למה אני תמיד מתאהבת
בהומואים?

אזרח111

New member
אגב, אריות הומואים הם הרבה יותר יפים

הם גם יותר נחמדים כאלה .... לא הייתי מתנגד לבלות סופ"ש עם אריה הומו, הם כאלה מקסימים!
 

Cobe Anan

New member
אתה קורא לזה "מחלות".

אבל "חולי" G6PD חסינים כמעט לחלוטין בפני מלריה. "חולי" סכרת חסינים מאד בפני היפותרמיה. אפילו ל-SDHD יש תירוצים שונים. בינתיים נישאר עם הטיעון של לירן.
 

Martin Rawls

New member
בינתיים תישאר איתו אתה

הוא מתאים מאוד לחשיבה המקובעת שלך. כל מה שאתם אומרים לא אומר כלום חד משמעית, ואתם אפילו לא מצליחים לשים לב לזה. יש אריות הומואים ? נכון... אדרבא, אני אתן לכם יותר מזה, יש גם כלבים הומואים, ונשרים הומואים, וחתולים הומואים...אה, והיה המחקר ההוא שדיבר על פינגווינים הומואים. נו.....אז ?????? רק בני אדם חולים ? לא, נכון ?....אחלה, קלטתם ת'תמונה שגם חיות חולות וגם עצים חולים, לא רק בני אדם לגבי G6PD, אף פעם לא שמעתי שהאלרגיה הזאת לפול מחסנת מפני מלריה... אבל שיהיה, אני אצא מתוך הנחה שאתה צודק, ואראה לך איך עדיין אין שום ערך לדברים שלך... נראה שהטבע יוצר חוסר איזונים כל הזמן, וכשקורה חוסר איזון הוא גם יוצר "פיצוי" במקום אחר. אני יכול להוסיף למה שאתה אומר ולהגיד שגם אוטיסטים מסוימים הם גאוני חישוב. אפשר גם להוסיף את מה שאני אמרתי קודם בהודעה אחרת : שאצל הומואים רואים הרבה פעמים רגישויות ויתרונות שאצל גברים רגילים אין, הגברים הסטרייטים נוטים להיות גסים יותר וחסרי מודעות לדברים מסוימים, כמו טיפוח, נימוס, רגישות אומנותית וכו'...שיש אצל הומואים... אז בראיה רחבה אפשר לומר שכל החברה היא חולה, גם הסטרייטים. ולפני שאתם קופצים כמו קופים בכלוב, אני לא מאלתר פה, זאת גישה שלא אני המצאתי, אלא קיימת וידועה בחוגים מסוימים. הגישה שאתם מציגים היא בעלת דומיננטיות כיום, אבל רק מטעמים פוליטיקלי קורקטיים. למדע כיום אין שום יכולת לאשש אותה. והמהלך הלוגי הזה שלכם : "המדע לא יכול להראות שהומוסקסואליות היא מנוגדת לטבע" אז מכאן נובע ש-"היא לא" הוא מטופש למדי. זה שהמדע לא יכול להראות את זה, זה לא סוף פסוק. זה לא אומר שביום מן הימים הוא לא יוכל. הוא הרי מתפתח כל הזמן. אז לפחות, מן הדין הוא שתהיו ספקנים ולא נחרצים בעמדותיכם. הגישה שאני מסתמך עליה טוענת בין היתר לקשר בין תזונה לקויה לבין מחלות תורשתיות. בני-אדם משחר הציוויליזציה (כל ציוויליזציה) אכלו מזון שאינו מותאם לגופם ! מזון זה הוא שמהווה את הגורם לכל כך הרבה מחלות גנטיות (כולל הומוסקסואליות) התזונה הראויה לאדם לאכילה הוא טבעונית בלבד.
 

Cobe Anan

New member
כל הכבוד, מגיע לך PhD בארכיאולוגיה!

ונניח לרגע שהומוסקסאליות היתה מנוגדת לדרך הטבע- ממש כמו כדורגל או אמונה דתית (ובינינו, מתי בפעם האחרונה יצא לך לפגוש גרביל משיחי בקמפ נואו?)- אני עדיין מכיר הרבה יותר אנשים שרצחו בשם הדת או בשם הקבוצה מכאלה שרצחו בשם התחת. אז בשורה התחתונה: מה אתה רוצה? שקל?
 

Martin Rawls

New member
"מה אני רוצה ? שקל ?"

העיקר על איך קוראים לו... ההוא שאוהב כלי רכב ידעת להתנפח... כשבא מישהו שיודע יותר ממך או שחושב יותר פתוח ממך, אתה בא ביציאות ציניות של ילד בתיכון... לא, נראה לי שאין צורך בשקל... חחח
 

Cobe Anan

New member
ושוב אני אשאל:

מה הנקודה שלך? ולמה לעזאזל אתה מניח אוטומטית שאתה יודע/מבין/חושב/פתוח יותר ממני? כי אתה לא אוהב את מה שאני אומר?
 

Martin Rawls

New member
אם אתה באמת לא מבין מה הנקודה שלי, מצבך אפילו

יותר עגום ממה שחשבתי. למה אני מניח ? זה פשוט. כי לא הבאת טיעונים מוצלחים יותר משלי, זה למה. מה הקשר ל-"אוהב-לא אוהב" ? אם אתה רוצה להחזיק בחשיבה מוטעית, למה שלי יהיה אכפת ?
 

Cobe Anan

New member
טוב, אז תרשה לי לטעון- שלא כהרגלי- אד הומינם:

אתה מטומטם, ולכן דעתך חסרת חשיבות.
 

