טלי ושי, רשות להעלות תמונותיכן לפורום?

Yuske

New member
מה פתאום, נכתוב "ליסטה שולטטטטטטטתתתת!!!!!11"

חחחחח ויהיו מלא תמונות של האתר הנצחה שלך!
 

remundo

New member
גם אני בקושי נכנסת לפייסבוק!

לא מזמן היתה תקופה שהייתי נכנסת הרבה (בגלל המשחק עם החווה) אבל עכשיו עברתי לסימס3 וחזרתי לא להכנס לפייסבוק. אבל, ליסטה, איך את רואה את התמונות?
 

OOOO0

New member
אה, אני חושבת כמוך אם זה לא היה ברור.

אני לא באמת חושבת שאפשר לשמור על קשר אמיתי דרך הפייסבוק. אבל זו סיבה שהייתה משכנעת אותי לפתוח פייסבוק, אם היה מישהו שהייתי רוצה לשמור איתו על קשר. אבל אין כזה. ונכון, למה שאני ארצה ללכת לחתונה של מישהו שלא ראיתי מאז התיכון ולא בא לי לראות אותו שוב? זה גם טפשי בעיניי להזמין לחתונה שלך מישהו שלא ראית מאז התיכון ובמקרה מצאת אותו בפייסבוק. נכון, גם אני מרגישה ככה לגבי הפורום. כאן הרבה יותר קל לי לשפוך את הלב כי כאן אני באמת מכירה אנשים. בטוויטר אני לא מכירה אף אחד.
 

remundo

New member
אני יודעת שזה מה שכתבת

רק כתבתי שאני מסכימה איתך, אם זה לא היה ברור. ודווקא יכול לקרות מצב כזה, אם זה מישהו שבמקרה מצא אותך בפייסבוק ובגלל זה חידשתם את הקשר באמת (ולא רק דרך הפייסבוק). אר, אמרתי שזה כי אני לא מכירה באמת אנשים ^^", אבל חפיף.
 

OOOO0

New member
נכון, פשוט קשה לי לדמיין סיטואציה כזו.

כי אין באמת מישהו כזה שפתאום הקשר איתו נותק ושאם רק נמצא זה את זה בפייסבוק הקשר יתחדש פתאום ואז הוא יזמין אותי לחתונה שלו.... אה, אופס.... טוב, גם עם זה אני יכולה להסכים אם אני חושבת על זה לעומק.
 

remundo

New member
למה לא?

יכול להיות שהז קשר שנותק לפני שנים ודברים השתנו או משהו. חוץ מזה שלא צריך פייסבוק בשביל מקרים כאלה, יש הרבה אנשים מהתיכון והשירות והאוניברסיטה שאני מתארת לעצמי שאני עוד אתקל בהם הרבה בחיים גם בלי הפייסבוק, ובטח אני אתקל גם בעוד כמה שאני לא מתארת לעצמי XD, אז יש קשרים שמתחדשים סתם ככה פתאום, למה לא?
 

OOOO0

New member
כן, יכול להיות שדברים השתנו.

פשוט עם רוב האנשים בתיכון לא הייתי רוצה לשמור על קשר, כי לא היינו בדיוק חברים בלשון המעטה ולא נראה לי שהם ירצו לשמור על קשר איתי. אבל תמיד יש הפתעות בחיים, אני לא שוללת לגמרי. וכן, יש גם את ה-2-3 אנשים שכן הסתדרתי איתם ואיתם באמת הייתי שמחה לחדש את הקשר אם הייתה לי הזדמנות.
 

0Pandemonium0

New member
אולי טלי או שי יוכלו. הן מבינות במחשבים.

אני מפחד על האיכות. בכל מקרה אני חוזר לצבא, אז אעשה את זה רק כשאחזור. סבלנות סבלנות, או טלי ושי.
 

OOOO0

New member
תמונה חמודה!

אני מניחה שהבחור זה מילי (גאונה שכמותי), אבל הבחורה זאת שי או את?( סליחה על השאלה הדבילית אבל אף פעם לא ראיתי כאן אף אחד מכם אז אין לי מושג.)
 

star_female

New member
להעלות אותן?

לא ראיתי את התמונה של שי, ויש שם כמה מאות תמונות אז לא נראה לי שאני אעבור אחת אחת... אם היא מתוייגת אני יכולה להעלות את התמונה. אם זה בסדר עם שי כמובן... שי, זה בסדר איתך? התמונה שלי עם דוד (החבר שלי) לא כל כך קשורה לפורום אבל אם אתם רוצים אני יכולה להעלות אותה. ^^;
 

Digi Lista

New member
ברור שרוצים!../images/Emo140.gif

הרי מעניין העלאת התמונות התפתח השרשור...כול תמונה שאתם רוצים לשים-בכיף! נשמח גם אם תתנו קצת פרטים את מי רואים בתמונה ומה היה החלק באייקון נגיד שבו הצטלמתם...
 

OOOO0

New member
../images/Emo45.gif

כל השרשור הזה והדיון התפתחו רק בגלל עניין התמונות אז ברור שאנחנו רוצים לראות כמה שיותר תמונות. טלי, אני מתה לראות את חבר שלך אחרי שאת מזכירה אותו כאן כל הזמן, ואני גם מתה לראות את שי ואת כל מי שיש לכם שם. ואני מצטרפת לסטטה, יהיה נחמד אם גם תתנו הסברים על כל תמונה כגון מי מצולם בה ואיפה בדיוק הצטלמתם.
 

star_female

New member
לא מצאתי את התמונה של שי

חיפשתי בשני האלבומים :X שתי התמונות ששמתי צולמו בתיכון (עירוני א' או איזה שזה לא יהיה) שצמוד לסינמטק בתל אביב, שם אייקון מתרחש כל שנה (כבר 13 שנה אם אני לא טועה). גם באשכול פיס שיש שליד הסינמטק (לדעתי הוא חלק מהתיכון) יש חלקים מאייקון (דוכנים, הרצאות, סרטים). בתיכון יש מקום לישון (בכיתות) למי שרוצה להישאר לישון במקום כל יום לחזור הביתה ואז לחזור לתל אביב (זה שבוע) וגם שמירת חפצים. ד"א, מצאתי תמונות של אופיר, אבל היא לא היתה פה כבר הרבה זמן ואני לא רוצה לשים תמונות שלה בלי רשות.
 
למעלה