מהי ציונות בישבילכם?

טופיקלי

New member
טל"ח. "וכללה גם גויים"=וכללה גם יהודים שאינם

צאצאי קבוצת הכהנים, שנבדקו במחקר ונמצא כי אינם נושאים גן זה.
 

טופיקלי

New member
טעות קשה שלי !

" נהוג לחשב שלושים שנה בממוצע כשנות דור. מכפלה של 30 ב- 106 דורות שווה 3,160 שנה, בעוד יציאת מצרים היתה לפני 3300 שנה לערך." צריך להיות : טענת המיסיונרים: נהוג לחשב שלושים שנה בממוצע כשנות דור. מכפלה של 30 ב- 106 דורות שווה 3,160 שנה, בעוד יציאת מצרים היתה לפני 3300 שנה לערך. וכפי שכתבתי, זהו שקר כמובן. החוקרים טוענים, כי על פי הנחות עבודה מקובלות בתחום, ה- MRCA של 306 הכהנים חי לפני 106 דורות של 25 שנה, שהם 2650 שנה, היינו אמצע המאה השביעית לפנה"ס, ותחום ה- ninety five percent confidence interval הוא 84 עד 130 דורות. הם גם מציינים סט אחר, מתירני יותר של הנחות אלטרנטיביות, המביא ל- 106 דורות של 30 שנה, עם תחום ninety five percent confidence interval של 34 עד 455 דורות, אשר מביאים אותנו, למרבה מבוכת המסיונרים המנסים להוכיח מסורת כלל יהודית דמית, אל לפני למעלה מ- 11000 שנים
 

טופיקלי

New member
ועוד דבר

משפט המפתח שמצאתי במחקר הוא: "70%-80% מהם נושאים ב-D.N.A. שלהם גֶן משותף בשכיחות גבוהה, שאין כמוה בשום קבוצת אוכלוסיה אחרת. אצל יהודים שאינם כהנים, ואצל גויים, אפשר למצוא את הגֶן הזה בשכיחות של 5% בלבד." אהרון ומשה היו בניו של עמרם. לעמרם היו שלושה אחים מאביו קהת - יצהר, חברון, ועזיאל. הצפוי הוא שלאהרן היה אותו גן Y כמו לבנים של שלושת דודיו. למעשה, הצפוי באותה מידה שלאהרן היה אותו גן Y כמו לכל בני שבט לוי, צאצאיו של לוי בן יעקב. בהנחה שהגלות במצריים נמשכה 210 שנה, ושאורכו הממוצע של דור הוא 30 שנה, הציפייה הטבעית היא שמניין הדורות יהיה 106 + 7 = 113 דורות, וכדי שהנתון יתאים לסיפור המקראי צריך לגשר בין 30 * 106 = 3160 השנה שמשתמעות מהמחקר הגנטי ובין 3300 (מאז יציאת מצריים) + 210 (זמן הגלות) = 3510 שנה, או פער של כ 400 שנה וכ 13 דורות בין הסיפור המקראי לתוצאות המחקר. מה שמפריך את היותם של אילושהם "כהנים עתיקים מקראיים" שהם זרעו של איזשהו "אהרון הכהן" שאף את קיומו מפריך המחקר.
 

טופיקלי

New member
יש לקרוא בסדר זה:

ראשית את ה"טעות קשה שלי" שמראה במה טעיתי בהודעת ההפרכות ואז את הודעת ההפרכות. לאחר מכן את ה"הבהרה" ואז את "ועוד דבר".
 

טופיקלי

New member
שטויות ממדרגה ראשונה

לא אפשר, אלא *חייבים* להפריד את הדת מהמדינה. את הערכים תשאיר להורים. הזכות על הארץ לא קשורה לדת היהודית, בור ועם הארץ, אלא לעובדה שזהו שטח ישראלי במקור, שהיו כאן ישראלים-יהודים תמיד ובתקופה לפני ההקמה במיוחד ושהקמנו מדינה בשטח בלתי מוכרז מבחינה מדינית. מה זה להקים ? המדינה כבר קיימת.
 
