המלצות למוזיקה ווקאלית

סקרצו

New member
ואם

הוא היה מגיע למסקנא כזו בעבודה לתואר. גם היית תוקף אותו? ואם אחד יגיע למסקנא שהמוסלמים מתכננים להרוג את כל הכופרים המערביים, גם בעיה? לדעתי יש להבדיל בין דעה שנאמרת מתוך הכללה לדעה שנאמרת מתוך ראיה היסטורית או לימוד הדת (לדוג'). כלומר אם אתה חוקר על איזו כת בהודו ומגיע למסקנא שהדת שלה זה שביום הולדת 32 צריך להביא קרבן אדם, אין בכך שום בעיה. כל הבעיה היא כשתשמע על כת בהודו שיש שם רוצחי אדם ומזה תגיע למסקנות על כל הכת. (אני אישית ממש לא מסכים עם הקביעה הזו. הייתי מסכים איתה לפני 200 שנה. כיום כפי שכתבתי הדתות עברו רפורמות, ורוב הנוצרים מאמינים שלא חושבים שצריך להרוג את כל היהודים שרצחו את אלוהם). בכל אופן, לא זו הייתה עיקר הטענה, אלא שגם אם זו פגיעה היא נובעת מאותו מקום שאומר לא לשמוע מוזיקה נוצרית ואת זה אתה מבין.
 

Decadent

New member
פותח האשכול

טוען את הקביעה הכי נחרצת והכי כוללנית , הכי חשוכה אטומה ושונאת זרים- ואנחנו, אנחנו חוטאים בחוסר ליברליות!
 

סקרצו

New member
אני אחזור שוב

1. גם הקביעה של פותח השרשור איננה בעייתית אם היא מגיעה ממקור מחקרי. 2. על רגשות א"א לומר שהן לא ליברליות. ואוסיף עוד לרצותך, החוכמה היא להיות ליברלי גם כלפי מי שאינו ליברלי. (הייתי מוסיף עוד משהו על דת וליברליות אבל אין לי כח לעשות עוד דיון).
 

Decadent

New member
מביך את עצמך ואותי.

עייפתי מאנשים שחושבים שקידומת גבוהה יותר תעניק להם שכל מפותח יותר או השקפת עולם עמוקה יותר. אתה שוגה במשגה שרבים עושים- אתה חורץ בהתאם להתבוננות ברוב. ואם אגיד לך שיש נערים שחוו דברים שזקנים רבים ספק אם חוו כבר. ומי , מי שאין לו עניין בצבא? וודאי מפסיד המון! הרי הצבא כל כך מבגר, כל כך מחשל-כל כך חיוני... אני מתבונן באמת בחיילים שלנו, כל אחד מהם כל כך אחראי כל שקול וכל כך ליברלי. יש מעטים שאפילו רוקדים עם ערביות ומצלמים, אבל כשאלה לא יודעות בעצם. או לחלופין, כשאתה מביט הצידה לאירופה עם כל השלום "המנוון" שלה, אבוי! תראה איזה צעירים הוללים ונהנתנים גדלים שם, חרפה ממש! אין לי טעם להכנס לדיון פוליטי, אין לי השקפת עולם פוליטית- אני מקביל למישור הפוליטי. מה שצורם לי בבחור שפתח את האשכול, היא השנאה הבוערת בליבו לנוכריים ולדתות אחרות. שהיא, היא בעצם אותה שנאה הבוערת בליבם של פאנטיים - מכל דת ומכל גזע. התמונה הזו נהדרת ממש, במיוחד הכתר זרדים הקוצני- אותו אני חומד לעצמי. אם משורר היה מתאר עגלי דם אדומים כגלימות קרדינלים, קוצים המזדקרים שצריחי קתדרלות. האין זה תאור מקסים? ( כל כך מקסים שאני חייב לרשום אותו!) עמוד מרכזי ביהדות הוא סיפור על הרצח ההרואי ממש של נביאי הבעל, בניצוחו של אליהו. רבבות רבבות של חוטאים שנטבחו בידי האל הכל יכול של היהודים, הידד!!! היהדות, גם אם הייתה רוצה , לא הייתה יכולה להוציא לפועל מסעות רצח מיסיונרים. חוץ מבישראל, לא הייתה מעולם הגמוניה יהודית שיכלה להניב משטרים שכאלה. אבל... אני וודאי לא צריך לתאר לך את התעוב והשנאה היוקדת בליבם של זרמים מסויימים כלפי הגויים, אני וודאי לא צריך לומר לך על רגשי העליונות שהם חווים בגלל שהם כביכול ה"עם הנבחר". ברית המילה, היא רק סמל של ברבריות פאגנית, בדיוק כל מה שהיהדות מתיימרת לא להיות. אני ליברלי- לכל מי שלא שולל אותי או רואה בי מפגע של עבודה זרה ונוכריות נחותה.
 