ItsikH

Member
תגדיר מחלה מה הנזק שה"מחלה" הזו גורמת לנושאה או לסביבתו כביכול. אם כבר הדחיה שאתה מתאר יכולה להחשב מחלה כי היא בהחלט גורמת נזק לזולתך. אין שום ענין לפוליטיקלי קורקט שהוא. בעבר הרחוק הומוסקסואליות תויגה כהפרעה (לא מחלה) בDSM עקב העדר מידע, כיוון שכל המקרים הידועים לרפואה היו אלו שנזקקו ופנו לטיפול, השאר נשארו בארון. משעה שיצאו מהארון, התברר מה שהיה נכון גם קודם - שלרובנו אין שום בעיה מיוחדת. ובענין התזונה תרשה לי לגחך. אין הומוסקסאולים טבעונים? ודאי שיש, ובאחוזים דומים לכלל האוכלוסיה. כמו באוכלוסיה הדתית והחרדית (חינוך לא קשור - אי אפשר לחנך עגבניה להיות מלפפון). בהערה לגבי G6PD - המקרה הידוע של חיסון כנגד מלריה הוא של האנמיה החרמשית, במרכז אפריקה המחלה התורשתית הקשה הזו לא נעלמת עם הזמן למרות שלכאורה לא מביאה שום יתרון, עד שהתברר שמחסנת כנגד מלריה. בכלל, תהליכי סלקציה - "השבחה" -גורמים לא פעם לנזקים עצומים, כאשר המינים המושבחים כביכול מתגלים כחשופים יותר לפגעים. ההגנה האבולוציונית הטובה ביותר לכל מין שהוא היא הרבגוניות, השבחה מנוגדת לעקרון הזה.
 
אחשלו

אתה פרימיטיבי מצוי,. אני מאמין שאמא שלך לא יודעת על האופציה של הפלה רטרואקטיבית. תאמין לי שמתוך הכירות עם כמה מאותם "מתרוממים" בניהם שכני ביחידת הדיור, ובן דודי. אני יכול לומר לך שהם טובים וטבעיים ממך . איכותיים יותר לסביבתם. מתיחסים יפה לכולם , כן גם לבהמות פרה היסטוריות.. מתנדבים בעמותות, משרתים בצבא, משלמים מיסים, והם "לא דרכו של הטבע" כמובן, כי הוד מעלת הטבע שלח לך מכתב ברור לגבי דרכיו... לך להשתלת אונה או משהו
 
אם הייתי פרמיטיווי לא הייתי מחובר לאינטרנט

אחוז מאוד קטן מהם משרת בצבא. וגם על זה היו מוכנים לוותר. על איך שדיברת על אמי אלוהים כבר יתחשבן איתך! בא נגיד שאם היית אומר לי את זה פנים המצב שלך לא היה הכי מזהיר אחרי משפט שכזה. אבל תן לאלוהים לעשות את החשבונות שלו איתך! יש לך בעייה איתי דבר עלי! אבל אם דיברת על אמא כנראה שהרמה שלך נמוכה מכפי שחשבתי. אולי אני בהמה פרה-היסטורית. אבל תהיה בטח שהיחס שלי לבני אדם (אמרתי בני אדם! לא מתרוממים!) הרבה יותר טוב מהיחס שלך! ואם היית יודע חצי ממה שעשיתי בחיים בהתנדבויות ולמדינה לא היית מעז לפצות את פיך בצורה מכוערת שכזאת! ורק משפט אחרון שמאוד תקף לגבייך! סייג לחוכמה -
שתיקה
 
ידידי היקר

אתה הוא זה ששונא אנשים על פי נטייתם המינית.. אתה תחתית המין האנושי. מסוג האנשים שצריך להרחיק מחברה מתוקנת. גייז הם אנשים נורמטיביים יותר ממך ובני אד יותר ממך. אז לך לחיות באיראן או בבני ברק. שם מתאים לך יותר.
 

Cobe Anan

New member
ושכחת גם- השתלחויות באמו של הדגנרט לגיטימיות.

אחרי הכל, היא זו שהתרשלה במלאכת החינוך.
 

magicgirl1983

New member
ברמת ישי יש ודיי הרבה אני מהאיזור

אני מכירה 5 בחורים הומואים שיצאו מהארון מרמת ישי. ברמת דוד אני מכירה רק בחור אחד שהוא כזה. לגבי באר שבע, אולי באמת אם מישהו הומו מבאר שבע עובר לגור לתל אביב. מצפה רמון גם רחוק לי מבחינת היכרות אבל אני בטוחה שיש שם לפחות הומו אחד לרפואה. להיות הומו זה לא בחירה אדון זמנים ישנים. אתה לא יכול לזהות הומואים ממרחק אלא אם הם בוחרים ללכת עם חולצת ניאון שכתוב עליהם בגדול "אני הומו".
 

ItsikH

Member
בבאר שבע ממש אבל ממש אין../images/Emo6.gif אני גדלתי בבאר שבע. יש ועוד איך, היו ויהיו. גם במצפה רמון יש. גם במאה שערים יש. בכל מקום יש. מה שמפריע לך זה ה"מוצהר" אם ככה, העיקר לא לדעת. מה שלא יודעים - לא קיים../images/Emo8.gif גם יהודים אפשר לזהות לפי האף.
 

אזרח111

New member
צודק!!../images/Emo45.gif

49.99999999% אחוז מהאוכלוסיה הן נשים, 50% הם הומואים, ו0.000000000000001% הם גברים, שזה יוצא גבר אחד בודד בכל האוכלוסייה, שזה בטח אתה
 
למעלה