הכל מושגי?
ישנם אין ספור מבעים אפשריים. האם זה אומר שלעולם לא נצליח לנסח שפה? האם זה אומר שלא נוכל להגדיר הגדרות תקפות לגבי כל השפות האנושיות, על אף המורכבות של כל שפה טבעית פרטית? מה הרקע הבלשני שלך? הרי כללים רקורסיביים פשוטים בתכלית ממפים מליארדי הקשרים אפשריים. על מה אתה מדבר בן אדם? בכל דיון תאמץ את הגישה של הספקנות המוחלטת? זה לא עובד ככה. עקב בצד גודל, אנו ממפים את הכללי שמתקיימים בכל השפות הטבעיות; אנו אף מתקדמים בצורה מואצת וממפים את המח. ואנחנו בהחלט יוצרים שפות רקורסיביות אין סופיות, על סמך הגדרות רקורסיביות פשוטות. אפילו לשפה פשוטה כמו שפת C יש לנו מצע קונסיסטנטי מוחלט. אנו כלל לא אמורים להכיר את כל הקשרים האפשריים בין חלקיו של המוח כדי להבין את אופן תפקודו. דומני שאינך ממש מעורה בתחום וביחסיו אל המושגים המשמשים במדעי הקוגניציה. ובמחילה מכבודו: אלו טענות חובבניות, שאין בהן לא הכרה מדעית ולא הבחנות פילוסופיות נאותות.
בכל אופן, אנו דוברים בלשון בני אדם. ללשון זו ישנה חלוקה לשדות-שיח שונים. כעת אנו דנים על שאלה שעוסקים בה בשדות הפילוסופיה והמטאפיסיקה, הביולוגיה [במובן הרחב] ובתחום של קבלת החלטות. לפיכך הן אוצר המילים, הן התכנים והן היחס ביניהם מוכרח להיות צמוד לתכתיבי השיח. אינני אידיאליסט מושגי. אני רק קובע שהטעויות בשימוש המושגי הובילו את ליבוביץ והנוהים אחריו לאחוז בדעות לא נכונות.
ישנם אין ספור מבעים אפשריים. האם זה אומר שלעולם לא נצליח לנסח שפה? האם זה אומר שלא נוכל להגדיר הגדרות תקפות לגבי כל השפות האנושיות, על אף המורכבות של כל שפה טבעית פרטית? מה הרקע הבלשני שלך? הרי כללים רקורסיביים פשוטים בתכלית ממפים מליארדי הקשרים אפשריים. על מה אתה מדבר בן אדם? בכל דיון תאמץ את הגישה של הספקנות המוחלטת? זה לא עובד ככה. עקב בצד גודל, אנו ממפים את הכללי שמתקיימים בכל השפות הטבעיות; אנו אף מתקדמים בצורה מואצת וממפים את המח. ואנחנו בהחלט יוצרים שפות רקורסיביות אין סופיות, על סמך הגדרות רקורסיביות פשוטות. אפילו לשפה פשוטה כמו שפת C יש לנו מצע קונסיסטנטי מוחלט. אנו כלל לא אמורים להכיר את כל הקשרים האפשריים בין חלקיו של המוח כדי להבין את אופן תפקודו. דומני שאינך ממש מעורה בתחום וביחסיו אל המושגים המשמשים במדעי הקוגניציה. ובמחילה מכבודו: אלו טענות חובבניות, שאין בהן לא הכרה מדעית ולא הבחנות פילוסופיות נאותות.
בכל אופן, אנו דוברים בלשון בני אדם. ללשון זו ישנה חלוקה לשדות-שיח שונים. כעת אנו דנים על שאלה שעוסקים בה בשדות הפילוסופיה והמטאפיסיקה, הביולוגיה [במובן הרחב] ובתחום של קבלת החלטות. לפיכך הן אוצר המילים, הן התכנים והן היחס ביניהם מוכרח להיות צמוד לתכתיבי השיח. אינני אידיאליסט מושגי. אני רק קובע שהטעויות בשימוש המושגי הובילו את ליבוביץ והנוהים אחריו לאחוז בדעות לא נכונות.