טלמון היקר רון סי נכנע בסופו

רון סי

New member
בל נשכח כמה דברים

התורה היא זיוף של מחולל מעמד הר סיני. זייפן זה, מסיבות כאלה או אחרות, בוחר לקלקל את יצירתו של אלוהים. אם שום בעיה לקבל טוב "חינם". אין צורך לתת שכר ועונש. האדם הוא יצירת אומנות אלוהית והייעוד שלו הוא לחיות על פי הבריאה. פשוט לחיות לפי התחושות ולפי הטבע האישי. זה מימוש היצירה האלוהית. לנשום, לאהוב, להנות מהטבע. להקשיב ללב ולבטן. אין שום סיבה לאמן ליצור יצירת אומנות ואז לדרוש ממנה שתעשה ההפך ממה שהוא יצר בה. אין שום סיבה ליוצר לגרום ליצירתו סבל מיותר. היצר שאלוהים ברא באדם הוא חלק מהיצירה שלו. הוא לא "רע", כלומר לא משהו שאלוהים לא רוצה. אם הוא לא רצה בזה הוא לא היה יוצר זאת. למה להעניש את בני האדם על שהם מתנהגים כפי שאלוהים עשה שינהגו? ברור שלא אלוהים הוא זה שמאיים בעונש הזה. זה מישהו אחר, מישהו שרוצה לקלקל, או שלא אכפת לו ורוצה להשיג משהו אחר. מישהו שמאיים ביסורים על התנהגות מסויימת, ודוקא כזו שסותרת את הטבע שעוצב בידי בורא העולם. מישהו שבא ועיוות את ההגיון האלוהי כדי לאלץ בני אדם לגרום לעצמם סבל במו ידיהם לאורך אלפי שנים!
 

מגהמוח

New member
ואתה גם יודע מה כוונותיו של האל?

פששששששששששששש. איפה היית עד היום? שליח ה´ האחרון עד היום היה הנביא מלאכי. צריך להוסיף אותך לתנ"ך אחרי מלאכי. נו...אז מה האל אמר לך להגיד לנו? אני מת לישמוע! רגע. אני לכל החברים שלי הדתיים שגם הם ישמעו. שטויות במיץ! אתה מנסה להיות דוברו של האל? מאיפה אתה יודע מה רוצה ומה הוא לא רוצה או בשביל מה ברא את העולם? (אני למשל יודע מהתורה שהוא נתן - אני לא מכיר שום מקור אחר בו הוא אמר את דבריו) אתה מנסה להחיל שיקולים ביצירת אומנות של בן אנוש הניקרא "אומן" על האלוקים? כנראה שאתה מנסה לתרץ את מעשיך בכך שהוא ברא עולם וזהו ואז אתה חופשי למאוויותיך! (עליך ניתן לומר בוודאות שיצר הרע התגבר) שיכנעת את עצמך טוב טוב שהתכלית היא לעשות מה שאתה רוצה ואז ממילא אתה מקיים את רצון האל. מעולה!
 

L7

New member
מגה מוח לועג למקושרים לאלוהים?

ומה אתה עושה בתפילותיך היומיומיות? סופסוף אתה מצליח להדגים את הצד הנלעג והמגוחך והמאוד יסודי בדת: התקשורת והדוברות של אלוהים.
 

מגהמוח

New member
תפילותי הם הוראה מהתורה!

שכוחה של התפילה יכול לשנות גזירת עליון. מה שמציג רון זה דיעות אישיות שהוא המציא בעצמו ללא שום מקור שהוא מסתמך עליו ועוד הוא מנסה להסביר את עמדתו של אלוהים? איפה כאן ההשוואה בכלל? בוא אני אתן לך דוגמא כדי לסבר את האוזן: כופר בעיירה מסויימת בא לרב. אומר לו : "אינני מאמין באלוקים". הרב משיב: "גם אני אינני מאמין בו". פוקח הכופר זוג עיניים ואומר לו:" כבוד הרב איננו מאמין באלוקים? הרי כל תפקידו יונק מאמונה זו?". אומר לו הרב: "לאט לך. זאת לא אמרתי. ודאי שאני מאמין באלוקים, אך לא באלוהים הזה שאתה בעצמך אינך מאמין בו, באלוהים שאתה לא מאמין גם אני לא מאמין. דברי נראים לך משוללי היגיון? אמור לי אם-כן מה ידוע לך על מושג האלוקות, ובמהרה יתברר שהבעיה אינה חוסר אמונה אלא בראש ובראשונה חוסר ידיעה והעדה הגדרה!".
 

יאנוס

New member
כוחה של תפילה יכול לשנות גזירת עליו

"כוחה של התפילה יכול לשנות גזירת עליון". אני לא מבינה: אם אני מתחננת הוא ישנה את עונשי? את שכרי? האם היחסים בינינו נתונים למשא ומתן? לשוחד? לטובת הנאה?
 

רון סי

New member
זהו?

נגמר הדיון העניני? האם זו הכרזת כניעה? כי זה בפירוש נראה ככה...
 

vizini

New member
זו דרכו של רון סי להראות כי מעמד

הר סיני, גם אם מקבלים את ההנחה כי היה מעמד כזה, אינו ראיה לכלום.
 

