לא מובן לי איך הערתו של קנר נכנסת לתמונה.
כזכור, אורי שאל אותי מה הפירוש של קיום מצוות לשמה. כזכור עניתי לו - שהפירוש הוא - שקיום המצוות נעשה מתוך רצון לקיים מצוות. בשלב הבא - בא ריקי וטען, שזה לא רק העניין של עצם הקיום המעשי - אלא צריך להכניס לתמונה גם את העניין של עבודת השם. עניתי אפוא לריקי - שכל זה כבר מקופל במילותיי הראשונות לאורי, שהרי במילותיי הראשונות ההן לאורי - לא דיברתי על "קיום" גרידא - אלא על "קיום מצוות", כלומר - המילה "מצוות" שבדבריי המקוריים - הייתה קריטית; ועוד הוספתי וציינתי (בפניו ובאופן מפורט יותר גם בפניך), שהמובן המדוייק של "לקיים מצוות" - הוא "לעבוד את השם ע"י קיום תריג הפרטים ההילכתיים הספציפים הידועים".
כל זה אמור לענות באופן יותר מפורט לשאלתו המקורית של אורי: הוא כאמור שאל מה הפירוש של קיום מצוות לשמה, וכאמור עניתי לו - שהפירוש הוא - שקיום המצוות בא מתוך רצון לקיים מצוות. לאור כל ההבהרות המאוחרות יותר - יוצא כעת, שאחרי שאורי שאל "מה הפירוש של קיום מצוות מצוה", אז התשובה המפורטת הראויה עבורו - אשר למעשה (כאמור) מקופלת-סמנטית בתוך תשובתי המקורית עבורו - תהיה התשובה דלהלן: "קיום מצוות לשמה, הוא קיום תריג הפרטים ההילכתיים הספציפיים הידועים, כשקיום זה בא מתוך הרצון לעבוד את השם ע"י קיום תריג הפרטים ההילכתיים הספציפים הידועים".
עכשיו אולי תסביר לי, איך קנר נכנס לתמונה? מה לא היה בסדר בכל מה שכתבתי, המצריך את הערתו של קנר?