יש אני רדודה ושטחית/ יש הרשו לי
אתה צודק, אני חילונייה שמעולם לא היתה דתייה, אני לא יודעת מהי ההשתלשלות של התלמוד ואני גם לא יודעת מה זה איסור בונה (מעבר לזה שזה לא כ"כ מעניין אותי, אני-שלא כמוך- לא חושבת שהתנ"ך והדת היהודית מתמצים באיסורים סתמיים ש"של ילד קטן דתי יוכל לומר לי עליהם"). כל ידיעותיי לגבי הדת היהודית והתנ"ך סופקו לי מלימודי תנ"ך ברמת בי"ס יסודי ותיכון (וגם על זה אני עוד עובדת) ומידע כללי כיהודיה, אז בכל זאת. (אגב, אני אמרתי שלחשמל אין קשר לחזון יחזקאל! אתה חייב לעבוד על ההבנת הנקרא שלך. רק אמרתי שמשם מקור המילה 'חשמל', כשאליעזר בן יהודה חפש מילה ובלה בלה בלה.. ואגב, למה סגירת מעגל אסורה בשבת?) עכשיו אתה יכול להפסיק לציין את הנ"ל בשמחה בכל הקשור לתגובות שלך אליי. הבה נמשיך? זה מאוד יפה, העניין עם המשולשים. אני רק תוהה האם זה משנה? הרי הפרשנויות השונות הן פרשנויות שונות. האם פרשנות של מומחה תנ"ך אתאיסטי את הטקסט (פרשנות שלא מתחשבת בתרי"ג המצוות) היא פרשנות פחות טובה מפרשנות של מומחה תנ"ך מאמין את הטקסט (פרשנות שכן מתחשבת בתרי"ג מצוות?)? אני חושבת שניסית לבקר אותי אישית וע"י כך להוכיח את הטענה שלך, וזה נורא לא קשור לדיון. (מקדשת שטחיות ורדידות? אני? אני שעשיתי עבודה על פרויד בכיתה ח'? טוב, אולי רק קצת) אגב, אתה מזכיר לי את הבנות שקוראות ניטשה ומתלהבות כי, בכל זאת, הן קראו ניטשה (למיטב ידיעתי- אבל לא לשכוח, שאני מקדשת את השטחיות והרדידות- לא ניטשה הרג את אלוהים, אלא אנחנו). אבל עזוב, אני עוד משתדלת "להיות רק קצת יותר עניינית".