מגהמוח

New member
חלק 1: מהדיון עם חברי הפורום:

טלמון וVIZINI מהדברים הבאים יוסק שמשה אכן דיבר אמת בכל מה שאמר ושהוא בן אנוש רגיל: (ובשביל טלמון: בוא נניח שמשה חיזר ונמשיך מכאן והלאה). "ויאמר אלוקים...פה אל פה אדבר איתו (עם משה) במראה ולא בחידות" - לפי דברים אלו החייזרים אומרים שמשה ראה אותם (את החייזרים) פנים אל פנים - אז אם הוא רואה את הדמות שהמציאו החייזרים (את אלוקים) אז הוא מיד הבין שאין כח עליון הנקרא אלוקים אלא הוא ממש ראה שאלו חיזרים ומיד היה מגלה את התרמית שלא מדובר בכל עליון אלא הכל המצאה. הכיצד נאמר שמשה ראה את הכח עליון הניקרא אלוקים. כי אם אכן ראה אז מה הוא ראה למעשה אם לא את החיזרים ומיד גילה שזו תרמית. הייתכן הדבר? ואז ענו לי: הם הראו למשה מה שרצה שיראה. חוץ מזה, משה חי לפני אלפי שנים. איך יבדיל בין חייזרים לאלים? הוא גם היה חושב שטלויזיה היא קסם. ואז אמרתי:תגיד לי אתה? היש בכלל צורה לא-ל שאותו משה ראה? הרי אחד מ-13 עיקרים ביהדות הוא: "אינו גוף (צורה) ואין לו דמות הגוף" אז איך לדעתך מן הכתובים ניתן להבין את מה שראה משה? אז רון סי אמר לי: הוא יכול לראות איקס, ולספר לעם וואי. קלי קלות. אז א ניבדוק את הכתובים קודם לכן בבראשית פרק ב´ פסוק ז´: ויצר הויה אלוקים את האדם עפר מן האדמה ויפח באפיו נשמת חיים חיים ויהי לנפש חיה" משה למד את כל סודות התורה בסיני ולימד את העם את הסודות וכך זה כל דור ודור עד שהגיעו לרמב"ן שחי במאה ה-13 שמסביר את הפסוק הזה כך: "ויפח באפיו נישמת חיים" - יאמר לנו הכתוב הזה מעלת נפש יסודה וסודה כי הזכיר בה שם מלא ואמר כי הוא (ה´) נפחו באפיו נישמת חיים להודיע כי לא באה בו מן היסודות כאשר אמר בנפש התנועה גם חא בהשתלשלות מן השכלים הניבדלים אבל היא רוח ה´ הגדול מפיו דעת ותבונה (שים לב טוב:) כי הנופח באדם מעצמו נפח (לדוגמא אדם שמנפח בלון האויר שיצא ממנו נמצא בתוך הבלון) וזהו שנאמר: "נשמת שדי תבינם" כי היא מיסוד הבינה בדרך אמת ואמונה. ודע כי המתחכמים במחקר חלקו באדם מהם חלק מהם אמרו כי באדם 3 נפשות: נפש הגדל בצומח או תאמר בזו הנפש הגדל ובו עוד נפש התנועה יחידה והכתוב זה כפי משמעו יאמר כאן שיצר ה´ את האדם מן האדמה- היה מוטל כאסן גולם וה´ נפח באפיו נשמת חיים ואז חזר האדם להיות נפש חיה שתתנועע בה כמו החיות והדגים שאמר בהם: "ישרצו המים שרץ נפש חיה ותוצא הארץ נפש חיה" וזה טעם לנפש חיה כלומר ששב האדם להיות נפש בה חיים אחרי שהיה גולם. ועדו אונקלוס הוסיף ואמר "האדם נהיה לרוח ממללא" כלומר הנפש המשכלת אשר נפח ה´ באפיו והיתה בו לנפש מדברת ועוד הוסיף רבי אבין ואמר בשעה שהאדם ישן הגוף אומר לנשמה והנשמה אומרת לנפש והנפש אומרת למלאך ואחר כן אמר הכתוב וייצר ה´ אלוקים את האדם - יצירה תנועה שהיה האדם נוצר כלומר בעל תנוע כי היצירה היא החיות וההרגש שבהם האדם אינו מוגבל כמו העפר שאינו מרגיש כלום. וכמו שאמר "ויצר ה´ אלוקים מן האדמה כל חית השדה" ויבוא אל האדם ואחרי שיצרו בהרגשה, נפח באפיו נישמת חיים מפי עליון להוסיף הנפש הזאת על היצירה הניזכרת ויהי האדם כולו לנפש חיה כי בנשמה הזאת ישכיל וידבר בה יעשה כל מעשה וכל הנפשות האחרותבטבע וכוחותן לא תהיינה כמו באדם" מדברי הרמב"ן אנו מבינים שה´ בעצמו נפח באדם חלק ממנו (כמו שנאמר על האדם בכתובים:"חלק אלוה ממעל) ואם נפח מעמו לתוך האדם הרי הנפש של האדם היא דבר שהוא על-חומר (לצורך העניין אפילו אטום הוא חומר) כלומר