיקי התוכנית לא רצו לשתף בהם אותנו, כי כל עוד יש "קבוצה רעה" ו"קבוצה טובה" התוכנית עצמה יותר מעניינת. אבל לא להבין אותי לא נכון, ייתכן שהיו צדדים פגומים בעומר, אבל זה עדיין זו לא סיבה מספיק טובה להעיף את המתחרה הכי בולט שיכול לתרום הכי הרבה לקבוצה כבר בהתחלה. יש משהו מאוד פגום במשחק הזה של ג'יבארו, ולכן אני לא סובלת אותם, ומקווה מאוד לראות את סאבנה מדיחה את חברי הקבוצה הזאת אחד אחרי השני. יהיה מאוד מאוד מבאס אם החברים של סאבנה לא יהיו הרוב בשלב של מיזוג השבטים, ויהיה הרבה יותר גרוע אם נחש כמו דן יזכה לבסוף.
 

LiRs Lullaby

New member
מה נחש בלהצביע כמו כולם?

כשהוא יתחיל להתיידד עם אנשים ואז להצביע נגדם מאחורי הגב, או אז אפשר יהיה לקרוא לנועם נחש. עד עכשיו הוא בעיקר משת"פ של הרוב בקבוצה. קצת הפתיעו אותי הוא ואלכס, כי בכלל לא יצא לנו לשמוע מה הם חושבים על כל העסק.
 

נילס88

New member
הכל בגלל דן העו"ד המניאק

אל תדאגו גם יומו יגיע ויקבל את העונש המגיע לו ...גלות לאי השדים
 

מיקמיק 1

New member
שאלה בקשר לפרק..

הפרק היום יעסוק רק בהדחה של ג'יבארו או שיהיה גם משימת פרס וחסינות? תודה רבה..:]
 
מה הטמטום לעזאזל???= /////

גם עומר וגם סיוון מביאים תועלת לשבט!!! אז מה הטימטום בכלל לחשוב על להדיח אחד מהם!?!# אז סיוון היא לא פקאצה!! או פוק'צה...!!!! היא לוחמת!! סעמק איתכם תחשבו, היא תועיל!! אותו דבר עומר!!! הוא חזק והוא יעזור=// תעיפו את משה!!! כבר שכחתם מה היה? זהו? הוא כבר לא לוזר? דבילים.
 
לדעתי את טועה.

אולי היא מעכירה את האווירה בשבט... אבל במשימות, הם זקוקים לה..מה שבטוח היא עדיפה על משה!! היא חזקה, לא מתלוננת...סבבה, מה הבעיה להשאיר אותה? תעיפו את משה...תחשבו טכניקה..היא תעזור לכם!!
 
../images/Emo45.gifנכון../images/Emo70.gif במשימות היא מועילה...

אם כבר נחשוב יותר נמצא שיש אחרות שהרבה פחות מועילות... תחשבו על נתוניה, מצילה- שוחה מעולה לבטח... שרירית.. חזקה... אז נכון שדואגת לעצמה... אבל מי לא ידאג?? נעמה
גם כן שחקנית זאת... העיקר צדפטה וכל השטויות... לא מועילה יותר מסיוון... ... מלכלת עם ועל כולם... בכלל החבורת בנות שם נוראיות =\ כולם שם נחשים באמת... ג'יבארו ממש מגעילים.
 
אוח =/

דבילים. מה עם משה??!?#! הוא עז?! סוס ?! תותח!? ויואב כ"כ הרגיז אותי...מה אתה כותב ת'שם שלה ומוחץ אותה? יענו גישה שהוא אושמד והוא אפס?!# כמו הבובות האלה שמכנים כמו מישהו ודוקרים אותו.. יואב...מה אתה חושב לעצמך שאתה שוחה בעירום?!#?!#. למה מי אתה שכל צוות ההפקה צריכים לראות לך את אברי המין1?#? החוף של אבא שלך??.. שחצן מטומטם.
 

efratcn

New member
הומאז' לריצרד מהעונה הראשונה. דוחה.

מזל שיש את "פרצוף הטייס המטושטש" על איבריו המוצנעים. דחילק רבאק, אם יתחשק לי לראות פורנו סוג ד' אני אדע לבד איך להשיג אותו.
 
למעלה