לאו דווקא

הזכות על הארץ היא אך ורק מזכות ההבטחה של של אלוהים לאברהם. אך ורק מהזכות הדתית ואפשר לכבס מילים ולקרוא לנו ישראלים, יהודים, העם היושב בציון, עם הספר או כל שם. אנחנו יודעים על מי אנחנו מדברים. מבחינה מדינית לא הייתה שניה אחת שהארץ לא היתה מוכרזת. לפני הקמתהמדינה היתה הארץ שטח בריטי לכל דבר שנכבש מהאימפריה העות'מנית שנכבש והוכרז והוכרז ונכבש משחר ההסטוריה. תמיד היו פה אנשים ואברהם היה אחד מהם. (ואגב כשהא נולד היה השטח מוכרז מבחינה מדינית - נמרוד היה בעל השטח והאימפריה הראשונה בהסטוריה). הוא נולדבאיזור וזה בהכרח אומר שהיו שם (ופה) אנשים לפניו. שטח ישראלי במקור - מי הם הישראלים ומה הוא המקור? הסיבה שנפלה הצעתו של הרצל להקים מדינה באוגנדה היא הקשר הבלתי ניתן לערעור בין עם ישראל לארץ ישראל המקור - באיזה כיוון שלא תבחר יוביל אותך בחזרה לחשמונאים, לעזרא ונחמיה, ואחורה עד אברהם. אי-אפשר לנתק את קיומנו כאן מהסיבה הדתית וגם אם תקרא לה הסטורית היא תוביל אותך להסטוריה של עם ישראל. אני חושב שזה בלתי אפשרי( וגם אם היה אין רוב גם באופן דמוקרטי) להפריד את הדת מהמדינה. אין לנו ברירה. זו לא בעיה שצריך לפתור אותה זה פרדוקס שצריך ללמוד לחיות איתו.
 

טופיקלי

New member
שטויות ממדרגה ראשונה

הזכות על הארץ לא קשורה לדת היהודית, בור ועם הארץ, אלא לעובדה שזהו שטח ישראלי במקור, שהיו כאן ישראלים-יהודים תמיד ובתקופה לפני ההקמה במיוחד ושהקמנו מדינה בשטח בלתי מוכרז מבחינה מדינית. מי זה אברהם ? איך זה שלא קיים תיעוד עליו בכתבי הבבלים והמצרים ? אברהם הוא דמות מיתולוגית חסרת אחיזה במציאות שלא הייתה, אינה ולא תהיה לעולם אמיתית. " מבחינה מדינית לא הייתה שניה אחת שהארץ לא היתה מוכרזת. " > טעות קשה. כאמור, המדינה הוקמה בשטח בלתי מוכרז מבחינה מדינית. לבריטים היה מנדט על השטח הזה אולם לא הייתה כאן שום מדינה, אלא הרבה ירדנים ומצרים(או ירדנים ומצרים לשעבר) ומעט ישראלים-יהודים. "מי הם הישראלים ומה הוא המקור?" > מז"א ? מדינת ישראל היא שטח שיושב ברוב העת הקדומה ע"י ישראלים, ולמעשה הם היו ראשוני המתישבים בו. אם אינך יודע מי הם הישראלים קרא באינציקלופדיה על הישראלים/עברים/ממלכת ישראל הקדומה. "גם אם תקרא לה הסטורית היא תוביל אותך להסטוריה של עם ישראל." > יפה. אין ממצאים ארכאולוגיים המאששים ארועים מקראיים לפני המאה ה- 9 לפנה"ס. "י חושב שזה בלתי אפשרי( וגם אם היה אין רוב גם באופן דמוקרטי) להפריד את הדת מהמדינה." > לא רק אפשרי, אלא מחויב המציאות.
 
ההתלהמות שלך לא מובילה לשום מקום

ולמעשה העלבונות שאתה יורה כאן על ימין ועל שמאל לא מולידים שום דיון רציני ויותר מזה מונעות ממך להקשיב ברצינות דיעות שונות משלך. אתה אולי לא אוהב אותן אבל במדינה דמוקרטית אתה צריך לקדש את חופש הדיעה ולהקשיב בנחת ובקבלה מלאה לדיעות שונות משלך. למעשה בדרך הדיבור הזו אתה מושך את השטיח מתחת לדברים שאתה מטיף להם (אלא אם אתה רואה את הפתרון במדינה דיקטטורית תחת שלטונך) אם אתה מעוניין לנהל דיון רציני (לפחת איתי) נא סגל לעצמך מעט מתינות ואם אפשר טיפה צניעות. האמת, מה לעשות, אינה מונחת בכף ידך. הדיון באופי אלים כל כך לא מוליד דבר. מה גם שאנחנו לא נפתור דבר פה ולכן יש לנו שתי אפשרויות - לנהל דיון רציני תוך הקשבה או להפוך לטוקבקיסטים מקללים ומתלהמים - במקרה כזה עזוב אותי, אין לי זמן לזה. ולעניין: אתה אומר שהקמנו מדינה בשטח בלתי מוכרז ושתי הודעות קום אתה נכנס בהתנחלויות בטענה שהקימו יישובים בשטח בלתי מוכרז - אתה משתמש בסטנדרטים כפולים ומכבס מילים על מנת לאחוז בדעתך. אתה אומר שרק היו כאן הרבה ירדנים (שזה לא נכון כי ירדן ם היא הוקמה ע"י הבריטים ומה שהיה קודם היא הממלכה) וזו סיבה לדבריך להקים פה מדינה ושתי הודעות קודם אתה אומר שבשטחים לא הייתה מדינה אלא רק הרבה ערבים - סיבה לא הקים שם כלום - אתה משתמש באותו הטיעון בעד וגם נגד.. ברור שהישראלים לא היו המתיישבים הראשונים בארץ, היו פה עמים לפנינו. לפני ממלכת ישראל הקדומה תמיד תמיד! היו פה עמים אחרים ולשים נקודה שבה לדעתך מתחילה ההיסטוריה רק כדי למצוא בסיס איתן לטענותיך זה פשוט לא רציני. ואגב הארכיאולוגים עוד לא יודעים הכל, ואגב יש ממצאים מתקופות קדומות יותר, תלוי עם איזה ארכיאולוג האתה מדבר. יש כאלה שטוענים שמצאו עדויות למבול ולתיבת נח. לא שזה משנה. המדע המגשש רק מוכיח משנה לשנה שהאמת בתורה ושהגילויים שהם מגלים הוכחו כבר דורות אחורה. אני לא מאמין גדול במדע המודרני ולו בגלל השחצנות שלו שמה שהוא לא יכול להוכיח - כנראה לא נכון - עד שבא מישהו ומוכיח וחוזר חלילה. אפשרי ומחוייב המציאות - נו - איך? 90% מתושבי המדינה - וז הוכח שוב ושוב רואים עצמם כיהודים ומעוניינים לחיותבמדינה יהודית. בין אם אתה אוהב את זה או לא זה פשוט ככה. ולמה זה מחוייב המציאות? מה היא המציאות הזו שמחייבת? חוץ מזה שאתה חושב ככה?
 

