למה גברים חייבים להיות כל כך מטומטמים

רועי21רג

New member
עדיין הסטטיסטיקות לטובת הטענה שלי

גם שימי לב שאף גבר פה לא אמר אחרת. אנחנו מכירים את עצמנו טוב מאוד.
 

nate2000

New member
תראה לכל פורום יש נושא

וכל פורום מכיל בתוכו אוכלוסיה מאוד מסויימת של אנשים. אין פה כ"כ הרבה גיוון כמו שהיינו רוצים. מכאן שיש פה אוכלוסיה ספציפית של גברים שחושבת בצורה מסויימת, האם זה נכון לגבי כ ל ! ! ! הגברים? אני בספק. ואני מאמינה שבפורומים אחרים בתפוז או מחוצה לו תקבל תשובות אחרות. ומשהו לגבי סטטיסטיקה, אם תנסה לבצע כמה מבחנים על סמך כ"כ מעט פרטים תגלה שהתוצאות לא יהיו סיגניפיקנטיות. ובעיברית פשוטה, הטענות שלך לא מחזיקות מים.
 

פנומן 72

New member
הויכוח הוא עקר מיסודו

אי אפשר להכליל על כל הגברים כמו שאי אפשר להכליל על כל סוג אוכלוסיה, אבל כן אפשר לדבר על "הלך רוחות". ומה ש-21 מנסה להבהיר שוב ושוב ושוב והבחורות פה לא קולטות משום מה, זה שאם יש לכן תהיה או קושיה בקשר להתנהגות המין הגברי - הולכים ושואלים גבר לפשר הסוגיה ולא שולחים חץ באפלה ורצים לסמן את המטרה מסביב הפגיעה כמו שאת ואחרות עושות. 21 איננו הדובר של 48% מאוכלוסיית העולם אבל הוא קרוב יותר לאמת מאשר כל השערה אחרת שאתן יכולות להעלות. אז תני קצת ריספקט. ואם אנחנו אומרים לכן בפעם המיליון שגברים לא מחפשים ידידות אפלטונית אלא סקס, אז כדי לדעת אם זה נכון - צריך לנסות. לוקחים גבר שהוא "רק ידיד" ומנסים בעדינות לרמוז לו שיש מצב לסקס. את תראי איך הבן אדם מתפשט במהירות שיא.
 

nate2000

New member
היה פה בחור אחד שכתב על כך

אקצר את דבריו. עצם העובדה שאתה גבר עוד לא אומרת שאתה מבין או יכול לדבר בשם גברים אחרים. ובוא אני אספר לך משהו, יצא לי לרמוז לשניים שאני רוצה יותר מסתם קשקשת בטלפון- וואלה לא התפשטו. בטח תגיד שהם הומואים או שאני מכוערת או שניהם.... מאחד כמוך שלא מוכן לצאת מהריבוע שלו זאת התשובה היחידה שאפשר לצפות אז איזה ריספקט אתה רוצה לקבל בדיוק?ולמה אני צריכה לתת ריספקט למישהו שמכליל רק מניסיון מר וקצר שלו, לא מוכן לקבל את העובדה שיש דעות אחרות ומזלזל בהן באופן מאוד בולט. סורי, לא בבית ספרי. לא נותנת ריספקט לאף אחד שמזלזל באחרים רק כי הוא לא חושב ככה.
 

Betterfly

New member
לא רגע, תנו כבוד

הבנאדם יודע מהי האמת האבסולוטית. תנו מחיאות כפיים 'בקשה.
 

זכוכיות

New member
לקרוא לחבר שלי שיגיד אחרת?

כי הוא אומר אחרת. וגם לו יש חברה טובה מאוד, כבר כמה שנים, הם הכירו בלימודים. בתקופה שהוא היה עם האקסית שלו הם היו מבלים יחד המון ולומדים יחד בכל יום (השנה היא עברה מאב"ג לטכניון, אז הם נפגשים פחות מתוקף הנסיבות. אבל עדין חברים טובים). הוא תמיד אמר שהיא מדהימה, אבל אין סיכוי שיקרה בינהם משהו, ותאמין לי שהוא אהב את האקסית שלו (אחרי הכל הכרתי אותו כשהוא היה איתה, אני יודעת שהוא אהב אותה בטירוף כמעט כמו שהוא אוהב אותי
ובכל זאת, הוא נהנה מנוכחותה והוא באמת חושב שהיא נבונה, מצחיקה ומיוחדת, למרות שהוא לא נמשך אליה והיא בכלל נשואה! איזה קטע...
 

friziblite

New member
מסכים עם כול מילה.

אכן דברים כדורבנות. אני אוהב את אלו שאומרות "למה אתה מכליל? " וכו... בנות אין מה לעשות. אין דבר כזה ידידים. ה' ברא אותנו שונים מסיבה מסוימת. זה לא בטבע שלנו להיות רק ידידים. אין בן נורמלי שיגיד שזה לא כך, אלא אם כן הוא הומו או שהידידה שלו ממש מכוערת. צאו מהסרט.
 

