כמובן שאיני יודעת את צפונות לב ההפקה
הטענה המרכזית שלי היא שההפקה מאתרגת דמעות, דרמה, מסכנות. מצד שני ההפקה מקדמת ומזדהה באופן טבעי עם מי שמשקף או שדמותם קרובה לתפיסת העולם, הערכים, אמונות, חברה וכו' של אנשיה.
הפרסה המוזרה שהיתה או פוברקה מצד החכמה באדם בכל מקום בעולם ובכל נושא והמסורס שאיתה מראה שהסגולות, למרות שמספקות בידור ענין ומתח (סה"כ לא היית מצפה ממוכרת בגדים ואשת שירות לקוחות טלפוני לככב על המסך שלך ולעניין אותך) לא מספקות דמעות, דרמה ומסכנות כמו דבי, קורל או א&א. בשביל צחוקים לא חייבים את מעיין מה רע בשני כהן או רועי בר נתן?
הסוורים באמת חזקים, נראים טוב, חכמים ורהוטים, ממה שהיית מצפה מטייטל של "סוור" ובעיקר מציגים חברות ודבקות במטרה ראויים להערצה.
האילתים לא רק שלא סיפקו את הסחורה ולא רק הכי התאמצו לדבר ולהיות עצמם למרות המצלמה, הם בעיקר התריסו ואיתגרו את כל הפיברוק המבויים של ה"ריאליטי". זהו חטאם הקדמון ולכן ההפקה דאגה להם לכרטיס טיסה לאילת ולא לאיים על יקיריה וגם לא על סלע קיומה: הבלוף, המבויים והמפוברק.
תלמידת המשחק בתחפושת דוסה היתה האלטר אגו של ההפקה ולכן בלי שום קשר למיקומה בתוכנית היא ובן זוגה הגיעו מהמקום הכי רחוק שלהם בתוכנית למקום הסלבי הכי רחוק שאפשר, לפחות, יחסית לפליטי המירוץ למליון בארץ. יכול להיות שדוד ואלירן יזכו בזכות היתרון היחסי - העצום! - שיש להם על שאר המשתתפים. אם זה יקרה זה יהיה לא בגלל ההפקה אלא למרות ההפקה שהזניקה מראש לזכיה את מלכת הדרמה המפלצתית ובתה, את הזוג הצעיר והמקושר היטב ואת שני הניגודים: בעלי העושר החברתי-מעמדי-כלכלי לבית ויזנברג ומולם את הצל הבלונד-שחור שלהם שעומדים בניגוד מוחלט לכל מה שהויזנברגים וההון הרב שלהם (תרבותי וחברתי, לאו דוקא כלכלי, אף שגם זה לא מזיק) מייצגים על מסכנו.