סקרצו

New member
אתה טועה לגבי

ממש לא הגעתי מתחושת עליונות של גיל. להיפך, בגלל שאני חושב שיש בעיה עם הדעות שלך, אני מעדיף לומר שזה נטו מחוסר בשלות נפשית. אני מאוד מעריך את השכלתך וכושר התבטאותך. אבל חוששני שחסר לך עדיין בשלות. לגבי הצבא אני חשוב בדיוק כמוך. הצבא בישראל הוא הוא המכשיר את הנוער לצאת לחיים. לגבי הציור- כבר איציק התווכח איתך שם. הוא קצת עדין ולכן הוא מדבר בעיקר על עצמו ורגשותיו. אני אגיד לך את האמת, אחרי שראיתי את השרשור שם, שאלתי כמה וכמה בסביבתי מה דעתם על הציור הזה וכולם אמרו שאי אפשר ליהנות מכזה ציור. כל מה שאתה כותב נכון, נכון לגמרי. אבל, כמו שכתבתי מוסריות, בושה וכד', הן לא מכשירים אלא רגשות. אדם מן היישוב אמור לחטוף קבס למול כזה ציור, גם אם הציור מדהים. [הצייר עצמו ללא ספק היה חולה]. רצח נביאי הבעל- בקצרה: ראשית, אי אפשר לדון בכלים של היום מקרים של פעם. שנית, אם תקרא קצת לפני תראה שזו הייתה מלחמה בין נביאי ה' לנביאי הבעל. במשך שנתיים נרדפו כל נביאי ה' והוצרכו להחבא במערות. שלישית, עדיין אין השוואה בין כפיית הדת בתוך העם היהודי לכפיית דת בכל העולם. התשובה הרביעית היא התשובה הדתית, וכמו שכתבתי אין כאן המקום ואין לי כח לזה. לגבי הברית- אני חושב שעוד 30 שנה, רק יהודים לא יעשו ברית מילה... כבר מזמן הגיעו למסקנא שזו לא ברבריות. מילה (ניתוח)#הסיבות למילה
 

Decadent

New member
די, די ,די.

