צר לי מאוד אוריגמי
אך לא זאת הטענה שלו, האיש בפרוש כותב: "זה לא שרק למי שלא מזיק מגיעות זכויות ולמי שמזיק לא, אלא שלכולם מגיעות זכויות- אבל לא האפשרות להזיק. כשמישהו מזיק, זה לגטימי לפגוע בו למטרת התגוננות, במידה הדרושה כדי לשמור על הזכויות של עצמנו, וזה לא משנה אם המישהו הזה הוא סוס, עכברוש או בן-אדם." ולכן כלפי העכברוש (שהוא בעל זכויות כמונו) אנחנו מזיקים. ברור לי שאת לא רואה זאת כך, ולכן את ואני יכולים לאכול על אותו השולחן, {אם נוכל להתגבר על קשיים אחרים }, אך דדי ואני לא יכולים לאכול על אותו השולחן, ולכן הויכוח.
אך לא זאת הטענה שלו, האיש בפרוש כותב: "זה לא שרק למי שלא מזיק מגיעות זכויות ולמי שמזיק לא, אלא שלכולם מגיעות זכויות- אבל לא האפשרות להזיק. כשמישהו מזיק, זה לגטימי לפגוע בו למטרת התגוננות, במידה הדרושה כדי לשמור על הזכויות של עצמנו, וזה לא משנה אם המישהו הזה הוא סוס, עכברוש או בן-אדם." ולכן כלפי העכברוש (שהוא בעל זכויות כמונו) אנחנו מזיקים. ברור לי שאת לא רואה זאת כך, ולכן את ואני יכולים לאכול על אותו השולחן, {אם נוכל להתגבר על קשיים אחרים }, אך דדי ואני לא יכולים לאכול על אותו השולחן, ולכן הויכוח.