מזוכיזם או פחדנות?

זה נובע מההזדהות שלך עם הסיפור

אמנם ראיתי אחרי שכבר הגבתי שענית לאחרים שזה לא את, אבל זה בפירוש לא היה מובן מעצם הניסוח ומהדוגמאות שנתת, אני למשל לא הייתי חושבת להעלות נושא כזה, כי לא אני ולא אף אחת במעגל הקרוב שלי לא סובלות מהבעיה הזאת, מן הסתם אם היתי מעלה איזה נושא לדיון, זה היה משהו שקרוב לליבי ואולי חויתי אותו ברמה כזו או אחרת.
 
אין לי

"רשימת מכולת" ולא הגדרה לטיפוס .... כשהפרפרים בבטן עובדים סימן שזה זה. וכן יש לבשלות ריגשית משחק מאוד מאוד חשוב בעניין .
 
אין מצב

שאתה יותר צעיר ממני........
להזכירך אני רק בת רבע ל16. הנה כאן הסבר על המכולת.
 
אופסססס

לא מתעסק עם קטינות, אין כח ללמד אותן ובגילי המופלג אחת כזו עלולה לגמור....אותי אז אם כך מהיכן את מכירה את הלהקה הזו ? הם בגיל של סבא שלך ....
 

יוסף1948

New member
פתחת שוב שרשור מענין וגורם מחשבה

ועל כך תודה - והמאמץ עם הסופיות!!! למדתי להעריך זאת!!!!1 ומה אומר לעצם העינין???? נראה שאת במאבק בין הראש ללב - הלב שלך רוצה בגברים שהראש שלך יודע שיכאיבו לך . לא מדובר אני מבין באנשים "רעים" באמת - אלא במרוכזים מאוד בעצמם שאינם מסוגלים להפתח באמת - טיפוס שגם מושך כנראה את ורד הבר. ומישהו אמר שהוא מרגיש שזה לא הוגן - שאנשים כמוני - "בחורים טובים" -משתפים ,נפתחים ומשתפים -הגם שמורכבים -נחשבים פחות מושכים . למה אנו נמשכים אל מי שאנו נמשכים- שאלה גדולה ולא פתורה היא - וימיה כימי האנושות והאהבה. בשרשור צוינו עמדות שונות - ורד הבר שחושבת שזה סוג הטיפוס שעושה לך את זה- ומציעה בעצם לקבל זאת ולהתמודד - טיפטי ששינתה את גישתה ומוצאת טוב ולא פחות התרגשות בכך - ועוד גוונים . איני יודע לומר מה עדיף. ורד הבר ניסתה מישהו רך - ולא מצאה את ההתתרגשות . אולי בכל זאת נכון לנסות זאת - להתחבר אל מישהו ראוי ומאתגר - אך לא "קשה" כמו הטיפוס הרגיל שלך - שהפרפרים שהוא מייצר פחותים במספרם ובעוצמת מעופם מהתחלה - אבל שיתכן ויבנה אתו משהו שעוצמתו -בסופו של דבר -תעלה על מה שנוצר עם ה"מכאיבים" . נכון שכרוך בכך סוג של הפעלת שקול דעת קר מעט - אבל - כיוון שהמסלול הרגיל שלך מסב לך כאב בסופו של דבר (למעשה מתחילתו - שכן את כבר חוזה וחווה את הכאב העתידי) אולי ראוי לנסות
טוב - אני לא יכול להתאפק ולהוסיף : ואני במקרה מכיר טוב מישהו כזה.......
שוב - תודה על הכנות והעינין
 
הבהרה ליוסף ולכולמ :)

הפוסט אינו מדבר עלי באופן אישי, למרות שבדיון עמ ורד הבר הזכרתי מה הטייפ שלי. הפוסט הינו נושא על טיפוסימ בו כל אחד ואחת מאיתנו נתקלו בתקופה כזו או אחרת בחייהמ ורציתי לשמוע את דעותיכמ(המענינות מאוד לדעתי) בנושא.
 

יעלי03

New member
יוסף, ממתי אתה נחשב פחות מושך?

מי אמר?
ה"בחורים הטובים" כמוך נחשבים פחות מושכים?
...
אוףףף מנסה להבין על מה אתה מדבר ולא מצליחה...
 

יוסף1948

New member
רק על ידי סוג הנשים הזה

ששזקוקות ל"בחור הרע" או האטום רגשית בשביל להתרגש כמובן לא באופן כולל ככלל -ההערכה והקבלה של גברים "המחוברים לצד הנשי שלהם" עלתה מאוד בדורות האחרונים המגמה והתפיסה שמיוצגות בשרשור הזה אינן נחלת הכל - וגם בשרשור עצמו יש בנות שמציינות זאת אז כן - גם לנו החורים הטובים יש תקווה !!!!!
 

ורד הבר1

New member
לאור התגובות, אני רוצה לעשות הבחנה

בין הגברים המאצ'ואיסטים, המשחקים, המזייפים, שעושים את עצמם "קשים להשגה" וכו' וכו' יש כאלה, כמובן, ואני חושבת שרבות מהתגובות הקוראות למזוכיזם להענות לשכאלה מכוונות אליהם אלו גברים שאם אישה נענית להם היא או מאוד תמימה אם היא לא מצליחה לזהות את הזיוף או מאזוכיסטית או פחדנית שמרגישה שלא מגיעה לה משהו טוב יותר ויש את הגברים שאני דיברתי עליהם (ולדעתי גם לוטה, תקני אותי אם אני טועה) שלא עושים את עצמם, ולא עושים רע בכוונה אלא משהו באישיות שלהם מקשה מאוד על התחייבות רגשית הם יכולים להיות גברים נהדרים באופיים (והרבה פעמים הם כאלו) פעמים רבות גם יצא לי אחרי תקופת היחסים הזוגיים להפוך לחברה טובה שלהם וראיתי דפוס שהיה להם איתי חוזר עם נשים אחרות, כחברה שמתבוננת מהצד יכלתי לזהות את הצעדים שלו ומאיזה מקום זה מגיע (וואוי, איזה מגוננת גברים נהייתי...)
 
וכדי לחדד את הדיון

לי חסר הסבר למה הכוונה ב "התחייבות רגשית",מניחה שכל אחד מאיתנו רואה את זה קצת אחרת
 

ורד הבר1

New member
אנסה להסביר מהזוית שלי

התחייבות רגשית זו היכולת להסחף אחרי הלב זו היכולת לתת ללב חופש פעולה, לא לעצור אותו בגבולות "מה שנכון" לא לפחד לאבד משהו מעצמך אם תיתן לעצמך להתאהב להיות ב"כאן ועכשיו" של ההתאהבות זה לא אומר ש"זורקים" את כל הדברים האחרים והחשובים בחיים אבל אני חושבת שלאנשים שלא מסוגלים "להתחייב רגשית" יש פחד גדול מאיבוד שליטה כתוצאה משחרור הלב, ואולי גם פחד מפגיעה. נראה לי, אני מנסה להכניס למילים והיגיון תחושות. זה לא מדוייק, אבל זה הכי קרוב שאני יכולה להסביר.
 
למעלה