רוחנית ניצחית (הערה קטנה: הנשמה אינה רוח במובנים שלנו כי רוח אפשר לכלוא בבחדר סגור וכד´ לעומת נשמה שחודרת הכל כיוון שהיא על-חומרית (היא בעצמה חלק מה´ שנפח מתוכו לתוך האדם. עכשיו נשאלת השאלה: אם משה למד כל זאת כל הר סיני שהאדם הוא גוף מת שהנשמה הנצחית (חלק אלוה ממעל) היא שמחייה אותו ושה´ ברא את הגוף אז מכאן ניתן להבין שהחייזרים הם שבראו את האדם ואת הנשמה אבל איך זה יכול להיות הרי החייזרים הם יצורים גשמיים-חומריים איך הם יצרו משהו שהוא על-חומר הניקרא נשמה - זה בלתי אפשרי! ואם נאמר שאולי שיקרו למשה או אמרו למשה לשקר לעם בעניין הנשמה והגוף רק כדי שיאמינו לו שהכח העליון ברא אותם? גם זה לא יכול להיות כי אנו יודעים מהמון מיקרים במציאות שמשה כן דובר אמת שיש גוף מת ונשמה שמחייה אותו לדוגמא: הגמרא אומרת שר´ יהושוע בן לוי היה בדרגה רוחנית מאוד גבוהה שיכול היה לנתק את הגוף מהנשמה מתי שרק רצה ועלה לעולמות העליונים ליראות מה מעלתו הרוחנית של כל תנא ותנא ומסופר שלא היה מורשה לעלות לקומתו של ר´ חייא מרוב שדרגתו הייתה גבוהה. ועוד אין סוף מיקרים של גיגולי נשמות:הדוגמה המפורסמת שהיתה בערוץ 1 לפני כ-10 שנים ניהד אבו-רוקון חייל מגב שנהרג ו-4 שנים לאחר שמת קם ילד אחד בן 4 וחצי ואמר שהוא ניהד ולא האמינו לו עד שגדל מעט והתעקש שהוא ניהד - הוא אמר למשפחתו מה קרה לו בקרב, כיצד נהרג, את שם אישתו, ילדו וכד´, לקחו אותו לבית שהוא אמר ששם היה גר ובאמת כל דבריו התאמתו ועוד ניסו לבלבל אותו ליראות אם הוא טועה - אך הוא התעקש על כל מה שאמר קודם לכן ועוד הוסיף ואמר לאישתו את חוויותיו הפרטיות שלו איתה היא הייתה המומה - ורק אז היא האמינה (כמו כן אמר מה נמצא בכל ארון בבית את מספר החייל שלו מקום המדים הצבאיים שלו וכד´) אז לומר שבעניין זה משה שיקר לעם או שהורו לו לשקר בהחלט לא סביר לומר כי אנו נוכחים לדעת שמשה דיבר אמת שהאדם אכן מורכב מגוף ונשמה והנשמה היא על - חומרי שבוודאי החייזרים הגשמיים - החומריים (יהיו כוחותיהם אשר יהיו-הם כחומריםם ליצור משהו על-חומר בלתי אפשרי גם עבורם) אלא ודאי שה´ העל חומר הוא שנתן את הנשמה לאדם: "ויפח באפיו נישמת חיים ויהי לנפש חיה". ואז רון סי אמר לי: נניח שאכן האדם בנוי מגוף ונשמה. נניח אפילו שמי שברא אותם זה אלוהים, בורא היקום (כזכור, לא שללתי את עצם האפשרות שאלוהים (היישות שבראה את היקום) קיים, אלא רק את האפשרות שהוא זה שחולל את מעמד הר סיני ונתן את התורה). החייזרים, כחוקרי-חיים מתקדמים מכירים את העובדה הזו ומספרים אותה למשה. משה מעביר עובדת אמת זו לעם, אבל משקר בקשר למקורה. (בנקודה זו נוסיף את האפשרות שמשה שקרן והוא בעצם חיזר שגם הוא חלק מההונאה) אז חזרתי שוב אחורה ואמרתי: כל דבר שהוא יהיה אשר יהיה שהחיזרים הראו למשה עומד בסתירה ליהדות: אם אין לה´ שום צורה (אין לו גוף ואין לו דמות הגוף) אז מה בעצם ראה משה ? הרי כל דבר שתגיד שהחייזרים הראו לו עומד בסתירה ליהדות!!! (אם אכן החייזרים היו שם ולא ה´) (הם אינם יכולים להראות לו שום דבר רוחני כי הם בעצמם גשמיים כלומר הם בעצמם לקחת את נישמתו למקומות רוחניים כפי שידוע במסורת הרי הם עצמם חומריים. אם היו מלאכים - מילא, אך חייזרים חומריים שייקחו נשמה על-חומרית-יהיו חוקרי חיים מתקדמים ככל שניתן להיות-הם עדיין אינם יכולים לעשות את מה שידוע שנעשה למשה על הר סיני שנישמתו נילקחה לעולמות העליונים ללמוד את כל סודות התורה?!)
 

