מזוכיזם או פחדנות?

:)

כתבת יפה ,אך אמ להיות כנה ישלי בעיה עמ אנשימ המתיימרימ להיות פסיכולוגימ בגרוש. הפוסט היה יותר מדויק, לדעתי, אמ לא היית מנתחת שמ פסיכולוגית (וללא כלימ אמיתיימ לדעתי) את הנשימ אותן נתת כדוגמא. הצגת אותן באור מאוד מעוות , כמו שהצגת באור מעוות את ה"גוד גייז" (המפסידן, הבנאי עמ הידיימ המחוספסות, וכד'). הפוסט מאוד סטיגמטי והניתוח שמ, למרות הכתיבה הרהוטה, הינו מאוד שיפוטי ויומרני. אגב, לקחת לעצמך את החירות "להאשימן" בהעברת שושלת מוטעית לבנותיהן? ג'י זה פטרוניזמ ברמות מטורפות. אני היית מאוד נזהרת לשימ תוויות ולנתח פסיכולוגית אנשימ גמ אמ נדמה לנו שאנו מכירימ את הטייפ הזה.
 
תודה על הכנות

אך לרגע לא התיימרתי להיות פסיכולוגית. מכל 10 נשים שאני מכירה, ואני מכירה הרבה, 8 בממוצע נוהגות בדפוס הזה: להשיג את הגבר הבלתי ניתן להשגה. אני לא מוציאה את עצמי מהכלל, גם בעבר נהגתי כך, אך עם השנים החכמתי. אני בהחלט חושבת שזה צורך מעוות, סוג של מזוכיזם שממלא איזה חסך. לא צריך גם להיות פסיכולוג כדי להסיק תופעה כל כך נפוצה. אך זכותך כמובן לחשוב אחרת. יום נהדר :)
 
כמה שזה נכון

אני שואל עצמי לא פעם את השאלה הזאת , מנסה לא להיות המובן מאליו , ומשתדל לא לעשות מניפולציות להיות אני , ולהגיד מה אני מרגיש , לפעמים נדמה שמהרגע בו אני אומר בדיוק מה אני מרגיש - משהו משתנה .. אולי זה כמו המשחק הזה באש לראות איפה הגבול , אולי אנו בנויים לחיפוש ולא למציאה לי אין רשימת מכולת , אני מרגיש די מהר אם זה זה פרפרים בבטן , הקבב מאתמול עושה בגדול
, וגם נשים מסויימות ..בד,כ חכמות , שנונות , מצחיקות וכאלו שהרגשתי מייד משיכה אליהן כשראיתי אחלה פוסט אולי אוסיף כמה שורות בהמשך , כי הוא בהחלט מעורר מחשבה ושיר שאני תמיד נהנה לשמוע
 

JamesNox

New member
אי אפשר גם וגם?

לא שהיו לי יותר מדי מערכות יחסים (זיונים בשפע, אבל על הלב שלי אני כנראה קמצן), אבל כל אדיוט יכול לראות שאני חוזר שוב ושוב על בדיוק אותן הטעויות. טיפוסים סגורים מאד רגשית, מופנמים מאד, מאצ'ואים מאד, שלא מדברים גם על המעט רגשות שהם נותנים לעצמם להרגיש. שתלטנים מאד. כאלה שהחיים שלהם מסודרים יופי ואני צריך להלחם שיתנו לי להכנס. כריזמטים בטירוף. חתיכים בצורה נורא גברית. חכמים מאד. בקיצור, כל מה שצריך בכדי שמלכתחילה אני ארגיש בגודל של נמלה. בצורה סטראוטיפית עד למבוכה, גם אבא שלי היה אותו טיפוס בדיוק. פדיחה להיות קלישאה. אפילו הנוכחי (בתנאי שהמריבה המקוללת הזו תגמר כבר והוא יתן לי לחזור הביתה), שהוא ללא ספק נסיך, חכם ונדיב ומתוק ואוהב, אפילו הוא לוקה בכל התכונות הנ"ל. יש לו שפע של תכונות חיוביות שמאזנות את כל זה (מה גם שאצלו אפילו התכונות הרעות מסתדרות איכשהו לחינניות קרי גראנטית)(אוף. אני מתגעגע. תן לי כבר לחזור הביתה!)
 

