למה אני תמיד מתאהבת
בהומואים?

inbardaf

New member
אין מצב

וכן, פינג פונג. זה היה ספור די משעשע בפני עצמו.
 

Lir האחת

New member
יש לי ידיד גיי

שהוא חבר ממש טוב שלי למזלי הוא קצת נשי אז אין סיכוי שאתאהב
 
לא הבנתי מילה מהצרפתית בקליפ

אבל אני יכול לומר לך שזה גועל נפש מה שהולך במדינה הזאת עם כל ה"מוחצנים" שעושים פה רעש כאילו הם חצי מהמדינה תתחילי להתמקד בסביבה גברית יותר (כגון מוסכים וכדומה) שם בטוח מי שתתאהבי בו יהיה סטרייט ב99.9 אחוז.
 

Martin Rawls

New member
כן, מוסכניק, החלום של כל בחורה אינטליגנטית

ושאפתנית. בסופו של דבר אני תמיד מגיע למסקנה שאין צד אחד מושלם. אוכלוסית ההומואים הם עדיני נפש, תרבותיים ומנומסים. (ברובה - יש כמובן גם יצורים) אבל שאר האוכלוסיה הגברית הם בהמות מבחילות ומטומטמות להחריד. (ברובה - יש כמובן גם אנשים משכמם ומעלה) אם רק היה אפשר למזג את בני-האדם וליצוג הרמוניה.
 
זהו. שלכל אחד יש את המעלות והחסרונות שלו

וסתם ליידע כללי. היום להיות מכונאי צריך להיות גם אלקטרונאי ולפתור בעיות אלקטרוניקה ומחשבים ברכב. את יודעת שבמרצדס E550 חדשה יש 76 מחשבים ועוד4 מחשבים מרכזיים וקרוב ל250 חיישנים ואין ספור אלקטרוניקה עדינה. . אני כרגע לומד קורס דיאגנוסטיקה אלקטרונית ברכב. ורוב האנשים שלומדים איתי הם אינטלגנטים ברמות שלא היית מצפה ממכונאי. חלקם אפילו יותר אנשי מחשבים מאשר מכונאים. זה לא אומר שכולנו בהמות שלועסות תבן עם קרניים על הראש.
 

Martin Rawls

New member
כן, זה נכון, בעידן של היום זה באמת ככה, שכחתי

אז אולי יש מצב שיש איזה כמה הומואים איתך בלימודים חחח
 
לאאא....רובם נשואים עם משפחות

וחלק לא מבוטל מהם דתיים. אלו שלא נשואים בקשר עים משהי. ויש לנו כמה "פרפרים" - יעני בלי קשר קבוע. כל פעם אישה אחרת אצליהם. כך. שאין מצב. ואני לומד שם כבר יותר ואני מכיר את כולם מצויין. עשינו כבר "על האש" כל הקבוצה. והאמן לי שאנשים האלו חלקם נמשכים למכוניות כמו שהם נמשכים לנשים. אז הומאים אין שם בוודאות. אז אתה יכול להרגע.
 

Martin Rawls

New member
זה מזכיר לי משהו שאני לא אשכח בחיים

בתור ילד היתה כתבה על איזה אומן יפני, שהצהיר שהוא נמשך מינית למכוניות, והראו שם תמונה שלו מזיין מכונית באגזוז חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח איזה חולה נפש. הוא סיפר שם על סוגי מכוניות, ותיאר מה הוא חושב על כל אחת, שיש אחת שהיא קטנה ושובבה, וכו'....כל אחת לפי האופי..... חחחחחחחחח בתור ילד הייתי בהלם מהפסיכיות שלו אם יהיה מצעד גאווה של כאלה, אתה תלך ?
 
מצעד הגאווה??

אפילו לא בצחוק! מכוניות זה תחביב שאצלי זורם בעורקים. במיוחד רכבי שטח ומשאיות. ידוע שיפנים הם אנשים מוזרים אבל לא חשבתי עד כדי כך!... אני יותר בקטע של "קרוס קאנטי"
 
כי אין בכלל דתיים בארון... ../images/Emo31.gif

שמתים מפחד מהסטיגמה, חיים כל החיים עם אישה וילדים ובזמנם הפנוי הולכים לשכב עם נערי ליווי. אני אישית מכירה אחד כזה, בחור דתי ומקסים שנמצא כבר שנתיים בזוגיות רצינית מאוד, אבל כל היום באתרי הומואים וכשהבחורה שלו הייתה בחו"ל אני גם יודעת בוודאות שהוא נפגש עם הומואים מהאינטרנט... חיים בשקר.
 