מגהמוח

New member
חלק 2:דיון עם חברי הפורום:

ואז הוספתי לאחר מכן: כבר הראיתי קודם לכן במהלך הויכוח שכל התיאוריה על החייזרים קורסת כיוון שיש נשמה באדם. וכמו שאמרתי לא משנה אם שיקר אפילו בהכל לאחר שאמרנו שיש נפש וחייזרים שטענו שבראו את האדם כיוון שהם חומריים לא יכולים הם ליצור נפש שהיא על-חומרית ולכן כל תיאוריית החייזרים קורסת. למה אתה כל הזמן מסבך את עצמך שוב ושוב בעניין מה שראה משה? (הם לא יכולים להראות לו שום דבר אחר מלבד גשמיות והוכח שהוא אינו יכול לשקר בקשר למה שהוא ראה כי אין ביכולת החיזרים לעשות את מה שידוע במסורת שלמשה נתגלה ע"י ה´ כל סודות הבריאה והוא העביר זאת מסיני ועד היום ואלו סודות מאוד גדולים שנאמר: "אין דורשים במעשה בראשית בשניים" (רמב"ם הלכות יסודי תורה). ואז הוא אמר לי: אם יש נשמה החיזרים ידעו מזה וסיפרו למשה. לא הם עשו את הנשמה. הם רק יודעים עליה. לא אני מסבך את עצמי במה שראה משה. אתה (מגהמוח) מסבך את עצמך. בנאדם עלה לבדו אל ההר ושהה שם איקס זמן - לגמרי לבדו. חזר וסיפר כל מיני דברים. מי יערוב לנו מה מזה אמת ומה שקר? אתה מבין שמשה יכול לספר כל מה שמתחשק לו? כל מה שאתה יודע על מה שמשה ראה (נשמה, גשמיות, וואטאבר) זה מפיו. - (נוסיף כאן שוב את האפשרות שמשה שקרן והוא בעצם חיזר משת"פ עם חבריו) ואז הגמרא אומרת במסכת שבת: "לאחר כל דיבר ודיבר שה´ השמיע לעם כל העם מת אחרי כל דיבר וה´ שוב החייה אותם כל פעם כך במשך 10 פעמים" (כנגד כל דיבר ודיבר) אז אתה אומר לי שחייזרים החיו 10 פעמים 3000000 מיליון איש? (600 אלף היה רק מספר הגברים בני 20 - 50). (וגם נשאלת השאלה למה בכלל הם מתו (לפי שיטת הטוענים שאלו חיזרים) החייזרים היו אומרים את 10 הדיברות וגמרנו עניין לא? כיצד קרה שעם המונה 3 מיליון איש מתו וקמו לתחייה 10 פעמים? יש גבול כבר למה שהחיזרים מסוגלים לעשות - יוצא שכאילו החיו 30 מיליון איש - לא טוב לא טוב הטענה שמדובר בחיזרים.) שאל אותי אדון MASORTI: מנין לך שהגמרא לא טעתה? הרי לפי הגמרא יוצא שכל בני ישראל מתו מול הר סיני (וקמו אח"כ לתחייה). אבל שנינו בתורה שלפני מעמד הר סיני הוזהרו בני ישראל שלא לגעת בהר, כי "כל הנוגע בהר - יומת". ומכלל הן אתה למד על הלאו... מי שלא יגע בהר - לא יומת. אז מה? התורה לא תיארה את העובדות נכון? אז עניתי לו: הגמרא מסבירה את מותם כך: מרוב הקדושה של הקב"ה הם לא יכלו לעמוד בה ומיד נפחה נשמתם וה´ החזיר להם את נשמתם כל פעם עד שנסתיימו השמעת 10 הדיברות. ועוד מוסיפה הגמרא שלאחר שהחיה אותם, העם ניסה כל פעם ליברוח ולהתרחק מן ההר (כי לאחר כל דיבר הם מתו) והמלאכים דחפו אותם מאחור בכח שישמעו את כל 10 הדיברות. והציווי בתורה של :כל הנוגע בהר מות יומת" - זה עונש תמידי שמי שייגע בהר ימות לצמיתות. אך מיתת העם ניגרמה כתוצאה מכך שנשמתם לא יכלה להחזיק מעמד מרוב קדושתו של ה´ שאמר לעם את עשרת הדיברות והוא החיה אתום כל פעם מחדש. ולכן הגמרא מסבירה את פנייתם של העם אל משה: "ויאמרו העם אל משה דבר איתנו אתה פן נמות" הגמרא מסבירה שהקב"ה רצה ללמד את העם את כל התורה אך העם ביקש ממשה שהוא ילמדם את שאר התורה כיוון שלא יכלו לעמוד כבר מרוב הקדושה שכל פעם שנימע קול ה´ מיד נפחה נשמתם לכן אמרו דברים אלו למשה. (תיאוריית החייזרים קורסת וקורסת וקורסת...) אז אמרו לי שזה נישמע כל הסיפור הזה הזוי לגמרי! אז עניתי: הזוי או לא - הסיכום עם רון סי הוא שהתורה כולה ניתנה ע"י חייזרים כולל התורה שבעל-פה והכל זה הטעיה אחת גדולה של חייזרים. להלן פסוקים בתורה המרמזים על התורה שבע"פ: "ויאמר ה´ ...