Betterfly

New member
זה שאתה אנאלפבית

והוא אנאלפבית והרגע ברחתם משמורה של נינאנדרטלים עוד לא נותן לכם איזשהו בסיס איתן לכתוב ממנו הודעות הבל המהללות את גרבוץ הביצים והפדחת במקביל והסנפת היד לאחר מעשה בפורום.
 

wild orchid

New member
קרה לי

שנסעו אחרי הרכב שלי,קרה לי שעצרו לידי,קרה לי שהשאירו לי פתקים על שמשת הרכב,קרה שהתעקשו למרות שלא הייתי מעוניינת.הכי מעצבנים זה אלה שחושבים שאם אין לי חבר,אני חייבת אחד או בהכרח חייבת להיות בחיפושים אחרי אחד.קשה להם להבין שמלבד העדר חבר,יש עוד סיבות שאני לא מעוניינת.קרה ועוד יקרה..
 
גברים חייבים להיות כל כך מטומטמים כי זה בגנים

אני מניחה. לדעתי אתה צריך להרגיש מוחמא. זה א'. ב'.קשה לי שלא לשמוע נימה של מירמור...אולי סתם התכוונת לפרוק. זה לא חדש שיש גברים שאין דבר או חבר העומד בפני הרצון. כמו כן,כך הבנתי מדבריך..שאתה וחברתך אוהבים והיי..לפחות יש עוד סיפורים מצחיקים שמצחיקים אתכם.
 
יש לי עוד סיפור

על אחד שהיה עובד איתי, שכל הזמן ניסה להתחיל איתי באינטנסיביות כשהיה לי חבר. ממש כל הזמן, כל הזמן. אי אפשר היה להתנער ממנו. וזה היה תמיד ברמיזות, תמיד. זה היה מרגיז. פעם הוא ראה את חבר שלי (שאגב אז היה לי חבר בריון אבל בלי הרבה שכל בקודקוד, מה לעשות, קורה) וההוא אומר לי "אני לא מאמין איך בחורה יפה כמוך יוצאת עם כזה מכוער, פשוט לא מבין". אני מודה החבר שהיה לי אז היה מאוד רחוק מלהיות נאה אבל זה שהתחיל איתי, היה רחוק שנות אור מלהיות נאה+האופי המחורבן שלו שדחה אותי פי 9. בקיצור העזתי להיות חצופה ואמרתי לו "סתום ת'פה ועוף לי מהעיניים" - בזה תמה מסכת ההתחלות! לו ידעתי שזה מה שצריך לומר מההתחלה כדי שיניח לי...
 
למה?../images/Emo140.gif

תראה, יש לנו חברים עירקיים. זה שהיה חבר שלי בסיפור הנ"ל היה כורדי וזה שהתחיל איתי היה חצי עירקי. אבל במשפחה שלי יש רק הרבה הודים, כמה רוסים ומעט ארגנטינאים. אבל אני מוכנה לקבל אותך למשפחה שלנו...תהיה תוספת נאה.
 

רועי21רג

New member
חח בגלל שהנשים במשפחה גם כאלה

נשות עסקים עצבניות כאלה , במיוחד אחותי חח
 

nate2000

New member
אצלי המילה "התחלה" נקשרת לדברים יותר חיוביים

מה שהרוב תיארו פה זוהי הצקה נטו. לא רואה בזה שום סוג של מחמאה לא ברור לי למה אני אמורה להרגיש מוחמאת מזה שמישהו צפר לי, הציע לי טרמפ או כל דבר אחר. אז כן מבחינתי זוהי תופעה מרגיזה שלצערי הרב בתור בחורה אני נתקלת בה מידי פעם. וכמו לא מעט בחורות גם אני פיתחתי עור של פיל למקרים כאלה וכנראה גם שמיעה וראיה סלקטיבית.
 
אני פשוט חייב להיות פעם בחורה

זה פשוט קטע מטורף... ריכוז הסיפורים בשרשור הזה, פתאום גורם לי לחשוב שלא פשוט בכלל להיות בחורה... אני מנסה לדמיין שאני הולך ברחוב, ומקבל כל מיני קריאות וקריצות מנהגות משאית, או שנטפלות אלי בחורות ברחוב ורודפות אחרי עד הבית כדי שאני אצא איתן, או שאני הולך ועל הברזלים יושבות משועממות 5 פרחות ועושות לי קולות וקריצות ... קטע מטורף שאני חושב שאף גבר לא באמת מסוגל לדמיין.. וקשה לי לחשוב מה הייתי עושה. או שהייתי עסוק בקטטות כל היום, או שהייתי מזיין ללא הרף ..
 
למעלה