קווים שהם חזקים
גם בתדירות וגם במספר נוסעים הם קווים טובים, אמנם תמיד יש מה לשפר אך במקרים כאלה רצוי לשפר תוך שמירה מקסימלית על הקווים האלה (אפשר וכדאי להאריך אותם לעוד יעדים, להוריד פיתולים מיותרים, לחבר אפילו שני קווים זה לזה כמו שעשו עם 14 כדי לחסוך מעברים וכמובן להגדיל תדירות, אך לא למחוק תבנית מוכרת מוצלחת לחלוטין).
אני לא בקיא בקווי באר שבע טוב מספיק וכסטודנט לא הכרתי הרבה ממנה, אבל בדרך כלל אם כבר יש רשת חזקה, "טאבולה ראסה" היא לא הפתרון, אלא אם כן הכנסת BRT, רק"ל או תחתית חדשים לתוך מערכת השיקולים.
קווים שהם חזקיםמסכים לגבי האפליקציות. ולגבי המכרז וב"ש.
אני אישית מנסה לקדם את הדברים אבל החומות גבוהות, זה לא שאני לבד עושה את זה, אני פועל בשם ארגון נוסעי התחבורה הציבורית בישראל.
האתגרים רק מעודדים אותי, יחד עם זאת רשת התחבורה העירונית בבאר שבע בקריסה מתמשכת ולתגבר קווים זה לא מה שיעזור כאן באמת, אלא שינוי של כל הרשת מא ועד ת. שום דבר כבר לא מתאים לימים האלו - שום דבר. אין קו אחד שהוא יעיל, אין חיה כזאת. או תדירות גרועה או מסלול מפותל (תסכל על קו 3 שכדי לקשר את שכונה ו הוא עושה וואחד סיבובים) או גם וגם. עצם הצפיפות בקווים כה רבים מעידה על כך שהמערכת פשוט קורסת ותוספת של אוטובוסים ונסיעות לכל קו זה אולי יוריד את העומס, אבל זה לא הפתרון. ברוב השכונות עובר רק קו אחד וזאת הבעיה העיקרית!
גם בתדירות וגם במספר נוסעים הם קווים טובים, אמנם תמיד יש מה לשפר אך במקרים כאלה רצוי לשפר תוך שמירה מקסימלית על הקווים האלה (אפשר וכדאי להאריך אותם לעוד יעדים, להוריד פיתולים מיותרים, לחבר אפילו שני קווים זה לזה כמו שעשו עם 14 כדי לחסוך מעברים וכמובן להגדיל תדירות, אך לא למחוק תבנית מוכרת מוצלחת לחלוטין).
אני לא בקיא בקווי באר שבע טוב מספיק וכסטודנט לא הכרתי הרבה ממנה, אבל בדרך כלל אם כבר יש רשת חזקה, "טאבולה ראסה" היא לא הפתרון, אלא אם כן הכנסת BRT, רק"ל או תחתית חדשים לתוך מערכת השיקולים.