וזבחך כאשר ציוויתיך" - הן אפילו פעם אחת בתורה לא מוזכרים הלכות שחיטה וזביחה אז איך ה´ אומר: "כאשר ציוותיך" כיצד מישהו לא קם למשה ואמר לו הרי לא צווינו בשום מקום בתורה כיצד ליזבוח? ודאי שניתנה גם מערכת הוראות בעל פה. דוגמא נוספת היא מקושש העצים בשבת :"ויהיו בנ"י במדבר ויצאו איש מקושש עצים בשבת" - מיד התנפלו עליו, אסרו אותו והובילו אותו למשה רבינו. מנין ידעו שאתו אחד עובר על אחת ממלאכות שבת האסורות בשבת? הרי אין בתורה שום התייחסות לפעולה זו או אחרת האסורה בשבת מלבד הבערת אש? אלא ודאי שנמסרו להם פרטי ההלכות בעל - פה. כלל: אין מצוה בתורה שניתן לקיימה עפ"י תורה שבכתב בלבד. זו ההוכחה העיקרית המונה תרי"ג מצוות. כיצד מניחים תפילין? מהו ה"אות" אודותיו נאמר בתורה: "והיה לך לאות על ידך" (שמות יב´ פסוק ט´) - הרי למילה "אות" יש 3 משמעויות שונות: סימן ,מופת , או אחת מאותיות האלף בית וכו´. מה הכוונה בפסוק זה עפ"י שפוטו של מיקרא ? לסמן משהו על ידי והיכן על היד? או שמא לבצע מופת כלשהוא באמצעות ידי או שאולי עלי לכתוב אות מהאלץ בית. מה משמעות המליה "טוטפת" המתייחסת לתפילין של ראש? מהן אותן "טוטפות מסתוריות" הרי לא נוכל להצליב מידע כיוון שהמילה אינה מופיעה עוד בתנ"ך? דדוגמא נוספת: מה היא העורלה עליה מדובר במצוות ברית מילה "בשר עורלתכם" (בראשית יז´ פסוק יא´) אולי הכוונה לשפתיים שהרי משה היה "ערל שפתיים" (שמות ו´ פסוק יב´) או אולי מקום העורלה באוזן? שנאמר: "ערלה אוזנם" (ירמיהו ו´ פסוק י´) ואלי יש לבצע דבר מה באזור הלב שנאמר: ,ומל ה´ אלוקיך את לבבך ואת לבב זרעך.. (דברים ל´ פסוק ו´) - ללא תורה שבע"פ הלומדת לפי דרכה שלה מהי פעות המילה מלבד שהיתה המסורת מדור לדור על מהות המילה ופרטי דיניה לא הייהו יודעים מאומה. ודאי לא היו מגיעם לאחדות דעים שכזו דבר מהות המצוות. ברור אפוא כי נמסרה מערכת מקיפה של הוראות מדוייקות בדבר פרטי המצוות, כל הפרטים שאינם מופיעים בגלוי בתורה הכתובה נמסרו לעם בעל פה והועברל במהמלך הדורות במדויק באתה מערכת תמסורת הנקראת תורה שבכתב ולאחר כל הדברים הנ"ל כיוון שגם התורה שבע"פ נמסרה למשה בסיני הטיעון בדבר ההתרחשות במעמד הר סיני (במסכת שבת-מסכת מתוך התושבע"פ) לא משאירה מקום לספק שזה ה´ בלבד ולא חייזרים.(תיאורית החייזרים קורסת עוד ועוד..) אז רון דייק ואמר: לא הכל זה הטעיה הקטע שכאילו "אלוהים" הוא זה שנותן את הדברים האלה זו הטעיה. חוץ מזה מקובל על תאוריית החייזרים בהחלט שהיה מעמד הר סיני, ניתנה תורה, ניתנה תורה שבע"פ והתרחשו כל הניסים שבהם מדובר (ואנחנו החילונים, מסתבר, אפילו לא מכירים את כולם...). פשוט, הכל קרה באמצעים טכנולוגיים של יצורים בני תמותה (אולי לא דוקא בשר ודם, אבל איזה משהו בפירוש לא אלוהי). ואז אמרתי לו: הייתי מאוד רוצה ממך הסבר מתקבל על הדעת מדוע העם אמר למשה מיד לאחר 10 הדיברות: "ויאמר העם אל משה..דבר אתה עימנו פן נמות" מדוע מיד לאחר 10 הדיברות העם מפחד למות ועוד מדגיש למשה: "דבר אתה עימנו"...- אתה ולא ה´. - כנראה שהגמרא אינה טעתה בדבריה... (והחיזרים קורסים קורסים....)
 