עייפתי. מלדוש בנושא הברית. להתנגח במחקרים ולהביא כאלה שטוענים אחרת. חושב שזה בריא? חושב שזה ראוי? - אל תכפה את זה על ילוד חסר יכולת בחירה!!! תפסיק, תפסיק לייפות את האקט הזה בהילה רפואית. זו הברית, הברית בינך לבין אלוהיך. כשאתה מייפה אותה בתרוצים רפואיים אתה מוריד מערכה. היא נועדה לסמל את ההתחייבות שלך והאמונה שלך לאלוהיך, זה הכל. חושב שזה מועיל מבחינה בריאותית, זכותך. בהגיעך לגיל 18- בחר אתה בעצמך, לא הוריך, אם לפסל בפין שלך. אתה לא חושב כמוני, כל כך לא חושב כמוני. אתה אפילו לא מסוגל לזהות סרקזם, זלזול וביטול בהודעות שלי. לצאת לחיים? מכשיר להכשרה? מדינות רבות, עם הישגים שלא נופלים ואולי אף עולים על אלה של ישראל, לא זורקות לנערים בני 18 רובה ביד ומייפות את זה במיתוס ההכשרה והבגרות. זו המציאות, אבל אין זה אומר שהמציאות שלנו טובה יותר ואנחנו מוציאים מתוכנו נערים חכמים יותר. נהנתנות והוללות הן הערכים המדוייקים שאני מטיף להם, לכן אני מציע שתקרא שוב את ההודעות ותחזור בך- תחזור בך שאתה חושב כמוני. ואני לתומי חשבתי שהחוכמה היא להיות ליברליים גם אם הצד השני איננו כזה- זאת אומרת, אם רדפו את היהודים וודאי שלא לצאת במסע הרג כנקמה? אתה אמרת, לא אני. והדבר שקומם אותי בצורה בלתי רגילה היא לקרוא לאז'ן דלקראוה חולה. בוא ניקח את זה הלאה וניקרא לבודלר סוטה חולני, על שם כתביו. בוא נמשיך עם זה ונקרא לציירים או צלמים ארוטיים פרוצים שצריך לעקר. הציור הוא יפה, עשיר, עוצמתי ומבוצע באופן מפעים ממש. כן, יש כאן רצח ואינוס- מבחינתי זה לא גורע. אתה יכול לחזור לישוב ולאנשיו ולמסור להם שתודה לאל (ואיזה אל או אלים שלא יהיו) שמורשת תרבותית אומנותית לא נשפטת באמצעות המוסר , הצניעות והבושה. דבר אחרון, אל תייפה ותעדן את מה שאני מעלה באמצעות הגיל שלי. אל, אל תחשוב שזה עובר וחולף. וזה לא משנה, גם אם אני בן 6 ואני חוצן- אין לזה קשר לדברי ודעותי שהן ניצבות בעצמן ואתה צריך לטעון כנגדן-לא כנגדי. אז לא, אינך חושב כמוני ואיני חושב כמוך. אני חושב שהדיון מיצה עצמו לחלוטין, לא אגיב ולא אתנצח אלא אם תאמר משהו חדש ומעניין שאין לו אחים בדיון הזה.
 

סקרצו

New member
את זה אל תשמע

כי אם תשמע את זה לא תפסיק לשיר את זה. יום ולילה. http://www.youtube.com/watch?v=xKhaNtQsmrU ובבקשה, אל תסבירו לי מה המילים. אני מעדיף לא לדעת. (לייק לאיציק). יש לי תאוריה, שמלחינים היו מטורפים, כיוון שהם הכילו גם גאונות וגם רגש ברמות גבוהות מהממוצע. שתי תכונות שכל אחת מהן לבדה עלולה להביא לטירוף כשהיא במינון מדי מוגבר.
 

ihtiyar

New member
תמיד היתה לי חיבה והערכה מיוחדת

לאנשים שפותחים אד-הוק ניק חדש כדי שיוכלו להסתתר מאחוריו ולכתוב דברי בלע והבל.
 

ihtiyar

New member
וואי וואי,

כעסתי על תוכן דבריך, ועניתי בבוטות. סליחה על הניסוח.
 

סקרצו

New member
אין

ולא הייתה ואני מקווה שגם לא תהיה לי בעיה עם אנשים שתוקפים אותי גם אישית. אבל- יש לי בעיה עם מי שתוקף ולא מנמק. בבקשה אם לא קשה לך, תתייחס למה שנראה לך לא לעניין במה שכתבתי. אם תשכנע אותי- אודה ולא אבוש. תודה.
 
ראה ברשת מקהלות ישראליות

מקהלת מורן. מקהלת העפרוני מקהלת המיולה. אלה אהובות עלי מאד, ושרות הרבה חומר עברי ויהודי. באתרים יש קטעים להאזנה. ויש עוד
 
למעלה