סופן של החנויות הלא-וירטואליות הולך ומתקרב...

danakama10

New member
נותר לי רק לקנא בך

על המגורים בבית המקסים ועם הנוף הנהדר הזה.
אם השמש כל כך הפריעה, יכולתם להתקין shades על החלונות, לפחות על חלקם. נכון, זו הוצאה, אבל אם היה כל כך סיוט שווה היה להשקיע ואולי לנסות לבקש מבעל הבית להשתתף ב- 50%.
ואפילו פתרונות זולים אפשר היה למצוא אם האסטטיקה פחות משנה -
https://www.amazon.com/dp/B077XWJKQ...hH&pd_rd_r=841QTQS0Q803WS0YKSJJ&pd_rd_w=v14l4
 

danakama10

New member
אגב, תהיי מוכנה לשתף

בעוד תמונות מהבית (זה בית או דירה)? אני ממש אוהבת את הסגנון.
 

KallaGLP

New member
בית. לטעמי מבחוץ הוא נראה כמו צריף ישן, בצבע חום כהה.

בדיוק הצבע שאני הכי פחות אוהבת. גם מבפנים היו קירות עץ כהים ורצפה כהה (אבל תודה לאל ללא שטיחים, זה היה אחד השיקולים בעד הבית כי כל היתר היו עם שטיחים ולנו יש חיות מחמד), ובקומת המרתף ובמסדרונות היה חשוך מאוד. חדרי השינה של הילדים היו קטנים מדי ולא נוחים (החלון מעל המיטה) ואילו החללים המשותפים גדולים מדי. היו בו עוד כל מיני חסרונות שאין לי כוח לפרט כרגע. הדברים הטובים מבחינתנו בו היו המיקום על גבול שמורת טבע, הגינה והנוף וכמות חדרי השינה שהתאימה לגודל המשפחה + חדר עבודה כי שנינו עובדים המון מהבית וגם שאפשר היה להחזיק חיות מחמד, ובייחוד כלב ענק, שהגיעו איתנו מישראל.
תמונות - אשתדל כשיהיה לי זמן לעבור ולבחור כי אין לי הרבה תמונות של הבית ללא דמויות אדם.
 

KallaGLP

New member
אז את מוזמנת לגור שם בכיף. אני לא אהבתי את הבית.

מה לעשות, הוא לא הלם את טעמי הקלוקל. ורק חיכיתי להזדמנות הראשונה לעוף משם, ומקליפורניה בכלל, ואין מאושרת ממני על כך שעלה בידי לעשות זאת.
 

iris mom of two

New member
אז אני התקנתי shades

עלה לי פרוטה נאה. לא משהו שהייתי מוכנה להשקיע בבית שכור.
 

debby12

New member
מנהל
בתמונה זה נראה כמו חדר במבנה מסחרי

מין מרפסת סגורה של מלון או מסעדה הפונים לנוף. זה לא נראה או "מרגיש" כמו חדר בבית מגורים. אולי כי זה כזה חשוף ובגלל המראה של הפרופילים של החלונות - לא יודעת למה - אבל זה לא "מרגיש" כמו חדר בבית מגורים.
 

KallaGLP

New member
לא חשבתי על זה מהזווית הזו, אך עכשיו כשאת אומרת

בהחלט המראה החשוף יש בו משהו שמבחינתי לפחות לא הרגיש לי ביתי ונוח. אחד הדברים שבית פרטי צריך להעניק זה תחושה של מקלט בטוח ומגונן שמאפשר פרטיות ואינטימיות, ולא מקום פרוץ ופתוח לראווה שבו כל אחד מבחוץ, לפחות תאורטית, יכול לעקוב אחרי המתרחש בפנים (וכן, אני יודעת שלפחות במערב ארה"ב יש כאלה שבונים כך שמבחוץ אפשר לראות את כל הבפנוכו של הבית ובעיניי אישית זה לא מוצא חן, ולא משנה כמה יפה לכאורה הבית מעוצב ומרוהט, וכשחושבים למה - כי זה באמת יוצר מעין תחושה משרדית חשופה וחושפנית ובלתי אישית כמו בבניין ציבורי). אז אמנם הבית היה ממוקם בצורה כזו (וגם טבל בצמחיה) שמרוב הזוויות לא ראו מה קורה בפנים, אך עדיין זה לא שינה את התחושה האוטומטית של אי נוחות, וגם כן היו זוויות שלמשל מתוך הגינה אפשר היה לראות כל מה שקורה במטבח ובחדר אוכל, ועד היום אין לי מושג מה יכלו לראות השכנים מימין שחלק מהחלונות שלהם פנו לכיוון הבית שלנו (אם כי ביתם ישב נמוך יותר ובטח לפחות חלקית הצמחייה הסתירה). בכל אופן, לטעמי יש בסידור כזה, בנוסף לכל החסרונות שמניתי בפוסטים הקודמים, מעין ראוותנות וגרנדיוזיות מנוכרות שמבחינתי אין להן מקום בבית פרטי. אני רוצה בית שנותן תחושה אינטימית, לא בית שזועק, כאילו כדי להשוויץ: תסתכלו פנימה ותראו כמה פאר יש בי (מה גם שאולי לבעלים הקודמים היה פאר מוזיאוני יוקרתי להראות, ולנו לעומת זאת היו רהיטים מאיקאה
, שבאמת לא היה כל עניין להציג לראווה - אבל זה, כמובן, סתם בצחוק, לא הייתי מתחברת לסגנון הזה גם לו הבית היה מרוהט ברהיטים שהובאו ישירות מהלובר).
 