מגהמוח

New member
חלק 3:דיון עם חברי הפורום:

ואז אמר לי: אין שום בעיה טכנולוגית להרדים אנשים, ואפילו הרבה מאד אנשים, ולהחזיר אותם "לתחיה". שים לב שעד עכשיו לא הבאת שום מעשה שאי אפשר להשיג טכנולוגית - אפילו בטכנולוגיה האנושית כיום! (ואנחנו, אחרי הכל, לא יודעים עדיין לנוע בחלל באופן יעיל). ההגיון מחייב שאילו זה היה אלוהים היינו רואים מיד משהו שאי אפשר לעשות באמצעות לייזרים וסמי הרדמה. אז אמרתי לו: ענית לחברך בנושא סתירת האלוקים: "אלוהים הוא יישות רוחנית, לא פיזית. כשאדם מת הנשמה שלו לא מתה, ככה שבענין הרוחניות אין אובדן." אתה בעצמך מודה בזה ואז כל הדיון מסתיים כאן. ותיאלץ להיכנע. הרי אם אתה מודה שיש נשמה והיא לא מתה הכנסת לעצמך גול עצמי שכל מה שמשה אמר זה בעצם אמת - הם כיצורים גשמיים לא יכולים ואני חוזר שוב לא יכולים להבין מהי נשמה בשום אופן כי זה מעליהם - חכמים ומתקדמים ככל שיהיו אינם יכולים לחקור בנושא הנשמה שהיא עצמה מוגדרת על-חומר שהם בעצמם החומר ורק מי שברא את העל חומר יכול לבוא ולומר את הדברים הנ"ל) אז הוא אמר לי: אני אחזור על תגובתי מהכיוון שלי: נניח שאכן הנשמה קיימת. אם זה כך, החייזרים ידעו על זה וסיפרו למשה, והוא סיפר לעם. את המידע על נשמות לא רק אלוהים יודע. אז אמרתי לו: כשאני מדבר על מידע על נשמות אני לא מתכוון רק לקיומה של הנשמה אלא לכל הדרגות הקיימות בנשמה: 1-נפש 2-רוח 3-נשמה 4-חיה 5-יחידה שבכל אחד מהם מהדרגות יש את כל החמישה למשל( נפש ברוח , יחידה ברוח וכד´) עד כאו סה"כ 5*5=25. ובכל אחד מ-25 הדרגות יש עוד 5 דרגות (למשל נפש ברוח שבנפש) סה"כ 25*5=125. ז"א 125 דרגות בנפש האדם שהוסבר למשה בסיני! אז עכשיו אנו באים ואומרים שהחייזרים ידעו שיש 125 דרגות לנשמת האדם? לא מתקבל על הדעת בכלל. ואם נאמר ש125 דרגות של הנפש זה המצאה של החייזרים סופר על ר´ יהושוע בן לוי שהיה מסוגל בדרגתו הרוחנית הגבוהה להתנתק מהגוף והיה "מטייל" בעולמות העליונים וראה את שכר של כל אדם במעלת נשמתו בעומלות העליונים בהתאם ל-125 דרגות הנפש דנמסרו למשה בסיני - לומר שחייזרים ידעו לא רק על קיום הנפש אלא שיש במדויק 125 דרגות לנפש זה ממש אבל ממש לא מתקבל על הדעת - בקושי יכולים לדעת שיש נשמה בכלל באדם) והוא ענה לי: מה זה הזלזול הזה? החברה האלה הגיעו לכדור הארץ בספינות חלל ממרחק של אולי אלפי שנות אור, הצליחו לשכנע גזע שלם שיאמין במשך אלפי שנים שהם איזו יישות עליונה ואלוהית ולהשפיע מהותית על אופן התפתחותו החברתית, ואתה חושב שהם לא יודעים מה שיש לדעת על הנפש? אם לנפש יש התכונות שיש לה, אז הם יגלו את זה. את יכולותיהם הם כבר הוכיחו. ואז אמרתי לו: נו באמת. עד שהסכמנו שהם יכולים איכשהוא לגלות שיש לאדם נשמה בכלל-אז אנחנו באים ואומרים: "מה זה מפתיע שהם יגלו שיש גם 125 דרגות לנשמה?" - זה לא רק מפתיע - זה גם לא מתקבל על הדעת כיוון שהם כחומריים בקושי גילו ש"קיים" משהו שהוא על-חומר וגם יצליחו לנתח אותו על בוריו הוי אומר 125 דרגות לנפש? - בלתי אפשרי בעליל! ואז הוא ענה לי: לדעתי הכי סביר שהם יודעים על הנשמה הרבה יותר ממה שגילו לנו. הכי הגיוני שהם לא יגלו לנו את כל מה שיש לדעת על הנושא, משום שמידע זה בלי ספק יש לו פוטנציאל כוח גדול. אחרי הכל, אלוהים עצמו הוא נשמה אינסופית. כל האינטליגנציה, כוח החיים, המחשבה והרגש מקורם בנשמה. לך תדע - אולי הידע על תנועה יעילה באמת בחלל נובע מהבנה עמוקה של נושא הנשמה? אם הם היו מגלים