טלי ושי, רשות להעלות תמונותיכן לפורום?

Snake Bandage

New member
אכן, מנגה מצוינת!

שווה כל שקל שהוצאתי עליה עד עכשיו. אני כבר לא יכולה לחכות להשיג את שלושת הכרכים האחרונים! (= ריוק שליטה.
 

Yuske

New member
כמה זה יוצא בסוף?

12 או 13 ווליומים? אני תמיד מתבלבל
 

Snake Bandage

New member
13

12 זה הסיפור, ו-13 זה כרך שיש בו מידע על הדמויות והסברים וראיון עם היוצרים וגם את פרק הפיילוט. אפשר לא לקנות את 13, אבל הוא כרך כל כך מגניב שחבל לא לקנות אותו.
 

Yuske

New member
אני הורדתי בזמנו

כשחיפשתי להוריד את הסרטי LIVE ACTION של דת' נוט. ואז אמרתי "יאללה נוריד גם את המנגה" אני חושב שזה כולל את ווליום 13 גם... למרות שאת כל מה שקראתי קניתי (מלבד הראשון שאיכשהו הגיע לידי והבאתי אותו בתקווה שיחזור לבעלים שלו...) בגדול אני דיי מתכנן לקנות את כל המנגה כי זו מנגה טובה ולא ארוכה כלכך (צריך באמת לעשות סדר בארון ולהחליט איזה מנגה אני משאיר ואיזה אני רוצה למכור...כי יש מנגות שלא קראתי בכלל ואני לא מתכנן לקרוא ויש כאלה שהן לא -כזה- להיט) למרות שהמנגות שאני לא רוצה הן ממש מועטות^^""
 

Snake Bandage

New member
אני החלטתי מראש לקנות

שמעתי שזו אחלה מנגה ולמרות שאפשר היה למצוא את הכל באינטרנט, רציתי לקנות קודם כל את שני הכרכים הראשונים. חשבתי לעצמי, מקסימום זה יהיה בזבוז של 80 שקל, לא נורא. שנתיים אחר כך אני מוצאת את עצמי מחכה בסבלנות עד להזדמנות הקנייה הבאה כי זו מנגה מעולה מדי מכדי שאני לא אשלים אותה בכרכים.
 

Yuske

New member
לי פשוט אין כסף:X....

ועדיין חסרים לי ווליומים של sailor moon המנגה, אז אגב אם מישהו מכיר מישהו שרוצה למכור\להביא\להחליף מנגה תמורת מנגה של סיילורמון (רצוי באיכות טובה-מעולה+) אז תגידו לי:X ואני גם מאמין שאקנה את כל המנגה, כי היא פשוט טובה! (וגם קצרה כמו שרשמתי מקודם^^")
 

star_female

New member
דיג'ימון יותר עד כמה שידוע לי... ../images/Emo3.gif

לפחות יותר מהאנימה של סיילור מון.
 

remundo

New member
את רצינית?

טוב, כנראה שסיילורמון זה פחות דרגוןבול משחשבתי. (רק אל תגידי לי שגם דרגוןבול קצר יותר מדיג'ימון! O_O) אבל במקרה של דיג'ימון מדובר במיני סדרות שונות, ובסיילור מון, גם אם זה מורכב ממיני סדרות שונות, הן כולן מצטרפות לסיפור אחד ארוך מאוד. (לכן מתקבלת התחושה שזה הרבה יותר ארוך. חוץ מזה שסיילור מון זה גם מאוד משעמם וחוזר על עצמו באופן כללי (לפחות האנימה), לכן מתקבלת התחושה שזה עוד יותר ארוך מארוך.)
 

star_female

New member
סיילור מון זה 200 פרקים ו-3 סרטים

(5 עונות) דיג'ימון זה 253 פרקים ו-9 סרטים, מחולקים ל-5 עונות. אז כן... אבל את צודקת לגבי זה שהאופי של העונות שונה, בדיג'ימון זה meta series וב-SM זו סדרה אחת ארוכה מאוד.
 

Yuske

New member
המנגה של סיילור מון זה איזה...

20 ווליומים אני חושב.. שזה מחולק לעונות כזה
 

Yuske

New member
אוי הצחקת אותי- DBZ יותר קצר מדיג'ימון?