טופיקלי

New member
אני מבחין ביכולת סינטקטית

להרכיב משפטים חסרי תוכן. אתה כותב תכנים מגעילים וחצופים ומצפה שאגיב בנועם הליכות ? לא שיקרתי. אתה אכן כותב הבלים ממדרגה ראשונה. אגב, המדינה הזו אינה דמוקרטית אלא השלטון בה נבחר בבחירות דמוקרטיות ותו לא. " אתה משתמש בסטנדרטים כפולים ומכבס מילים על מנת לאחוז בדעתך." > לא. אל תכניס מילים לפי. אמרתי שהקמנו מדינה בשטח בלתי מוכרז *מבחינה מדינית*. "שזה לא נכון כי ירדן ם היא הוקמה ע"י הבריטים ומה שהיה קודם היא הממלכה" > מה ? היו כאן אנשים בעלי תעודת זהות ירדנית ובעלי תעודת זהות מצרית. אתה חולק על עובדה זו ? " וזו סיבה לדבריך להקים פה מדינה" > שטויות. שוב מכניס מילים לפי. לא טענתי כך מעולם. "שתי הודעות קודם אתה אומר שבשטחים לא הייתה מדינה אלא רק הרבה ערבים" > איפה אמרתי זאת ? לינק+ציטוט או האלם. " ברור שהישראלים לא היו המתיישבים הראשונים בארץ" > הישראלים היו מהעמים הראשונים שישבו אזור זה. "ואגב יש ממצאים מתקופות קדומות יותר, תלוי עם איזה ארכיאולוג האתה מדבר." > איפה ? מי ? אין ואין. " כאלה שטוענים שמצאו עדויות למבול ולתיבת נח" > לא, אין. הצג ארכיאולוג אחד הטוען כך. "המדע המגשש רק מוכיח משנה לשנה שהאמת בתורה ושהגילויים שהם מגלים הוכחו כבר דורות אחורה." > התורה הינו ספר מתוך גווילי המיתולוגיה הישראלית ואין בו שום אמת שלא הייתה ידועה למדע. להפך. יש בו שקרים ורמיה שהינה כל מה ששקרי וחסר כל בסיס בר-בחינה מציאותי מדעי. " אפשרי ומחוייב המציאות - נו - איך?" > מז"א "איך" ? השאלה המתבקשת היא "למה". את האיך אין לי הסמכות לבצע ואין טעם לברבר על דבר שאינו מציאותי כרגע. "90% מתושבי המדינה - וז הוכח שוב ושוב רואים עצמם כיהודים " > מעניין. 20% מתושבי המדינה הינם פלשתינים ישראלים שמוסלמים בדתם. לא ראיתי אף מוסלמי שרואה בעצמו יהודי. זה מחוייב המציאות משום שהממשלה בחסות הממסד הדתי כופה על כלל הציבור שירותים, זכויות וחובות שאין להן אחיזה מציאותית אלא דתית בלבד, והציבור השפוי במדינה נפגע מכך. אם אתה מעונין בפירוט גש לכאן:hofesh.org.il
 
קשקשן

סלח לי אם לא אגיב להודעותיך בעתיד אתה מגבב שטויות ועוד בצורה אלימה ומטופשת תהיה בריא
 

טופיקלי

New member
אל תתערב, משמיצני קשקשני

הצבע על קללה אחת בהודעה שלה התיחסת, זו שכותרתה "אני מבחין..."
 