לנו את כל הסודות, יתכן שזה היה נותן לנו כוח לגלות את התרמית שלהם ואף לצאת נגדם! אז הם גילו לנו רק על דרגות הנשמה האלה. ואז אמרתי לו: אתה לא שמת לב לנאמר על ר´ יהושוע לפני כן. מה שקיבל משה בסיני זה בדיוק מה שר´ יהושוע ראה בעולמות העליונים אז לומר שיש מעבר לדרגות האלו? לא ניתן לומר זאת. ואז רון אמר לי: בודאי שניתן - כדי לראות את דרגות הנשמה יש לדעת עליהן. מה שאתה לא יודע אתה לא יכול לראות, משום שגם אם תראה לא תדע מה אתה רואה. אבל בלי מודעות למה שאתה הולך לראות, בלי ה"פילטר" המתאים, הרמה פשוט לא "נקלטת". כדי לראות את שאר הדרגות צריך לקבל את המידע עליהם מהחייזרים, או למצוא (עם הזמן) דרך לגלות את זה בעצמינו. ואז אמרתי לו: תשמע מה אתה אומר: "כדי לראות את דרגות הנשמה יש לדעת עליהן". הוא לא "ראה" דרגות הוא ראה שהשכר מותאם בדיוק לפי הדרגות אז לומר שהוא יבין את ההדרגות? אף אחד לא אמר זאת בכלל! אלא שכר המותאם לכל דרגה ודרגה. ואז אמר לי: זה לא משנה מה הוא ראהו או חווה בצורה אחרת, או זיהה קורלציה. מה שהוא לא עשה, הוא יכול לעשות רק במסגרת הידע שלו. נניח שהוא זיהה קורלציה. הוא יכול לזהות (למפות) את השכר ל125 דרגות שהוא מכיר (מיפוי גס). אילו הוא היה מודע ליותר דרגות (נאמר, 1250) אז הוא יכול היה לבצע מיפוי מדוייק יותר. אבל הוא לא היה מודע, אז הוא הצליח לבצע את המיפוי רק למספר המצומצם הזה. ואז אמרתי לו: אז לצורך הויכוח אתה מודה שיש שכר ועונש בעולמות העליונים - כך אומר ר´ יהושוע שכל אחד לפי מצותיו ועבירותיו שעשה קיבל שכר או עונש לפי מדרגתו על המצוות והעברות הכתובות בתורה. (אעפ"י שנגיד שר´ יהושוע לא הבין עד הסוף את השכר והעונש) אבל בסופו של דבר יש שכר ועונש בעולמות הרוחניים על מצוות התורה וכאמור רק ה´ יכול ליצור עולמות רוחניים לשכר ועונש הנשמות ואז תיאוריית החייזרים נפלה בפח לצמיתות!!! ואז אמר לי: בכלל לא הרבי יהושוע שלך זיהה קורלציה מסויימת בין מה שהוא חושב כשכר ועונש, לבין 125 דרגות נשמה. עצם העובדה שהוא לא יודע כלום על עולם הנשמות (הפתי חשב שיש רק 125 דרגות...) כבר אומרת שהקורלציה שלו שגויה. בנוסף, בל נשכח שהחייזרים, לאור העובדה שהמידע על ענין הנשמות יש לו כוח עצום, עלולים היו למסור מידע שרק נראה כנכון (מלבד היותו חלקי) אבל בעצם הוא שגוי. למשל, הם הפכו סדר של דרגות, עשו איזה בלגן בהסבר. קודם אמרתי שאנחנו צריכים להמשיך לחקור את נושא הנשמות כדי לגלות את מה שהחייזרים יודעים על זה. אבל במחשבה שניה, נראה לך שהם ירשו סיכוי שאנחנו נעשה את זה? אז הטעיה מחוכמת בתחום זה היא בהחלט הגיונית. אז אמרתי לו: רון, לא נעים להגיד אבל....הובסת! איך אפשר ליטעות בכלל?(גם אם יש יותר מ- 125 דרגות) הוא מסביר שהוא עלה ל"חדרו" של ר´ חייא הצדיק והמלאך המופקד על "חדר" שכרו של ר´ חייא הצדיק אמר לו:" אינך מורשה "לעלות למדרגות חדרו - אינך ברמה שלו, לא תיזכה ליראות אפילו את רמת שכרו" (שנאמר:"עושר שמור לבעליו") אז לכאן אתה לא יכול להיכנס". אז לומר ש: "רבי יהושוע שלך זיהה קורלציה מסויימת בין מה שהוא חושב כשכר ועונש, לבין 125 דרגות נשמה" - זה פשוט לא נכון להגיד אז אני שוב חוזר על מה שאמרתי קודם: לא נעים להודות אבל... הובסת! ואני חוזר שוב פעם על מילותי הקודמות: בסופו של דבר יש שכר ועונש בעולמות הרוחניים על מצוות התורה וכאמור רק ה´ יכול ליצור עולמות רוחניים לשכר ועונש הנשמות ואז תיאוריית החייזרים נפלה בפח לצמיתות!!!
 

