התפקדות חודש אוגוסט 2006

Swan Princess

New member
האי האיייייייי D:

יש לי אותך במסנג'ר? אין לי אותך במסנג'ר! אני מוסיפה אותך למסנג'ר.
 

alice123

New member
אני ^^"

קוראים לי:נוי/ה נולדתי בתאריך:18.12 אני גר/ה ביישוב:ראש העין אפשר ליצור איתי קשר ב:מסנג'ר זמר/זמרת/להקה שאני הכי אוהב/ת:מיאבי ובזמן האחרון אני מאד בקטע של אן קפה השיר הכי טוב ששמעתי בזמן האחרון:אוויי יש הרבה כדאי לא להיכנס לזה ^^" ספר טוב שקראתי:אממ לא קראתי כבר מלא זמן אבל "תולדות האהבה" זה מעולה ומומלץ :) פינה שאני רוצה לפתוח בפורום:לאיודעת lol חיית המחמד שלי היא: כלבי האהוב לורד ^_^ גלידה הכי טעימה:נמנמ ריבת חלב *_* ים או בריכה?: נראהלי ים :)
 

alice123

New member
אהה את גרה בראש העין ../images/Emo2.gif

איזה יופי~איפה?? אממ שנה הבא אני בי"ב האייהאיי ^^"
 

ayumi3000

New member
August ../images/Emo45.gif

קוראים לי: טל :] [ואני בן] נולדתי בתאריך: 11.12.1988 אני גר בישוב: נתניה אפשר ליצור איתי קשר ב: MSN messenger - [email protected] זמר/זמרת/להקה שאני הכי אוהב: ayumi hamasaki ה-ע-נ-ק-י-ת!!! השיר הכי טוב ששמעתי בזמן האחרון: ayumi hamasaki - BLUE BIRD של קיץ מדהים ו - Utada Hikaru - Passion שיר מצוין! ספר טוב שקראתי: חוויה יפנית פינה שאני רוצה לפתוח בפורום: דיסקוגרפיה לכל אמן יפני ^_^ חיית המחמד שלי היא: פופי הכלב הכי יפה/חמוד שקיים! אוהב אותך! גילדה הכי טעימה: תות ושוקולד ים או בריכה?: ים בלילה בריכה - גם בלילה ^_^
 

nadav1232

New member
עונה

קוראים לי: נולדתי בתאריך: אני גר/ה ביישוב: אפשר ליצור איתי קשר ב: זמר/זמרת/להקה שאני הכי אוהב/ת: השיר הכי טוב ששמעתי בזמן האחרון: ספר טוב שקראתי: פינה שאני רוצה לפתוח בפורום: חיית המחמד שלי היא: גלידה הכי טעימה: ים או בריכה?:
 

Nittle Grasper

New member
*מתפקדת* ../images/Emo3.gif

קוראים לי: ירדן נולדתי בתאריך: 29.7.91. כלומר היום אני בת 15 ו6 ימים בערך P: אני גר/ה ביישוב: חולון אפשר ליצור איתי קשר ב: אייסי, מסן, מסרים, כל אלה~ אם מישו רוצה שיבקש ^_^ זמר/זמרת/להקה שאני הכי אוהב/ת: אממ יפנים כאילו? XD; מיאבי נראה לי ^^" השיר הכי טוב ששמעתי בזמן האחרון: זה לא הכי טוב, כי אם אני אכתוב את ההכי טוב אתם תסקלו אותי <ואני אעזור לכם>, אז זמרת טובה אחרת עם כמה שירים נחמדים ששמעתי לפני כמה ימים ~> Angela Aki ספר טוב שקראתי: אפשר מנגה?
death note. מומלץ. פינה שאני רוצה לפתוח בפורום: תנו לי לחשוב על זה קצת ^^" חיית המחמד שלי היא: כלב גולדן רטריבר חמוד ^.^ <תמונה מצורפת> גלידה הכי טעימה: שוקולד/וניל P: ים או בריכה?: ים. אפשר לצלם את השקיעה
 
למעלה