אז רצח ילדים הוא לא חד משמעית לא מוסרי, אלא רק כאשר אתה
קבוע?
 
אלוהיך, שלטענתך הוא זה שנתן לנו מוסר, יכול לרצוח את מי שהוא רוצה, מתי שהוא רוצה, ואינו כפוף למוסר שהוא עצמו נתן לנו.
 
הדוגמה הכי אהובה עלי לרצחנות לא מוסרית (במונחי מוסר אנושי כמובן) של אלוהים התנ"כי היא מכת הבכורות:
בסיפור הזה אלוהים עבר במצריים באופן אישי, בית בית, ורצח כל בכור, גם אם היה תינוק.
 
והוא לא עשה זאת משום שהמשפחה של אותו תינוק עסקה באונס, רצח, חמס, וגזל, או בגלל שכל העם המצרי עסק בזה.
 
לא ולא!
הוא עשה זאת מאותה סיבה שמחבלים ערבים היום מפוצצים אוטובוסים - כדי לשנות החלטה פוליטית של פראה - שליט מצרים.
 
ועברתי בארץ מצרים בלילה הזה, והכיתי כל בכור בארץ מצרים מאדם עד בהמה. ובכל אלוהי מצרים אעשה שפטים, אני ה'."
 
ועברתי בארץ מצרים, אני ולא מלאך. והכיתי כל בכור, אני ולא שרף.
 
החלק שהכי טופס לי את העין הוא הדגש על כך שזו פעולה אישית - לא השמדה בנשק המוני מרחוק כמו המבול או סדום ואמורה, אלא ממש פעולה נקודתית, שגם מודגש שלא נעשית ע"י מלאך, או שרף, או שליח, אלא ע"י ה' (הסוכן הסודי שאסור להזכיר את שמו המלא) בכבודו ובעצמו - שיש לו רישיון להרוג.
 
ומה התשובה שלך לכך?
בעודך מטיף לנו כאן מוסר, אתה רוצה לשעבד אותנו לאל שאין לו כל אחריות מוסרית כלפנו ויכול לעשות בנו כרצונו כאילו היינו צעצועים חסרי נשמה - רוצה יוצר, רוצה משמיד.
 
למה שנתייחס לטענות מוסר מאדם כמוך, שמעריץ ועובד אל שאין לו אחריות מוסרית כלפי מי שברא?
 
ואם אכן האל הזה קיים והוא זה שנתן לנו מוסר, למה שנקבל מוסר מישות שאינה מוסרית בעצמה?
היית לומד משהו ממורה שהוא בור?
היית נותן לרופא שלא למד רפואה לנתח אותך?
היית נותן לאדם חלש ולא מיומן ללא נשק לשמור על החיים שלך מפני תוקפים?
קבוע?
 
אלוהיך, שלטענתך הוא זה שנתן לנו מוסר, יכול לרצוח את מי שהוא רוצה, מתי שהוא רוצה, ואינו כפוף למוסר שהוא עצמו נתן לנו.
 
הדוגמה הכי אהובה עלי לרצחנות לא מוסרית (במונחי מוסר אנושי כמובן) של אלוהים התנ"כי היא מכת הבכורות:
בסיפור הזה אלוהים עבר במצריים באופן אישי, בית בית, ורצח כל בכור, גם אם היה תינוק.
 
והוא לא עשה זאת משום שהמשפחה של אותו תינוק עסקה באונס, רצח, חמס, וגזל, או בגלל שכל העם המצרי עסק בזה.
 
לא ולא!
הוא עשה זאת מאותה סיבה שמחבלים ערבים היום מפוצצים אוטובוסים - כדי לשנות החלטה פוליטית של פראה - שליט מצרים.
 
ועברתי בארץ מצרים בלילה הזה, והכיתי כל בכור בארץ מצרים מאדם עד בהמה. ובכל אלוהי מצרים אעשה שפטים, אני ה'."
 
ועברתי בארץ מצרים, אני ולא מלאך. והכיתי כל בכור, אני ולא שרף.
 
החלק שהכי טופס לי את העין הוא הדגש על כך שזו פעולה אישית - לא השמדה בנשק המוני מרחוק כמו המבול או סדום ואמורה, אלא ממש פעולה נקודתית, שגם מודגש שלא נעשית ע"י מלאך, או שרף, או שליח, אלא ע"י ה' (הסוכן הסודי שאסור להזכיר את שמו המלא) בכבודו ובעצמו - שיש לו רישיון להרוג.
 
ומה התשובה שלך לכך?
בעודך מטיף לנו כאן מוסר, אתה רוצה לשעבד אותנו לאל שאין לו כל אחריות מוסרית כלפנו ויכול לעשות בנו כרצונו כאילו היינו צעצועים חסרי נשמה - רוצה יוצר, רוצה משמיד.
 
למה שנתייחס לטענות מוסר מאדם כמוך, שמעריץ ועובד אל שאין לו אחריות מוסרית כלפי מי שברא?
 
ואם אכן האל הזה קיים והוא זה שנתן לנו מוסר, למה שנקבל מוסר מישות שאינה מוסרית בעצמה?
היית לומד משהו ממורה שהוא בור?
היית נותן לרופא שלא למד רפואה לנתח אותך?
היית נותן לאדם חלש ולא מיומן ללא נשק לשמור על החיים שלך מפני תוקפים?