רק בפועל
להפסיק להקדיש אנרגיה זמן יחס, מחשבה למה שאמור להיות, ולהתחיל להתייחס למה שקיים, מה שאתה כבר יודע או מניח שאתה יודע לגבי, קודם כל, עצמך ומשם לכל שאר הדברים. אנשים שוכחים את עצמם בתוך מה ש"אמור" להיות טוב, או פרקטי. היחידים שאחראי למסגרת הוא אתה, לא אף אחד אחר, אתה מבין וקולט את הדברים . אין בכלל דברים עד שאתה מתחיל לקרוא להם בשמות. למשל כאב מפסיק להפריע לך ברגע שאתה שם לב ישירות אליו כדי לבדוק מה זה. כמו שאתה שומע משהו - ואתה לא יודע מה זה אתה מגלה שזאת ציפור ששרה. או אתה שואל את עצמך - למה אני מממשיך לגרד את הגב או לנגוע באף או בסנטר או מה שזה לא יהיה. או נגיד אתה פעם אחת בחיים בודק מה יש בתוך האוכל שאתה אוכל, לא הולך ושואל אלא מסתמך על החושים והידע שיש לך כבר. baconian method ועוד, אתה מתחיל לרשום או לקטלג את מה שאתה חווה ישירות , ורק מתוך חוויה ישירה אתה מתחיל להבין, מה הערך בלכתוב או לדבר או להקדיש זמן ל"אמונות" או "ספקולציות?" זה לא רק בזבוז זמן זה מסכן אותך ואת מה שחשוב לך.
להפסיק להקדיש אנרגיה זמן יחס, מחשבה למה שאמור להיות, ולהתחיל להתייחס למה שקיים, מה שאתה כבר יודע או מניח שאתה יודע לגבי, קודם כל, עצמך ומשם לכל שאר הדברים. אנשים שוכחים את עצמם בתוך מה ש"אמור" להיות טוב, או פרקטי. היחידים שאחראי למסגרת הוא אתה, לא אף אחד אחר, אתה מבין וקולט את הדברים . אין בכלל דברים עד שאתה מתחיל לקרוא להם בשמות. למשל כאב מפסיק להפריע לך ברגע שאתה שם לב ישירות אליו כדי לבדוק מה זה. כמו שאתה שומע משהו - ואתה לא יודע מה זה אתה מגלה שזאת ציפור ששרה. או אתה שואל את עצמך - למה אני מממשיך לגרד את הגב או לנגוע באף או בסנטר או מה שזה לא יהיה. או נגיד אתה פעם אחת בחיים בודק מה יש בתוך האוכל שאתה אוכל, לא הולך ושואל אלא מסתמך על החושים והידע שיש לך כבר. baconian method ועוד, אתה מתחיל לרשום או לקטלג את מה שאתה חווה ישירות , ורק מתוך חוויה ישירה אתה מתחיל להבין, מה הערך בלכתוב או לדבר או להקדיש זמן ל"אמונות" או "ספקולציות?" זה לא רק בזבוז זמן זה מסכן אותך ואת מה שחשוב לך.