עדכוני היום ה-91, 30 לנובמבר.

אם אתה נאור ואוהב צדק אזי

אתה צריך להצביע לשיפרה. היא אכלה פה כל כך הרבה הכפשות.... חרא.. גם פה וגם שם. אז אם יש לך מצפון......
 

זואי35

New member
על מה לאהוב אותה?

באופן אישי לא היה לי דבר נגד שפרה עד שראיתי איך הבחורה הזו נהנית להתעלל בנפשו של יוסי.. אני לא אשכח את מילות הרוע שלה כשאמרה: "שיתרקב במיטה" בטון מבחיל... רק אדם רע יכול להגיד כך על אדם מבוגר בסופו של דבר.. ושלא נדבר על יתר הרפש שיצא ממנה לאורך כל הדרך, אבל המשפט הזה הכי הרבה נגע לי וכאב לי.. ואם יש אנשים שמסוגלים לאהוב אותה, שיבושם להם, נשגב מבינתי להבין איך.. ליוסי או עינב מגיע לזכות, הם עברו דרך קשה ומתסכלת בתוך גוב אריות ועדיין המשיכו לשחק משחק נקי.
 
אנחנו בחברה בת 450 עובדים - כולם שפרה!!!!

אנחנו מטורפים עליה !!!!!!!!!!! האמיתות שלה ... החוכמה שלה.... טוב הלב .... הכל !!!!!!!!!!! ההבדל אצלנו הוא שאנחנו לא משמיצים אף מתמודד אחר. פשוט אוהבים אותה נטו בלי כל קשר לאף אחד אחר. שרק יהיה טוב !!!
 
מה לעשות, יש גם חברות שפויות../images/Emo13.gif

גם אני בעד שפרה, היא בן אדם מדהים
 

קפרי

New member
ילדים לא מעוצבים ותלוי מי ההורים ומה הם

מקרינים בבית, איכות או איוולות.
 
כפרי,את פה?אני רוצה לשלוח לך כתבה.

אולי כבר קראת,ואם לא,תראי דוגמה טובה למי מצביעים כל הילדים.
 

קפרי

New member
יוסי יזכה, כבר ביום הראשון היה ברור, ההפקה

שמה אותו בפרונט ודחפה אותו לדריסת רגל ראשונה וגם, אם להאמין לסיאנס שאינה עשתה וגם, יש משפחות גדולות ואנשים מטורפים שמסמסים במאות אם לא אלפי שקלים אבל הנה לעיל התגובות הציניות והרעות של יוסי הגורו של הנוער: חיוך על השפתיים לספר עבר שובב (נזהרת במילים). אפילו צחי מאסקימו לימון הביע חרטה על גבי העיתון ואילו "האליל" יוסי, בחיוך של ניצחון וגאווה. "סבתא סורגת, דוגמן"-הוא רק לא מבין כמה צבר חתיך (לעומתו ולעומת מי שהוא מכיר), כמה חכם וכמה לא חכם להגיד את אשר על ליבך ובוודאי שהמעריצים הקטנים לא מבחינים בדקויות. אצל הילדים, דחקות זה לדבר שטויות, כמו ילדים קטנים שצוחקים מכל אפצ'י. "שרמוטה"-מילה מאוד מכובדת לאדם בוגר בן 56 (בלי קשר לשפרה, אם אתיחס אליו בלבד), שוב, אובססיה היא אובססיה במיוחד של ילדים. יוסי הביא לעצמו את הרע ברגע שהחליט להכנס למשחק, הוא קבל הנחיות, קבל על עצמו את התנאים, ולכן בל נשכח את הטפשות של המעריצים שכאבו לו את הכאב של ההשתתפות במשימות (שעמד בהם יפה) כאילו היה תנוק "מפגר". יוסי אכן יזכה, אבל בחסד, במזל ולא כי הוא תרם משהוא. לא כל מה ששונה - חיובי. ואם הרוב קובע - הוא לא חייב להיות צודק עם כל הכבוד.
 

זו דרכי

New member
במידה ויוסי הזוכה

אין סיכוי שנמשיך לצפות בעונות הבאות. אם זה מה ששידורי קשת בוחרים להראות לנו כמראה של המדינה שלי. עדיף לי לוותר על הצפיה. ולהחרים את הצפיה בשידורי קשת. כל אחד אחר עדיף עליו.
 

קפרי

New member
כמה שאת צודקת והלוואי שכך יהיה, הבעיה שאנשים

יקוו שיהיה טוב יותר והם יתמכרו. הלוואי שכל העם הנאור יפנים ויקיים כדי שיבינו סוף סוף בהפקה שאנחנו עם קצת יותר שכל להבין מה טוב ומה לא.
 

צאטמן14

New member
שונאי יוסי הם מעט-שונאי שפרה הם רבים

קופרמן לא יעשה "תמות נפשי עם שפרה" הוא די חכם לעשות זאת
 
למה צריך לשנוא?

זה מעיד על השונא.... אין סיבה לשנוא אדם. יש סיבה לא לאהוב או לא לאהוד. אך כל עוד לא עשה לך משהו רע באופן אישי אין כל סיבה לשנוא... זה אומר דרשני. אם שיפרה מושכת אש, זה סימן טוב.....
 

צאטמן14

New member
זה מה שגרמה לי שפרה- שינאתה לעם

גרמה לי לשנוא כפי שבחיים לא שנאתי מישהי יהודיה שינאתה לעם ולדת ולמסורת שלנו- הוציאה מאנשים את השינאה כלפיה היא תשלם על כך ביוקר - וזה מלמעלה (שהיא לא מאמינה שהוא קיים) היא מאמינה בישו ובנצרות,,,,, גועל של אישה
 
אימא'לה איזה מפחיד אתה... חתיכת נקמן

ועוד במישהי שאתה לא מכיר...... מה שתכנית טלוויזיה מסוגלת לעשות לאנשים..... אם כך אתה שונא למעלה מחצי מדינה....
 

צאטמן14

New member
את מתנהגת כמו שפרה,, ששחר התקרב אליה :)

קשה לכן לקבל ביקורת, ואתן מתחברות לפי מראה, ידע ,או כסף את אומרת חצי מדינה,,, אני מסכים,, בגלל זה אנו ניראית ככה
 
אתה גדול ומפחיד כמו שחר?

בסוף הוא חיבק אותה ועשה לה 'שק קמח'.... לא לימדו אותך לא להאמין לכל מה שאתה רואה בטלוויזיה
אגב.. מתה על הענקיים האלה שצועקים וצורחים ובסוף הופכים להיות החברים הכי טובים שלי....
 

זו דרכי

New member
למה לשנוא, לא מספיק לנו האויבים מבחוץ ?

אפשר לתמוך או לא לתמוך אפשר לאהוד או לא. שנאה זו מילה קשה מאוד. ביגלל התבטאויות כאלה קורות כל המלחמות. כולה תוכנית טלויזיה. יש התומכים ביוסי ועינב ויש התומכים בשיפרה ולאון כל אחד מייצג פן אחר של החיים שלנו במדינה, סוג אחר של אוכלוסיה , חינוך או גישה לחיים ואכן זו המראה של המדינה שלנו. בקנה מידה מזערי. אבל צריך גם לדעת לשמור על פרופורציות ולא לשנוא עד כי כך.
 
למעלה