למה אני תמיד מתאהבת
בהומואים?

Martin Rawls

New member
אוףףף אז גם את תפוסה....

כוססעמק....חחח דרך אגב, משיחות רבות שניהלתי עם אנשים שהיו קרובים למהרישי ומלמדים כיום את משנתו, הבנתי שהמושג קארמה בכלל לא מדבר על זה. קארמה זה לא שכר ועונש. והיקום הוא לא איזה סבא עם זקן שיש לו פנקס שהוא רושם בו הכול. יש לזה משמעות אחרת לגמרי. ולמה הוא שיחק לך ברגשות אם הוא לא נמשך אלייך ? אולי יש מצב שהוא דו, והוא קצת דפוק ולא ידע בדיוק מה הוא רוצה מעצמו.
 
בולשיט.

יכול להיות שהיה לו שלב של בלבול, ושם הייתי הכי בשבילו (כולל להציע כל מיני הצעותש היום אני מתביישת בהן) אבל היה שלב שזה היה נטו התעללות רגשית. הוא לא נמשך אליי, ואני יודעת את זה בוודאות. ואני לא רוצה להעיד על עצמי, אבל אני נראית לא רע בכלל ובטח יפה יותר מהחברה העקומה שהוא מצא לו. מי שמסוגל לסרב לבחורה עירומה שעומדת לו בסלון ומתחננת שישכב איתה, בטענה שהוא מאוהב בגבר - הוא הומו. סלח לי. דפוק הוא בטוח, אבל אני חושבת שהוא ידע בדיוק מה הוא רוצה. וכן, הוא שיחק ברגשותיי אם היה עם גבר בלילות שבהן שלח לי אסמסים שהוא מתגעגע אליי, אם שכב עם גברים אבל יצא איתי וחיבק אותי מול החברים כדי שלא ידעו שבלילות יש לו חבר ממין זכר. גם אם אתה מבולבל -זה לא נותן לך זכות להיות כל כך אכזרי.
 

Martin Rawls

New member
את עמדת מולו ערומה בסלון והתחננת שישכב איתך ?

אני לא יודע מה להגיד עכשיו... אני צריך עוד זמן בשביל למצוא בדיוק מה להגיב... (וזה כמעט אף פעם לא קורה לי)
 

אזרח111

New member
תתפלאי, גברים הם לא מכונות סקס

והם מסוגלים לסרב לבחורה ערומה שמתחננת לסקס
 
נשלח מוקדם מדי...

התכוונתי שזה בדיוק מה שניסיתי להציג. הוא סירב לי בטענה שהוא מאוהב בגבר אחר, שפגשתי, ואני יודעת בוודאות שהוא אמיתי. מילא שיסרב לי, אני מבינה שאולי הוא אפילו עשה את זה מתוך מקום טוב של לא לנצל נערה במצוקה, למרות שהיו לו 50000000 הזדמנויות לא כולל זו. העניין הוא, שהבחור הומו בכל רמ"ח איבריו, ועדיין נמצא במערכת זוגית עם אישה. זו הייתה כל מטרת ההתוודות המשפילה הזו.
 

Martin Rawls

New member
לא, הם לא !!!

יואו, אתה כזה נשנש ! מהודעה להודעה התמונה רק הולכת ומתחדדת... מה שמבאס בבחורות כמוה שהן עושות את זה רק למי שמראש לא ירצה אותן, מה יש לבחורות בכלל שהן כאלה דפוקות, כאילו יש להן ראדר שמוצא בדיוק את מי שדפוק ואת מי שיעשה להן רע ומתבייתות עליו עד הסוף המר. אני בחיים לא אבין את זה.
 

SimsY

New member
אני פשוט מזועזע מהתגובות הפרימטיביות בשרשור

הזה - אנשים רק לפני 70 שנה העם היהודי נחשב לפגם, למחלה, לנגע שצריך להשמיד - רק בגלל שהוא נחשב לשונה בצורה שצריך להדביר ועכשיו יש פה אנשים שמדברים ממש באותם המילים באותם הטונים באותם הצלילים לגבי הומואים. כמה צבוע פרימטיבי בור ונבער צריך להיות - כדי לא ללמוד שום דבר מההיסטוריה - ועוד כשאנחנו אותם היהודים שמחשיבים אותם הנגע החולה הזה. כל בן אדם הוא בן אד באשר הוא - יהודי, הומו, אתיופי רוסי שחור לבן וואט אבר ואחר כך מתפלאים למה יש כזאת נטייה לאנטישמיות בעולם - למה שונאים יהודים למרות שאין על מה לשנוא - זה בדיוק כמו הלך הרוח בשרשור הזה - לשנוא הומואים למרות שאין מה לשנוא זה סך הכל אנשים שרוצים לחיות את חייהם לפי איך שהם נתנו להם על ידי אלוהים. תתביישו לכם - מי שאמר כאן "יש מקומות נקיים מהם" מזכיר לי את המילים האחרונות שהיטלר כתב ביומן שלו "אולי נכשלתי במשימה - אבל לפחות השארתי את אירופה נקייה מיהודים"
 

SimsY

New member
כמישהו שסבל מאלימות חרדית

והיה צריך לעזוב את הבית כדי שהוא יוכל לחיות בשקט והוא לא בטעות יירצח - אני מרגיש החובה לתאר את כל מה שקורה בעולם הרשע החרדי. אני לא מתבייש בחתימה שלי והיא לא עומדת בשום סתירה לדברים שכתבתי. אז בבקשה יותר תשומת לב לעובדות ופחות שפיטה מוקדמת.
 

SimsY

New member
../images/Emo45.gif

לאיים ברצח על מישהו ועוד לתת את אלוהים כהצדקה למעשה זה רשע לכל וכל.
 
יואו, מה קרה לפוסט הזה? ../images/Emo2.gif

:) בכל מקרה.. 1. חודש הגאווה נפתח היום רשמית
2. מישהו העלה ביוטיוב גרסה עם כתוביות למי שמתעניין בתרגום המדוייק.. 3. אם אנחנו כבר מדברים פה... יש לי הופעה בחמישי הקרוב (3.6.10) עם הלהקה בלבונטין 7 בשעה 20:00. אז קבלו הזמנה רשמית לאיבנט. 4. אחרון חביב : במסגרת "מלחמת המינים" - קבלו את זה
 

אזרח111

New member
אה איזה קטע, נראה לי שזו את דווקא

כי רשום על הפתק שהיא רושמת את המספר שלה "סיון יחיה" זה גם המספר האמיתי שלך? אולי אפשר להתקשר?
בכל מקרה תתפנקי על המחמאה :)
 

Martin Rawls

New member
הוא נהיה תוסס וכיפי... זה מה שנהיה ממנו

בוזזזז לחודש הגאווה........בוז אחד ענק לגאווה שמתגאה במחלה.... ואם כבר מדברים - השיר שלך ממש מעפן, אבל ממש מעפן
 
למעלה