נתחיל כבר לפני כן

בהודעה "שטויות ממדרגה ראשונה", גם שם ההודעה פוגע משהו, וגם לא היססת לכנות את אושר "בור ועם הארץ". גם המשפט "אני מבחין ביכולת סינטקטית להרכיב משפטים חסרי תוכן", ו"אתה אכן כותב הבלים ממדרגה ראשונה" הם לא יותר מעלבונות. אבל חוץ מזה באמת שהיחס שלך מקסים.
 
הכי חשוב לנצח!

לא חשובה האמת, לא חשובות דעות, לא חשוב דיון והחלפת דעות העיקר לנצח!! זה בדיוק מה שציפיתי ממך. אתה קיצוני ואלים. והנה משהו שיבוא לך כהפתעה - לא כל מי שמסרב ללכת מכות הוא פחדן. אני יודע זה קשה לקבל אבל מה לעשות. מי שחי ע"פ ערכים של כח ואלימות לא מסוגל להשתחרר מהם. כמו שאמרתי לא נפתור את כל בעיות העולם כאן ולכן מה שנשאר לנו זה לנהל דיון רציני. מכיוון שאתה לא מסוגל לכך, אני מעדיף לעשות זאת עם מי שמסוגל. אתה אוהב את הביטוי בור ועם הארץ, וברור למה. זה מה שמפחיד אותך. אתה יודע כי אתה הוא הבור. אין לך מושג בהסטוריה, אין לך מושג בהסטוריה של המדע ובוודאי ובוודאי שאין לך חצי מושג בהסטוריה של העם והתרבות היהודית. אבל הרבה יותר קל להתנהג כמו ילד קטן ועקשן שקופץ, בועט, רוקע ברגליים ומקלל מאשר ללכת וממש ללמוד. אני יודע, זה מפחיד ומסוכן, אתה עלול לגלות דברים שחס וחלילה ישנו את מה שאתה יודע ואולי אפילו ישנו את דעתך. הרבה יותר פשוט להשמיץ את כל התרבות ולקרוא לכולם מטומטמים. הרבה יותר קל. לא חשוב מה אמרו גדולי המדענים בהסטוריה הקצרה של המדע המודרני, מניוטון ועד הוקינג, פיזיקאים, ביולוגים כימאים וכל מי שבאמת הקדיש זמן ללימוד. הם כמובן מטומטמים. מטומטמים גם כל אלה שבמשך אלפי שנים מסרו את נפשם, כשיכלו להצילה בקלות, על שימור התרבות היהודית. למה הם עשו זאת? שאלה קשה... אה, כן, הם בורים וטפשים. וואלה, ממש קל ופשוט. לא צריך בכלל לחשוב - תענוג. אלפי שנים של הסטוריה רציפה ללא פערים של העם שנולדת אליו היא קישקוש כמובן. כמובן שלא טרחת ללמוד אותה אבל למה זה טוב? לכל זב חוטם יש מקלדת והמסך סובל הכל. אתה עורך דין שמגן על דעתו ללא קשר לעובדות ולא חשוב מה יגידו אחרים. אתה הוא הבור ידידי, וכמו הקיצוניים והבורים בכל הדורות מה שנותר לך הוא האלימות. . אני יודע, זה מפחיד ללמוד דברים חדשים כי זה יכול להוביל לדבר הקשה ביותר בחיים - שינוי. כמה שזה יפתיע אותך אני מכבד אותך, כי אני יודע שאתה חלק מהעם שלי בין אם אני אוהב את זה או לא. וההתמודדות עם שנאת החינם שאתה מפיץ לא יכולה להיות עוד שינאה אלא אהבת חינם. ולכן אני מאחל לך באמת וללא טיפה של ציניות שתוכל למצוא מתינות ויכולת להרחיב אופקים ולקבל דיעות שונות משלך מבלי שכל הבטחון העצמי שלך יתערער ויוביל אותך לאלימות. ומכיוון שלאחר קריאת מספר הודעות שלך אני מצפה ממך להתעקש תמיד על המילה האחרונה (ע"ע בטחון עצמי) - לאחר שתעשה זאת פשוט קרא את ההודעה הזו שוב. ועכשיו, ברשותך, אעמוד בדיבורי ולא אגיב להודעות מתנצחות ואלימות. הרבה בריאות ואהבה אושר
 

StrengthHonor

New member
בשבילי?

זה יכול להיות מיץ ותחמושת ודלק לכל האנטיציונים למיניהם אבל בשבילי היא מסע צלב יהודי\עברי עם המטרה לתקן את האוול ההיסטורי שנעשה לנו אחת ולתמיד.
 
למעלה