מגהמוח

New member
חלק 4 מהדיון עם חברי הפורום:

ואז אמר לי תירוץ: תגיד לי, המלאך הזהו שדיבר אל רבי יהושוע, יש לך מושג מי זה? תחשוב... יש גזע חייזרי שמבין היטב את מנגנון הנשמות, יותר מאשר אנחנו... מישהו מאיתנו מתקרב בשביל ממש לראות בקשר אליהן דברים... פתאום מופיע איזה מלאך ועוצר בעדו... למי יש אינטרס למנוע מהאנושות הבנה של עולם הנשמות? לא רק שלא הובסתי, אלא שבהודעה זו נתת לנו בעצמך ראיה נוספת לאמיתות תאוריית החייזרים... ואז אמרתי לו: תגיד לי אתה שומע את עצמך?אתה אומר כך: "יש גזע חייזרי שמבין היטב את מנגנון הנשמות, יותר מאשר אנחנו... מישהו מאיתנו מתקרב בשביל ממש לראות בקשר אליהן דברים... פתאום מופיע איזה מלאך ועוצר בעדו..." שכחת שר´ יהשוע בשלב זה הוא רוחני ומדבר עם מלאך שהוא עצמו רוחני ולרגע שכחנו שהחייזריים הם חומריים!!!! כך שהמלאך הוא חייזר ודאי שלא מתקבל על הדעת. ולשאלתך השניה לגבי האינטרס של המלאך הוא הוראת ה´ שהי ציווה את המלאך כך:"עושר שמור לבעליו" - כלומר רק הבעלים של העושר (ר´ חייא) יראו ויהנו משכרם המגיע להם. - אך ורק הם ללא שום גורם חיצוני - אין צורך שהנשמות האחרות יראו מה השכר של אחרים כי אם יראו מה מצפה להם זה כבר לא חכמה אלא ה´ רוצה שיבטחו בו ויקיימו את המצוות ושכר המצוות המובטח בתורה בכוונה אינו מוגדר אלא נאמר רק שיקבלו שכר בעולם הבא וזהו הניסיון הגדול של האדם ללא ידיעת גודל שכרו יקיים מצוות" הובסת , הובסת , הובסת!!! ואז כתירוץ אחרון אמר לי: ברור שהם רוחניים זה רק מוכיח שלחייזרים יש שליטה הרבה יותר טובה בעולם הנשמות: הם מסוגלים לעבור לשם בלי למות פיזית. ההסבר האלוהי שלך לענין צפוי, אבל הוא בעייתי, משום שלא הוכח שאלוהים בכלל מתעסק עם שכר ועונש. החייזרים הם אלה שרוצים שנחשוב שאלוהים מתעסק בזה. כדי להוכיח שאלוהים מתעניין במעשיו של האדם וגומל לו או מעניש אותו, היית צריך להוכיח שהוא זה שהופיע במעמד הר סיני ונתן שם את ההנחיות שלו בנידון. אבל זה לא הוכח... מה שבינתיים קרה רק, זה שתאוריית החייזרים קיבלה חיזוקים בלתי צפויים ממקורות היהדות. מה יהיה? נראה לי שאתה קצת במצוקה... ואז המסמר האחרון בארון החיזרים היה: מצוקה? זה לא הסטייל של בני תורה: אם גם זה לא הספיק לך הגמרא מספרת על 4 שעלו לפרד"ס - זהו ר"ת - פשט רמז דרש וסוד: ר´ עקיבא היה אחד מהם שנכנס לעולם הרוחני הגבוה ביותר שבתורת הסוד - הוא מספר שראה את גדולי ישראל נהנים מזיו "השכינה" ומתורת ה´ הרחבה שאין לה סוף - הצדיקים מגלים עוד ועוד סודות בתורה שלא זכו בחייהם - הנאה רוחנית אינסופית- הנאת הנשמה מזיו ה"שכינה" היא דבר עילאי ביותר ויחידי סגולה נהנים כל-כך מזיו השכינה וזה היה שכרם של הצדיקים ברמה הגבוהה ביותר. אז לומר שאין שכר ועונש בגין מצוות ועבירות? לא בא בחשבון!!! --------------------------------------------------------------------- כאן ניגמרו תירוציו של רון. והובן למעשה שה´ הוא זה שעוסק במתן שכר ועונש לנשמות אז מוכרח שהוא מסר את התורה המסבירה שמי שלר יקיים מצוות יקבל עונש ומאידך מקיימי המצוות יקבלו שכר. ומשה עבדו כמובן אדם אנושי כי הוכח שה´ הוא העוסק במתן שכר ועונש (רון ניסה באמצע ליטעון שגם החייזרים יכולים להיות נשמות ומטעים את הנשמות בעולמם הרוחני אך לבסוף הוכח שה´ הוא זה שעוסק במתן שכר ועונש) והוא זה שנתן את התורה אז: מוכרח שמשה הוא אדם אנושי וישר - מוכרח שכל המסורת היהודית אכן נכונה - ז"א כל תיאוריית החייזרים נפלה בפח עד הסוף!!!! יש לך מה להוסיף אדון טלמון?
 

G o v er n o r

New member
מיקרומוח ידידי, איני אחראי להנחות

העבודה והטענות של עמיתי המלומדים. בקריאה רפרפנית, לא התרשמתי שהשגת משהו בעמות אתם, ומכל מקום, בעמותים איתי קפחתי את שוקיך לאורך כל הדרך. האם התפנית סופסוף? על מה נדון?
 

preacher

New member
לפי דעתי רון סי ניצח בנוק-אאוט.

אכן, הבאת המון נימוקי נגד. אבל אלו היו נימוקים קלושים ודביליים ולא השתכנעתי מהם. רון סי הצליח להוכיח לי שאין כל דרך לדעת אם מתן תורה בוצע ע"י אלוהים או ע"י חייזרים שקרניים ומרושעים שרק ניסו להשתעשע בנו. רוב הטיעונים שהבאת היו בעצם פירושים. הפירושים נכונים רק אם הם ממקור אלוהי. אבל, אם היו חייזרים הפרושים לא ממקור אלוהי ולכן כל טיעון שנובע מפירוש כלשהו נפסל. גם כל טיעון שטוען שמשהו "לא הגיוני" או "לא סביר" נופל, כי החייזרים עצמם עלולים להיות לא הגיוניים, וחוץ מזה גם משהו לא סביר עדיין אפשרי. וכידוע אם משהו לא נפסל טוטאלית אפשר להאמין בו. היות שכל הטיעונים שלך הסתמכו על פירושים וסבירויות, כולם פסולים. רון סי ניצח בקלי קלות.
 

מגהמוח

New member
רון סי קיבל את כל הפרשנות

היות וסיכמנו שהכל נימסר למשה בסיני. (ושהכל זו תרמית אחת גדולה של יצורים חוצניים)
 
למעלה