קראתי את דברייך ואעפ"כ
צרר לי להגיד אבל לא מצאתי שום פוסק שרואה בדרך שצינת אתת הלימוד ההלכתי. מעשה הצדיקים אין להם אלא רק עניין של מוסר ותו לא. ולמשל נטול את ספר חסידים שבו מובאים הנהגות מסוימות, וכמעט כל הפוסקים כתבו שאין לסמוך עליהם כלל. וזאת למרות ואע"פ שאין חולק על גדולתו של ר' יהודה החסיד. אבל מה לעשות זו דרכה של ההלכה.וכפי שהבאתי מדברי הרב עובדיה יוסף אין פוסקים הלכה ממעשיות וספורים. ובפרט אם יש לנו מקור הלכתי ברור. ובהקשר לעניין שלפניננו, הרי בדיקת מזוזה כפי שנכתב בתלמוד, ברמב"ם ברי"ף ובשאר הפוסקים, הבדיקה היא פעמיים בשבע שנים, וזה רק מחמת שאולי המזוזה ספגה רטיבות מהקיר. ואם כן לא כתבו הפוסקים שום עניין שבדיקת מזוזה קשורה באיזו שהיא צורה לאסונות ופגעים. ואם כן הכיצד נחדש הלכה שאין לה אחיזה בשורשיה של ההלכה התלמודית?,
צרר לי להגיד אבל לא מצאתי שום פוסק שרואה בדרך שצינת אתת הלימוד ההלכתי. מעשה הצדיקים אין להם אלא רק עניין של מוסר ותו לא. ולמשל נטול את ספר חסידים שבו מובאים הנהגות מסוימות, וכמעט כל הפוסקים כתבו שאין לסמוך עליהם כלל. וזאת למרות ואע"פ שאין חולק על גדולתו של ר' יהודה החסיד. אבל מה לעשות זו דרכה של ההלכה.וכפי שהבאתי מדברי הרב עובדיה יוסף אין פוסקים הלכה ממעשיות וספורים. ובפרט אם יש לנו מקור הלכתי ברור. ובהקשר לעניין שלפניננו, הרי בדיקת מזוזה כפי שנכתב בתלמוד, ברמב"ם ברי"ף ובשאר הפוסקים, הבדיקה היא פעמיים בשבע שנים, וזה רק מחמת שאולי המזוזה ספגה רטיבות מהקיר. ואם כן לא כתבו הפוסקים שום עניין שבדיקת מזוזה קשורה באיזו שהיא צורה לאסונות ופגעים. ואם כן הכיצד נחדש הלכה שאין לה אחיזה בשורשיה של ההלכה התלמודית?,