טוב שדב"ז זה לא איזה....400 פרקים לערך, ויש את כל סדרת ה"דראגון בול" ואת ה"GT" ועוד את הסרטים והספיישלים ובל נא נשכח את הספיישלים\OVA החדשים שעשו לזה לפני לא מזמן או משהו...
 

remundo

New member
"פחות דרגוןבול משחשבתי"

אני כבר המצאתי ז'אנר שלם שנקרא "דרגוןבול" אליו משתייכות כל הסדרות האינסופיות (טוב, הן לא באמת אינסופיות, אבל לפעמים הן עושות קולות של כאלה.) "כנראה שסיילורמון זה פחות דרגוןבול משחשבתי" - זה קצר יותר מדיג'ימון ולכן זה באמת פחות דרגוןבול משחשבתי. (ד"א, כשאני כותבת "דרגוןבול" אני לא מתכוונת לDBZ, אני מתכוונת לDB +כל הצאצאים של הסדרה הנ"ל, שזה כולל בין השאר את DBZ. נא לשים לב להבדל, הוא קיים בהחלט.) כמו כן, אפשר לשייך לז'אנר "דרגוןבול" גם לסדרות שבהן דמויות קמות לתחיה וכו'. (אפשר גם לקרוא לז'אנר הזה "היפים והאמיצים", אם אתה רוצה.) שבוע טוב~
 

Yuske

New member
LOL כלכך!

ז'אנר הדרגוןבול הוא בהחלט ז'אנר מעיק.. אין לי בעייה שדמויות קמות לתחייה...אבל עד גבול מסויים... וגם בגבול מסויים של -איך שהן קמות לתחיה- גם אני כשאני אומר "דב"ז" אני מתכוון לDB+כל הצאצאים הלא נגמרים והמעייפים שלו... הקטע בדיג'ימון היא שלכל עונה יש עלילה חדשה..כלומר הדיג'ימון הוא דיג'ימון, אבל יש עלילה חדשה, דמויות חדשות, מעניין יותר בדב"ז...זו אותה עלילה רק עם אנטגוניסטים שונים...וגם זה בעירבון מוגבל. בסיילורמון זה גם כל עונה סוג של עומדת בפני עצמה, ולאט לאט הם מתקדמים לעלילה - אבל יש עלילה! (אז מה אם יש לזה הרבה פילרים...)
 

remundo

New member
יש לזה עלילה?

אני לא יודעת, נשברתי בפרק מאה חמישים ומשהו עם הפגסוס הזה, (זה כבר היה יותר מידי O_O) ולא הצלחתי לזהות שום עלילה. ראיתי הרבה הרבה הרבה פילרים, שכנראה שחלקם מבוססים על המנגה שלא קראתי אבל הם נראו כמו פילרים. אה, נכון, מדיי פעם מתחלף איזה רע, באות מפלצות מסוג שונה, מתגלה סיילורית נוספת, מתחלפים לסיילוריות העטים המחליפים, המתקפות, והשיר ששומעים ברקע כשהן מתחלפות. זה נקרא עלילה?
 

Yuske

New member
הממממ

העלילה הכללית יש את אוסאגי ואת השאר שמה, (מתעצל לרשום את השמות), הן מצילות את העולם מכלמיני רעות שלכל רע יש את הסיפור שלו\שלה ולאט לאט זה מתקדם כזה או משהו .. האמת ששמעתי שהעונה הרביעית דיי מעפנה... לצערי עדיין לא ראיתי הכל:\
 

remundo

New member
הממ לא.

זה לא מתקדם לאט לאט ולא מתקדם בכלל. (אלא אם אתה מתכוון לזה שהזמן חולף עובר ויום אחד אוסאגי תעלה סופסוף לכיתה ט או משהו. זאת התקדמות בזמן, לא התקדמות בעלילה.) חוץ מעניין ההתקדמות, אני די מכירה במצב המשעמם והמשמים שתיארת כאן. לשמחתי הרבה, אין לי שום כוונה לראות את הכל, כי אני חסה על זמני, רמת האינטליגנציה שלי ושפיות דעתי. אגב, אם אתה מתכוון ללמוד בזמן הקרוב (ללמוד לפסיכומטרי נחשב) כדאי לך להתנזר מסדרות-מנוונות-שכל שכאלה.
 

Yuske

New member
המממממ

סתם אין לי משהו להגיב כרגע- אולי אחר כך אני ארשום משהו.
 

Yuske

New member
אני בקושי רואה אנימה>>

די אנ אנג'ל פעם בכמה זמן שיוצא לי לנסוע, וראיתי את זה לפני שנים רבות>> אני נמנע מלראות סדרות בכלל כדיי לא לחשוב -רק- על זה בזמן הלמידה:\
 
למעלה