debby12

New member
מנהל


ע"ע בדיחת פראפראזה על אימרה ידועה של ידיד שלי מהתיכון שגרסה: "מי שגר בבית מזכוכית, שיילך להתקלח אצל השכנים
". ככה החדר הזה מרגיש....
 

KallaGLP

New member
זה לא פשוט כמו שנדמה לך.

כל הקיר שלך יהיה וילון אחד גדול, מהתקרה עד הרצפה ולכל אורכו ורוחבו. אם נדמה לך שזה יפה, בחיי שאני בטוחה שהבית עדיין עומד להשכרה. לדעתי האישית זה מזעזע ולחלוטין לא פרקטי. אני באמת לא רואה מה הפואנטה בזה, מבחינתי זה אבסורד מוחלט. וילונות גם צריך לכבס או לנקות, וזו כמות עצומה (את מה שראית בסלון תכפילי עוד פי 2 או 3 מבחינת כמות החלונות), מה גם שזה לחלוטין לא אסתטי בעיניי. תריסים על חלונות כעקרון זה הרבה יותר סביר, אך לכסות את כמות החלונות הזאת בתריסים, גם אם אפשרי טכנית (לא בדקתי) יעלה הון. ואז שוב עולה השאלה למה לעזאזל להתקין כמות כזו בלתי סבירה של חלונות, שממילא אחר כך צריך לכסות? מבחינתי זה עומד בסתירה מוחלטת לטוב טעם ולהגיון בריא, אבל כנראה כל אחד וטעמו הוא.
 

KallaGLP

New member
ואגב, ממש תודה שעזרת לי להגדיר ולנסח עבור עצמי

את אחד הדברים המרכזיים שהפריעו לי בסגנון הבנייה של הבית הזה בנוסף לאפקט החממה הנלוז.
 

debby12

New member
מנהל
קי"ה - הזמנת טיסות

בעבר קיבלתי מפה (או מהקומונה?) את הטיפ למנוע החיפוש המצוין הזה https://matrix.itasoftware.com/ . אבל הוא רק למטרת מידע וההמלצה שם היא להזמין באתר אחר. ובכן - לאיזה אתר הייתם הולכים? ושאלה רחבה יותר - מהו אתר חיפוש הטיסות החביב עליכם? (שאלת בונוס: במה האתר הזה טוב יותר מאחרים?) מודה מראש....
 

liat1271

New member
לרוב אני קונה באתר של החברה עצמה

אחרי החיפוש מטריס ITA
לאחרונה אני גם מחפשת בגוגל flight
ולתלוי לאן טסה, החיפושים האלה לא מביאים את האפשרות של southwest.
 

John the Savage

New member
גוגל flight ו-ITA מטריקס זה גם אותו דבר וגם היינו הך

גוגל קנו את ITA (לפני 8 שנים בערך), ומשתמשים בהם בתור המנוע מאחורי גוגל פלייטס. הממשק אמנם שונה, אבל התוצאות הן בדיוק אותן תוצאות.
 

Boston Guy

New member
זהו שלא. התוצאות לא תמיד אותו דבר.

אני לא יודע למה - אבל הנסיון שלי הוא שמקבלים תוצאות שונות לאותו חיפוש בשני הכלים הללו.
 

liat1271

New member
בד"כ במטריקס המחירים לא כ"כ מעודכנים

בגוגל משום מה אני לא יכולה להכניס שדות תעופה שונים.
 

debby12

New member
מנהל
תודה רבה על כל המידע המחכים

לצרכי עבודה ובכלל, לרגל הסטטוס-נוסע-מתמיד, אני בקיאה מאוד באיך להזמין ביונייטד אבל אין לי הרבה נסיון עם השאר... אם למישהו יש פה אי פעם שאלה על יונייטד - אני לשירותכם....
 

Anat Shemer RDI

New member
שאלה על יונייטד

האם בטיסה של יונייטד לישראל 0090 מניוארק יש מסכי טלביזיה אישיים? שואלת יסמין הבת שלי...נ
 
למעלה