כשאני אומר נכונה - אני מתכוון שהיא
נימסרה ע"י מי שנתן גם את התורה שבכתב. תורה שבכתב ותורה שבע"פ - נמסרו למשה לא יודעים ע"י מי. בסדר? יופי. כלומר החייזרים מסרו את הכל עד כאן בסדר? יופי. לאחמ"כ אמרנו שמסרו לנו מידע שלהם שיש נשמה (כמו הפסוק שהסברנו בעניין "ויפח באפיו נישמת חיים") כלומר יצאנו מנקודת הנחה שהם יודעים וחקרו את האדם ושיש לו נשמה. ואומנם האדם שיש לו נשמה (עפ"י מחקריהם של החיזרים) גם מסוגל כמוהם להתנתק מהגוף ולעלות לעלוות רוחניים כמתואר בגמרא - כלומר המיקרה בגמרא עם ר´ עקיבא הוא מיקרה שהם לקחו בחשבון שדבר זה אפשרי ועל כן גם לימדו את האדם שיש לו נשמה כך שההטעיה בקשר לכח העליון היא הרבה יותר טובה מצידם שהם יכולים גם לרמות את הנשמה שלו בעולם העליון. אח"כ אמרנו שהם אלופים בעניין הנשמות כיוון שגם הם יכולים להיות נשמות. ניסינו להסביר ע"י החייזרים מה קרה עם ר יהושוע והיו לך כל מיני תירוצים. בסדר. כך שההנחה שחייזרים שקרנים גם נילקחה בחשבון והרמאות הטובה ביותר היא שלימדו את האדם שיש לו נשמה והם גם יכולים לרמות אותו בעולם העליון. אך כשהגענו למיקרה עם ר´ עקיבא - כבר אין הסברים של חייזרים. כיוון שהצדיקים נהנים מ"זיו השכינה" ומחכמת התורה כבר אין ספק שה´ הוא הוא העוסק בשכר ועונש כמוסבר בתורה. כך שהתורה נימסרה על ידו. ובתורה כתוב: אין חייזרים.
נימסרה ע"י מי שנתן גם את התורה שבכתב. תורה שבכתב ותורה שבע"פ - נמסרו למשה לא יודעים ע"י מי. בסדר? יופי. כלומר החייזרים מסרו את הכל עד כאן בסדר? יופי. לאחמ"כ אמרנו שמסרו לנו מידע שלהם שיש נשמה (כמו הפסוק שהסברנו בעניין "ויפח באפיו נישמת חיים") כלומר יצאנו מנקודת הנחה שהם יודעים וחקרו את האדם ושיש לו נשמה. ואומנם האדם שיש לו נשמה (עפ"י מחקריהם של החיזרים) גם מסוגל כמוהם להתנתק מהגוף ולעלות לעלוות רוחניים כמתואר בגמרא - כלומר המיקרה בגמרא עם ר´ עקיבא הוא מיקרה שהם לקחו בחשבון שדבר זה אפשרי ועל כן גם לימדו את האדם שיש לו נשמה כך שההטעיה בקשר לכח העליון היא הרבה יותר טובה מצידם שהם יכולים גם לרמות את הנשמה שלו בעולם העליון. אח"כ אמרנו שהם אלופים בעניין הנשמות כיוון שגם הם יכולים להיות נשמות. ניסינו להסביר ע"י החייזרים מה קרה עם ר יהושוע והיו לך כל מיני תירוצים. בסדר. כך שההנחה שחייזרים שקרנים גם נילקחה בחשבון והרמאות הטובה ביותר היא שלימדו את האדם שיש לו נשמה והם גם יכולים לרמות אותו בעולם העליון. אך כשהגענו למיקרה עם ר´ עקיבא - כבר אין הסברים של חייזרים. כיוון שהצדיקים נהנים מ"זיו השכינה" ומחכמת התורה כבר אין ספק שה´ הוא הוא העוסק בשכר ועונש כמוסבר בתורה. כך שהתורה נימסרה על ידו. ובתורה כתוב: אין חייזרים.