JamesNox

New member
אני גר אצל גבי

כי הרגשתי שכל הנאום של ״ואני לא צריך את הכסף שלך״ קצת מתפספס אם אני אשתמש בכרטיס האשראי שהוא ניפק לי לקחת חדר במלון. ואני מתגעגע בטרוף. אני מוכן לוותר גם על המעט מאד כבוד עצמי שנשאר לי, רק שיקח אותי בחזרה.
 

JamesNox

New member
תודה מותק.

גבי ואני מקימים כאן קבוצת תמיכה של רחמים עצמיים...
 
ממש לא כולנו ככה

יש אנשים שהתמזל מזלם והם לא התחילו במעגל הזה של נזק עצמי, ולעומת זה יש אנשים שזיהו את המנגנון הזה כמו שאת זיהית אותו, והתחילו בתהליך עצמי שאפשר להם לשחרר את הנעילה הזאת בראש, וללמוד לפתח את החושים הנכונים שיודעים לזהות מה באמת טוב לנו. ליהנות ממי שאוהב ומעריך אותנו, ללמוד אינטימיות ואהבה , ושותפות אמת לא יודעת אם לקרוא לזה בשלות או בגרות, אבל פרגני לעצמך מתנה אמיתית ותתחילי ללמוד איך להשתחרר מההרגל המזיק ואיך לאהוב את עצמך באמת ולהגיע לזוגיות אוהבת עם מי שבאמת באמת מגיע לך.
 

Nimrodster

New member
שלום, הגעתי מהראשי.

נעים מאד, אגב, אני "הדבר הנכון". אם תשאלו את הבנות סביבי, אני אינטיליגנטי, משעשע, מסודר כלכלית, מנומס, ג'נטלמן, בשלן, רומנטי, נחמד, נראה לא רע, ו"איך זה שלבחור כמוך אין חברה?". אני הבחור שנשאר בצד לראות את כל מי שהיה מעוניין בה אי פעם, הולכת, שוב, על הבחור הרע. למה? משום שלמרות מאה אלף שנה של ציויליזציה, אנחנו עדיין קופים. המוח שלנו נמשך לדברים שהיו רלוונטיים לפני עשרת אלפים שנה כשהיית צריכה להיות בטוחה שאם ייכנס נמר למערה, הגבר שלך יצליח לטפל בו.ומצד שני, אם לא תקשיבו לגוף, אז תמיד תרגישי איזשהו דיסוננס, תמיד תרגישי שמשהו חסר. עניין נוסף הוא החינוך. מצד אחד, נשים עדיין מחפשות, כאמור, את הגבר הקשוח, הבטוח בעצמו, הקשה להשגה. ומצד שני, הגברים ברובם חונכו על פי מה שהנשים אומרות שהן רוצות, שזה כאומר הגבר הרגיש, הנעים, הנחמד. במצב כזה, אין פלא שהיצע הגברים ה"שווים" מדלדל. חוץ מזה, יש את ההשפעה של התקשורת, אידיאלי היופי ואידיאלי ההתנהגות, שמשפיעים גם על גברים וגם על נשים. כשאת חולמת על טום קרוז במשימה בלתי אפשרית, אין שום סיכוי שתסכימי לחיות עם ג'ורג' קוסטנזה, נכון? מנגד, זה גם יוצר חוסר בטחון ומחדד את סוגיית ה"כן בליגה שלי" או "לא בליגה שלי". לא יודע מה ההשפעה של סדרות נעורים, אבל מעניין לבדוק. רשימות מכולת הן קללה, אגב. בדיוק משום שהן מגבילות, ומקשות על פשוט להתאהב. הבעיה גם שלרוב מדובר בהצבת רף שמשמר את הדפוס השגוי ולא שובר אותו. הפתרון? 1. צריך ללמד בנים להתחיל עם בנות. פשוט כך. איך זה שכל דבר אחר בעולם אנחנו לומדים, החל מלדבר וכלה בלשגר דברים לחלל, אבל את זה אנחנו חושבים שלא צריך ללמד? ככה, ילדים ביישנים יתחילו בכל זאת לנסות בגיל צעיר, ואחוז האנשים שמגיעים לגיל בגרות כשהם יודעים איך להרשים בחורה, יגדל. 2. צריך ללמד גברים שזה בסדר להקשיב לאינסטינקטים שלהם. צריך להפסיק עם כל העסק של הגבר הרגיש והמטרוסקסואל. עובדה שזה לא מה שאתן רוצות. 3. מנגד, צריך, אולי באמצעות חינוך, לשבור את השריד האבולוציוני המגוחך הזה. אנחנו כבר לא אוכלים בשר נא, לא אונסים את כל מי שאנחנו רוצים, חינוך הצליח לגרום לנו לחשוב שפרח אחד מותר לקטוף ופרח אחר לא, אבל שוב, בעניין הזה אנחנו נותנים לאינסטינקטים קופיים לשלוט? אם נשים מחנכות גברים להיות מה שהן אומרות שהן רצות, אז או שצריך להפסיק לחנך גברים כך, או שצריך להתחיל לחנך נשים לזה שירצו את זה. צריך שהמדיה תפסיק לגבש "ליגות" - יפים עם יפות וכו'. צריך לראות איך גורמים לאנשים שהם לא אידיאל היופי להרגיש טוב עם עצמם ולחברה לקבל אותם כשווים ואיכותיים כמו שהם. 4. להפסיק עם רשימות מכולת.
 