אזרח111

New member
../images/Emo12.gif חשבת פעם לגאול את זוגתו מחיי השקר?

לא אומר שזה מה שאני הייתי עושה או מה שנכון ... פשוט מסקרן
 

Martin Rawls

New member
אפשר לפעול בדרך אחרת, שפחות מתערבת ישירות

לשלוח לו מסר אנונימי בנוסח "אני יודע/ת על כל הגברברים שלך. לא כדאי שאשתך תדע גם ?" בהנחה שאישתו באמת לא יודעת ובוחרת להעלים עין, זה יכול לעורר אותו ולגרום לו להתוודות בפניה.
 
לא, אין לי חשק להכניס ראש בריא למיטה חולה

אני מאושרת בחיי, מה יש לי להעיר דובים מרבצם?
 
חשבתי, אבל לא מהסיבות הנכונות

מודה ומתוודה שקינאתי בה בטירוף, כי הייתי מאוהבת בו שנים לפני שהיא הכירה אותו. הוא דחה אותי בתירוץ שהוא הומו וש"אם הוא היה רוצה להיות עם בחורה, זו הייתי רק אני", וחודשיים אח"כ כבר היה עם הבחורה ההיא. רציתי לגלות לה רק מתוך נקמנות, כלפיה ובעיקר כלפיו, שההוצאה שלו בכורח מהארון הייתה הורסת את חייו. לא עשיתי את זה מאחר ולמרות הכעס הרב, אני עדיין מכבדת את הידידות שהייתה ביננו ואת האמונה שלו בי, לצאת מולי מהארון ואך ורק בפניי. הקשר ביננו, כמובן, נותק בכעס רב ואין לי מילה יותר לא איתו ולא איתה. אבל משאר ידידיי ההומואים שמעתי שהוא מסתובב המון באתרים הידועים להם.
 

Martin Rawls

New member
מסתבר שיצאה פה סגירת מעגל

ההודעה הפותחת היתה "למה אני תמיד מתאהבת בהומואים ?" וההודעה שלה נותנת סיום של סיפור כזה. אבל כמובן שאני הייתי חייב לבוא ולהרוס ולשים את ההודעה שלי אחרונה
ו-למה ???!? כי אני משוגע ! חחחח (למרות שדודו ז"ל מריח כיום פרחים מלמטה, אני עדיין חושב שחבל לוותר על מטבע הלשון המשעשעת הזאת
)
 
אני לא בטוחה שזה תמיד הסוף של הסיפור

אחרי הכל, הבעיה עם הבחור הזה לא הייתה עובדת הומואיותו, כאמור יש לי הרבה ידידים הומואים. הבעיה הייתה שהוא היה פשוט חרא של בנאדם, והתייחס אליי כמו לזבל. וזה משהו שאני לא מוכנה לסבול מאף אחד.
 

Martin Rawls

New member
עפ"י תפיסתי, אם את לא מוכנה לנקום בו

סימן שהוא לא היה כזה חרא חחחח בכל אופן, בסוף התכוונתי לא ליחסים שלכם בכלל אלא לאופציה לקשר מיני בינכם, שאותה הוא עצמו ביטל. (וכמה מוזר שנוצרה בינינו האי הבנה הזאת
... היה ניתן לצפות שאת תחשבי על סקס ואני אחשוב על ידידות)
 
טוב נו, בלונדינית... ../images/Emo68.gif

טעויות בהבנה קורות לי לא מעט....
לא, לא, תאמין לי שהוא היה חרא אמיתי - החל מלשחק ברגשותיי במשך שנה וחצי וכלה בלהטיח בי משפטים שרק ההיזכרות בהם מעלה לי דמעות. אני פשוט מאמינה בקארמה ורוצה לחשוב שהיא תתנקם בו גם בלי עזרתי... ואם לרגע אני אדבר ברצינות - לא באמת אמרתי לה כי א', לא פגשתי אותה מעולם במציאות, ולמרות שאיתרתי אותה בפייסבוק וכבר כתבתי את ההודעה מחקתי בלי לשלוח, כי אני יותר טובה מהנקמנות הזו. אני לא רוצה להיות אחראית להרס חייו של מישהו - וזה בדיוק מה שהיה קורה לו אם הייתי אומרת מילה. המצפון שלי היה הורג אותי אח"כ. מספיק לי לדעת שהוא מתענה בשקר שלו, בעוד אני התקדמתי בחיי, בלימודיי האקדמיים ובמערכת היחסים הנפלאה שיצרתי לי עם גבר סטרייט ומדהים שבא אחריו כמו מתנה משמיים כדי להפיק הנאה מהמצב.
 
למעלה