לדעתי מבצעים ברמה של יהודית רביץ, גם אם הם לא כתבו את הטקסט,
וגם אם בכללי אינו משקפף את תחושתם האישית, מרגישים ומפנים אותו. אי אפשר לשיר כמו ששרה רביץ, או זמרים גדולים אחרים, כמו חוה אלברשטיין או אריק איינשטיין, למשל, מבלי להתאמת עם המשמעות של מה שהם שרים, להעמיד את עצמם במקום של מי שחש או מרגיש כך. בדיוק כמו שאי אפשר להקריא שירה היטב בלי לעשות זאת. בדיוק כמו שמי שכותב שירים יכול לכתוב על נקודת מבט שאינה בהכרח מייצגת אותו, אך רק לצורך כתיבת השיר הוא חייב להיכנס, ולו לרגע, לנעלי הדמות שהוא כותב בשמה, כך לדעתי גם מבצע טוב, צריך להיכנס לראש הדמות הזאת, אחרת הביצוע יהיה פחות טוב.