אחלה תשובה..

ישלי הרבה מה להגיב עליה אך מעט מאוד זמן, כך שאתייחס לסעיף 2 שלך שמאוד צרמ לי: אתה באמת חושב שטיפוס המניאק/קשוח או איך שאתה מגדירותו לא צריך להיות מטרוסקסואל?? מה קשור טיפוח ומודעות עצמית לאופי? אגב, רוב הגברימ הקשוחימ, מתחת לכל מעטה הקשיחות ישנה הרגישות ברמה שאינלך מושג-והמ סו קולד "מחוייבימ" לתדמית לכן לא חושפימ אותה, בטח לא מרצון. אני לא באה לסנגר כאן על הבאד גייז, יש מספיק הנחות/השגות למה המ מתנהגימ/נראימ כך, אך סעיפ 2 שלך באמת לא קשור לסוגייה:) (וזו תשובתי בקיצור LOL יהיה לי עוד הרבה מה לענות על מה שכתבת).
 

Nimrodster

New member
יש טיפוח ויש טיפוח יתר

ובסוף הבחורה המאד יפה הולכת עם הבחור עם סנדלי השורש. אני חושד שסטייל לא מתקבל טוב בחברה הישראלית על מורשתה הקיבוצניקית-סטלנית. ויחד עם זאת, אני חושב שכל בחור צריך לדעת להתלבש (כולל ייעוץ מקצועי), ללכת לספר טוב, לשמור על היגיינת פה, להתקלח לפחות פעם ביום ולהשתמש בדאודורנט ובאפטרשייב. זו לא מטרוסקסואליות. מסכות פנים ולישון עם מלפפונים על העיניים, זה כבר מוגזם.
 

Nimrodster

New member
אה, ואני לא מסכים ל"קשוח מבחוץ רך מבפנים"

מי שאכן רך מבפנים, לא היה באמת קשוח לכתחילה, אלא פשוט משדר בטחון עצמי. יש הבדל. זה סינדרום "היפה והחיה" קלאסי- נכון, הוא ערס, אבל אני אחשוף את הצד הרגיש שלו. אשליה נשית מוכרת.
 
למעלה